Elikkäs. Ovatko virtolaiset keskimääräistä kateellisempaa kansaa?
Eli voidaan vaikka maksaa 100e ettei naapuri saa 50e ?
Onko tietoa
18
580
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mulle ihan yksi lysti naapurin rahat. Mutta mites sulle?
- Anonyymi00006
Minä se sain ison rahan. Käypikö ketteeksi.
- Anonyymi00002
Rahalla ei niin väliä kunhan saa juoruta naapurista/naapureista.
- Anonyymi00017
Kyllä on rahalla väliä.
Aina.
Kaikki kokoomuslaisia vaikka tulot ei riitä edes neljännekseen keskiarvosta. mutta on mettä ja maata, kaikkea sitä rantaa yliarvokasta ja asenne kitsain.
- Anonyymi00003
Eli juoruämmiä koko kyläpahanen täynnä?
Ja kateellisiakin vielä?- Anonyymi00004
Ainakin yksi innokas on tällä palstalla
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ainakin yksi innokas on tällä palstalla
No ni7mpä näkyy olevan. Sekin kono tatami.
Onnse surkiaa kun noin alas vajoaa - Anonyymi00018
Anonyymi00005 kirjoitti:
No ni7mpä näkyy olevan. Sekin kono tatami.
Onnse surkiaa kun noin alas vajoaajuorut vain maksusta teille
- Anonyymi00007
Kuvittelet, että Virtolaiset olisi jotenkin erityisiä tavalla tai toisella. No kuule, ei ole 😂
Samanlaisia pitäjiä ja asukkaita on Suomi täynnä, toistuu kylät vain on vähän isompia kuin toiset- Anonyymi00019
ai kaikkialla samaa paskaa?
- Anonyymi00011
Mutta kyllä virrat on pahin kateellisten kylä
- Anonyymi00013
Naurettavaa ajatella, että olisimme erityisiä edes sillä saralla. Totta kyllä, tällä palstalla häärää yksi besserwisseri joka on varmasti jumalasta seuraava, syksyn omasta mielestään
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Naurettavaa ajatella, että olisimme erityisiä edes sillä saralla. Totta kyllä, tällä palstalla häärää yksi besserwisseri joka on varmasti jumalasta seuraava, syksyn omasta mielestään
Älä nyt morkkaa kryptolaisia, jos et saa juoruja täältä niin ei siitä loukkaantua tarvi.
Jaxuhali
- Anonyymi00012
Meidän koti🙏🇫🇮
- Anonyymi00014
Usein ihmiset jotka näkevät vaivaa toisten puheista, ovat itse niitä pahimpia. Silmät ja suut täyteen paasataan muiden asioista mutta jos joku sanoo hänestä itsestään jotain, sitten ei hyvä heilu. Neutraali suhtautuminen kertonee että normaalin rajoissa mennään.
- Anonyymi00015
Virroilla maksetaan ennemmin juoruista kuin siitä ettei naapuri saa rahaa.
- Anonyymi00021UUSI
Mitä enemmän juorussa on valhetta sitä enemmän kahvia kuluu kitusella, eiköhän ne teebeen juorukellot siellä nykyään istu 🤔
- Anonyymi00020UUSI
No morjesta pitkänaamat. Kiinnostaisko siemenneste joka on tyätä vieroksuvia siimahäntiä suurin osa?????
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2375133Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1194171- 583803
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363609- 513540
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413275Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv72704Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202596- 232426
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo592377