Yritän unohtaa, mutta en saa sua mielestä.
En sais olla kiinnostunut susta, kun sinä olet kiinnostunut jostain ihan toisesta.
Se sattuu ihan liikaa.
Minä aina ihastun vääriin miehiin, en ikinä tule löytämään elämääni ketään.
En saa sua mielestä
17
416
Vastaukset
- Anonyymi00001
😭😢😞😟🙁😐🫤🙂😀😃😆😁😅😂🤣
- Anonyymi00002
Äänestitkö aloittajaäijä omaa kommenttiasi vai oliko joku muu yhtä epätoivoisella tuulella?
- Anonyymi00009
Anonyymi00002 kirjoitti:
Äänestitkö aloittajaäijä omaa kommenttiasi vai oliko joku muu yhtä epätoivoisella tuulella?
Epätoivoisella tuulella ovat nämä kaksi taas. Lisäys Teeltä
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Epätoivoisella tuulella ovat nämä kaksi taas. Lisäys Teeltä
Tai sitten tämä aloituksia haltuunottava yksärihäärä tykittää itse näitä ”tykkäyksiä”
- Anonyymi00003
Kiusaajan alotus, tarkotus esiintyä toisena saada porukalla kiusattua näitähän täällä riittää. Ei taida olla mitään tekemistä ainakaan oikeaa tekemistä. Kateus
- Anonyymi00004
Trolli!
- Anonyymi00005
Vai ihastutko vain, kun mies on kiinnostunut jostain toisesta tai kun miehestä on joku kiinnostunut?
- Anonyymi00007
Sinulla se patologinen ei niin syvällinen ajattelija riittää tätä euron analyysia tästä palstaäijän luomasta nettihahmosta. Et vaikuta kovin riemukkaalta persoonalta. Naiselta T tämä
- Anonyymi00011
Minä ihastuin häneen niiden yhteisten hetkien takia. Miten ihana ja turvallinen olo minulla oli hänen kanssaan. Ja on hän toki ulkoisesti myös ihana. Pitkä ja komea mies.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Minä ihastuin häneen niiden yhteisten hetkien takia. Miten ihana ja turvallinen olo minulla oli hänen kanssaan. Ja on hän toki ulkoisesti myös ihana. Pitkä ja komea mies.
Et taida olla aloittajaäijä ihan niin pitkä kuin haluaisit olla? Mutta joo, kivoja turvallisia hetkiä oli ja blaa
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Älä nyt sure liikaa, ettei ettei sydän mene rikki. Minullakin tulee muuten surullinen olo puolestasi, kun on muutenkin alakuloinen ollut. Ei, aina ole kysymys että jollakin ihmisellä olisi toinen kiinnostuksen kohde, tai joku toinen vaikka asiat voi siltä joskus näyttää. Jos, omin silmin ei näe että toinen on jonkun kanssa, ei omiin mielikuviin kannata uskoa. Ne, on oman mielen tekosia, voi ajatella että jollakin on toinen jonka kainaloon käpertyy. Vaikka ei olisi mitään. Ihmismieli on vain sellainen, että ajatukset vilisee siellä miten sattuuu. Ikävä ja kaipaus sotkee aivokemiaa, mutta niitten asioiden kanssa pitää vain elää ja sopeutua niihin. Joskus ihmiset vain joutuvat olemaan erillään, niin ettei he edes näe toisiaan ikinä enää. Senkin asian kanssa on vain elettävä, vaikka kuinka tuntuisi pahalta.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Älä nyt sure liikaa, ettei ettei sydän mene rikki. Minullakin tulee muuten surullinen olo puolestasi, kun on muutenkin alakuloinen ollut. Ei, aina ole kysymys että jollakin ihmisellä olisi toinen kiinnostuksen kohde, tai joku toinen vaikka asiat voi siltä joskus näyttää. Jos, omin silmin ei näe että toinen on jonkun kanssa, ei omiin mielikuviin kannata uskoa. Ne, on oman mielen tekosia, voi ajatella että jollakin on toinen jonka kainaloon käpertyy. Vaikka ei olisi mitään. Ihmismieli on vain sellainen, että ajatukset vilisee siellä miten sattuuu. Ikävä ja kaipaus sotkee aivokemiaa, mutta niitten asioiden kanssa pitää vain elää ja sopeutua niihin. Joskus ihmiset vain joutuvat olemaan erillään, niin ettei he edes näe toisiaan ikinä enää. Senkin asian kanssa on vain elettävä, vaikka kuinka tuntuisi pahalta.
Olisikin vain omaa mielikuvitusta. En ole hänellä nähnyt ketään muuta, mutta minulle on kerrottu, että hänellä on muita...
- Anonyymi00006
Lopeta ap nuo haikailut jo!
- Anonyymi00008
Lopeta sinä katkera nainen jo menneen ajan haikailu kun sait yhtä jästiä porukkaa mukaan ikäänkuin supporteeraamaan tätä palstaäijälle jokeltelua. Sinulle yksärille juuri tämä. Kiva että teit toimintaympäristöstä elämänkoulusirkuksen
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Lopeta sinä katkera nainen jo menneen ajan haikailu kun sait yhtä jästiä porukkaa mukaan ikäänkuin supporteeraamaan tätä palstaäijälle jokeltelua. Sinulle yksärille juuri tämä. Kiva että teit toimintaympäristöstä elämänkoulusirkuksen
Mutta kommentteja äänestämällä suomikaksnelosella voit vaikuttaa ilmapiiriin ehkä uudelleen ja entistä paremmin. Lisäys
- Anonyymi00016
Kyllä, ootsinä semmonen mamma.
Vein eläinlääkärille 55 kissaani piikille + tuhkaukset, uurnat, niin sai pääsiäiskokkoon rahansa nakella. 155 kissanraatoa, tuhkattuna uurnissansa.
T.kissat tuleen
PS.joka kissa
https://m.youtube.com/watch?v=1gpfzCxiQ-A&list=RD1gpfzCxiQ-A&start_radio=1&pp=ygUSQm9kb20gZ3Jhc3MgZ2xvdmVyoAcB - Anonyymi00017
Jospa se toinen olet sinä aloittaja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka363545- 113278
- 1443064
Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032635Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv742615- 441435
Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t61388Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli3971148Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos511067Kaikkea hyvää kaikki
Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa6900