Kyyti rautatieasemalta linja-autoasemalle. Taksikuski sanoi: "Eihän tästä ole matkaa kuin kilometri. Se maksaa 25€. Toinen kuski huikkasi minä voin viedä 20 €. " Laukku painoi noin 25 kg . Eläkeikäinen asiakas veti matkalaukkua ja käveli ko. matkan. Marraskuussa matka maksoi 12 €. Ei herätä luottamusta. Ennen taksin hinnoittelu oli asiallista taksikuskit olivat ammattilaisia.
Tampereen taksien palveluosaaminen ja hinnoittelu.
10
173
Vastaukset
- Anonyymi00001
Taso on pröööt.
- Anonyymi00002
Käytä TaksiTampereen autoja, aina, heillä on vain puolueeton ja reilu mittari päällä ,
joka kertoo kaikille aina saman hinnan, ja kaikki kulut maksetaan liiketoiminnasta ja aina homma toimii, kuten asiakas haluaa,
niin minä teen , eikä koskaan tullut pettymyksiä. - Anonyymi00003
Laskuri netissä antoi samalle matkalle hinnan 15 €. Kun kuljettaja, joka ei puhu Tampereen murretta ilmoittaa vähän ivallisesti hinnaksi 25€, niin se ei ainakaan paranna heidän mainettaan . Eikä herätä luottamusta.
- Anonyymi00004
Eikös poistumaa tule kun ei käytä noita epämääräisiä taxeja. Tänään just olin saattajana kela kyydissä ja oli taksi tampere no hommat ok.
- Anonyymi00005
Olisit kysynyt käteishintaa ?
- Anonyymi00006
Eikö ratikkakyyti kelpaa?
- Anonyymi00007
Asiakas saa valita auton, jopa naiskuskin halutessaan, taksitampereen keskukseen kun soittaa, kaikki on juuri niinkuin pitää ja mittari on kaikille sama, ja on hyvä ja asiallinen palvelu, tämähän on aina oma valinta,
ihan sama kun ostat halvan hotellin, ja kaveri menee viiden tähden hotelliin ja vertaat niitä keskenään, ja itket kun et saanutkaan samanlaista, oma valinta, aina. - Anonyymi00008
Rautatieaseman läheiseltä pysäkiltä nysseen linjanumero 26 ja sillä linja-autoasemalle ja maksaa lähimaksulla.Ratikalla kans pääsis.No eläkeläinen tienas taas kun meni kävellen. Hittoja käyttää näitä huithapeli takseja.
- Anonyymi00010
"Hittoja käyttää näitä huithapeli takseja."
Niin, mene mamujen ja muun sekakäyttäjäseurakunnan, haisevien ihmisten seassa bussilla tai ratikalla, just oli lehressä , ratikassa tupakoidaan ja myydään viinaa, että se siitä ....
siellä ne huithapelit matkustaa, minä herroina takapenkillä nahantuoksussa mersulla,
siinä sulle.
- Anonyymi00011
Mene sinä vaan mamu taxilla. Tällä viikolla olen mennyt ratikalla,bussilla ja sitten saattajana Kela taksissa(taksi tampere)kotimainen kuljettaja. Häiriökäyttäytymiset on lisääntynyt.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien2363536- 623198
Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava
Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I762743Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa
Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk382591Työvoimatoimisto
Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve862206Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä851939Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro271932Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva411854Mikä aate kaiken pahan takana?
Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.961737Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli691083