Johon minä en ole palaamassa. Siksi reagoin huonosti yrityksiisi. Jos niitä yrityksiksi voidaan lukea. Passiivimuotoiset lauseet. Koitat siirtää vastuuta minulle, en ota sitä vastaan. Vastuu jatkosta on sinun. Tulen kyllä heti vastaan, jos näen että aidosti yrität.
Koitat vaan mies palata siihen entiseen
19
260
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ei Multa. Yllättääkö.
- Anonyymi00002UUSI
En tiedä miten se pitää sanoa, että ymmärrät? En halua sinua tai sinulta mitään! EN HALUA! Et ole ns palkinto mitä jahdataan kuin maailman ainoata naista. Saattaaa, ehkä yllättää sinut, mutta olet ihan tavallinen tallukka.
- Anonyymi00003UUSI
Erikoinen eskalaatio, aloittajaäijä. Tai ei niinkään kun oppii lukemaan näitä maneereja, ei pitäis olla niin vaikeaa nerot
- Anonyymi00004UUSI
Niin olenkin tavallinen tallukka, molemmat ollaan. Ja kirjoittamasi menee minun& hänen tilanteesta ohi. Koska hän haluaa.
- Anonyymi00006UUSI
Mä itä päättyikö kilpailu vai huomaatko ettei sulla ollutkaan saumaa/mahdollisuutta kumpako ei riittänyt ulkonäkö vai raha jotain haittoja mitä kilpailusta seuraa kilpailijat eivät yleensä koskaan ole omia itsekään ja mies tai nainen joka tuntee/tietää oman arvonsa ei koskaan osallistu edes kilpailuun TOISESTA IHMISESTÄ turhia kilpailuja miksi kilpailussa saa voittaja aina yleensä palkinnoksi jotain mutta jos kyseisen kaltaisen ihmisen haluaa taas pitää on voittaja taannut itselleen loppuelämän kilpailun kuka/ketkä opettaa lapselle tämän arvon lapsen äiti tai isä tai kumpikin yhdessä sit taas tilanne saattaa olla huonompi jos lapsi ei edes merkitse kummallekaan vanhemmalle mitään
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Niin olenkin tavallinen tallukka, molemmat ollaan. Ja kirjoittamasi menee minun& hänen tilanteesta ohi. Koska hän haluaa.
Kannattaa sitten jättää sellainen mies rauhaan kuullostaa muuten epätoivoiselta naiselta. Eli alennat itsesi.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kannattaa sitten jättää sellainen mies rauhaan kuullostaa muuten epätoivoiselta naiselta. Eli alennat itsesi.
Yrität niin liikuttavan sinnikkäästi ja ehkä vähän psy koottisesti murskata jonkun psyykettä takertumalla palstaäijän proosaan, että ihan jo naurattaa🤭
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
No mutta sehän on jätettykin rauhaan - lukemisen ymmärtäminen.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Heti kun ei ole muita kuulemassa kerron tunteeni sinulle. En kirjoita enää tänne niinkuin ennen. Ympäripyöreitä vastauksia joskus johonkin ketjuun. En sano kaikkien kuullen että rakastan sinua.
M->N - Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Heti kun ei ole muita kuulemassa kerron tunteeni sinulle. En kirjoita enää tänne niinkuin ennen. Ympäripyöreitä vastauksia joskus johonkin ketjuun. En sano kaikkien kuullen että rakastan sinua.
M->NTämä tallukka sopii nainen sinulle hyvin. Ei osaa sanoa edes, että tulee konmentoimaan sivusta. Olette täydellisiä tallukoita toisillenne.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Tämä tallukka sopii nainen sinulle hyvin. Ei osaa sanoa edes, että tulee konmentoimaan sivusta. Olette täydellisiä tallukoita toisillenne.
Ei nyt kukaan anonyymi tallukka kelpaa 🙂
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ei nyt kukaan anonyymi tallukka kelpaa 🙂
Tuttu tallukkako kelpaisi?
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Tuttu tallukkako kelpaisi?
Tietty tuttu tallukka vaan.
- Anonyymi00021UUSI
Yhtä hyvät tunnisteet sulla kuin aloittajalla. Olette kuin luodut toisillenne. 😂
- Anonyymi00005UUSI
Jos jotain olen oppinu ni sen että mihinkään vanhaan ei ole paluuta nyky ihminen ei selviäisi päivääkään jos palautetaan käytännöt edes siihen mitä oli viiskytluvulla parisuhteissa taas täytyy ymmärtää että kumpakin suhteen osapuoli joutuu kasvamaan yhdessä mieluiten samaan suuntaan jos kuvitteli/kuvittelee että suhteella on pitkäkin kestoinen ikä nääs kun se on aina kahden yksittäisen henkilön elämien yhteen sovittamista jos ei se onnistu mitenkään onko suhteessa järkeä tarkoittaa oman elämän uudelleen suunnittelua ja tärkeysjärjestyksien muuttamista niissä kohti taas kun toinen edes yrittää pakottaa valitsemaan itsensä ja jonkun toisen ihmisen tai asian väliltä riippumatta siitä kuinka vähäpätöinen asia on aina se pakottaja kiertoon jonkun toisen vahingoksi kysyttäessä voi varoittaa mu ehkä oppi kerrasta että pakottaminen ei ole parisuhteessa hyväksyttävää jotkut alistuu taas siihenkin
- Anonyymi00008UUSI
En minäkään palaa entiseen.Onneksi niin monesti sen hänelle kertoikin.Hän on kuulemma ikävissään ja yksin sekä haluaisi minun palaavan mutta kun olin vuosia siinä lähellä jopa eromme jälkeen silloin ei ikinä ollut ikävä ja seuraani kaivattiin.Olin itse aivan yksin silloin ja nyt kun minulla on rakkaus ,uus rakas mielessäni ja hän sai sen selville hän on niin ikävissään että.En palaa enään siihen helvettiin.
- Anonyymi00010UUSI
kiitos hänelle
- Anonyymi00019UUSI
Minkä takia kiitos?
- Anonyymi00017UUSI
Hulluja?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1748473KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4547657Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763890Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521623706Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183064Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään552845Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442071- 1262066
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231893Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211831