Tytti alkoi selvitellä eduskuntaryhmänsä edesottamuksia. Kävikin niin, että itse paljastui syylliseksi epäasialliseen käytökseen. Siinä meni ryhmän peejiin paikka saman tien! Jopa vaalivoitto on vaakalaudalla.
Sylttytehdas löytyy puolueen jakautumisesta, SDP on kuin pierukaiuttimet; kaksi poskea ja haiseva kuilu välissä. Nyt kosti vähemmistö.
Kyllä Anttia nyt vituttaa, viimeksi vei pissis peejiin paikan ja nyt taitaa kaatua koko hoistinki!
Tytti oli tikkana, pörähti omaan housuun
17
279
Vastaukset
- Anonyymi00001
SDP hajoaa sisäiseen eripuraan ja nykyinen hallituspohja jatkaa. Suomi nostetaan pikkuhiljaa suosta. Hyvässä alussa ollaan.
- Anonyymi00011
Eroa Tuppurainen. Tuolla tasolla ja täys moukka!!
- Anonyymi00002
Mäkynen kuitenkin myöntää ilmiön olemassaolon. Tuppurainen ei tietenkään heti tunnistanut eikä myöntänyt ilmiötä kun oli itse osa sitä,
- Anonyymi00004
Aivan joutava ukko Mäkynen.
- Anonyymi00005
Aivan joutava ukko Mäkynen.
- Anonyymi00003
PerusÄSSÄ painaa ohi!
- Anonyymi00006
Lintmannihan sanoi, että joskus otetaan tiukasti yhteen ja siihen oli Mäkynen todennut, että joskus menee puolikuuteen.
- Anonyymi00007
Tämä oli hauska.
Terv Arvostelija
- Anonyymi00008
Jossain muussa puolueessa olisi tuollaisen kohun kohteet jo eronneet, mutta sosialisteilla se vaan näyttää nostavan kannatusta mitä huonommin kohtelee alaisiaan. Tässä näkyy hyvin sosialistit ajavat ulkomaiden kansalaisten etuja, mutta eivät välitä edes omista avustajistaan. Meriselle kaikki kunnia, että ei jatka salailuperinnettä vaan tuo asian esiin.
- Anonyymi00009
SDP kannatus on jo valmiiksi vapaassa pudotuksessa.
Tolkun ihmiset äänestää PerusÄSSÄÄ. - Anonyymi00010
Suomi ensin 🇫🇮. Perussuomalaiset pelastaa !
- Anonyymi00012
Kyllä Tytin pitäis nyt erota!
- Anonyymi00013
Joku edustaja on kuulemma pierryt huoneensa täyteen ja sitten kutsunut avustajansa tjms paikalle ja seurannut miten henkilö reagoi. Jotkut ovat olleet täysin tyynenä, osa on syöksynyt kiroillen ulos huoneesta.
- Anonyymi00014
Nalle Wahlrosin isällä, legendaarisella kansliapäällikkö Bror 'Buntta' Wahlrosilla oli tapana pierrä työhuoneessa niin reilusti, että vierailijan sinne saapuessa konttorissa leijaili suolistokaasun trukiiinen uoksu.
Sopivalla päällä ollessaan Bntta saattoi toistaa saman operaation myös KTM:n täpötäydessä hississä.- Anonyymi00015
Ehkäpä tapa on häneltä peräisin? Itse uskon että tämä on totta ja minulla on muutamia arvauksia, kenestä edustajasta on kyse...
- Anonyymi00016
https://yle.fi/a/74-20207235
Perussuomalaiset ovat osuneet KULTASUONEEN 😊 - Anonyymi00017
Poliittinen mustamaalaus. Samalla tavalla räkyttäät kaikki puolueet. Hallitus opposiittiötä, purra ja orpo etunenässä, oppisiittiö puolestaan hallitusta. Se yksi hörökorva hallituspuolueesta pahin. Eivätpähän uskalla uhrit tulla esille. Jokaisen ihmisen maine voidaan pilata nimettömänä vailla perusteita.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1313109EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje402961- 1051351
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1371081Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621057Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661047- 60987
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373959- 41787
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22763