Kun hylkäsit.....
Kyllä se tuntuu pahalta
17
357
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
En ole mies hylännyt ❤️
- Anonyymi00002UUSI
Olen nainen. 😢
- Anonyymi00003UUSI
Hoh hoijaa oon huomannu jonkun ratsastavan tällä .. b. En mahda mitään.
- Anonyymi00004UUSI
Tarkoitatko sitä, että palstalla pesii tällaisia tapauksia, joilla ei ole muuta elämää kuin alustaa näistä palstaäijän parin sanan parkaisuista ja muodostaa monimutkaisia skeemoja? Nälkä kasvaa syödessä tai jotain vastaavaa
- Anonyymi00005UUSI
Musta tuntui kaikki muu pahalta.
- Anonyymi00006UUSI
Naiselta
- Anonyymi00008UUSI
palstallako? no voi voi. tsemppiä ny
- Anonyymi00009UUSI
Onko varma, että hylkäsi. Jos luuli vain, että olet jo varattu, et ole aidosti kiinnostunut tms. Voi olla vain tulkintavirhe , ei sen pahempaa. Voisitko puhua kaivatun kanssa.
- Anonyymi00010UUSI
Jos tuntuu ettei merkitse toiselle mitään niin ei kai silloin enää tyrkytä itteesä sille.
/joku jolle noin myös tapahtui - Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Jos tuntuu ettei merkitse toiselle mitään niin ei kai silloin enää tyrkytä itteesä sille.
/joku jolle noin myös tapahtuiKannattaa. Voi tosiaan olla tulkintavirhe ja nyt iso i k ä v ä kun ei voi korjata asiaa.
/mulle kävi noin - Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kannattaa. Voi tosiaan olla tulkintavirhe ja nyt iso i k ä v ä kun ei voi korjata asiaa.
/mulle kävi noinAina ei oo kuule niin helppoa kaikilla.
Esim jos ei ole yhteystietoja enää, kuin sillä hylkääjällä.
Eikä se hylkäys ole edes pahinta kaikessa, vaan se että ei edes tiedä miksi.
/14:53
- Anonyymi00011UUSI
en oo hylänny
- Anonyymi00012UUSI
Mutta aloittajan on hylännyt joku. Ja minut on hylännyt joku, enkä ole päässyt siitä yli, vaikka on kulunut jo aikaa. Joka päivä suren hänen menetystään.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mutta aloittajan on hylännyt joku. Ja minut on hylännyt joku, enkä ole päässyt siitä yli, vaikka on kulunut jo aikaa. Joka päivä suren hänen menetystään.
no voi harmi
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Minulla ei ole ollut hylkäämiskokemusta keneenkään liittyen, aikoinaan lähes parikymmentä vuotta sitten tapahtuneen eroni jälkeen. Päätin jo silloin, kun laitoin eropaperit menemään etten halua uutta parisuhdetta. Sen harmittaa valtavasti kun menetin vaiktuisen työoaikan! Miksi minulta ei kysytty mitään ennen projektin aloitusta!! Odotan että tietty häirikkö ymmärtäisi edes sen verran, että hänen kuuluisi maksaa menetetyt ansiot. Olin vuosien ajan syvästi ahdistunut ja ovesta ulos lähteminen oli todella vaikeaa!
- Anonyymi00016UUSI
Löytyi jo uusi
- Anonyymi00018UUSI
Kyllä tuntuu, miten pitkä hernepussi, kalan alle.
Kalojen patjalle.......?
https://m.youtube.com/watch?v=3Lgy8qAJdZ8
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1748483KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4537657Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763890Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521633726Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183074Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään552865Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442081- 1262076
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231903Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211841