Kannattaa varmaan olla yksin

Anonyymi-ap

Jos on kovin tuuliviiri ihastumisten suhteen.

50

466

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Jotkut juoksee paikasta paikkaan jatkuvasti. Sitten on niitä jotka pelaa ja pelaa ja manipuloi. On miehiä jotka pyörittää muutamaa naista ja on naisia jotka pyörittää miehiä. Ja joskus nainen saattaa pyörittää ja ottaa otteen kertomalla olevansa muka raskaana ja ei oikeasti ole. Fyysistä väkivaltaa ja henkistä väkivaltaa. Paljon monenlaista on.

• Anonyymi00016

Tai pelkää olevansa raskaana.
        Eri asia.
        Esim. jos on abortti taustalla.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Tai pelkää olevansa raskaana.
        Eri asia.
        Esim. jos on abortti taustalla.

Valtaa se ku muutamaa äijää pyörittää raskaus tarinoilla. Saa sääliä ja suojelusta ja tarpeen vaatiessa ja äijät tappeleen keskenään.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Valtaa se ku muutamaa äijää pyörittää raskaus tarinoilla. Saa sääliä ja suojelusta ja tarpeen vaatiessa ja äijät tappeleen keskenään.

Hei, voisitko lopettaa tuon vähättelyn?
        Taidat olla helvetin katkera jostain ja jättänyt asiat kai keskustelematta.
        Kasvata pallit ja koita päästä eteenpäin.
        Tuollainen sun asenne on helvetin toksinen ja misogynistinen.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Hei, voisitko lopettaa tuon vähättelyn?
        Taidat olla helvetin katkera jostain ja jättänyt asiat kai keskustelematta.
        Kasvata pallit ja koita päästä eteenpäin.
        Tuollainen sun asenne on helvetin toksinen ja misogynistinen.

Se on elämää se. Elämään kuuluu kaikenlaista pahaa ja hyvää. Ihmiset pelaa ja pettää ja jotkut tappaa ja jotkut murhaa ja kokoajan soditaan jossain. Tää on sellainen paikka. Sori jos ottaa päähän ja ärsyttää.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Se on elämää se. Elämään kuuluu kaikenlaista pahaa ja hyvää. Ihmiset pelaa ja pettää ja jotkut tappaa ja jotkut murhaa ja kokoajan soditaan jossain. Tää on sellainen paikka. Sori jos ottaa päähän ja ärsyttää.

Ei ole oikein käyttää miehiä hyväksi. Eikä ole oikein miesten käyttää naisia hyväksi.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Ei ole oikein käyttää miehiä hyväksi. Eikä ole oikein miesten käyttää naisia hyväksi.

Rauha, rauha. Hyvää perjantaita!

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Rauha, rauha. Hyvää perjantaita!

Ei tätä kannata tosissaan ottaa. Täällä paljon vaan jotain ihme tyyppejä kirjoittelee. Se on ajankulu kait. Sama on treffit puolikin.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Joo no itse olin se jonka menkat jarrutti stressin takia ja sitten pelkäsin olevani raskaana, ja olin avoin siitä - väärälle ihmiselle, väärässä tilanteessa.
        Siitä jokainen teki sitten oman johtopäätöksensä ja voin sanoa että ei todellakaan ollut tarkoitus manipuloida yhtään ketään.
        Olihan se vaikea hyväksyä tulleensa hylätyksi, ja järkyttävääkin, mutta olin aidosti peloissani silloin.
        Mut vitunko väliä sillä enää on kenellekään, paitsi sille yhdelle joka sitä täällä välillä jostain syystä kaivelee.
        Toivon vaan ettei asenteesi olisi niin kyyninen. On hyviäkin, aitoja ihmisiä olemassa. Ja jos et tunne jotakuta, vaan tuomitset herkästi... saatat satuttaa jotain hyvää ihmistä todella paljon.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Joo no itse olin se jonka menkat jarrutti stressin takia ja sitten pelkäsin olevani raskaana, ja olin avoin siitä - väärälle ihmiselle, väärässä tilanteessa.
        Siitä jokainen teki sitten oman johtopäätöksensä ja voin sanoa että ei todellakaan ollut tarkoitus manipuloida yhtään ketään.
        Olihan se vaikea hyväksyä tulleensa hylätyksi, ja järkyttävääkin, mutta olin aidosti peloissani silloin.
        Mut vitunko väliä sillä enää on kenellekään, paitsi sille yhdelle joka sitä täällä välillä jostain syystä kaivelee.
        Toivon vaan ettei asenteesi olisi niin kyyninen. On hyviäkin, aitoja ihmisiä olemassa. Ja jos et tunne jotakuta, vaan tuomitset herkästi... saatat satuttaa jotain hyvää ihmistä todella paljon.

