Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?

Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään löytyy vielä sellaisiakin, joissa on ihan tavallisia suomalaisia mukana.

Stadi vs. Lande starttaa ja mukana on taviksia - ja nyt myös julkkiksia.

Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/oho-stadi-vs-lande-ei-ole-enaa-vaan-tavisten-juttu-meni-julkkispohinaan-talla-tavalla-mukaan?s24

Kumpia katsot mieluummin kisaajina tv:ssä?

AvoinÄänia 86
Äänestä nähdäksesi tulos

33

1900

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Ei julkkiksia joka paikkaan! Parempi kun on ihan tavallisia ihmisiä.

    • Anonyymi00002

      Tasaisesti jos olisi molempia niin se olis hyvä. Tahtoo samat naamat tökkiä vaikka itse ohjelma olis kiva.

    • Anonyymi00004

      Kuka ohjelmia viitsii katsoa,kun joka v***n ohjelmassa
      on samat naamat pullistelemassa ja koheltamassa.

      Ja ohjelmatkin on suurimmaksi osaksi kopioitu ja apinoitu,
      joistakin jenkkipaskaformaateista.
      Ei jatkoon.Ketä pois kiinnostaa.💩😖🥱

    • Anonyymi00005

      Suomen kaikki kolmekymmentä kärkinäyttelijää on jokaisessa reality-, kilpailu ja keskusteluohjelmassa omien urien lisäksi. Sitten vielä mainokset ja pod castit. 🤣🤣

    • Anonyymi00006

      Tavan porukkaaaa,Kiitos

    • Anonyymi00007

      Totta turiset laji toveri.

    • Anonyymi00008

      Kateus on arvostuksen ylin muoto.Ja piste.

    • Anonyymi00009

      Taviksia otetaan niihin ohjelmiin joissa ei ole kummoisiakaan palkintoja, kuten taas julkkisten ohjelmissa kisataan jopa kymmenien tuhansien eurojen palkinnoista, ei kovin tasapuolista. Kovin paljoa minua nuo ohjelmat eivät kiinnosta, että siinä mielessä ei merkitystä.

    • Anonyymi00010

      Taviksista pulpahtaa välillä esiin hauskojakin persoonoita.

    • Anonyymi00011

      En kummistakaan, ja moista paskaa ei töllöön kiitos laisinkaan, jokka sontaa haluaa katsoa, maksakoon siitä.

      • Anonyymi00030

        Ikävä kyllä sinäkin maksat niistä, yleveron muodossa. Niin myös minä.


    • Anonyymi00012

      No jos jotain pitää niin taviksia.

    • Anonyymi00013

      En katso tv:tä

    • Ei mua julkkikset haittaa sen takia kun ovat julkkiksia, mutta samoja naamoja näkyy monessa ohjelmassa (Farmi, Amazing Race Suomi, Selviytyjät Suomi, monet tv-visailupelit kuten The Box Suomi, Myyrä, Jeopardy Suomi jne). Taviskisaajat ovat välillä virkistävää vaihtelua.

    • Anonyymi00014

      Huomaa että some vallannut televisionkin. Ei mitään uusia ideoita vain näitä hölmöjä kisailu , visailuohjelma illasta ja kanavasta toiseen. Ei kiinnosta pätkääkään nämä kyhäelmät.

    • Anonyymi00015

      En sitten kummastakaan, ei kiinnostta tosi-tv formaatti sitten pätkän vertaa

    • Anonyymi00016

      Rinkeli Ruhtinas parempi kuin Palsanmäet jotka joutaa pois Ruudusta ja heti.

    • Anonyymi00017

      Jep jep

    • Anonyymi00018

      Väistän nykyään kaikki tyrkkyjulkkisten jutut

    • Anonyymi00019

      Tietokilpailut ja muut kisailuohjelmat ovat parhaita kotimaisia ohjelmia. Esim. vuosiin ei kukaan ole osannut tehdä komiikkaa. Järkyttävän huono Thank you come, ei todellakaan naurattanut kertaakaan, ei tarvi yhtään enempää jaksoja tehdä. Karppi oli kotimaisista sarjoista paras, lisää sellaisia, please!

