Tytti oli tikkana, pörähti omaan housuun

Anonyymi-ap

Tytti alkoi selvitellä eduskuntaryhmänsä edesottamuksia. Kävikin niin, että itse paljastui syylliseksi epäasialliseen käytökseen. Siinä meni ryhmän peejiin paikka saman tien! Jopa vaalivoitto on vaakalaudalla.
Sylttytehdas löytyy puolueen jakautumisesta, SDP on kuin pierukaiuttimet; kaksi poskea ja haiseva kuilu välissä. Nyt kosti vähemmistö.
Kyllä Anttia nyt vituttaa, viimeksi vei pissis peejiin paikan ja nyt taitaa kaatua koko hoistinki!

17

171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

SDP hajoaa sisäiseen eripuraan ja nykyinen hallituspohja jatkaa. Suomi nostetaan pikkuhiljaa suosta. Hyvässä alussa ollaan.

• Anonyymi00011
        UUSI

Eroa Tuppurainen. Tuolla tasolla ja täys moukka!!

• Anonyymi00002
      UUSI

Mäkynen kuitenkin myöntää ilmiön olemassaolon. Tuppurainen ei tietenkään heti tunnistanut eikä myöntänyt ilmiötä kun oli itse osa sitä,

• Anonyymi00004
        UUSI

Aivan joutava ukko Mäkynen.

• Anonyymi00005
        UUSI

Aivan joutava ukko Mäkynen.

• Anonyymi00003
      UUSI

PerusÄSSÄ painaa ohi!

• Anonyymi00006
      UUSI

Lintmannihan sanoi, että joskus otetaan tiukasti yhteen ja siihen oli Mäkynen todennut, että joskus menee puolikuuteen.

• Anonyymi00007
        UUSI

Tämä oli hauska.
        Terv Arvostelija

• Anonyymi00008
      UUSI

Jossain muussa puolueessa olisi tuollaisen kohun kohteet jo eronneet, mutta sosialisteilla se vaan näyttää nostavan kannatusta mitä huonommin kohtelee alaisiaan. Tässä näkyy hyvin sosialistit ajavat ulkomaiden kansalaisten etuja, mutta eivät välitä edes omista avustajistaan. Meriselle kaikki kunnia, että ei jatka salailuperinnettä vaan tuo asian esiin.

• Anonyymi00009
      UUSI

SDP kannatus on jo valmiiksi vapaassa pudotuksessa.

Tolkun ihmiset äänestää PerusÄSSÄÄ.

• Anonyymi00010
      UUSI

Suomi ensin 🇫🇮. Perussuomalaiset pelastaa !

• Anonyymi00012
      UUSI

Kyllä Tytin pitäis nyt erota!

• Anonyymi00013
      UUSI

Joku edustaja on kuulemma pierryt huoneensa täyteen ja sitten kutsunut avustajansa tjms paikalle ja seurannut miten henkilö reagoi. Jotkut ovat olleet täysin tyynenä, osa on syöksynyt kiroillen ulos huoneesta.

• Anonyymi00014
      UUSI

Nalle Wahlrosin isällä, legendaarisella kansliapäällikkö Bror 'Buntta' Wahlrosilla oli tapana pierrä työhuoneessa niin reilusti, että vierailijan sinne saapuessa konttorissa leijaili suolistokaasun trukiiinen uoksu.
      Sopivalla päällä ollessaan Bntta saattoi toistaa saman operaation myös KTM:n täpötäydessä hississä.

• Anonyymi00015
        UUSI

Ehkäpä tapa on häneltä peräisin? Itse uskon että tämä on totta ja minulla on muutamia arvauksia, kenestä edustajasta on kyse...

• Anonyymi00016
      UUSI
    • Anonyymi00017
      UUSI

Poliittinen mustamaalaus. Samalla tavalla räkyttäät kaikki puolueet. Hallitus opposiittiötä, purra ja orpo etunenässä, oppisiittiö puolestaan hallitusta. Se yksi hörökorva hallituspuolueesta pahin. Eivätpähän uskalla uhrit tulla esille. Jokaisen ihmisen maine voidaan pilata nimettömänä vailla perusteita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      99
      6562
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      365
      6133
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      60
      3023
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      111
      2484
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      108
      2145
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1804
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1663
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1340
    9. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      34
      1285
    10. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1237
    Aihe