Miksi ei puhuta siitä, että persut käyttäytyvät koko ajan huonosti???
Persuissa huonoa käytöstä
30
205
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kohta paljastuu paljon pahempaa kuin nyt valheellisesti väitetään.
- Anonyymi00002UUSI
entäs vihreät tai keskusta? tai vasemmisto
- Anonyymi00003UUSI
Juuri niin. Tukitaan nuo.
- Anonyymi00004UUSI
kovin ovat hiljaa...... koska....
- Anonyymi00005UUSI
Persut järjesti tämänkin 😑
- Anonyymi00007UUSI
Tai miksei puhuta siitä, miten vihamielisiä ja anti-isänmaallisia vihreät ja vassarit on? He eivät suvaitse Suomalaisia tai vaali suomalaisuutta ja ovat valmiita uhraamaan koko maan. Miksei puhuta siitä?
- Anonyymi00008UUSI
Olet kyllä lukenut läksysi hyvin!
Huomio pitää saada pois SDP:stä ja demareista.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18723234/huomio-pois-sdpsta-ja-demareista - Anonyymi00009UUSI
Taitaa olla parempi pyytää SDP;n anteeksi. Sen verran nyt vuotaa oma vene.
- Anonyymi00010UUSI
Demarin yhden tuntien, käytti hyväkseen yhtä läheistäni
- Anonyymi00020UUSI
Ihanko yhden tuntien. Kait teit rikosilmoituksen ?
- Anonyymi00011UUSI
Aloitus väärällä palstalla. Tämä on SDP:n palsta.
Mene aloittaja sinne persupalstalle, äläkä tänne aiheettomia avauksia tee.- Anonyymi00014UUSI
sanoo itä-uusimaan uusi pomo
- Anonyymi00032UUSI
Kyllä tämä on perussuomalaisten palsta
- Anonyymi00013UUSI
Meri käytti avustajiaan vain koiran pissitykseen ja kaupassa käynteihin.
- Anonyymi00016UUSI
💩💩💩💩💩💩 valuu punaista lippua pitkin
Mihin viittaat tuolla persujen huonosti käyttäytymisellä?
- Anonyymi00028UUSI
Yksi ja sama väittely omien sivupersoonien kanssa jokaisessa viestiketjussa poikkeuksetta 18-22 tuntia 365 vrk vuodessa oli arki, pyhä, joulu tai juhannus. Ja muiden viestit poistoon jotka herran yksinpuheluja häiritsee.🥱🥱
Anonyymi00028 kirjoitti:
Yksi ja sama väittely omien sivupersoonien kanssa jokaisessa viestiketjussa poikkeuksetta 18-22 tuntia 365 vrk vuodessa oli arki, pyhä, joulu tai juhannus. Ja muiden viestit poistoon jotka herran yksinpuheluja häiritsee.🥱🥱
Minä vastasin aloitukseen, jota en itsekseni tunnista, onhan siellä sinun Anaali veljesi, en minä!
- Anonyymi00017UUSI
Persujen ilkeä käytös ei ole uutinen, vaan normi.
- Anonyymi00018UUSI
Persujen kohdalla huono käytös ei ole enää mikään uutinen, sehän on heikäläisten keskuudessa ihan normaalia ja ihailtavaa käytöstä.
- Anonyymi00019UUSI
Uuutinen olisi jos todettaisiin persujen käyttäytyneen hyvin. Sellaisessa uutisessa ylittyisi uutiskynnys hyvin kevyesti.
- Anonyymi00021UUSI
Samoin jos löytyisi persu, joka on rehellinen ja työtä tekevä kansalainen.
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Samoin jos löytyisi persu, joka on rehellinen ja työtä tekevä kansalainen.
Ymmärtääkseni tuilla eläjät pääosin ovat vihervassudemari kannattajia, koska mollaavat kansalaisen vastuuseen ohjaavaa nykyhallitusta . Nykyhallitus tekee toki virheitä, lisää vastakkainasettelua, koska on asettunut kokoomuksen johdolla pelkästään työnantajien puolelle, ei edusta tasapuolisuutta. Yhteinen etu pitäisi olla tärkeintä eikä vaakaa pitäisi kallistaa pelkästään toiselle puolelle, jolloin tasapaino pettää. Työntekijän etu on myös työnantajan etu eikä pelkästään että työnantajan etua pitää yksinomaa vaalia. Esim. määräaikaisten soppareiden tehtailu ei sitouta työntekijöitä, se kääntyy työnantajaa vastaan.
- Anonyymi00022UUSI
https://www.youtube.com/shorts/Z7RldojFgkw
Persuista saa hyvää huumoria! - Anonyymi00025UUSI
olen äänestänyt persuja ja voi uudelleen äänestää , kirjoitin niin ilkeästi että piti poistaa vaikka s eon minun mittarilla ihan normi puhetta 🤣
- Anonyymi00029UUSI
PS ei kaunistele asioita vaan sanoo suoraan asiat. Pitäisikö ongelmat piilottaa maton alle, sillä tavoin ei ongelmat ratkea. Täällä ainakin ruminta kieltä käyttää vihervassudemari kannattaja. Katsoisi peiliin eikä syyttäisi muita.
- Anonyymi00031UUSI
Tytti Tuppurainen rasistisoi omiaan, demareita vihuttaa?
- Anonyymi00034UUSI
Koska se on persuille ihan normaalia. Persun sikailuja ei kukaan ihettele. Se kuuluu asiaan.
- Anonyymi00036UUSI
muistatteko, kuinka toimi kankaanniemi lähetteli öisin viestejä naiskollegoilleen - "nussittuna nukkuisit paremmin"?
- Anonyymi00035UUSI
Ja oliko aloittajalla lähdettä, vai keksikö itse?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1718441KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4527590Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763880Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521603662Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183054Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään542785Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv432050- 1262046
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231883Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211751