Ihminen, joka ei ole vielä menettänyt vanhempiaan, ei voi ymmärtää, minkälaisen tyhjyyden vanhempien menettäminen luo ja ihminen voi kokea itsensä niin totaalisen yksinäiseksi ja yrittää tarttua epätoivoisesti vanhaan yhteyteen.
On niin kova ikävä
12
265
Vastaukset
- Anonyymi00001
Muuten hyvä, mutta tämä "ihminen joka ei vielä ole menettyänyt vanhempiaan" on vähän sellainen että aivan kuin kaikki muut ihmiset eivät voisi ymmärtää menetyksiä ja sitä asettaa itsensä toisten yläpuolelle.
ihan sama kuin nämä "et tiedä itse kun sulla ei ole lapsia" puheet.- Anonyymi00002
Turhaa saivartelua. Sitten sen vasta tuntee kun se omalle kohdalle tulee. Sitten tajuaa senkin että on itse seuraavana.
sivu-uuno - Anonyymi00008
Anonyymi00002 kirjoitti:
Turhaa saivartelua. Sitten sen vasta tuntee kun se omalle kohdalle tulee. Sitten tajuaa senkin että on itse seuraavana.
sivu-uunoEi se ole saivartelua jos on niin tyhmä kuten sinä että ihminen voi kokea monia menetyksiä ja siihen ei vanhemmat liity.
Tietysti jos ei osaa nähdä menettämässä itse mitään kuten sinä vitun sivu-uuno pikku mulkun pätkä niin et tajua todellisuudesta mitään. - Anonyymi00013
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei se ole saivartelua jos on niin tyhmä kuten sinä että ihminen voi kokea monia menetyksiä ja siihen ei vanhemmat liity.
Tietysti jos ei osaa nähdä menettämässä itse mitään kuten sinä vitun sivu-uuno pikku mulkun pätkä niin et tajua todellisuudesta mitään.Kylläpä nysvääjä otti pulttia kun ei kelpaa ruikulin viisastelu :)
sivu-uuno
- Anonyymi00003
Miksi et sitten hankkinut muita ihmisiä ympärillä ennenku vanhemmat kuoli?
Tai itsenäistynyt siten et ok olla yksinkin .
Mun oli mm pakko lähteä kotoa sinne koskaan palaamatta jo 23 v. Niin nyt ku tiedän et vanhemmat voi kuolla lipsahtaa en välitä.
Oon elänybyli 10 vuotta ilman niitä jo muutenkin .
Ne on ollu kaiken tän ajan ku kuolleita mulle muutenkin .
Harmi että sut on hemmoteltu piloille paremmilla sukuväleillä niin et osaa luopua kun on aika. Ja elää itsenäisesti sun omaa elämääsi.- Anonyymi00007
Vaikka olisit omillasi, niin kyllähän se vie jotain itsestä mukanaan. Sen tajuaa, vasta kun on tosiaan sen kokenut. Ehkä ikäkin saa ajattelemaan asioita toisin siinä tilanteessa.
- Anonyymi00004
Siinä on jotain todella lopullista, kun oma vanhempi tai vanhemmat kuolevat.
- Anonyymi00009
No shit sherlock
Kuolema on lopullista.
Lapsien kanssako olen täällä palstalla? - Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
No shit sherlock
Kuolema on lopullista.
Lapsien kanssako olen täällä palstalla?Typerä kommentti asiasta josta et ymmärrä näköjään mitään.
- Anonyymi00011
Minkä ikäinen olet?
- Anonyymi00012
Mihin vanhaan yhteyteen yrität epätoivoisesti tarttua?
- Anonyymi00015
Kyllä se varmasti tuntuu ja vaikuttaa.
Toinen ehkä vielä pahempi on jos joutuu omasta lapsesta luopumaan ennen aikojaan.
Luopumisen tuska on aina kova ja henkilökohtainen tunne.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka343504- 113038
- 1372651
Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032625Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv742595- 411418
Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t61228Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli3961135Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos501033Kaikkea hyvää kaikki
Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa6870