Usein hieman pyöreämmät naiset valittavat etteivät saa seksiä. Oletko sinä yksi heistä? Ihmettelen jos ei isot rinnat miehiä kiinnosta. Minä voin pohjoissavolaisen naisen käydä hoitamassa.
Isot naiset hoi
21
287
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Nainen kuin nainen saa seksiä jos todella sitä haluaa
minä olen ylipainonen ja pulaa on ollu vaan kunnollisesta parisuhteesta mutta ei seksitä.
- Anonyymi00015UUSI
Harmi ettei ole löytynyt kunnollista miestä vierelle pysyvästi. Toivottavasti löytyy. Johan tämä keskusteluketju osoittaa miesten tason. Pidetään pyöreähköä rintavaa naista lehmään rinnasteisena ja minua pyydetään menemään navettaan. Ihan käsittämättömän tyhmä rinnastus ja naista halveksiva. Ylipainoinen nainen on kaunis.
- Anonyymi00020UUSI
Aika törkeä kommentti.
- Anonyymi00025UUSI
No kerro. Mitäs olet.
- Anonyymi00027UUSI
Olen varmaan erehtynyt. Ei ole yhtäkään naista vielä ilmaantunut kertomaan että olisi seksiä vailla. Odottelen rauhassa josko joku haluaisi omien sormiensa hyväilyn sijaan miehen kosketusta. En aio Savon Sanomissa julkaista yhteydenottoasi. Olisin vain itsekin naista vailla.
- Anonyymi00028UUSI
Täsmennän että olen yli 50 vuotias, hellä ja hyväkäytöksinen mies. En polta, en juo, en käytä päihteitä. En pane vaan rakastelen eli haluan hyväillä naista ja tuottaa seksuaalista nautintoa. Naisen orgasmi on upea joten sen haluan nähdä ja tuntea. Mitään pervoa en kokeile eli kaikki piiskamiset ja peppujumpat saa unohtaa. Enkä maksa senttiäkään kun itsekin annan oman osani naiselle. Ole vain naturaali nainen ja luotettava.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit345227Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3984516Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1483819KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1372977Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku112500Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei212292Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182028Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1511982- 1231900
Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241459