Persuissa huonoa käytöstä

Anonyymi-ap

Miksi ei puhuta siitä, että persut käyttäytyvät koko ajan huonosti???

30

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Kohta paljastuu paljon pahempaa kuin nyt valheellisesti väitetään.

• Anonyymi00002
      UUSI

entäs vihreät tai keskusta? tai vasemmisto

• Anonyymi00003
        UUSI

Juuri niin. Tukitaan nuo.

• Anonyymi00004
      UUSI

kovin ovat hiljaa...... koska....

• Anonyymi00005
      UUSI

Persut järjesti tämänkin 😑

• Anonyymi00007
      UUSI

Tai miksei puhuta siitä, miten vihamielisiä ja anti-isänmaallisia vihreät ja vassarit on? He eivät suvaitse Suomalaisia tai vaali suomalaisuutta ja ovat valmiita uhraamaan koko maan. Miksei puhuta siitä?

• Anonyymi00008
      UUSI
    • Anonyymi00009
      UUSI

Taitaa olla parempi pyytää SDP;n anteeksi. Sen verran nyt vuotaa oma vene.

• Anonyymi00010
      UUSI

Demarin yhden tuntien, käytti hyväkseen yhtä läheistäni

• Anonyymi00020
        UUSI

Ihanko yhden tuntien. Kait teit rikosilmoituksen ?

• Anonyymi00011
      UUSI

Aloitus väärällä palstalla. Tämä on SDP:n palsta.

Mene aloittaja sinne persupalstalle, äläkä tänne aiheettomia avauksia tee.

• Anonyymi00014
        UUSI

sanoo itä-uusimaan uusi pomo

• Anonyymi00032
        UUSI

Kyllä tämä on perussuomalaisten palsta

• Anonyymi00013
      UUSI

Meri käytti avustajiaan vain koiran pissitykseen ja kaupassa käynteihin.

• Anonyymi00016
      UUSI

💩💩💩💩💩💩 valuu punaista lippua pitkin

• UUSI

Mihin viittaat tuolla persujen huonosti käyttäytymisellä?

• Anonyymi00028
        UUSI

Yksi ja sama väittely omien sivupersoonien kanssa jokaisessa viestiketjussa poikkeuksetta 18-22 tuntia 365 vrk vuodessa oli arki, pyhä, joulu tai juhannus. Ja muiden viestit poistoon jotka herran yksinpuheluja häiritsee.🥱🥱

• UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Yksi ja sama väittely omien sivupersoonien kanssa jokaisessa viestiketjussa poikkeuksetta 18-22 tuntia 365 vrk vuodessa oli arki, pyhä, joulu tai juhannus. Ja muiden viestit poistoon jotka herran yksinpuheluja häiritsee.🥱🥱

Minä vastasin aloitukseen, jota en itsekseni tunnista, onhan siellä sinun Anaali veljesi, en minä!

• Anonyymi00017
      UUSI

Persujen ilkeä käytös ei ole uutinen, vaan normi.

• Anonyymi00018
      UUSI

Persujen kohdalla huono käytös ei ole enää mikään uutinen, sehän on heikäläisten keskuudessa ihan normaalia ja ihailtavaa käytöstä.

• Anonyymi00019
      UUSI

Uuutinen olisi jos todettaisiin persujen käyttäytyneen hyvin. Sellaisessa uutisessa ylittyisi uutiskynnys hyvin kevyesti.

• Anonyymi00021
        UUSI

Samoin jos löytyisi persu, joka on rehellinen ja työtä tekevä kansalainen.

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Samoin jos löytyisi persu, joka on rehellinen ja työtä tekevä kansalainen.

Ymmärtääkseni tuilla eläjät pääosin ovat vihervassudemari kannattajia, koska mollaavat kansalaisen vastuuseen ohjaavaa nykyhallitusta . Nykyhallitus tekee toki virheitä, lisää vastakkainasettelua, koska on asettunut kokoomuksen johdolla pelkästään työnantajien puolelle, ei edusta tasapuolisuutta. Yhteinen etu pitäisi olla tärkeintä eikä vaakaa pitäisi kallistaa pelkästään toiselle puolelle, jolloin tasapaino pettää. Työntekijän etu on myös työnantajan etu eikä pelkästään että työnantajan etua pitää yksinomaa vaalia. Esim. määräaikaisten soppareiden tehtailu ei sitouta työntekijöitä, se kääntyy työnantajaa vastaan.

• Anonyymi00022
      UUSI
    • Anonyymi00025
      UUSI

olen äänestänyt persuja ja voi uudelleen äänestää , kirjoitin niin ilkeästi että piti poistaa vaikka s eon minun mittarilla ihan normi puhetta 🤣

• Anonyymi00029
      UUSI

PS ei kaunistele asioita vaan sanoo suoraan asiat. Pitäisikö ongelmat piilottaa maton alle, sillä tavoin ei ongelmat ratkea. Täällä ainakin ruminta kieltä käyttää vihervassudemari kannattaja. Katsoisi peiliin eikä syyttäisi muita.

• Anonyymi00031
      UUSI

Tytti Tuppurainen rasistisoi omiaan, demareita vihuttaa?

• Anonyymi00034
      UUSI

Koska se on persuille ihan normaalia. Persun sikailuja ei kukaan ihettele. Se kuuluu asiaan.

• Anonyymi00036
        UUSI

muistatteko, kuinka toimi kankaanniemi lähetteli öisin viestejä naiskollegoilleen - "nussittuna nukkuisit paremmin"?

• Anonyymi00035
      UUSI

Ja oliko aloittajalla lähdettä, vai keksikö itse?

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      171
      8441
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      452
      7590
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      76
      3880
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      160
      3662
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      118
      3054
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      54
      2785
    7. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      43
      2050
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      2046
    9. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1883
    10. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      21
      1751
    Aihe