Jos laittaisit yhden viestin niin uiskentelisit sen jälkeen kuin saukko mun kainaloon.
Mketi nainen!
9
180
Vastaukset
- Anonyymi00001
*mieti
- Anonyymi00002
Voi kun se mies laittais mulle edes moi, jos noin ajattelis.
- Anonyymi00003
Entäs jos en pysty vaik tahtoisin? Sinä pystyt joten..................
- Anonyymi00004
Ei mikään estä sinua poimimasta puhelinta käteesi ja kirjoittamasta viestiä minulle.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei mikään estä sinua poimimasta puhelinta käteesi ja kirjoittamasta viestiä minulle.
Mutta numeron puuttuminen tai jokin muu estää
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mutta numeron puuttuminen tai jokin muu estää
Kuulostaa vastuun siirtämiseltä. Päänsisäisiä estoja ja viitsimättömyyttä kaivaa numero esiin.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kuulostaa vastuun siirtämiseltä. Päänsisäisiä estoja ja viitsimättömyyttä kaivaa numero esiin.
No jos jonkun kohdalla onkin, niin ei mun.
- Anonyymi00006UUSI
No stalkkerin osa on toki kyseenalaisen häiriintynyt, ei välttämättä kovin houkutteleva, joskus jotain muuta. Lain puitteissa kuitenkin.. Samaa ei voi kaikista sanoa.
- Anonyymi00007UUSI
Juu. Kouvolan suunnassa noita pulikoijia on erityisen paljon. Nii tiivisteet, tuulilasi, vara-avaimet, abs- ja obd-piuhat, nelipisteturpavyöt ku vaihtopenkkiki ja -pilleri kerto. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka333398Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032575Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv732537- 112278
- 1142200
- 411418
Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli3891085Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos41910Kaikkea hyvää kaikki
Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa6820TVssä TomCruisen superjännä Vaarallinen tehtävä Mission Impossible Rogue Nation
Alkaa uskomattomalla lentokone kuvauksella. Toimintaelokuvan jatko-osa agentti (Tom Cruise) on hankaluuksissa, kun järje28818