En saa sua mielestä

Anonyymi-ap

Yritän unohtaa, mutta en saa sua mielestä.
En sais olla kiinnostunut susta, kun sinä olet kiinnostunut jostain ihan toisesta.
Se sattuu ihan liikaa.
Minä aina ihastun vääriin miehiin, en ikinä tule löytämään elämääni ketään.

17

416

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

😭😢😞😟🙁😐🫤🙂😀😃😆😁😅😂🤣

• Anonyymi00002

Äänestitkö aloittajaäijä omaa kommenttiasi vai oliko joku muu yhtä epätoivoisella tuulella?

• Anonyymi00009
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Äänestitkö aloittajaäijä omaa kommenttiasi vai oliko joku muu yhtä epätoivoisella tuulella?

Epätoivoisella tuulella ovat nämä kaksi taas. Lisäys Teeltä

• Anonyymi00012
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Epätoivoisella tuulella ovat nämä kaksi taas. Lisäys Teeltä

Tai sitten tämä aloituksia haltuunottava yksärihäärä tykittää itse näitä ”tykkäyksiä”

• Anonyymi00003

Kiusaajan alotus, tarkotus esiintyä toisena saada porukalla kiusattua näitähän täällä riittää. Ei taida olla mitään tekemistä ainakaan oikeaa tekemistä. Kateus

• Anonyymi00004

Trolli!

• Anonyymi00005

Vai ihastutko vain, kun mies on kiinnostunut jostain toisesta tai kun miehestä on joku kiinnostunut?

• Anonyymi00007

Sinulla se patologinen ei niin syvällinen ajattelija riittää tätä euron analyysia tästä palstaäijän luomasta nettihahmosta. Et vaikuta kovin riemukkaalta persoonalta. Naiselta T tämä

• Anonyymi00011

Minä ihastuin häneen niiden yhteisten hetkien takia. Miten ihana ja turvallinen olo minulla oli hänen kanssaan. Ja on hän toki ulkoisesti myös ihana. Pitkä ja komea mies.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Minä ihastuin häneen niiden yhteisten hetkien takia. Miten ihana ja turvallinen olo minulla oli hänen kanssaan. Ja on hän toki ulkoisesti myös ihana. Pitkä ja komea mies.

Et taida olla aloittajaäijä ihan niin pitkä kuin haluaisit olla? Mutta joo, kivoja turvallisia hetkiä oli ja blaa

• Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Älä nyt sure liikaa, ettei ettei sydän mene rikki. Minullakin tulee muuten surullinen olo puolestasi, kun on muutenkin alakuloinen ollut. Ei, aina ole kysymys että jollakin ihmisellä olisi toinen kiinnostuksen kohde, tai joku toinen vaikka asiat voi siltä joskus näyttää. Jos, omin silmin ei näe että toinen on jonkun kanssa, ei omiin mielikuviin kannata uskoa. Ne, on oman mielen tekosia, voi ajatella että jollakin on toinen jonka kainaloon käpertyy. Vaikka ei olisi mitään. Ihmismieli on vain sellainen, että ajatukset vilisee siellä miten sattuuu. Ikävä ja kaipaus sotkee aivokemiaa, mutta niitten asioiden kanssa pitää vain elää ja sopeutua niihin. Joskus ihmiset vain joutuvat olemaan erillään, niin ettei he edes näe toisiaan ikinä enää. Senkin asian kanssa on vain elettävä, vaikka kuinka tuntuisi pahalta.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Älä nyt sure liikaa, ettei ettei sydän mene rikki. Minullakin tulee muuten surullinen olo puolestasi, kun on muutenkin alakuloinen ollut. Ei, aina ole kysymys että jollakin ihmisellä olisi toinen kiinnostuksen kohde, tai joku toinen vaikka asiat voi siltä joskus näyttää. Jos, omin silmin ei näe että toinen on jonkun kanssa, ei omiin mielikuviin kannata uskoa. Ne, on oman mielen tekosia, voi ajatella että jollakin on toinen jonka kainaloon käpertyy. Vaikka ei olisi mitään. Ihmismieli on vain sellainen, että ajatukset vilisee siellä miten sattuuu. Ikävä ja kaipaus sotkee aivokemiaa, mutta niitten asioiden kanssa pitää vain elää ja sopeutua niihin. Joskus ihmiset vain joutuvat olemaan erillään, niin ettei he edes näe toisiaan ikinä enää. Senkin asian kanssa on vain elettävä, vaikka kuinka tuntuisi pahalta.

Olisikin vain omaa mielikuvitusta. En ole hänellä nähnyt ketään muuta, mutta minulle on kerrottu, että hänellä on muita...

• Anonyymi00006

Lopeta ap nuo haikailut jo!

• Anonyymi00008

Lopeta sinä katkera nainen jo menneen ajan haikailu kun sait yhtä jästiä porukkaa mukaan ikäänkuin supporteeraamaan tätä palstaäijälle jokeltelua. Sinulle yksärille juuri tämä. Kiva että teit toimintaympäristöstä elämänkoulusirkuksen

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Lopeta sinä katkera nainen jo menneen ajan haikailu kun sait yhtä jästiä porukkaa mukaan ikäänkuin supporteeraamaan tätä palstaäijälle jokeltelua. Sinulle yksärille juuri tämä. Kiva että teit toimintaympäristöstä elämänkoulusirkuksen

Mutta kommentteja äänestämällä suomikaksnelosella voit vaikuttaa ilmapiiriin ehkä uudelleen ja entistä paremmin. Lisäys

• Anonyymi00016
    • Anonyymi00017

Jospa se toinen olet sinä aloittaja!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      36
      3545
    2. rakastan jotakin

en uskalla sanoa sitä täällä ääneen
      Ikävä
      11
      3278
    3. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      144
      3064
    4. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      103
      2635
    5. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      74
      2615
    6. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      44
      1435
    7. Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka

voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t
      6
      1388
    8. Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.

Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli
      Maailman menoa
      397
      1148
    9. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?

Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos
      Tv-sarjat
      51
      1067
    10. Kaikkea hyvää kaikki

Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa
      Ikävä
      6
      900
    Aihe