🤧🧻☕kun olen kylmettynyt eilisellä kauppareissulla. Miten sitä huonokuntoisena kaipaakin enemmän toista ihmistä? Ihan vaan vaikka keittämään sitruunateetä hunajalla.
Nyt on ikävää mulla
30
229
Vastaukset
- Anonyymi00001
kokeile palstasetä vaikka kahvikossuplöröä
- Anonyymi00005
lounas.ajatus kirjoitti:
Vieläkin olen nainen. Enkä käytä alkoholia.
Jotenkin absurdia, kun kirjoittaa osanottoviestiä tutulle ja sitten lukee näitä tällaisia vessakirjoituksia täältä. Onneksi tulee nettikielto alaikäsille.
- Anonyymi00008
lounas.ajatus kirjoitti:
Vieläkin olen nainen. Enkä käytä alkoholia.
Vieläkään et ole nainen ja kyllä taidat törpötellä vähän välillä sinäkin
Anonyymi00008 kirjoitti:
Vieläkään et ole nainen ja kyllä taidat törpötellä vähän välillä sinäkin
Vielä olen nainen, niinkuin tärkeät ihmiset tietävätkin.
Mulla on eri harrastukset kuin sulla ja niihin ei kuulu mikään törpöttely.
- Anonyymi00002
Joo, just silloin ois kiva kun olis toinen joka hakis lääkettä ja ruokia
Onneksi on ruokia kun eilen kävin kaupassa. Epäilen tämän olevan kylmettymisestä johtuvaa nopeasti ohi menevää kun flunssassa tms on itämisajat.
- Anonyymi00014UUSI
lounas.ajatus kirjoitti:
Onneksi on ruokia kun eilen kävin kaupassa. Epäilen tämän olevan kylmettymisestä johtuvaa nopeasti ohi menevää kun flunssassa tms on itämisajat.
Pää ja jalkaterät pitää pitää kuivana ja lämpimänä.Se ehkäisee flunssaa.
Anonyymi00014 kirjoitti:
Pää ja jalkaterät pitää pitää kuivana ja lämpimänä.Se ehkäisee flunssaa.
Älysin laittaa villasukat vasta kun tulin kipeäksi. Ehkä ne on nopeutteneet myös toipumista, kun en ole tänään enää pärskinyt niin paljoa.
- Anonyymi00003
Kun toista ihmistä kaipaa, niin usein kaipaa henkistä ja fyysistä läheisyyttä ja lämpöä ja vilustuneena haluaan kietoutua toisen ihmisen lämpöön.
Niin jos on sellaiseen tottunut. Meillä oli lapsena aika askeettista. Sairastaa ei saanut.
- Anonyymi00013UUSI
lounas.ajatus kirjoitti:
Niin jos on sellaiseen tottunut. Meillä oli lapsena aika askeettista. Sairastaa ei saanut.
Tuo on kyllä ihan hirveää.Tuskin vanhempi sua sitten rakastikaan.Julmaa.
- Anonyymi00004
🤔💩🤡
- Anonyymi00006
🍰☕ tässä teetä ja kakkua!kivaa iltaa ja parane pian.
Oi kiitos. Parempi tarjoilu kuin tuola edellisellä kommentoijalla. 500mg c-vitamiinia yrittää nujertaa tautia.
- Anonyymi00012UUSI
Nam.Minäkin haluaisin.Onneks olkoon vaan sinulle.Vai oliko kaverin synttärit?
- Anonyymi00016UUSI
T nimistä ja K nimistä vai samaa nimeä?Se on vain ystävä.Vanhempi T on se sen ikuinen rakkaus toiset korvikkeita.
- Anonyymi00007
Sauna ja lämmin kylpy auttaa.
Onhan tää ihan jäätävän kylmää aikaa. Mäkin oon joutunu ulkotöihin. Mutta sitä pitää tehdä mitä on, näinä laman hiljasina aikoina. Kyllähän tuo kylmyys kaikenlaisia ongelmia aiheuttaa. Särkyjä jäykkyyttä ym. Ei siihen oo mahdollista tottua.
