Miten kiinnitän valkoisen kolmion auton takaosaan?Kyseessä on Nissan Primera.
opetuskolmio
8
15191
Vastaukset
- hmh..
Hieman riippuu millainen opetuskolmio on kyseessä. :)
On olemasa esimerkiksi kolmioita jotka laitetaan koukusta kiinni. On olemassa myös niitä, jotka tarraantuvat kiinni kun vaan lyö sen siihen. - Automiekkonen
Itse kun aikoinaan sai kortin ajella uudella Primeralla, niin siinä oli kolmio, jossa oli metallinen hahlo. Eli taivutettiin vaan peräkontin ja puskurin välistä lattarauta joka laitettiin parilla ruuvilla kiinni sisäpuolelle.
- on riittävä
kiinnitys siihen, kun laitat tarpeeksi, että ei tipu ajossa.
- tehtiin näin
Isä teki itse opetuskolmion ja kiinnitti sen peräkoukun "tuppiin". Näin kolmio on helppo irroittaa ja laittaa paikalleen.
- kolmio on kätevä
Magneetti komio on kätevä, tilaa osoitteesta www.opetuslupa.fi
- tee.ärr.
Jos ei osaa sen vertaa muttereista, ruuviesta tai jonkun narusysteemin keksimisestä, niin kannattais kyllä laittaa oppilas oikeaan autokouluun.
- Opetuslupa tarvitaan
Tämä voi tulla tähän viestiin hieman liian myöhään, mutta ylipäätään voit voittaa opetuskolmion kilpailussa:
http://www.yksityisopetusta.fi/kilpailu/- rivaattiope
Ostat mustaa sähköteippiä ja teippaat kolmion laidat, se kun oli valkonen se autosi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302295
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu292188Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121559Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett131464Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701241- 1001131
- 171067
- 88923
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon18828Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks122798