Uskomatonta, kun Valkeisenlampeen on satsattu niin paljon, niin ei ole paikalle suihkuja saatu. Nyt uimakiellossa oleva luxusranta huutaa tyhjyyttää. Kesäsuihkut lisäämällä auringonottaminen ja ulkoilu olisi taas mielekkäämpää. Esim. ulkomailla paljon rannoilla suihkuja, joissa voi käydä huuhtomassa itsensä uiskentelun jälkeen. Välttämättä eivät tarvitsisi mitään rakennuksia ympärilleen ne suihkut.
Vastaukset 6
- kuopijolainen
Johtuskohan tuo siitä, että mahdollisesti vertaat nyt jotain valkeisenlampea ja valtamerta keskenään.Ei järvivedessä ole suolaa, joka pitäis huuhtoa iholta pois uinnin jälkeen.En sit tiedä onko suihkusta apua johonkin järvisyyhyyn tms.epäilen kuitenkin, että ei
- rillailija
meinasin vain et pelkkä suihkus käynti riittäis, en ois siihen syyhylampeen menos kyl uittamaan ees varpaita
- Anonyymi00009
Pappa
- Anonyymi00012
Hyvää Vappua!
- Anonyymi00013
T. lammenpappa.
- Anonyymi00014
Kakkaa...
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.113940Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo114840En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568