Kerroin sulle mun tunteista/ikävästä ja sinä et sanonut mitään.
Tiedän, että se tarkoittaa sitä, että sinä et tykkää minusta.
Mutta minä en onnistu unohtamaan sua. Oon yrittänyt siitä saakka, kun et sanonut mitään...
Miksi minä silti en saa sua mielestä.
Olen tyhmä nainen
22
331
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
et sinä tyhmä ole vaan fiksu
- Anonyymi00002UUSI
Ei se kuitenkaan mitään ole auttanut
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
olet rakastettava sellaisena kuin olet
- Anonyymi00004UUSI
No ei minusta ole kovin fiksua roikkua miehessä, joka ei selvästi ole kiinnostunut.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
No ei minusta ole kovin fiksua roikkua miehessä, joka ei selvästi ole kiinnostunut.
no ei
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
no ei
En ole roikkunutkaan koskaan hänessä. On ollut täysin mahdoton ajatus minulle olla samassa tilassa hänen kanssaan! Minä pyysin toistuvasti projektin lopettamista häneen liittyen, mutta kukaan ei kuullut hätääni! Kunpa olisitte kysyneet minulta ne muutamat kysymykset ennen projektin aloitusta! Teitte valtavan virheen kun ette kysyneet!
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
En ole roikkunutkaan koskaan hänessä. On ollut täysin mahdoton ajatus minulle olla samassa tilassa hänen kanssaan! Minä pyysin toistuvasti projektin lopettamista häneen liittyen, mutta kukaan ei kuullut hätääni! Kunpa olisitte kysyneet minulta ne muutamat kysymykset ennen projektin aloitusta! Teitte valtavan virheen kun ette kysyneet!
Olisin säästynyt monelta todella ahdistavalta vuodelta ja olisin pystynyt tekemään töitä!
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mitä sanoi vai sanoiko mitään? Yllätykset, odottamattomat voivat vaikuttaa mieheenkin niin, että vaatii aikaa tajuta kokemaansa ja miettiä olisiko minusta edes suhteeseen tai ystävyyteen millä ehdoin? Itse miehenä ei haluaisi edetä alussa varsinkaan kovin vauhdilla?
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Mitä sanoi vai sanoiko mitään? Yllätykset, odottamattomat voivat vaikuttaa mieheenkin niin, että vaatii aikaa tajuta kokemaansa ja miettiä olisiko minusta edes suhteeseen tai ystävyyteen millä ehdoin? Itse miehenä ei haluaisi edetä alussa varsinkaan kovin vauhdilla?
Lisään. Mies harvemmin haluaa satuttaa aloitteen tekijää, enemmänkin kokee sen mairittelevana itselle. Tällainen ainakin itsellä vaatii aikaa sulatella kokemaansa. Pelimiehet ovat erikseen, elävät enemmän hetkessä, eivätkä ajattele asioita laajemmin ja mahdollista tulevaa yhdessä oloa.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
No montako kuukautta on järkevää odottaa sen miehen tekevän asialle jotain?
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kyse on jo kymmenestä vuodesta ja siihen liittyen kyttäämisestä ja stalkkaamisesta! En usko´kenenkään haluvan moista kokea koskaan! Koska tietty henkilö on erityispiirteien hän ei pysty asettumaan toisen ihmisen asemaan, eikä siksi ymmärrä miten paljon vahinkoa hän sai toiminnallaan aikaan! Olin erityispiirteisen kanssa naimisissa ja hänessä oli samanlaisia piirteitä kuin häirikössä. Molemmilla sitä vikaa paljon, etteivät tunnu pystyvän asettumaan toisen ihmisen asemaan ollenkaan! Yhtäkään erityispiirteistä ihmistä en enää elämääni halua kuin vain siinä tapauksessa, että erityispiirre vaikuttaa vain vähän kommunikaatioon ja toisen ihmisen ymmärtämiseen! Ja ikäeroa saa olla vain muutama vuosi, tämä on pysyvä päätös ja pidän vain lyhyitä miehiä sellasisina, joita voin halata!
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
No montako kuukautta on järkevää odottaa sen miehen tekevän asialle jotain?
Maksimissaan muutama kuukausi, mutta sellaista odotetaan vain ikäisiltäni vanhemmilta miehíltä! Kaksi mukavan näköistä ikäistäni miestä olen nähnyt ja ehkä mahdollisuus keskusteluun tulee, kunhan sää lämpenee kunnolla maaliskuussa. En todellakaan halua enää elämääni yhtäkään oman lapseni ikäistä! Minua rikottiin kunnolla vuosien ajan ja sitä en voi antaa anteeksi koskaan!
- Anonyymi00006UUSI
Kannattaa käyttää vaseliinia, jos ei irtoa sun mielestä.
- Anonyymi00007UUSI
Valivali.
- Anonyymi00008UUSI
evvk
- Anonyymi00009UUSI
m.
- Anonyymi00012UUSI
M🕯M
- Anonyymi00010UUSI
Kyllä se vielä joskus unohtuu
- Anonyymi00011UUSI
Voi kun tietäisit, että mitenkä paljon tykkään, niin ei täällä palstalla pyörittäis vaan tehtäis ihan jotain MUUTA!
- Anonyymi00015UUSI
Ei käynyt sitte mielessä sanoa sitä sille? Varsinkin jos se toinen on jo kertonut sulle ikävöivänsä
- Anonyymi00018UUSI
Miehelle meni tuo 🤭🤭🤭sori
- Anonyymi00019UUSI
No joo ei kiinnosta jätä jo rauhaan mulla on kyllä naisia riittämiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1748483KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4537657Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763890Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521633726Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183074Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään552865Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442081- 1262076
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231903Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211841