Täällä voit kertoa.
He kyllä saattavat käyttää myöhemmin sitäkin sinua vastaan mitä täällä kerrot, joten ole varuillasi.
:/
Nainen, kerro oletko nähnyt kummituksia?
17
221
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tietenkään en ole nähnyt.
Tahtoisin nähdä kyllä jonkun. - Anonyymi00002
Ketä sä täällä varottelet ja vihjailet? ooksä olevinas joku poliisi vai😂😂hauska! Jos on jotain mielellä ni rikosilmotus vaan. Siellähän ne paikan päällä selviää
- Anonyymi00003
Ei niitä ole. Luonnonlait kaatuisivat, jos nii olisi. Fotonit eivät vain käyttäydy niin.
- Anonyymi00004
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣joko jumala tulee ja👽👽👽👽👽👽👽🙊
- Anonyymi00005
Näen nainen lihavia naisia joka puolella sitten kaljut miehet hyökkäilevät yöllä, ja minä vain yritän auttaa kaikkia. Lääkkeetkin on lopussa. Kohta sauhuaa päässä.
:/- Anonyymi00007
Olisitpa auttanut mua ja ittees ensin.
- Anonyymi00006
Kerro nainen minulle huolesi! Fotonit auttaa meitä. Tietäjät tulevat teen jälleen isoja keissejä. Otan hiukan vettä kupista ja jatkan.
:/- Anonyymi00008
En voi täällä kertoa.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
En voi täällä kertoa.
🙄nääkään ei ole multa😂
- Anonyymi00010
unissa kummituksia, kuin raiskaaja-keijon pippeleitä?
- Anonyymi00011
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi00012
Mua on kiusattu riittävästi s24 noin muuten
Niin ei pahemmin enää kiinnosta avautua sivustolla yhtään mistään asiasta !
Naiselta - Anonyymi00013
En ole koskaan nähnyt kummitusta.
- Anonyymi00017
vanhoissa peleissä on hauskuutra, pelasin joain Colin McRa- rallipliäkin oli hauskaa
mutta todella hauskaajotkut oikein vahha jutut - Anonyymi00018
mikä joku vanha peli niin Xenon 2 - Megablast, missä tuhotqa kaikkkkkea...
- Anonyymi00019
Kummitukset on näkymättömiä. Kannattaa avata ovea vain vähän, ettei livahda sisään.
- Anonyymi00020
Älä höpsi! Ei täällä kukaan tiedä kuka asnonyyminä kirjoitteleva on. Voi olla vaikka sun mutsis!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 22214826
Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m202196Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?381873- 1371242
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes951230- 251118
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30892- 77802
Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex80713Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t80698