Olisin kaivannut sinulta muuta kuin vetäytymistä. Se tuntui todella pahalta, kun yritin löytää yhteyden ja en saanut mitään vastausta.
Mä olisin kestänyt kuulla totuuden. Jos et halunnut jatkaa. Sen koin ansaitsevani, mutta olin väärässä. Pitkä tutustumisaika ei merkinnytkään sulle mitään
Miehelle
Kaiken tuntemisen jälkeen
30
604
Vastaukset
- Anonyymi00001
Huomasin, että tutustut mielummin muihin miehiin. Sydän särkyi. Kukaan/ketään ei ole loukannut minua yhtä pahasti ja vielä kehtaat syyttää minua.
- Anonyymi00006
Huomaatko mitä puhumattomuus aiheuttaa?
Sivusta- - Anonyymi00010
Taisitpa huomata väärin miten asiat oli.
Ja tunnistellakin väärin. Kuten nytkin.
-ei aloittaja - Anonyymi00011
Tässä taas huomataan mitä mielikuvitus saa aikaan. Kuvittelit, että tutustun mieluummin muihin miehiin. Mulla ei ole ollut sun tai hänen jälkeen ketään.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Taisitpa huomata väärin miten asiat oli.
Ja tunnistellakin väärin. Kuten nytkin.
-ei aloittajaMitä tarkoitat?
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mitä tarkoitat?
Naisiin ei voi luottaa 2026.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Onko tämä siis aloituksesi kantava teema apäijä? Varmaankin mitä tätä yksinmokellusta tulkitsee
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Miehenä sanoisin, miehiin ei voi enää luottaa, ihan noin ihmis-suhdemielessä. Aivan kun miehiltä olisi kadonnut luotettavuus ja selkäranka kokonaan kun se aikanaan oli miehuuden peruspilari ja voima.
- Anonyymi00002
Vetäytyminen ei tarkoita tapahtuneen mitätöimistä, en vaan voi muuttua sellaiseksi että sinulle käy. En ole vihainen tai loukkaantunut.
- Anonyymi00005
Kuuluu perus käytöstapoihin kommunikoida. Vetäytyminen on kiusaamista. Kirjoitat nytkin täällä, miksi et hänelle suoraan?
Sivusta- - Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kuuluu perus käytöstapoihin kommunikoida. Vetäytyminen on kiusaamista. Kirjoitat nytkin täällä, miksi et hänelle suoraan?
Sivusta-Suoraan jutellaan sitten kun suoraan jutellaan. En käännä selkää.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Suoraan jutellaan sitten kun suoraan jutellaan. En käännä selkää.
You do you
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sivusta-Ei ole kiusaamista sinä tarvitset paljon ihan tyhjä päivän pälpätystä . Suu käy muttei oo mitää asiaa.
Sekä olis hyvä sitten?
Toinen taas pärjää vähemmällä puhumimisella .
Sinä taas vaadit jotain puhetta
Sinustako pitäisi puhua
Ettei vain sulla olisi joku mania tai huomionkipeys persoona joka on mt häiriö eikä mitää normi käytöstä.?
Etsi toinen moottoriturpa puhumaan sulle jos se on se sinun juttusi ihmisuhteesssa .
Ja ymmärrä että joillekin riittää puhe silloin kun on asiaa. Ilman että se vetäytymistä tai muuta negatiivista paskaa millä sä syytä toista ihmistä joka päivä .Vika on luultavasti sinussa.... - Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ei ole kiusaamista sinä tarvitset paljon ihan tyhjä päivän pälpätystä . Suu käy muttei oo mitää asiaa.
Sekä olis hyvä sitten?
Toinen taas pärjää vähemmällä puhumimisella .
Sinä taas vaadit jotain puhetta
Sinustako pitäisi puhua
Ettei vain sulla olisi joku mania tai huomionkipeys persoona joka on mt häiriö eikä mitää normi käytöstä.?
