Keväästä syksyyn kirjoitit rakkaudella ja sit se sun peli alkoi, kärsi nyt seuraukset, hirviö nainen.
Enää en ole armollinen, olet kuluttanut mun empatian loppuun, käyttänyt mua, alistanut ja nöyryyttänyt ja kohdellut kuin pahoinpideltyä koiraa.
Aloit pelata mun tunteilla ja haavoittaa mua
34
458
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei oo multa ainakaan mitään hempeetä sulle koskaan kirjotettu. Koska inhonnu sua varmaan jo viimiset 6v
- Anonyymi00034UUSI
Ja sitten käyt vielä täälläkin inhoomassa ✌️
- Anonyymi00002
Mulla nyt ei ole muuta sanottavaa kuin ettääää. Itsepähän olette seurannut, luulen että aivan joillain muilla on noussut yli-ihmisyyden verho silmille.. Eikä siinä, olisin tehnyt samoin, paitsi että en ihan. Siksipä tätä reissua puidaan vielä pitkään.
Enkä edelleenkään ole palstaäijä, touche.- Anonyymi00030
Ei ole kyse mistään reissusta emme ole tavanneet!
- Anonyymi00003
Minä olen ainakin kirjoittanut aidoista tunteitani täällä, mitkä eivät ole sallittuja. Koska sinä olet kieltänyt, siis sanonut mulle useamman kerran ei, niin en ole niitä sinulle voinut enää sanoa. Olen vältellyt sua, koska sydämeni ei kestänyt enää sitä kun uskoin sunkin tuntevan samoin ja sinä kielsit kaiken. Luulin että sinä estit mun työnteon siellä, vaikka se olikin toinen henkilö, siksi en suostunut juttelemaan, etkö tajua! Pelkäsin että tulet huutamaan mulle, että mitä minä siellä teen, koska olet kieltänyt käymästä, uskoin sen kun niin sanoit, kaverisi koitti kai sanoa ettet tarkoittanut niin, mutta tietenkin uskon sua kun niin sä mun iholla sen huusit. Etkö ymmärrä miten rikki minä olen ollut ja rakastanut sua kaikki nämä vuodet!!
- Anonyymi00004
Jaahas,, jossain oli jotain tunnisteita jotka liittyi minuun tälläisten syytösten kera enkä vieläkään ymmärrä että mitä ihmettä on tekeillä ja miten edes mun niskoille tollaista olisi kukaan saanut vieritettyä
- Anonyymi00005
Sen verran jatkan että mieti irl elämää ja onko siellä joku asia jonkun muun ihmisen kanssa muuttunut tuolloin syksyllä? Voisko siitä päätellä kuka sulle on oikeasti ilkeä.
- Anonyymi00027
Kiusaa naisia syylistöen siitä on kyse.
- Anonyymi00028
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sen verran jatkan että mieti irl elämää ja onko siellä joku asia jonkun muun ihmisen kanssa muuttunut tuolloin syksyllä? Voisko siitä päätellä kuka sulle on oikeasti ilkeä.
Ei liity suhun kyllä mitenkään tämä kuvio
Tunnen tämän vinkujan
Sivusta
- Anonyymi00006
Itsepä suunnittelut käyttäväsi toista seksuaalisesti hyväksi. Pidät vastakkaisen sukupuolen edustajia ilmeisesti tyhminä. Kaikki ne jutut, mitä puhuit, osoitti vain, että otat seksuaalisia palveluksia mielelläsi vastaan, mutta kohtelet toista kuin roskaa. Ei mitään aikeita ottaa vakavasti.
- Anonyymi00015
Tuli melkein itku kun luin ton🫣😢ihan hirviö mies kuka tekee noin
- Anonyymi00007
Näinkö on? Ooppa rehellinen itsellesi, miten asiat meni!
- Anonyymi00008
Millä lailla se peli ilmeni? Minkälaista peliä tarkoitat?
Millä tavalla sua on alistettu ja nöyryytetty?- Anonyymi00026
Tää taas se otan kaiken itseeni ja henkilöhtaisesti Sissy tyyppi joka kerää tahallaan paskoja kolmenteja netissä ja itkee kun ei osaa pysyä poissa Suomi 24.