    • Anonyymi00020

      Stadi vs. Lande siitä mukava, kun on ihan tavankisaajat. En ole nähnyt yhtään julkkista ko. ohjelmassa. Tosin, en ole kaikkia jaksoja edes nähnyt.
      Ps. Juontajat taitaa olla jonkin verran julkisuudessa ???.

      • Anonyymi00022

        Kyllä siinäkin on julkkiksia ollut.
        Mutta ne ovat olleet sellaisia erikoisjaksoja.
        Missä on jokunen julkkis ollut mukana.Juontajat saattaa olla myös muissakin ohjelmissa.


      • Anonyymi00027

        "Anonyymi00020
        2026-01-29 18:29:17
        Stadi vs. Lande siitä mukava, kun on ihan tavankisaajat"
        ,,,,,,,,,,,,,,
        Ohjelma on oma suosikkini.
        Hyvät juontajat ja maallikko osallistujat.


    • Anonyymi00021

      Ihan hassua, että joku katsoo tällaista shaissea. On pakko olla kaikki aika maailmassa.

    • Anonyymi00023

      Samat naamat kyllästyttää- ei jaksa!

    • Anonyymi00024

      Turhat samat keirtolaiset pois kaikkihan ne on nykyään rahastajia ja vielä radiojuontajat änkeävät tvhen.

      Missä on kunnon oikeat näyttelijtä vai tekevätkö nämä pintaliitäjät niin halvalla kun mira luodillekin maksettiin 500 euroa ja antoi myös samalla. Halpaa on.

      Mtv3 on oikein sisäsiittoinen kanava kun aina samat naamat joka ohjelmissa ja mainoksissa. Tuottajat, johtoja ja ohjaajta ei näe metsää puilta.

      Sietten vielä nämä ohjelmat mauttomia ja samoja räkättäjiä sekä tämä uusi sarja mauton taas samoja naamoja.

      On järkyttävää etetiosata ottaa uusia naamoja ja kunnon näyttelijöitä ja kiertävät samat kanavalta toiselle. Viki ja Köpi ulos, Pimiä, Nordman, Saariluoma voivat kadota ruuduista, kiitos

    • Anonyymi00025

      No en kumpaakaan. :D En ole televisiota omistanut vuoden 2012 jälkeen ja realityä sieltä vihoviimeiseksi katsoisin.

    • Anonyymi00026

      Tavikset kelpaavat. Silloin tämä pieni julkkisjoukkio ei kuluta kasvojaan.
      Eikös heillä ole se pääammatti, mikä pitäisi hoitaa moitteettomasti.
      Julkkisuutisissakaan ei ole järkeä.
      Juu. Se naaman työntyminen joka paikkaan...hmmm

    • Anonyymi00028

      Minä taas olen miettinyt, että kenes kavereita ne nykyiset tavikset ovat.
      Kyllästynyt myös kaikenmaailman somevaikuttajiin.
      Ja kyllästynyt muunneltuihin lopputuloksiin.
      Aito ihmiselo on jotain muuta, kun ruudusta saa katsoa.

    • Anonyymi00029

      Ovatko nämä julkkikset kisoissa, koska heille täytyy saada työtunnit täyteen vai miksi? En tykkää…

    • Anonyymi00032

      Eläinten rekisteri, vasikat pitää rekisteröidä 7 päivän sisällä, vaikka kilpailussa
      oli vaihto ehtoina 20 40 ja 60 pv Ohjelma jossa Ben mukana.

    • Anonyymi00036

      Stadi vastaan Lande. Saariluoma on paljon hitaampi kysymysten lukija kuin Nordman kisan viimisessä kyselyssä voittaja joukkueelle. Siinä on ihan valtava ero. Kysymykset pitäisi lukea yksi ja sama henkilö

    • Anonyymi00037

      Julkkikset sais suksia sanonko mihin. Turhaakin turhempi koko porukka.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe