Lättäpäät ovat viisaampia, pallopäät lampaita!

Anonyymi-ap

Viisaus ei asu kaikkialla. Itse asiassa se on harvojen oikeus ja tiedemaailmakin ymmärtää sen. Vaikkakin valtaosa tiedemiehistä on tiettävästi pallopäitä, uskon, että tiedemaailmankin eliitti ovat maatietoisia flättäreitä, eli lättäpäitä. Moni eliitissä oleva lättäpää haluaa ihmispopulaation olevan pääosin pallopäitä, koska pallopäät on lampaita ja lampaita on helppo hallita! Viisautta on silti onneksi myös rivikansalaisissa, kuten esim minussa. Olen toki rivikansalainen, enkä vallan kahvassa, mutta en ole ohjattavissa oleva lammas. Maatietoisena lättäpäänä kykenen kriittiseen ajatteluun ja muodostan käsitykseni itse. En niele sitä, mitä eliitti meille syöttää. Olen siis viisas, vaikkakin vallaton!

15

233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Maapalloon ei uskota siksi että joku sanoo niin, sen tiedetään olevan totta todisteiden pohjalta.

      • Anonyymi00005

        Minkä todisteiden? Ai, ku Nasan fiktiiviset elokuvat todistaa? Uskotko kaiken tekoälymoskankin, mitä nykyään tuutataan tuolla somemaailmassa päntiönnään eetteriin. Esim suomea puhuvat Trumpit jne. Kaikki näyttää menevän sulle täydestä, ku oot sellanen lammas!


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Minkä todisteiden? Ai, ku Nasan fiktiiviset elokuvat todistaa? Uskotko kaiken tekoälymoskankin, mitä nykyään tuutataan tuolla somemaailmassa päntiönnään eetteriin. Esim suomea puhuvat Trumpit jne. Kaikki näyttää menevän sulle täydestä, ku oot sellanen lammas!

        Maa on tiedetty palloksi pari tuhatta vuotta ennen Nasaa.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Maa on tiedetty palloksi pari tuhatta vuotta ennen Nasaa.

        Luuleminen ja tietäminen ovat eri asioita. Pallosatu keksittiin ennen Nasaa, siinä oot oikeassa. Ennen Nasaa kehitettiin hypoteesi, että maa olis pallo. Kun kaikki ei tähän pallomaahan uskoneet, tarvittiin apuun elokuvastudio Nasa. Se sitten laati toinen toistaan huikeampia elokuvia pallomaasta ja tyrkytti sitä totena. Lampaat uskoivat kaiken!


    • Anonyymi00002

      Mutta maailma olisi tylsä paikka, ilman onttopäitä.

    • Anonyymi00003

      Olen minä päivänä tahansa valmis menemään aloittajan kanssa älykkyystestiin tarkistamaan tuota väitettä.

      Koska mennään?

      • Anonyymi00004

        Älyykkyystestit, jos meinaat mensan testejä, on pallopäiden laatimia. Maatietoinen lättäpää saa siinä vääristyneet tulokset, koska vastausvaihtoehdot on tehty suosimaan palloteoriaa. Mensan testejä on muutenkin kritisoitu, koska ne ei mittaa esim tunneälyä lainkaan. Niimpä täysin kylmä, tunteeton psykopaattiki voi saada hirmu hyvät tulokset, vaikka tunneälyltään olisi täysi nolla.


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Älyykkyystestit, jos meinaat mensan testejä, on pallopäiden laatimia. Maatietoinen lättäpää saa siinä vääristyneet tulokset, koska vastausvaihtoehdot on tehty suosimaan palloteoriaa. Mensan testejä on muutenkin kritisoitu, koska ne ei mittaa esim tunneälyä lainkaan. Niimpä täysin kylmä, tunteeton psykopaattiki voi saada hirmu hyvät tulokset, vaikka tunneälyltään olisi täysi nolla.

        Jaa sää ootkin noita jotka identifioituu oma-aloitteisesti "viisaiksi".

        Selvä tapaus.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Älyykkyystestit, jos meinaat mensan testejä, on pallopäiden laatimia. Maatietoinen lättäpää saa siinä vääristyneet tulokset, koska vastausvaihtoehdot on tehty suosimaan palloteoriaa. Mensan testejä on muutenkin kritisoitu, koska ne ei mittaa esim tunneälyä lainkaan. Niimpä täysin kylmä, tunteeton psykopaattiki voi saada hirmu hyvät tulokset, vaikka tunneälyltään olisi täysi nolla.

        Nyt tuli paras. Lättäpäät ovat huimasti älykkäämpiä, kuin mensalaiset. Se on fakta, mutta vain he tietävät sen.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Nyt tuli paras. Lättäpäät ovat huimasti älykkäämpiä, kuin mensalaiset. Se on fakta, mutta vain he tietävät sen.

        Se on kato tätä aikaa.

        Jokainen voi identifiiotua miksikä haluaa ja muiden on vain leikittävä siinä mukana.

        Mä ajattelin mennä huomenna pankkiin ja ilmoittaa että identifioidun maailmanhistorian ensimmäiseksi triljonääriksi (Roopen jälkeen) ja että holvi auki, tarvitse käteistä.


    • Anonyymi00011

      Lättäpäät on ehdottomasti ylintä kastia älykkyyden portailla. On ihan selvää, että lättäpäät on viisaudessaan ylimmällä asteella ja sitä korkeammalle, kun noustaan, ollaan jo perillä iankaikkisessa Taivaassa, jonne me kaikki maatietoisuudessa kasvavat olemme matkalla!

      • Anonyymi00012

        Kehittäkää oma älykkyystesti littanoille. Lituskat vaan hommiin nyt. Julkaiskaa se sitten tänne, että melin muut normmalit ihmiset voidaan mittailla älynystyröitämme. Mensasta sain 130 ja eihän se riitä mihinkään.


    • Anonyymi00013

      Mitä olet vetänyt ??? Samaa minulle, mutta vasta perjantai-iltana.

    • Pallopäät uskoo astrologiaan ja tähtien liikkeisiin. Lättäpäät omiin havaintoihin litteänmaan muodosta sekä Raamatun sanaan

      • Anonyymi00014

        Mitäs jos tulisit tänne Australiaan havainnoimaan?

        Uskallatko?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      998
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      93
      749
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe