Haluan tuon ikisinkun,

Anonyymi-ap

mitenhän sen saisi?

30

722

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00005

Jos se ikisinkku rakastuu sinuun, niin siihen loppuu ikisinkkuilu. Itse olen ikisinkku, mutta rakastunut. Se yksi ainut minut saisi, jos haluaisi.

Se rakastuminen tietysti on vähän henkimaailman juttuja, ei sitä mitenkään voi pakottaa.

• Anonyymi00008

Ehkä se ei tiedä että saisi vaik haluaakin.

• Anonyymi00021

Kerro nyt ees vähän vihjeitä ikisinkusta jonka kuka yksi saisi?

• Anonyymi00027
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Kerro nyt ees vähän vihjeitä ikisinkusta jonka kuka yksi saisi?

Vanha, ruma ja sairas nainen.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Vanha, ruma ja sairas nainen.

Mitä tää nyt meinasi?

• Anonyymi00031
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Mitä tää nyt meinasi?

Faktaa latelin pöytään.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Faktaa latelin pöytään.

kumpis tuollainen noista on?

• Anonyymi00036
        Anonyymi00032 kirjoitti:

kumpis tuollainen noista on?

Minä olen. Eli Anonyymi00005.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Minä olen. Eli Anonyymi00005.

no höh ei yllätä enää mikään.

• Anonyymi00006

Vaikea uskoa että olet tosissasi mitään vakavampaa haluamassa.

• Anonyymi00007

Olet aika syvällä kuvitelmissa, jos uskot tunnistaneesi kirjoittajan tuosta.

• Anonyymi00009

Vaikeita asioita, vaikuttimia voi olla moniakin vaikuttamassa lähentymisiin mieleisen ihmisen kanssa? Epäusko hyvään suhteeseen voi olla se suurin pelon aiheuttaja monella tapaa? Huono esimerkki omissa vanhemmissa voi vaikuttaa vanhemmalla iällä ja omat kokemat aikuistumisen saralla? Huonot kokemat aina vaikeuttaa asioita. Tämä yhden ikisinkun toteamaa vain. Rakkaus on positiivinen asia, jos sen pääsee positiivisena kokemaan? Näin haluan uskoa?

• Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Olet aika syvällä kuvitelmissa, jos uskot tunnistaneesi kirjoittajan tuosta.

Otat liian vakavasti nämä kommentit. Olen hyvin tietoinen tuosta. Työstän vain tunteitani.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Vaikeita asioita, vaikuttimia voi olla moniakin vaikuttamassa lähentymisiin mieleisen ihmisen kanssa? Epäusko hyvään suhteeseen voi olla se suurin pelon aiheuttaja monella tapaa? Huono esimerkki omissa vanhemmissa voi vaikuttaa vanhemmalla iällä ja omat kokemat aikuistumisen saralla? Huonot kokemat aina vaikeuttaa asioita. Tämä yhden ikisinkun toteamaa vain. Rakkaus on positiivinen asia, jos sen pääsee positiivisena kokemaan? Näin haluan uskoa?

Ei ollut sulle

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ei ollut sulle

Ei tuo aloitus ollut kenellekään tietylle. Jos olisi ollu, siihen olisi laitettu tunnisteet.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ei ollut sulle

Tekeytyi mun mielestä

• Anonyymi00034
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Mukavia puhumalla voi edes auttaa mahdollisuutta, ett kaksi ihmistä lähentyy toisia. Ikisinkun voi olla vaikea luottaa ihmisiin ja siksi kanssakäyminen voi tuntua normaalia haastavammalta? Pelot kuuluvat aina asiaan, kun toista ei tunne riittävästi.

Hyvän mielikuvan synnyttäminen toiseen voi olla aina hyvä lähtökohta kaikelle hyvälle. Kukaan, edes ikisinkku ei voi sellaisesta mieltänsä pahoittaa. Hymy on aina hyvä käyntikortti, mikä voi ikisinkullekin ajan myötä tarttua?

• Anonyymi00035
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ei ollut sulle

En sitä ajatellutkaan, itse kun kommentoin näitä täällä pyrin enemmänkin vain tuomaan yhden monista mielipiteistäni julki, ajattelematta sen enempää asiaa. Olisi kait pitänyt muistaa laittaa loppuun, et sivusta. Olen tällainen hajuton, mauton ja näkymätönkin haluaisin välillä olla. Pahoittelen, jos vastaukseni ei ollut mieleen?

• Anonyymi00013

Täälläkin ikisinkku. Kaipaan jo miestä rinnalleni ❤️.

Mn tumma

• Anonyymi00028

Käytä sosiaalisuuttasi hyväksi, naiset ovat siinä paljon parempia kuin miehet. Hyvä keskustelu herättää lämpimiä tuntemuksia, ellei heti niin sitten myöhemmin. Hyvä jälki jää mieleen elämään ja voi synnyttää jotain odottamatonta hyvää kahden ihmisen välille?

Aistien aktivoituminen syntyy hyvien kokemuksien myötä. Usko itseesi, silloin toisenkin on helpompi uskoa sinuun. Elämäsi ihminen voi olla kätesi ulottuvilla, silloin hyvä aktivoitua, jos sellaisen kohtaa. Rohkea saa helpommin haluamansa 😘🤗

• Anonyymi00030

Ei ole ikisinkku. Trollille tiedoksi.

• Anonyymi00019

Missä mahtaa vaeltaa 🙄

• Anonyymi00020

Ottamalla halaukseen nyt ensin.

• Anonyymi00024

Älä tule lähellekkään j.a ukko

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Älä tule lähellekkään j.a ukko

M akka!

• Anonyymi00033
        Anonyymi00025 kirjoitti:

M akka!

Olen täysin samaa mieltä!

• Anonyymi00026

+1

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      101
      4507
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3343
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      36
      1388
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1183
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1116
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1064
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe