Myös Suomi on menossa epäilyttävään suuntaan. Voidaanko kohta kenen hyvänsä puheluita kuunnella ja saako poliisi tai muu viranomainen tutkia kenet hyvänsä vaikka keskellä' katua ilman mitään perustetta ? Sisäministeriö ja oikeusministeriö
on PS ministerin alainen. Oudoista hankkeista saa lukea mediassa.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/bbf1d06a-9737-4999-a136-fc6fc8eab391
Professori: USA:ssa on menossa oikeusvaltiota rapauttava kehitys
13
101
Vastaukset
- Anonyymi00001
Heh, asioista tietämättömien ja korruptoitujen tutkiskelijoiden ja assiantuntjoiden jorinoita..
YLE ja MTV ovat suomalaisvastaisia ja ihmisvastaisia vihollisten käsissä kertomassa roskaa.
Olette pihalla jos uskotte heitä.- Anonyymi00002
Mee takas persujen hommaforumiin. Sovit sinne. Et tänne.
- Anonyymi00003
Ette re tiedä mitä oikeasti Usassa on ollut on ja tullee olemasn. Olette täysin ulalla ja aivopestyjä. Totuus tullejoten kiitos suuren tuntuu kun ei ole älynnyt mitään 🤣
Vihaattetotuuden kertojia ja puolustatte murhaajia ja pedofiileja. - Anonyymi00004
joku professoriketkuko sen tietää
sosdemien syöttiläinen
liebeman kekkonen
Hän viittaa professori Jukka Kekkosen tapaukseen. Oikeustieteen professori kertoi viime keväänä Yliopisto-lehdessä jatko-opiskelijaltaan tenttikuoressa saamastaan rakkausrunosta. Nyt pariskunta on naimisissa. - Anonyymi00005
USA:n suuri johtaja saa aikaa kaaoksen. Oranssi pökäle on pökäle, vaikka voissa paistaisi.
- Anonyymi00006
Persuista saattaisi löytyä Trumpin tapainen johtaja jos pääsisi diktaattoriksi Suomeen. Suomi on sentään oikeus/demokraattinen valtio.
- Anonyymi00007
tösakki pöntpalstalla ei hyödy tippaakaan sanoi tai eisanoi Trump jotain
mutta niiden tötuutti pöntlätisee - Anonyymi00008
Jenkkilä on poliisivaltio.
Katsokaa youtubesta kun poliisit ratsaa esim. autoilijoita täysin ilman syytä, uhkailevat väkivalta heti ja ovat aggressiivisia eivätkä edes tunne lakia.
Ei ihme että tuolla ei kukaan luota poliisiin.- Anonyymi00010UUSI
Persut haluaa Suomeen samanlaiset valtuudet poliisille.
- Anonyymi00009
Suunnitelmallista kehitystä diktatuuriin.
Riittävästi häiriöitä ja lopulta aselliisia konflikteja.
Sitten suuri johtaja vaimentaa ne voimatoimin ja esiintyy ainoana johtamaan pystyvänä henkilönä joten perustuslain rajoitukset ohitetaan tuolla verukkeella.
Ystävänsä Putin on ollut hyvä konsultti.
Toisen pressakauden alkuvaiheissa rumppi lipsautti maininnan kolmannesta presidenttikaudesta.
Putiliini ja meedveeteni leikkivät alkuun jakkaran vaihtoa perustuslain mukaan.
Sitten Putin kyllästyi ja muutti peruslakia jolla poistettin peräkkäisten pressakausien kielto. - Anonyymi00011UUSI
Valkoinen talo hiljentynyt Trumpin nuolijoista kun uusi kohde on Kiinan Xi, sinne suorastaa jonotetaan, ei tullien takia, ehkä niitten esteiden poistamisen takia.
https://www.ess.fi/paikalliset/9173602 - Anonyymi00012UUSI
ei auta muu kuin rukoilla ettei USA;n valtiolle käy huonosti. Jos oikeasti alkaa miettiä niin kyllähän se alkaa hirvittää ihmisten puolesta jos kehitys menee siihe että jenkkilästä pian tulloo diktatuuri epädemokratia =0
Voi ihmisraukat jos näin käy.- Anonyymi00013UUSI
Jos Killary Obama olisi voittanut vaalit 2016 niin se olisi laittanut valkoiset maan keski osasta niihin isoihin muovi arkkuihin mitä oli kuvattu videolle YT kin giljotiinit oli tilattu Kiinasta..
- Anonyymi00015UUSI
Älä murehdi ei mitään hätää.
- Anonyymi00016UUSI
Sivu ei päivity ja aika puuttuu mutta Viesti näkyy vaikka sanoo yrita uudelleen. Se on täällä kuitenkin. Hitaammin toimii.
Voi olla että ei toimi myöhemmin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3345309Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja212686Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841875Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141571
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181533seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241454Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413