Kaikkea hyvää ja viikonloppua. Ei elämä niin vakavaa ole ja varsinkaan tämä paikka.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Kaikkea hyvää ja viikonloppua. Ei elämä niin vakavaa ole ja varsinkaan tämä paikka.

Taitaa olla social engineering place.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Haluaisin kyetä suhtautumaan tähän kevyemmin mutten pysty. Ja on vaikeaa pysyä poissakaan, vaikka en haluaisi tulla tänne, koska se avaa arvet.
        Hyvää viikonloppua sullekin kai.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Olen täysin samaa mieltä!

• Anonyymi00037
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Haluaisin kyetä suhtautumaan tähän kevyemmin mutten pysty. Ja on vaikeaa pysyä poissakaan, vaikka en haluaisi tulla tänne, koska se avaa arvet.
        Hyvää viikonloppua sullekin kai.

Kiitos! Tää on vaan netti.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Tulee sinunlaisista vähättelijöistä juurikin tuo huono olo.
        Vähättelet toisen kokemusta, toisen traumoja ja haukut sitä manipuloinniksi, vaikka ihminen olisi aidosti kärsinyt, ja pahoillaankin omista erheistään.

Mitä, eikö sulla ole argumentteja sitä vastaan, että nainen voi stressata ja pelätä?
        Pitääkö sun oikeasti vähätellä jotain naista netin välityksellä tunteaksesi olosi hyväksi?
        Etkö tajua miten heikkoa tuollainen on?

• Anonyymi00043
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Itse teet social engineering koska et halua myöntää olleesi väärässä toisesta ihmisestä. Onko sinussa itsessäsi mitään hyvää, vai pitääkö aina painaa toisia alaspäin?

• Anonyymi00046
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Itse teet social engineering koska et halua myöntää olleesi väärässä toisesta ihmisestä. Onko sinussa itsessäsi mitään hyvää, vai pitääkö aina painaa toisia alaspäin?

Sinähän nää ihmiset tunnet.

• Anonyymi00002

Kannattaa varmaan olla yksin
      Jos sydän on särkynyt💔

• Anonyymi00038

Ei minun sydän ole särkynyt keneenkään liittyen. Se särkyi siksi, kun menetin itselleni tärkeän vakituisen työpaikan!

• Anonyymi00003

Kannattaa tarkailla ja tutkia ja luottaa vaistoihin. Äkkiä huomaa kyllä, vaikka toinen osaisi puhuakin todella hyvin. Luontaiset vaistot on. Ja sitten on niitä, jotka ei sinänsä pahaa ehkä tarkoita, mutta eivät tiedä kenen kanssa ovat ja mihin menevät. Jotain adhd tapaista tai jotain sinne päin.

• Anonyymi00004

Mistä ihmeestä niin päättelet mies?

• Anonyymi00005

Nuorena on enemmän tuuliviiri toimintaa. Se on kasvamista ja onhan niitä ihmisiä, jotka saattaa olla vaikka yli 10 kertaa naimisissakin elämänsä aikana.

• Anonyymi00006

Jokainen saa olla, tuntea ja tehdä omien tunteiden kanssa mitä hyvänsä. Mikä toinen ihminen on niitä tuomitsemaan, tietysti mielipiteitä saa olla kullakin.

Itse olen uskollinen ja varma tunteissani jos niitä on, toki jos ne eivät saa koskaan täyttymystä, ne muuttavat muotoa jne. Jos joku haluaa olla monen kanssa yhdessä tai on tunteita niin ok.

• Anonyymi00045

Sinäkö haluaisit että sinun lapsellesi kävisi niin että sitä huijattaisiin ihastumaan kirjoittamalla olevansa sinkku.Eikä koskaan korjaisi sitä ihastujalle vaan jättäisi roikkumaan,kitumaan huuli pyöreänä.

• Anonyymi00008

Yksin olosta voi olla vaikea luopua, vaikka ei olisikaan tuuliviiri.

• Anonyymi00011

Silloin on hyvä pitää kiinni siitä mikä on omalle hyvinvoinnille tarpeen. Omista tarpeista ei tarvitse luopua.
        Kaikkea sopivasti omaan elämään.

Vrt.Maslowin tarvehierarkia

• Anonyymi00009

Itse sinä tuuliviiri olet ollut mietis vähän ei oo mitenkään mun vika

• Anonyymi00010

minä en ihastu helposti ikinä. tiedäkkö sillain oikeassa elämässä. harvemmin etes huomaan ihmisiä. jokin outo asia minussa. mutta sekin on outoa että sitten jos tulee tunteita en osaa luovuttaa toisen suhteen ehkä ikinä

• Anonyymi00013

Liikuttavaa!!

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Liikuttavaa!!

jooh kyllä se on kauheeta enemmänkin. :) ei mun kaltanen henkilö saisi majailla vuosia palstalla kera aviossa olevien viiskytä veiden ukkokultien???

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

jooh kyllä se on kauheeta enemmänkin. :) ei mun kaltanen henkilö saisi majailla vuosia palstalla kera aviossa olevien viiskytä veiden ukkokultien???

Ou nou! No vuosien majailusta palstalla pitäisi saada jo sakot tai jtns. Tuota en usko, että viiskypästen ukkokultien vuoksi 😅 Nyt jo jotain rotia tuohon hommaan!

• Anonyymi00012

En ole yhtään tuuliviiri mies. Sinuahan olen kokoajan rakastanut. ❤️

• Anonyymi00026

Oletko kuitenkin majaillut palstalla vuosien ajan kaikesta huolimatta? Etsinyt, kalastellut ja provonnut?

• Anonyymi00030
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Oletko kuitenkin majaillut palstalla vuosien ajan kaikesta huolimatta? Etsinyt, kalastellut ja provonnut?

Olen etsinyt vain yhtä miestä, jos on sydämeni vienyt täysin ❤️ vain rakastanut

• Anonyymi00036
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Olen etsinyt vain yhtä miestä, jos on sydämeni vienyt täysin ❤️ vain rakastanut

Kauniisti kirjoitettu.
        Tosi outoa, että toinen on ollut niin tavoittamattomissa näin pienessä maassa.
        💖-rakkautta elämääsi

-hiljainen todistaja

• Anonyymi00041

Justiinsa joo, mutta et koskaan sanonut mitään! Mutta tosiasia on se, etten minä ole ollut rakastunut keneenkään, paljon nuoremman koin vain kuin olisi lapseni! Ajatellaan tilanteesta eri tavalla!

• Anonyymi00048
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Justiinsa joo, mutta et koskaan sanonut mitään! Mutta tosiasia on se, etten minä ole ollut rakastunut keneenkään, paljon nuoremman koin vain kuin olisi lapseni! Ajatellaan tilanteesta eri tavalla!

Olen sanonut hänelle ehkä 1000 kertaa 😘

• Anonyymi00021

Juu, hyvä olla vaa ja möllöttää!

• Anonyymi00025

Mulla oli aikoinaan rakas, joka käytti tuota möllöttää sanontaa usein! Vieläkin hymyän, kun näen sen ja muistan möllöttäjän. 🙂

• Anonyymi00027

Oon yksin kuolemaani saakka.

