Nyt on ikävää mulla

🤧🧻☕kun olen kylmettynyt eilisellä kauppareissulla. Miten sitä huonokuntoisena kaipaakin enemmän toista ihmistä? Ihan vaan vaikka keittämään sitruunateetä hunajalla.

33

348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      kokeile palstasetä vaikka kahvikossuplöröä

      • Vieläkin olen nainen. Enkä käytä alkoholia.


      • Anonyymi00005
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Vieläkin olen nainen. Enkä käytä alkoholia.

        Jotenkin absurdia, kun kirjoittaa osanottoviestiä tutulle ja sitten lukee näitä tällaisia vessakirjoituksia täältä. Onneksi tulee nettikielto alaikäsille.


      • Anonyymi00008
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Vieläkin olen nainen. Enkä käytä alkoholia.

        Vieläkään et ole nainen ja kyllä taidat törpötellä vähän välillä sinäkin


      • Anonyymi00008 kirjoitti:

        Vieläkään et ole nainen ja kyllä taidat törpötellä vähän välillä sinäkin

        Vielä olen nainen, niinkuin tärkeät ihmiset tietävätkin.
        Mulla on eri harrastukset kuin sulla ja niihin ei kuulu mikään törpöttely.


    • Anonyymi00002

      Joo, just silloin ois kiva kun olis toinen joka hakis lääkettä ja ruokia

      • Onneksi on ruokia kun eilen kävin kaupassa. Epäilen tämän olevan kylmettymisestä johtuvaa nopeasti ohi menevää kun flunssassa tms on itämisajat.


      • Anonyymi00014
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Onneksi on ruokia kun eilen kävin kaupassa. Epäilen tämän olevan kylmettymisestä johtuvaa nopeasti ohi menevää kun flunssassa tms on itämisajat.

        Pää ja jalkaterät pitää pitää kuivana ja lämpimänä.Se ehkäisee flunssaa.


      • Anonyymi00014 kirjoitti:

        Pää ja jalkaterät pitää pitää kuivana ja lämpimänä.Se ehkäisee flunssaa.

        Älysin laittaa villasukat vasta kun tulin kipeäksi. Ehkä ne on nopeutteneet myös toipumista, kun en ole tänään enää pärskinyt niin paljoa.


      • Anonyymi00021
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Onneksi on ruokia kun eilen kävin kaupassa. Epäilen tämän olevan kylmettymisestä johtuvaa nopeasti ohi menevää kun flunssassa tms on itämisajat.

        Flunssa josta puhutaan myös vilustumisena vaatii aina virustartunnan, mutta kylmettyminen voi altistaa tälle jossain määrin häiritsemällä kehon puolustusmekanismeja.


    • Anonyymi00003

      Kun toista ihmistä kaipaa, niin usein kaipaa henkistä ja fyysistä läheisyyttä ja lämpöä ja vilustuneena haluaan kietoutua toisen ihmisen lämpöön.

      • Niin jos on sellaiseen tottunut. Meillä oli lapsena aika askeettista. Sairastaa ei saanut.


      • Anonyymi00013
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Niin jos on sellaiseen tottunut. Meillä oli lapsena aika askeettista. Sairastaa ei saanut.

        Tuo on kyllä ihan hirveää.Tuskin vanhempi sua sitten rakastikaan.Julmaa.


      • Anonyymi00013 kirjoitti:

        Tuo on kyllä ihan hirveää.Tuskin vanhempi sua sitten rakastikaan.Julmaa.

        Ei se nyt mitenkään julmaa ollut. Työläisperheissä ei muutkaan ehtineet lapsia hyysätä. Vanhemmat vuorotöissä ja Saarioinen ei tehnyt äitien ruokia neljälle lapselle.


    • Anonyymi00004

      🤔💩🤡

    • Anonyymi00006

      🍰☕ tässä teetä ja kakkua!kivaa iltaa ja parane pian.

      • Oi kiitos. Parempi tarjoilu kuin tuola edellisellä kommentoijalla. 500mg c-vitamiinia yrittää nujertaa tautia.


      • Anonyymi00012

        Nam.Minäkin haluaisin.Onneks olkoon vaan sinulle.Vai oliko kaverin synttärit?


      • Anonyymi00016

        T nimistä ja K nimistä vai samaa nimeä?Se on vain ystävä.Vanhempi T on se sen ikuinen rakkaus toiset korvikkeita.


    • Anonyymi00007

      Sauna ja lämmin kylpy auttaa.

      • Hyvä idea. Täytyykin kokeilla saunaa🧣


    • Onhan tää ihan jäätävän kylmää aikaa. Mäkin oon joutunu ulkotöihin. Mutta sitä pitää tehdä mitä on, näinä laman hiljasina aikoina. Kyllähän tuo kylmyys kaikenlaisia ongelmia aiheuttaa. Särkyjä jäykkyyttä ym. Ei siihen oo mahdollista tottua.

      • Vaikka miten pukeutuisi ja laittaisi vedetöntä vitalista nassuun, niin hengitys huonontuu kylmällä säällä. Jos pitää kaulaliinaa naaman edessä niin sekin jäätyy. Onneksi meillä on vaihteleva ilmasto, että joskus tulee lämpöisempää.