Etsi toinen moottoriturpa puhumaan sulle jos se on se sinun juttusi ihmisuhteesssa .
Ja ymmärrä että joillekin riittää puhe silloin kun on asiaa. Ilman että se vetäytymistä tai muuta negatiivista paskaa millä sä syytä toista ihmistä joka päivä .Vika on luultavasti sinussa....Onpa sulla huono olo itsesi kanssa.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Onpa sulla huono olo itsesi kanssa.
Joo tämän palstaäijän, eli aloittajan proosa pomppii aina vähän joka suuntaan. Päättele siitä lisää entistä paremmin ns
- Anonyymi00003
kyllä se oli kaiken kaikkiaan paras päätös. et olisi siihen pystynyt. sama homma olisi jatkunut ehkä vuosia. kuka siinä olisi ollut onnellinen sitten. tämä on ollu pohjakosketus ja hlvetinen rupeama ittellä mutta mitään en kadu enkä enää ikinä mene menneeseen. sieltä on jo noustu
- Anonyymi00008
Totesit, ...et olisi siihen pystynyt...
Pystynyt mihin? - Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Totesit, ...et olisi siihen pystynyt...
Pystynyt mihin?ei olisi pystynyt ero päätöstä tekemään vaikka tiedän että halusi sitä jo vuosia. minäkin mietin tahollani kaksi vuotta kunnes rysäytin. :) siitäpä tulikin sitten melkonen savotta mutta edelleen onneksi se tapahtui. aika auttaa. tuntu että ensimmäisen vuoden aikana mietin että en selviä ikinä tästä. nyt ajattelen kahden vuoden jälkeen että tottakai selviän, aina
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
ei olisi pystynyt ero päätöstä tekemään vaikka tiedän että halusi sitä jo vuosia. minäkin mietin tahollani kaksi vuotta kunnes rysäytin. :) siitäpä tulikin sitten melkonen savotta mutta edelleen onneksi se tapahtui. aika auttaa. tuntu että ensimmäisen vuoden aikana mietin että en selviä ikinä tästä. nyt ajattelen kahden vuoden jälkeen että tottakai selviän, aina
Ohi meni
- Anonyymi00004
Kommunikointi muuttuu ehkä parempaan suuntaan.
- Anonyymi00016UUSI
Miten ja miksi?
Luuletko, että siihen tulee vielä mahdollisuus? - Anonyymi00018UUSI
Välillä vetäytymisen jälkeen ei ole paluuta enää vaikka kommunikointi parantus. Luottamus rikottu⛔️
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Välillä vetäytymisen jälkeen ei ole paluuta enää vaikka kommunikointi parantus. Luottamus rikottu⛔️
Se on juurikin noin!
- Anonyymi00021UUSI
Omanarvontuntoiset miehet eivät jää katselemaan naista, joka tutustumisen aikana tuijottelee vieraisiin pöytiin. Vinkkinä sinulle seuraavan kanssa.
- Anonyymi00022UUSI
Ohi. Ei ole minun kohdalla totta. Ei kovin fiksua vastata noin
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ohi. Ei ole minun kohdalla totta. Ei kovin fiksua vastata noin
Täällä harvoin puhuu kukaan mitään fiksua.
- Anonyymi00025UUSI
Sellaista se on elämä. Joskus tulee vetäydyttyä pois ihmisten luota jotka kohtelevat välinpitämättömästi.
Katse peiliin ja niin edelleen. - Anonyymi00026UUSI
Joskus kaatuu omaan näppäryyteensä ja joutuu katselemaan kun laivat seilaa ohi.
- Anonyymi00029UUSI
pyöritin samaan aikaa 5 muuta, jostai piti luopua ja alotin mitättömästä
- Anonyymi00030UUSI
Arviointikykysi arvaten, aloitit juuri väärästä päästä 😄
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1748483KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4547673Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763890Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521633736Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183074Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään552875Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442081- 1262076
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231903Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211851