tietää mitä minulle kuuluu olisit pyytänyt anteeksi ensin...
estikö ylpeys mies? 🥺
jos oikeasti välittäisit
33
478
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ikävä sua.
- Anonyymi00020
Joo
- Anonyymi00002
Pyysinhän minä
- Anonyymi00023
sama juttu
- Anonyymi00003
Kirjoittelehan aloittajaäijä itse tähän teatteriisi nämä ns sweet nothingit tilanteista mitä ei ole, niin WT- väestö saa draamansa
- Anonyymi00004
Mutta jokainen ihminen on silti arvokas. Eikä ole
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mutta jokainen ihminen on silti arvokas. Eikä ole
I guess forces fight with my soul?
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
I guess forces fight with my soul?
Ei nämä tajua isompaa kuvaa
- Anonyymi00015
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mikä se isompi kuva on?
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mikä se isompi kuva on?
Älä varsinkaan sinä maaninen kyselijä siitä murehdi. Olet tosi raskas. Avattakoon että kyse oli juuri hyvän ja pahan taistelusta, että sanooko rumasti vai ei
- Anonyymi00028
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei tässä mitään Venäjää ole tai Kiinaa että USA ta.Lopeta tuo manipulointi.
- Anonyymi00007
Kenelle oli🤔
- Anonyymi00008
ei mun passaa sulle alkaa kuule mitään liekuttelemaan, kun sulla on se oma mies.
- Anonyymi00009
Luuletko, että hänelle kirjoittaisin jos olisin varattu? Sivusta
- Anonyymi00010
En ole kiinnostunut varatuista.
- Anonyymi00011
Hehee en ole varattu. Luuletko et kirjoittelin varattuna en
- Anonyymi00012
Ehken tehnyt sitä siksi että minua ei yksinkertaisesti kiinnosta 🥱
- Anonyymi00013
Hienoa nainen yksisarvinen että jaksa vielä yrittää sohia näissä palstasedän lapsekkaissa provoissa
- Anonyymi00014
Sinua ei tarvinnutkaan kiinnostaa, mutta häntä kiinnosti
- Anonyymi00017
Jotkut ei vaan osaa pyytää ikinään anteeksi. Ei ole sitä tapaa lapsena opetettu. Kun kiusaa kaveria, niin katsotaan silmiin ja pyydetään anteeksi ja pyritään muuttamaan omaa käytöstä.
- Anonyymi00018
Joo toiset taas nääs ns ratikalisoituu entistä pahemmin
- Anonyymi00019
Moraalivajakilta turha odottaa katumusta Ei älyn lahjat riitä siihe
- Anonyymi00021
EVVK
- Anonyymi00022
Vaivauduit vastaamaan
- Anonyymi00024
Miehet vaan stalkkaa.
- Anonyymi00025
Anteeksi pyydän nyt jälki käteen, jos olen tehnyt väärin. En vain tiedä mitä pahaa olen tehnyt?
- Anonyymi00026
Anteeksi että otin yhteyttä. Muuta ei sitten ollutkaan.
- Anonyymi00027
Sun kyllä kuuluis multa pyytää anteeksi mut enpä ole koskaan kuullu eikä enää tarvitse saat elää ihan omaa elämääsi ilman minua mä tuollaista ilkeää ihmistä mihinkään tarvitse
- Anonyymi00029
Ok.
- Anonyymi00030
Ei välittänyt ei. Meni eteenpäin ja löysi toisen. Ei muistele menneitä.
- Anonyymi00031
Kerrotko hieman laajemmin kuitenkin tästä novellintyngästä nainen minkä kirjoitit palstaäijän provoon juosten kusten ns?🤭
- Anonyymi00033
Anonyymi00031 kirjoitti:
Kerrotko hieman laajemmin kuitenkin tästä novellintyngästä nainen minkä kirjoitit palstaäijän provoon juosten kusten ns?🤭
Kerro mitä haluat erityisesti tietää, niin saat täsmävastaukset.
- Anonyymi00032
Miksi en pyytele anteeksi ei kuulu sillai tapoihin koskaan voi olla täysin varma toistuuko sama uudestaan toki joillekin varmaan siitä huolimatta on osoitus ettei tahallaan tehnyt jotain mutta sinänsä hyödytön oppinu jo että ne on yleensä ne mitä anteeksi pyydellään mitä tahallaan tehdään
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien2323404- 602955
Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava
Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I272538Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa
Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk222500Työvoimatoimisto
Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve782021Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä851879Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro191845Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva401832Mikä aate kaiken pahan takana?
Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.911692Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli691043