Voin vain sanoa.

Anonyymi-ap

Mikään ei paranna enään tätä kiusaamisen aiheuttamaa.Se on jo selkärankaan uponnut.
Se kuka tätä teki on tietoinen kidutus metodeista ja miten ne toimii ja millä aikavälillä.
Kaivatulle sanon:."Minähän sanoin.

24

218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mä periatteessa tiedin alusta asti hänen olevan vaimonr^iskaaja. Unessa toi meni niin että he kaks ja nytten kaikki on jälleen selvempää. Olen tyhmä tyhmä tyhMÄ

• Anonyymi00002

Minä aloittaja en ole vaimo.

• Anonyymi00004

Luotin numeroihin ja hyviin nimiin joita olin ehkä sattumoisin kuullut kunnes käsitin noidankehän josta on pakko päästä pois

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Luotin numeroihin ja hyviin nimiin joita olin ehkä sattumoisin kuullut kunnes käsitin noidankehän josta on pakko päästä pois

Se h*ora ei sitä paikkaa saa ja tee asuinalueelle p*rttolaa.!
        Niillä on rahaa itse muuttaa ja perustaa se p*nopaikka sinne.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

P*tto on se kuka aloitti kaiken.Hakkeroi ja oli mustasukkainen.Vanhempi nainen mieheen katsottuna ja ei Suomalaisen näköinen vaikka on suomalainen.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

P*tto on se kuka aloitti kaiken.Hakkeroi ja oli mustasukkainen.Vanhempi nainen mieheen katsottuna ja ei Suomalaisen näköinen vaikka on suomalainen.

Ooks ihan tosissaan?

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ooks ihan tosissaan?

Näin itse irl .

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Näin itse irl .

Siksi hän ne vainoo sekä sen paikan suhteen.Ne haluu sen paikan!

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Miksei ne sitä aikasemmin halunneet?Vai estikö joku?Eihän tämmöisiä tehdä hetken mielijohteesta.Saadaan joku ihminen elämään tai muu muutos ja sitten halutaan paikka.Paikka mikä on usein ollut avoin ennen kiusattua.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

En ymmärrä mistä paikasta on kyse!

• Anonyymi00012
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ooks ihan tosissaan?

Kyseletkö sinä tältä kynä kädessä kirjoittelevalta äijältä ja jos saa udella millä mielellä? Parempaa jatkoa naiselta T

• Anonyymi00013
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Näin itse irl .

Niin kenet sinä palstaäijä näit- sen vaimonko kenen vaimo se oli?

• Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

No kannattaisko sinun suoda itsellesi ihan vaikka huilitauko ja lopettaa pääsi rikkominen setviessä palstaäijän provoja? Tuo käytös ei ole normaalia piste

• Anonyymi00015
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Jotain tuttua tässä nyt oli. Tosin jos olisin hakkeri niin saattaisin valita parempia "kohteita" vai mitä sanaa tykkäättekin käyttää.

Kaamea ujellus sulla palstaäijä alkanut, mistäköhän johtuu 😁

• Anonyymi00016
        Anonyymi00005 kirjoitti:

No hö onpa palstasetä harmi, turhaa toivoa annoit poikamiehille taas vaikka etelä-karjalassa

• Anonyymi00018
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Eiköhän näissä ns paikoissa ole kyse yksinomaan käppänän manipulaatiostoorissa siitä, että kökkökikkare yrittää tätä psykoosinomaista liirumlaarumia levittää ympärilleen. Mihin kuuluu myös pälätykset jääkaapilla käynneistä ym. gugugagaasta..

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Eiköhän näissä ns paikoissa ole kyse yksinomaan käppänän manipulaatiostoorissa siitä, että kökkökikkare yrittää tätä psykoosinomaista liirumlaarumia levittää ympärilleen. Mihin kuuluu myös pälätykset jääkaapilla käynneistä ym. gugugagaasta..

Kyllä ja mikroaaltouunin ”ula-aaltoja” ja kaikkea on kotona rukattu leivät syöty tai myrkytetty. Gubbe on tärkeä mies omassa päässään vai mitä se hakeekaan tällä fantasioiden ja vainojen viehättävällä kombolla joihin höperöt haluaa uskoa. Sehän on nimittäin tahdonasia niille lukijoille joille tämä tuhkimon lasikenkä sopii

• Anonyymi00017

Hyvä.. ihan oikein sulle häh-häh-hää 😂

Parasta oli kun jouduit vaihtamaan terapeuttiakin kun et enää työterveyden piikkiin voi käydä siellä vasikoimassa. Onnea julkisen puolen terveydenhuollon kanssa. Varmaan kiva jonotella jonkun puoskarin luokse ja varmasti menetit kaikki ylimääräiset lääkkeetkin kun julkiselle jouduit. Ihan oikein sulle.

• Anonyymi00020

Juu niin varmaan aloittajaäijä, lääkärien operoima nappikauppa on uusi musta tjsp

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Juu niin varmaan aloittajaäijä, lääkärien operoima nappikauppa on uusi musta tjsp

Päivällä reseptillä yöllä kymmenenkertainen hinta

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Päivällä reseptillä yöllä kymmenenkertainen hinta

Etkö sinä stalkkeri ehdi yhtään levähtää kun kuvittelet joka vitsin liittyvän rötösliigaasi? Lisäys.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Etkö sinä stalkkeri ehdi yhtään levähtää kun kuvittelet joka vitsin liittyvän rötösliigaasi? Lisäys.

Peru kumoa kirjoitus enpä usko

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Peru kumoa kirjoitus enpä usko

Joska tämä vtutus otetaan muuten kiinni ?

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Joska tämä vtutus otetaan muuten kiinni ?

Niin just luit kiukkukalle ihan oikein jäät/te vielä kiinni ih

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      40
      3589
    2. rakastan jotakin

en uskalla sanoa sitä täällä ääneen
      Ikävä
      11
      3548
    3. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      152
      3369
    4. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      103
      2645
    5. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      76
      2641
    6. Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka

voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t
      6
      1638
    7. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      44
      1445
    8. Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.

Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli
      Maailman menoa
      401
      1172
    9. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?

Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos
      Tv-sarjat
      55
      1115
    10. Kaikkea hyvää kaikki

Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa
      Ikävä
      6
      920
    Aihe