Saa nautiskella kauniista talvisista kuuran ja lumen verhoamista pihan ja pihatien varren puista ja pensaista täysin siemauksin.
Kuinka fanit Peräpohjolaa myöten ihailevat ruuduiltaan suosikki poikansa käyskentelyä kauniissa maisemissa.
"Kyllä on kommeeta"
Metsäman on onnen Pekka
12
148
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Tiijättäkö ketä myö ollaan....minnään oon nyt jottaen...
- Anonyymi00002UUSI
Mitäs köyhät? Kelaspurgut ja täysurpot. Laittakee päkitsiä köyhälle.
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mitäs köyhät? Kelaspurgut ja täysurpot. Laittakee päkitsiä köyhälle.
Laita vaan itse päkitsejäsi!
Tuollaista maisemaa löytyy jokapuolelta Suomea. Synkkää korpiryteikköä! Kuka tuota ympäristöä kadehtii. !
Töppöstelköön vaan edelleen korven kätköissä . Onnellista tuskin elämä on. Ainaista narinaa ja kiukuttelua milloin mistäkin; lumi on paskaa, sanoin ulko-ja kotityöt. Naama nurin uikuttaa! Laiskuusko vaivannee vai vanhuus"ihanuus"kaukana ainakin... - Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tuollaista maisemaa löytyy jokapuolelta Suomea. Synkkää korpiryteikköä! Kuka tuota ympäristöä kadehtii. !
Töppöstelköön vaan edelleen korven kätköissä . Onnellista tuskin elämä on. Ainaista narinaa ja kiukuttelua milloin mistäkin; lumi on paskaa, sanoin ulko-ja kotityöt. Naama nurin uikuttaa! Laiskuusko vaivannee vai vanhuus"ihanuus"kaukana ainakin...Hänen pihakoivikko on huurteisena komea näky!
Komeat on kuusetkin, samoin itse isäntä🤗 - Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Töppöstelköön vaan edelleen korven kätköissä . Onnellista tuskin elämä on. Ainaista narinaa ja kiukuttelua milloin mistäkin; lumi on paskaa, sanoin ulko-ja kotityöt. Naama nurin uikuttaa! Laiskuusko vaivannee vai vanhuus"ihanuus"kaukana ainakin...Kuten sulla vinkumista.
- Anonyymi00006UUSI
Korskea on askel
katse kuin hirvaan
Puuttuu vain kainalosta soiva kannel
ja yhteys kauniiseen Irmaan
Jos olisi hänessä miestä
ottamaan kädestä Sirpaa
Mutta vain syödessä kastuu hiestä
ja typeryyksiä kameralla filmaa
Kukapa nainen semmoista miestä
vierelleen makailemaan ottaa- Anonyymi00008UUSI
Mestari ei sitoudu mutta spurgujen mutsit se duunaa.
- Anonyymi00010UUSI
Mitäs tuos kummallista. Ny saa etelää myöte köpötellä lumisilla mettä tolilla. Ja halutessaan kirota lisva paskoo.
- Anonyymi00011UUSI
Ei pysty isäänsä käyttämään liäkärissä ilman että pittää raha saada videosta.
Aina vaan omituisemmaksi ukko menee. Ja vielä tartutti taudin isäänsä 🤬- Anonyymi00012UUSI
Kyllähän se pappa oli ensin sairas joten kuka tartutti ja kenet?
- Anonyymi00013UUSI
Onko metsämanin käytös esimerkki isänsä ja ätinsä peräkamariin tietokonepelien ja chattien maailmaan eristäytyneestä hikikomorista?
- Anonyymi00017UUSI
Tarkoittaneeko aloittaja että onnenpekka?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit585524KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1953537Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222355Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182338Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91108- 1021028
Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT621007Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu18992Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79945- 80937