• Anonyymi00044

Voimia sinulle.

• Anonyymi00028

Ei kannata tosissaan ottaa tätä palstaa. Viettäkää viikonloppua ja nauttikaa oikeasti sen ihmisen seurasta, jota rakastatte kuin ruutua katsomalla.

• Anonyymi00032

Ei kai tääl kukaan parisuhteessa oleva vietä aikaa.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Ei kai tääl kukaan parisuhteessa oleva vietä aikaa.

Ei kenties.

• Anonyymi00034

Minä en ole ollut ihastunut keneenkään lähes kahteenkymmeneen vuoteen! Paljon nuoremman koin vain lapsena, mutta koska minulla on jo monta lasta en halua enää yhtään lisää. Sen olen kertonut toistuvasti ettei minulla ole mitään tarvetta saada enää parisuhdetta ja tämän saman asian olisin voinut kertoa jo ennen projektin aloitusta, kunpa olisitte kysyneet niiltä minun ihanilta työkavereilta, he tiesivät sen jo ennen kuin projekti aloitettiin! He jotka haluavat uuden parisuhteen tuskin voivat ymmärtää sellaista ihmistä, joka ei enää halua uutta parisuhdetta! Tiedän monen suunnilleen ikäiseni naisen ajattelevan samoin kuin minä. Ja on tutkittua tietoa siitä, että vanhemmat naiset voivat paremmin ilman parisuhdetta, jos sellaisesta on jo kauan kestänyt kokemus! Ette osanneet asettua minun asemaani koskaan, vaikka kerroin monia kertoja, että haluan vain pelkän ystävämiehen! Onko siinä jotain kummallista, minun mielestä ei ole. Kakilta todella ahdistavilta vuosilta olisin välttynyt, jos olisitte kuunnelleet minun ajatuksiani ennen projektin aloitusta! Heititte minut kylmästi keskelle sellaista kaaosta monen vuoden ajaksi, josta en ymmärtänyt mitään moneen vuoteen, jos ne kysymykset olisi kysytty, en olisi joutunut kokemaan kaaosta ollenkaan. Toistan tämän uudelleen, en koskaan halunnut saada uutta suhdetta kenenkään kanssa! Muiden mielestä se ilmeisesti ei ole hyvä asia edes ajatuksen tasolla, mutta muut eivät voi määritellä mitä kukin pitää itselleen tärkeänä!

• Anonyymi00042

Ymmärtäkää vihdoinkin se, etten koe tarvitsevani enää ihastumista tai rakastumista keneenkään! Minulle riittää yksi kauan kestänyt parisuhde! En halua uutta parisuhdetta enää ikinä!

• Anonyymi00047

Juu mitä luultavammin ei tai silloin tietää edes millaisen ihmisen kanssa tulee toimeen yleisin ihastumisen syy on ulkonäkö

• Anonyymi00049

Kannattaa unohtaa ihastumiset, jos on taipumusta olla m*lkku 😉

• Anonyymi00050

En nyt kauhean tuuliviirinä itseäni pidä. Kohta tulee kymmenen vuott tapaamisesta ja viime näkemisestä ja yhä vaan mietin ja kaipaan häntä, sielun sisartani ja itkumuuriani.

• Anonyymi00051

Mietit ehkä, että mitä hittoa ja mietin kuule ihan samaa. Tosissani mietin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. rakastan jotakin

en uskalla sanoa sitä täällä ääneen
      Ikävä
      11
      3748
    2. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      43
      3608
    3. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      154
      3398
    4. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      103
      2695
    5. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      76
      2651
    6. Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka

voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t
      6
      1808
    7. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      44
      1455
    8. Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.

Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli
      Maailman menoa
      403
      1188
    9. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?

Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos
      Tv-sarjat
      59
      1165
    10. Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.

Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m
      Joensuu
      12
      1068
    Aihe