Vaikka miten pukeutuisi ja laittaisi vedetöntä vitalista nassuun, niin hengitys huonontuu kylmällä säällä. Jos pitää kaulaliinaa naaman edessä niin sekin jäätyy. Onneksi meillä on vaihteleva ilmasto, että joskus tulee lämpöisempää.
- Anonyymi00011UUSI
lounas.ajatus kirjoitti:
Vaikka miten pukeutuisi ja laittaisi vedetöntä vitalista nassuun, niin hengitys huonontuu kylmällä säällä. Jos pitää kaulaliinaa naaman edessä niin sekin jäätyy. Onneksi meillä on vaihteleva ilmasto, että joskus tulee lämpöisempää.
Naamaan ei kannata laittaa mitään rasvaa juuri ennen ulosmenoa. Tuntia ennen ulos menoa voi laittaa perusvoidetta ja myös ennen nukkumaan menoa!
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Naamaan ei kannata laittaa mitään rasvaa juuri ennen ulosmenoa. Tuntia ennen ulos menoa voi laittaa perusvoidetta ja myös ennen nukkumaan menoa!
Kyllä vedetöntä voi laittaa.
lounas.ajatus kirjoitti:
Mulla varpaat ja sormet on pahimmat. Kun joutuu oleen paikoillaan niin varpast jäätyy ja sittennkun taas pitää tavaroita käsitellä, niin sormet. Ei voi mitään rukkasia pitää. Ja tänään kun meni yli 20 pakkasasteen. Niin huomas kyllä keuhkoissakin.
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kyllä vedetöntä voi laittaa.
Maalla laitettiin aina vedetöntä vitalista naamaan ja hyvin se eristi pakkasen.
JeroP kirjoitti:
Mulla varpaat ja sormet on pahimmat. Kun joutuu oleen paikoillaan niin varpast jäätyy ja sittennkun taas pitää tavaroita käsitellä, niin sormet. Ei voi mitään rukkasia pitää. Ja tänään kun meni yli 20 pakkasasteen. Niin huomas kyllä keuhkoissakin.
Toivottavasti ei kestä kauaa nämä pakkaset. Suomalaisilla on kaikenlaisia kekseliäitä konsteja kylmyyttä vastaan. Yksi sukulainen tunki hesarin housuihin selkäpuolelle. Väitti lämmittävän kovasti. Hesari ei taida mahtua kenkiin ja tinapaperi, mitä jossakin tiktokissa käytettiin jalkoihin lämmikkeeksi, menee heti rikki.
- Anonyymi00017UUSI
JeroP kirjoitti:
Oletko kokeillut niitä kemiallisia lämmitinpussukoita? Tuleehan siitä tietysti n. 1,5-2€ kustannut/päivä, jos hanskoihin ja kenkiin sellaiset työntää. Itse aikoinaan pahimpina aikoina noita käytin, kun palkkatyöhöni ei oikein sovellu mitkään sähköiset versiot.
- Anonyymi00010UUSI
Ymmärrän yskän. Kauppa on lähellä, mutta ei ole hauskaa mennä kipeänä sinne, kun on niin kylmäkin. Lisäksi ruuhkissa ihmiset eivät pidä turvavälejä. Yksin sairastaminen ei ole mukavaa.
Mulla on ollut nykyisin maski naamalla, kun tuntuu, että on aina tungosta. Siitä tuli tapa silloin kun ei ollut vielä rokotuksia. Kauppaan en ole nyt mennyt, koska tämä tauti hyökkäsi kun keskiviikkona kuumissani menin kaupasta ulos pakkaseen takki avoinna.
- Anonyymi00018UUSI
lounas.ajatus kirjoitti:
Mulla on ollut nykyisin maski naamalla, kun tuntuu, että on aina tungosta. Siitä tuli tapa silloin kun ei ollut vielä rokotuksia. Kauppaan en ole nyt mennyt, koska tämä tauti hyökkäsi kun keskiviikkona kuumissani menin kaupasta ulos pakkaseen takki avoinna.
Tyhmät kulkee tautipelossaan naamavaipassa, josta on tutkitusti pelkkää haittaa 🤡
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1618398KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4467512Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei743854Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521543590Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1123019Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään542685- 1262036
Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv372021Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231873Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811540