Viisaus ei asu kaikkialla. Itse asiassa se on harvojen oikeus ja tiedemaailmakin ymmärtää sen. Vaikkakin valtaosa tiedemiehistä on tiettävästi pallopäitä, uskon, että tiedemaailmankin eliitti ovat maatietoisia flättäreitä, eli lättäpäitä. Moni eliitissä oleva lättäpää haluaa ihmispopulaation olevan pääosin pallopäitä, koska pallopäät on lampaita ja lampaita on helppo hallita! Viisautta on silti onneksi myös rivikansalaisissa, kuten esim minussa. Olen toki rivikansalainen, enkä vallan kahvassa, mutta en ole ohjattavissa oleva lammas. Maatietoisena lättäpäänä kykenen kriittiseen ajatteluun ja muodostan käsitykseni itse. En niele sitä, mitä eliitti meille syöttää. Olen siis viisas, vaikkakin vallaton!
Lättäpäät ovat viisaampia, pallopäät lampaita!
15
174
Vastaukset
- Anonyymi00001
Maapalloon ei uskota siksi että joku sanoo niin, sen tiedetään olevan totta todisteiden pohjalta.
- Anonyymi00005
Minkä todisteiden? Ai, ku Nasan fiktiiviset elokuvat todistaa? Uskotko kaiken tekoälymoskankin, mitä nykyään tuutataan tuolla somemaailmassa päntiönnään eetteriin. Esim suomea puhuvat Trumpit jne. Kaikki näyttää menevän sulle täydestä, ku oot sellanen lammas!
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Minkä todisteiden? Ai, ku Nasan fiktiiviset elokuvat todistaa? Uskotko kaiken tekoälymoskankin, mitä nykyään tuutataan tuolla somemaailmassa päntiönnään eetteriin. Esim suomea puhuvat Trumpit jne. Kaikki näyttää menevän sulle täydestä, ku oot sellanen lammas!
Maa on tiedetty palloksi pari tuhatta vuotta ennen Nasaa.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Maa on tiedetty palloksi pari tuhatta vuotta ennen Nasaa.
Luuleminen ja tietäminen ovat eri asioita. Pallosatu keksittiin ennen Nasaa, siinä oot oikeassa. Ennen Nasaa kehitettiin hypoteesi, että maa olis pallo. Kun kaikki ei tähän pallomaahan uskoneet, tarvittiin apuun elokuvastudio Nasa. Se sitten laati toinen toistaan huikeampia elokuvia pallomaasta ja tyrkytti sitä totena. Lampaat uskoivat kaiken!
- Anonyymi00002
Mutta maailma olisi tylsä paikka, ilman onttopäitä.
- Anonyymi00003
Olen minä päivänä tahansa valmis menemään aloittajan kanssa älykkyystestiin tarkistamaan tuota väitettä.
Koska mennään?- Anonyymi00004
Älyykkyystestit, jos meinaat mensan testejä, on pallopäiden laatimia. Maatietoinen lättäpää saa siinä vääristyneet tulokset, koska vastausvaihtoehdot on tehty suosimaan palloteoriaa. Mensan testejä on muutenkin kritisoitu, koska ne ei mittaa esim tunneälyä lainkaan. Niimpä täysin kylmä, tunteeton psykopaattiki voi saada hirmu hyvät tulokset, vaikka tunneälyltään olisi täysi nolla.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Älyykkyystestit, jos meinaat mensan testejä, on pallopäiden laatimia. Maatietoinen lättäpää saa siinä vääristyneet tulokset, koska vastausvaihtoehdot on tehty suosimaan palloteoriaa. Mensan testejä on muutenkin kritisoitu, koska ne ei mittaa esim tunneälyä lainkaan. Niimpä täysin kylmä, tunteeton psykopaattiki voi saada hirmu hyvät tulokset, vaikka tunneälyltään olisi täysi nolla.
Jaa sää ootkin noita jotka identifioituu oma-aloitteisesti "viisaiksi".
Selvä tapaus. - Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Nyt tuli paras. Lättäpäät ovat huimasti älykkäämpiä, kuin mensalaiset. Se on fakta, mutta vain he tietävät sen.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Nyt tuli paras. Lättäpäät ovat huimasti älykkäämpiä, kuin mensalaiset. Se on fakta, mutta vain he tietävät sen.
Se on kato tätä aikaa.
Jokainen voi identifiiotua miksikä haluaa ja muiden on vain leikittävä siinä mukana.
Mä ajattelin mennä huomenna pankkiin ja ilmoittaa että identifioidun maailmanhistorian ensimmäiseksi triljonääriksi (Roopen jälkeen) ja että holvi auki, tarvitse käteistä.
- Anonyymi00011
Lättäpäät on ehdottomasti ylintä kastia älykkyyden portailla. On ihan selvää, että lättäpäät on viisaudessaan ylimmällä asteella ja sitä korkeammalle, kun noustaan, ollaan jo perillä iankaikkisessa Taivaassa, jonne me kaikki maatietoisuudessa kasvavat olemme matkalla!
- Anonyymi00012
Kehittäkää oma älykkyystesti littanoille. Lituskat vaan hommiin nyt. Julkaiskaa se sitten tänne, että melin muut normmalit ihmiset voidaan mittailla älynystyröitämme. Mensasta sain 130 ja eihän se riitä mihinkään.
- Anonyymi00013
Mitä olet vetänyt ??? Samaa minulle, mutta vasta perjantai-iltana.
Pallopäät uskoo astrologiaan ja tähtien liikkeisiin. Lättäpäät omiin havaintoihin litteänmaan muodosta sekä Raamatun sanaan
- Anonyymi00014
Mitäs jos tulisit tänne Australiaan havainnoimaan?
Uskallatko?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1096756Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M884401L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa453709TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a133110Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6281718- 661128
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja551103- 91089
Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?1991084Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j481060