Onko autojen muotiväri sittenkin tosi ruma?

Anonyymi-ap

Jostain syystä autojen muotiväriksi on kivunnut harmaan sävy, joka näyttää todella tukkoiselta ja rumalta väriltä minu silmiini. Siinä ei ole elävyyttä eikä mitään hienoa. Viimeksi eilen näin Porin keskustassa kaksi uudehkoa BMW:tä, jotka olivat juuri tällaisia lisävarustelistalta poimitun harmaan värisiä. BMW kutsuu värisävyä Brooklyn Grey Metallic.

Muillakin autonvalmistajilla on vastaavaa rumaa harmaan sävyä tarjolla omilla nimillään. Peugeotilla sen nimi on Selenium Grey. Kyseinen sävvy on mielestäni rumin mahdollinen väri mihin tahansa autoon.

Miten sinun silmäsi näkevät tämän tukkoisen harmaan sävyn? Onko hieno vai ruma sävy?

13

199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mulla oli tommonen suurinpiirtein. Tosi hyvä. Lika ei juuri näkynyt. Ei tarvinnut autoa pestä ennenkuin oli tosi likainen. Tosin en pessyt silloinkaan. Sadevesi pesi sen mitä pesi.
      Valkoinen on kaikista pahin.

• Anonyymi00003

Mutta kun se on täysin pestynäkin kesällä todella ruman näköinen, nautitko siitä?

• Anonyymi00006

Minä olen ketjun aloittaja. Tarkoitus ei oel pahoittaa kenenkään mieltä, jolla on "muotiharmaa" auto. Itse vain pidämmän hopeamman sävyisestä harmaasta. Esimerkiksi Peugeotilla on harmaan sävyinä tarjolla. Hakekaa Googlen kuvahaulla, jos haluatte nähdä kuvaesimerkit:
        - Artense Grey, joka on hopean harmaa ja omaan silmääni mielettömän hieno.
        - Selenium Grey, joka on tällainen muotiharmaa, jonka suosiota en ollenkaan ymmärrä. Juuri tämän värisiä Bemareita ihmettelin. Kuka valitsee tällaisen värin autoonsa?

Kuriositeettina: muotiharmaa eli Selenium Grey ei ole edes lisähintaan saatavana perusvarustetason autoon, vaan vain huippumalleihin.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Mutta kun se on täysin pestynäkin kesällä todella ruman näköinen, nautitko siitä?

Nämä ovat subjektiivisia asioita. Kai sitten on niin, että jonkun mielestä muotiharmaa on hieno väri, kun ovat sellaisen valinneet. Itse kutsun sitä mielessäni "Flat Grey". Väri on jotenkin kovin yksiulotteinen. Siitä puuttuu normaalin metallihohtosävyn märkyys, syvyys ja kolmiulotteisuus.

• Anonyymi00002

Aivan stnaan ruma väri.En tajua miten se voi olla muodissa. Onko joku kardashian tai muu turha ostanut sen värisen laukun ja nyt kaikki apinoivat kun ollaan olevinaan muodikkaita?

• Anonyymi00004

Se todellakin tuli viime vuonna autoihin, aivan järkyttävä väri, mutta eihän siinä mitään, joku voi tykätä. Minä en ole koskaan tykännyt rumasta mistään!

• Anonyymi00005

Tai oli sitä jo viisi vuotta sittenkin, mutta se ei sitä auniimmaksi tee!

• Anonyymi00008

Tossa pihalla huilaa harmaa pohjamaalin värinen volkkari, eikä ole edes korkeakiiltoinen maali, näyttää matalta. Tosi hieno.

• Anonyymi00009

Minulla on sähkönsininen auto. En välitä suomalaisten "anteeksi-että-olen-olemassa" trendiväreistä. Olen myös yksi harvoista, jonka lapsilla ei ole muodikasta nepsydiagnoosia tai muitakaan muodikkata kehityshäiriöitä enkä itsekään ole muodikkaasti autisti tai muu lääkitty nepsymöllöttäjä.

• Anonyymi00011

Musta on hieno ja arvokkaan näköinen.

• Anonyymi00012

Niin mustakin

• Itse olemme kavereiden kanssa nimenneet tämän harmaan muotisävyn "Wehrmachtin harmaaksi". On oikeastaan aika lähellä, vähän tummempi tosin, mutta riippuu paljon valaistuksestakin. 😁

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      342
      2770
    2. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      58
      2235
    3. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      78
      1929
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      64
      1569
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      140
      1512
    6. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      60
      1044
    7. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      1009
    8. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      7
      898
    9. Raiskaukset loppumaan?

Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön
      Sinkut
      200
      815
    10. 36
      719
    Aihe