Miten olis se olis oma toiminta tai vastuu niistä omista tunteista
Eikä muiden syyttelyn!!!!!!
Tai lukee kaiken tahallaan väärin naista kiusatakseen...
Naista tässä kiusataan!
Kunnon esitystä nuttu nurinpäin pelin edessä
Ei aitoa oikeaa pahaa mieltä ikinä !
- Anonyymi00009
Muistakaa että kuka tahansa kirjoittaa täällä
Nykyään pelkkää provoilijaa - Anonyymi00010
Mitä vielä? Bunny taas meuhkaa.
- Anonyymi00012
Mihis olet verkkorunqqu jättänyt ne hehku & nalle löpinät? Nyt vaan KOVAA AJOA.
- Anonyymi00016
Älä nyt taas vieritä syitä muiden niskaan. Kyllä sen kirjoitukset täällä tunnistetaan.
- Anonyymi00017
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mihis olet verkkorunqqu jättänyt ne hehku & nalle löpinät? Nyt vaan KOVAA AJOA.
Kas kas. joku muukin tunnisti ap 👌💥
- Anonyymi00022
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kas kas. joku muukin tunnisti ap 👌💥
Se on mun supervoimani, että tunnistan äärimmäisen hyvin vähän sitä sun tätä. Varsinkin jos se kohdistuu minuun tai lapseeni. Siinä voi jokainen miettiä siellä ruudun takana että mitä, missä ja milloin. Prööt.
- Anonyymi00011
Alhaisinta on ottaa näihin sekoiluihin mukaan alaikäisiä. Oikeastaan en edes viitsi sanoa mitä tunteita se herättää, mutta se varmaan selviää..
- Anonyymi00018
Olihan sillä nuorena k naisena ilmeisesti joku ilta täs 14v tyttö. Sille se lässytteli jotain. ei oo montaa iltaa takaperin
- Anonyymi00013
Ootko katsonut sitä L/over -sarjaa? Se Volasen esittämä mies on samanlainen kuin sinä.
- Anonyymi00019
Ja taas joku muukin tunnistaa. Kuinkahan moni tota on tapaillu "nallea" miksi se esiintyy pikkutyttöskenes onko rattaatkin?
- Anonyymi00021
Ole jo hiljaa jere
- Anonyymi00023
Milloin ymmärrät että en tiedän kuka oot edes.
- Anonyymi00024
Sinä olet itse valinnut suhtautua uhriutuen asioihin ja kerännyt paskojoa kommentteja luulen jonkun tuntemasi naisen niitä kirjoittamaan ... Olet mies aika typerä
Sivusta - Anonyymi00025
Täällä ei kannata kenenkään tuntemattoman kirjoittelua omia. Suhteet hoidetaan oikeassa elämässä molempien vapaata tahtoa ja oikeuksia kunnioittaen.
- Anonyymi00029
Eipäs ole kuluttanu. Älä nyt taas höpötä.
Olet vain tajunnut oman tyhmyytesi mies
Sen miten tyhmää on syyttää muita
Kun on sinun tehtäväsi hallita sun omat tunteet
Ja vain sinä pystyt niihin vaikuttaan.
Ei muut itsesi ulkopuolelta! - Anonyymi00032UUSI
Lopeta jo tuo paskan jauhaminen ja valheiden puhuminen
- Anonyymi00033UUSI
Voimia sinulle. Nainenkin voi satuttaa ja pelata monella tavalla. Pysy kaukana moisista. Olet nyt oppinut.
- Anonyymi00035UUSI
Mieti oiskohan niin että sä oot tunnistellut itse hieman väärin täällä. Vaiko niin että haluat mustamaalata kaiken jonkun syyksi joka ei ole tehnyt mitään tollasta.
- Anonyymi00036UUSI
Tai sitten toisinpäin kuitenkin.
- Anonyymi00037UUSI
Miten pahoinpideltyä koiraa kohdellaan saattaa nääs pahimmillaan olla hengenvaarallinen jopa omistajalleen
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986118KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495555Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222757Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042026Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181583seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241494Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1361459