Hallitus aloittaa Demareiden mustamaalaamisen ajoissa, ilman todisteita ja porvarimedian tuella !
Hyvä yritys !
15
126
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Hyvä aloittaa ajoissa, no lehdistö hoitaa loput
- Anonyymi00002UUSI
Näin saadaan huomio kohuun...Hallituksen epäonnistumiset kaikessa jää vähälle huomiolle. Riikkuli ja petteri keksii taas jotain kivoja lupauksia suomi velkalaivan kääntämiseksi oikealle tielle. Riikkuli kertoo miten on tarkka ja juo vihermehua. Petteri taas 😴 huoh! Nukahdin...
- Anonyymi00003UUSI
Hallitukselta tympeää taktiikkaa
- Anonyymi00004UUSI
Hallituksen epäonnistumisen peittelyyn, valjastetaan koko porvarilehdistö, ja kaikki mahdolliset mediat, MTV3 , Nelonen, jne. .. Kunhan saadaan Suomen totaalinen romahdus, näyttämään jonkun muun kuin porvarihallituksen syyksi!
- Anonyymi00005UUSI
olivat kaatamassa pääministeri https://yle.fi/a/3-11228139
+
vastustavat perustuslain muutosta https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011764649.html
=
Mahtavaa että SDP:ssä on tolkun ihmisiä jotka vastustavat perustuslain muutosta. Ei ainakaan tolkun ihmiset dystopiaa suosi. - Anonyymi00006UUSI
Paniiki iskee hallituspuolueissa, ei enää kusetus onnistu. Viimeisenä toiveena on opposition mollaus, keinolla millä hyvänsä !
- Anonyymi00007UUSI
Dunja:
Tytti ei halunnut nöyrtyä ja pyytää anteeksi. - Anonyymi00008UUSI
Demareilla on Trumpin linja.
Kiistä kaikki ja hauku uhrit. - Anonyymi00009UUSI
Huomio pois hallituksen epäonnistumisesta.
Taisivat tietää, että viraston selvitys on tulossa ja hallitus jää kiinni, ettei 10 miljardin leikkaus olekaam kuin 3,5 miljardia. Rahaa kun on valunut Kokopmuksen etupiireille.
Mustamaalauksella lamaannutetaan demareiden kommentointi tähän.- Anonyymi00010UUSI
Sattuivat samaan aiokaan, mutta se, että talous on lamassa, ei voi estää ihmisiä saamasta oikeutta.
Kenellekään ei ole yllätys, että Tuppurainen kilahtaa. Se on näkynyt televisossakin.
Yllätys on se, ettei Tuppurainen ymmärrä sitä itse.
- Anonyymi00011UUSI
Mitaaaa... Svinhufvudin vika prk
PS rules - Anonyymi00012UUSI
Politiikka on monesti likaista peliä, ja otteet kovenevat tämän vuoden aikana.
- Anonyymi00013UUSI
Kyse on demareiden keskinäisestä ongelmasta.
Epäilemättä muut puolueet hyötyvät siitä, mutta se ei ole muiden puolueiden aikaansaamaa eikä edes esiin tuomaa.
YLEä ei ole pidetty aikaisemmin oikeistolaisena. Ajatus on uusi ja raikas, mutta tuskin paikkaansa pitävä.- Anonyymi00014UUSI
Tolkun demarit tajuavat että perustuslain 10. pykälän muutosta ei voi hyväksyä koska siinä olisi kysymys yksityisyyden suojan kaventamisesta, ja se oli antidemokratiaa. Eihän demokraattinen puolue voi sellaista hyväksyä. Tuon tajutakseen ei tarvitse olla mikään Einstein.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Tolkun demarit tajuavat että perustuslain 10. pykälän muutosta ei voi hyväksyä koska siinä olisi kysymys yksityisyyden suojan kaventamisesta, ja se oli antidemokratiaa. Eihän demokraattinen puolue voi sellaista hyväksyä. Tuon tajutakseen ei tarvitse olla mikään Einstein.
Käsittääkseni kyse on tässä asiassa pikemminkin työlaeista ja työsuojelusta, kun työntekijöitä kohdellaan huonosti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit765900KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2764783Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202598Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282503Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT881542Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro141430- 1051367
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281316seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1081264Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191221