      • Anonyymi00011
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Vaikka miten pukeutuisi ja laittaisi vedetöntä vitalista nassuun, niin hengitys huonontuu kylmällä säällä. Jos pitää kaulaliinaa naaman edessä niin sekin jäätyy. Onneksi meillä on vaihteleva ilmasto, että joskus tulee lämpöisempää.

        Naamaan ei kannata laittaa mitään rasvaa juuri ennen ulosmenoa. Tuntia ennen ulos menoa voi laittaa perusvoidetta ja myös ennen nukkumaan menoa!


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Naamaan ei kannata laittaa mitään rasvaa juuri ennen ulosmenoa. Tuntia ennen ulos menoa voi laittaa perusvoidetta ja myös ennen nukkumaan menoa!

        Kyllä vedetöntä voi laittaa.


      • lounas.ajatus kirjoitti:

        Vaikka miten pukeutuisi ja laittaisi vedetöntä vitalista nassuun, niin hengitys huonontuu kylmällä säällä. Jos pitää kaulaliinaa naaman edessä niin sekin jäätyy. Onneksi meillä on vaihteleva ilmasto, että joskus tulee lämpöisempää.

        Mulla varpaat ja sormet on pahimmat. Kun joutuu oleen paikoillaan niin varpast jäätyy ja sittennkun taas pitää tavaroita käsitellä, niin sormet. Ei voi mitään rukkasia pitää. Ja tänään kun meni yli 20 pakkasasteen. Niin huomas kyllä keuhkoissakin.


      • Anonyymi00015 kirjoitti:

        Kyllä vedetöntä voi laittaa.

        Maalla laitettiin aina vedetöntä vitalista naamaan ja hyvin se eristi pakkasen.


      • JeroP kirjoitti:

        Mulla varpaat ja sormet on pahimmat. Kun joutuu oleen paikoillaan niin varpast jäätyy ja sittennkun taas pitää tavaroita käsitellä, niin sormet. Ei voi mitään rukkasia pitää. Ja tänään kun meni yli 20 pakkasasteen. Niin huomas kyllä keuhkoissakin.

        Toivottavasti ei kestä kauaa nämä pakkaset. Suomalaisilla on kaikenlaisia kekseliäitä konsteja kylmyyttä vastaan. Yksi sukulainen tunki hesarin housuihin selkäpuolelle. Väitti lämmittävän kovasti. Hesari ei taida mahtua kenkiin ja tinapaperi, mitä jossakin tiktokissa käytettiin jalkoihin lämmikkeeksi, menee heti rikki.


      • Anonyymi00017
        JeroP kirjoitti:

        Mulla varpaat ja sormet on pahimmat. Kun joutuu oleen paikoillaan niin varpast jäätyy ja sittennkun taas pitää tavaroita käsitellä, niin sormet. Ei voi mitään rukkasia pitää. Ja tänään kun meni yli 20 pakkasasteen. Niin huomas kyllä keuhkoissakin.

        Oletko kokeillut niitä kemiallisia lämmitinpussukoita? Tuleehan siitä tietysti n. 1,5-2€ kustannut/päivä, jos hanskoihin ja kenkiin sellaiset työntää. Itse aikoinaan pahimpina aikoina noita käytin, kun palkkatyöhöni ei oikein sovellu mitkään sähköiset versiot.


    • Anonyymi00010

      Ymmärrän yskän. Kauppa on lähellä, mutta ei ole hauskaa mennä kipeänä sinne, kun on niin kylmäkin. Lisäksi ruuhkissa ihmiset eivät pidä turvavälejä. Yksin sairastaminen ei ole mukavaa.

      • Mulla on ollut nykyisin maski naamalla, kun tuntuu, että on aina tungosta. Siitä tuli tapa silloin kun ei ollut vielä rokotuksia. Kauppaan en ole nyt mennyt, koska tämä tauti hyökkäsi kun keskiviikkona kuumissani menin kaupasta ulos pakkaseen takki avoinna.


      • Anonyymi00018
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Mulla on ollut nykyisin maski naamalla, kun tuntuu, että on aina tungosta. Siitä tuli tapa silloin kun ei ollut vielä rokotuksia. Kauppaan en ole nyt mennyt, koska tämä tauti hyökkäsi kun keskiviikkona kuumissani menin kaupasta ulos pakkaseen takki avoinna.

        Tyhmät kulkee tautipelossaan naamavaipassa, josta on tutkitusti pelkkää haittaa 🤡


      • Anonyymi00018 kirjoitti:

        Tyhmät kulkee tautipelossaan naamavaipassa, josta on tutkitusti pelkkää haittaa 🤡

        Onko sulla jotenkin paremmat tutkimuslaitteet, kuin VTT:llä joka on kotimainen tutkimuslaitos? Nyt niitä hengityssuojaimia valmistetaan kotimaassakin. Suomalainen FFP3-hengityssuojain on jopa niin hyvä, että se suodattaa radioaktiiviset partikkelitkin.

        VTT:n tutkimustietoa kertakäyttömaskin puhdistuksesta uusiokäyttöön.
        https://www.vttresearch.com/fi/uutiset-ja-tarinat/vtt-selvitti-ovatko-kertakayttoiset-suojaimet-ja-kangasmaskit-puhdistettavissa


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe