Onko autojen muotiväri sittenkin tosi ruma?

Anonyymi-ap

Jostain syystä autojen muotiväriksi on kivunnut harmaan sävy, joka näyttää todella tukkoiselta ja rumalta väriltä minu silmiini. Siinä ei ole elävyyttä eikä mitään hienoa. Viimeksi eilen näin Porin keskustassa kaksi uudehkoa BMW:tä, jotka olivat juuri tällaisia lisävarustelistalta poimitun harmaan värisiä. BMW kutsuu värisävyä Brooklyn Grey Metallic.

Muillakin autonvalmistajilla on vastaavaa rumaa harmaan sävyä tarjolla omilla nimillään. Peugeotilla sen nimi on Selenium Grey. Kyseinen sävvy on mielestäni rumin mahdollinen väri mihin tahansa autoon.

Miten sinun silmäsi näkevät tämän tukkoisen harmaan sävyn? Onko hieno vai ruma sävy?

13

195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mulla oli tommonen suurinpiirtein. Tosi hyvä. Lika ei juuri näkynyt. Ei tarvinnut autoa pestä ennenkuin oli tosi likainen. Tosin en pessyt silloinkaan. Sadevesi pesi sen mitä pesi.
      Valkoinen on kaikista pahin.

• Anonyymi00003

Mutta kun se on täysin pestynäkin kesällä todella ruman näköinen, nautitko siitä?

• Anonyymi00006

Minä olen ketjun aloittaja. Tarkoitus ei oel pahoittaa kenenkään mieltä, jolla on "muotiharmaa" auto. Itse vain pidämmän hopeamman sävyisestä harmaasta. Esimerkiksi Peugeotilla on harmaan sävyinä tarjolla. Hakekaa Googlen kuvahaulla, jos haluatte nähdä kuvaesimerkit:
        - Artense Grey, joka on hopean harmaa ja omaan silmääni mielettömän hieno.
        - Selenium Grey, joka on tällainen muotiharmaa, jonka suosiota en ollenkaan ymmärrä. Juuri tämän värisiä Bemareita ihmettelin. Kuka valitsee tällaisen värin autoonsa?

Kuriositeettina: muotiharmaa eli Selenium Grey ei ole edes lisähintaan saatavana perusvarustetason autoon, vaan vain huippumalleihin.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Mutta kun se on täysin pestynäkin kesällä todella ruman näköinen, nautitko siitä?

Nämä ovat subjektiivisia asioita. Kai sitten on niin, että jonkun mielestä muotiharmaa on hieno väri, kun ovat sellaisen valinneet. Itse kutsun sitä mielessäni "Flat Grey". Väri on jotenkin kovin yksiulotteinen. Siitä puuttuu normaalin metallihohtosävyn märkyys, syvyys ja kolmiulotteisuus.

• Anonyymi00002

Aivan stnaan ruma väri.En tajua miten se voi olla muodissa. Onko joku kardashian tai muu turha ostanut sen värisen laukun ja nyt kaikki apinoivat kun ollaan olevinaan muodikkaita?

• Anonyymi00004

Se todellakin tuli viime vuonna autoihin, aivan järkyttävä väri, mutta eihän siinä mitään, joku voi tykätä. Minä en ole koskaan tykännyt rumasta mistään!

• Anonyymi00005

Tai oli sitä jo viisi vuotta sittenkin, mutta se ei sitä auniimmaksi tee!

• Anonyymi00008

Tossa pihalla huilaa harmaa pohjamaalin värinen volkkari, eikä ole edes korkeakiiltoinen maali, näyttää matalta. Tosi hieno.

• Anonyymi00009

Minulla on sähkönsininen auto. En välitä suomalaisten "anteeksi-että-olen-olemassa" trendiväreistä. Olen myös yksi harvoista, jonka lapsilla ei ole muodikasta nepsydiagnoosia tai muitakaan muodikkata kehityshäiriöitä enkä itsekään ole muodikkaasti autisti tai muu lääkitty nepsymöllöttäjä.

• Anonyymi00011

Musta on hieno ja arvokkaan näköinen.

• Anonyymi00012

Niin mustakin

• Itse olemme kavereiden kanssa nimenneet tämän harmaan muotisävyn "Wehrmachtin harmaaksi". On oikeastaan aika lähellä, vähän tummempi tosin, mutta riippuu paljon valaistuksestakin. 😁

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      174
      2618
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2387
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1082
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      849
    6. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      19
      747
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      220
      734
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      727
    9. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      86
      720
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      678
    Aihe