Miksi ateistimiehet on pääsääntöisesti inceleitä?

Anonyymi-ap

Ovatko naisviha ja ateismi jollain tasolla paralleerisiä ilmiöitä?

28

335

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Kaikki tuntemani ateistit on olleet jollain tapaa reppanoita.

      • Anonyymi00006

        luulet vain uskovainen kun olet


      • Anonyymi00019

        Mistä yleensä tiedät, että joku on ateisti? Kyseletkö kaikilta tuntemiltasi tai tapaamiltasi ihmisiltä, ovatko uskovaisia tai ateisteja? Minulta ainakaan ei ole koskaan kysytty enkä minäkään ole keneltäkään kysellyt.

        Uskovaisten mielestä melkein kaikki ihmiset ovat ateisteja: eli näyttävätkö kaikki ihmiset sinusta reppanoita?


    • Anonyymi00002

      Kuka nainen haluaisi seurustella ateistin kanssa...

      • Anonyymi00004

        .. uskovaiset kun puhuu itsekseen.."Jeesuksen kans".. ja nuuskivat hikeään... PH:ta kuten palstalta..olen lukenut...
        Eräskin...luterilaani kertoi saaneensa ödeeman ... ja sitten hiljeni...liekkö kuollut...

        ..siinä on teisteilläkin...seurustelut ...kaukana..jos oma..kumppani...on ...Jeesus..lisään äskeiseeni...sotia ..ja Jeesusta on luotu... lapsena..sain..tarpeekseni...Luterilaisista...


    • Anonyymi00003

      Kaikki tuntemani teistit on olleet jollain tapaa imureista kinnustuneita perverttejä.

      • Anonyymi00015

        Ne olikin sun kavereita.


    • Anonyymi00005

      Ateististen incelmiesten ainoa excuseme on pieni pippeli.

    • Anonyymi00007

      minä olen sinun mielestäsi ilmeisesti poikkeus pillu pillu pillu

    • Anonyymi00008

      korkea lipido sitä on ateismin ydin 🙂

      • Anonyymi00009

        Mutta se pitää hallita ettei vajakkeja synny.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Mutta se pitää hallita ettei vajakkeja synny.

        Mutts Suomi tarvitsee lisää vajaa-ajattelijoita.


    • Anonyymi00011

      Ateistien naisviha?! Eiköhän juuri ateistit ole tasa-arvon kannattajia, kaikissa suhteissa.

      Amerikassa on uskovaisporukkaa, joiden mielestä naisen paikka on kotona ja jopa kannattavat naisten äänioikeuden poistamista.

      • Anonyymi00013

        samaa väkeä kun se iranin vallassa oleva , hieman vain miedompia 😠


      • Anonyymi00016

        No ei, pahimmat massamurhaajat ja diktaattorit on järjestään ateisteja.

        Lenin, Stalin, Mao, ...

        Ateistinen Hitler, joka erotettiin pappisseminaarista ateitina myös tapatti pappeja ja toimitti niitä tuhoamisleireille.

        Sellaista porukkaa.


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        No ei, pahimmat massamurhaajat ja diktaattorit on järjestään ateisteja.

        Lenin, Stalin, Mao, ...

        Ateistinen Hitler, joka erotettiin pappisseminaarista ateitina myös tapatti pappeja ja toimitti niitä tuhoamisleireille.

        Sellaista porukkaa.

        Mitä ei?!

        Entäs nämä Etelä-Amerikan oikeistodiktaattorit, joita (uskovaiset) amerikkalaiset kovasti tukivat? Kovasti vangitsivat ja tappoivat kommunisteja. Oliko nekin ateisteja?

        Hitler ei kyllä ole ollut missään pappisseminaarissa ja oli ihan kristitty. Ja lähetti vasemmistolaisia ja kommunisteja leireille (homojen ja juutalaisten mukana). Olet tainnut erehtyä ihmisestä...


    • Anonyymi00017

      Naisen täytyy olla epätoivoinen jos valisee ateisti miehen.

      • Anonyymi00018

        Totta, tai sitten sellainen nainen on itse ateisti, kylmä, kova ja seksuaalivihamielinen. Sellaiselle naiselle sopii hyvin ateistinen incel -mies, kun sen kanssa ei tarvitse touhuta sängyssä.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Totta, tai sitten sellainen nainen on itse ateisti, kylmä, kova ja seksuaalivihamielinen. Sellaiselle naiselle sopii hyvin ateistinen incel -mies, kun sen kanssa ei tarvitse touhuta sängyssä.

        Naisen täytyy olla toivoinen jos valisee teistimiehen.


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Totta, tai sitten sellainen nainen on itse ateisti, kylmä, kova ja seksuaalivihamielinen. Sellaiselle naiselle sopii hyvin ateistinen incel -mies, kun sen kanssa ei tarvitse touhuta sängyssä.

        Naisen täytyy olla toivoinen jos valisee teisti miehen:

        - Kaipa tuosta netissä istuvasta, PH:ta, Palli Hikeä nuuskivasta rappanasta jotenkin
        töissäkäyvän saa.


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Totta, tai sitten sellainen nainen on itse ateisti, kylmä, kova ja seksuaalivihamielinen. Sellaiselle naiselle sopii hyvin ateistinen incel -mies, kun sen kanssa ei tarvitse touhuta sängyssä.

        Miksi naisen, joka on ateisti, pitäisi olla kylmä, kova ja seksuaalivihamielinen? Mitähän tekemistä sillä voisi olla ateismin kanssa? Eikö niiden ateistien (nyt sitten tässä yhteydessä) pitänytkään olla niitä vapaamielisiä liberaaleja?

        Ja voihan sitä sängyssä kovastikin peuhata, kun saa käyttää ehkäisyäkin. Ei tarvitse koko ajan olla raskaana ja täyttää maata...


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Miksi naisen, joka on ateisti, pitäisi olla kylmä, kova ja seksuaalivihamielinen? Mitähän tekemistä sillä voisi olla ateismin kanssa? Eikö niiden ateistien (nyt sitten tässä yhteydessä) pitänytkään olla niitä vapaamielisiä liberaaleja?

        Ja voihan sitä sängyssä kovastikin peuhata, kun saa käyttää ehkäisyäkin. Ei tarvitse koko ajan olla raskaana ja täyttää maata...

        Ne vaan on.

        Nm. Kokemusta on.


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Ne vaan on.

        Nm. Kokemusta on.

        Entä jos se johtui sinusta? Ja oliko ne oikeasti ateisteja vai eivätkö vain kiihkouskovaisia?


    • Anonyymi00024

      Miksi uskismiehet on pääsääntöisesti ilkeitä piruja?
      (Eikös sen kristinuskon pitänyt olla rakkaususkontoa?)

    • Anonyymi00027

      Jos ihminen on ateisti, hän ilmeisesti on myös niin fiksu, että kannattaa miesten ja naisten tasa-arvoa.

      Perusjuntit ovat usein uskovaisia (kovasti ainakin vastustavat vihervasemmistoa, kun luulevat niitä ateisteiksi), ja ajattelevat, että miehen pitäisi olla perheenpää ja nainen kotona nyrkin ja hellan välissä. Ainakin Amerikan äärioikeistolaiset Maga-juntit ovat sitä mieltä.

      • Anonyymi00029

        Ihmisoikeudet, vasemmistolaisuus ja ateismi kuuluvat yhteen.


    • Anonyymi00028

      Osassa ateismin lajeista on ihmisvihamielisiä tendenssejö.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      573
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe