Ja olen siihen kovin pettynyt. Olen aina ollut hieman kade kun kaikki kääntävät päänsä hienoille urheilu-autoille. Siispä menin ja ostin budjettiini sopivan Skoda Octavia 2.0 TSI vRS (vihreä). Nyt olen ajellut pitkin kyliä, mutta ketään ei tunnu kiinnostavan ja koskaan ei pääy käänny. Ei edes vaikka lähtisin valoista sporttisesti....
Olen todella pettynyt.
Räsä ei käännä päitä
19
331
Vastaukset
- Anonyymi00001
Se että olet pettynyt elämääsi pitää taatusti paikkaansa. Tuo huomion kerjääminen netissä kertoo kaiken tarpeellisen.
Räsää sinulla ei ole. - Anonyymi00002
Kannattaa hankkia Toyota Corolla Tena-sport. Niinku meitsillä 2002 vuodelta eli aika uusi vielä. Kaikki naiset katsoo ihaillen kun meitsi kurvaa ohi. Mersu ja pemari-miehet kattoo kateellisena meitin Tena-sport gourollaa. Kaikki kunnioittaa, kaikki nöyristelee meikää ja meitsin Toitsuu
- Anonyymi00003
Kääntääpäs - Poispäin.
- Anonyymi00004
Kyllä ne joskus sormella osoittaa ja nauravat.
- Anonyymi00006
No ääh oisit ostanut hienon urheiluauton.
- Anonyymi00007
Skoda Octavia RS är jättekul. Jag tycker om det, och andra killar (tex. Palle och Õige) tycker också. Tack! Terry
- Anonyymi00008
Yritä hankkia jotain työtä ja osta BMW.
Ehkä saat naisystävänkin.
t. nuori skodisti- Anonyymi00009
Naiset tietävät, että pimmeri poitsut tykkäävät vain toisista pimmeri poitsuista 😅
- Anonyymi00010
TRÖÖÖÖÖLLL ! ! MT HOIROKKI TOJO HÖNÖN AAAIVOTONTA AAAPINA TASON SPÄMMI PASKAAA ! ! ÄLÄ KOMMENTOI ! !
- Anonyymi00011
Kaikki sulla hyvin? Ruikulikattila on aina meillä toiminut
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kaikki sulla hyvin? Ruikulikattila on aina meillä toiminut
Eihän sinun Skoda pakkasella edes lähde käyntiin.
- Anonyymi00016
Ei ole tarkoituskaan, että buzzhomo lightyear tason auto kääntäisi päitä
- Anonyymi00017
Entäpä jo hankkisit corolla gintzan? Tehtaan superauton. Näyttävä ja räväkkä sporttinen sedan erikoisteippauksella.
- Anonyymi00018
Sun pitää varmaankin hankkia Toyota Corolla 2000 luvun alusta ja metallinharmaana, johan päät kääntyy ja keräät kateellisia katseita ja pesää irtoaa.
- Anonyymi00019
Hassua, miten maailman suosituin automerkki saa skodakääkät suloisesti sekaisin, NAM!
- Anonyymi00023
Anonyymi00019 kirjoitti:
Hassua, miten maailman suosituin automerkki saa skodakääkät suloisesti sekaisin, NAM!
Tuohan oli suositus, mikä sua vaivaa? Minä ainakin olen pääsyt pesälle Toyotani ansiosta kunhan en ole turhan nuuka tavaran suhteen. Taksit loppuu aamuyöstä ja ne eniten sekaisin olevat mukavasti tukevat tyttelit anelevat Toyotaani ja silloin alkaa tapahtua.
- Anonyymi00020
Outo juttu, onhan siinä jopa sbroilerikin.
- Anonyymi00021
Räsisti saa tikkukaramelliä.
- Anonyymi00022
No saat täällä huomiota!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka882513- 671465
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww831391EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje121206- 81933
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19910Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta102791Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe34785- 54783
- 30706