Eduskuntavaalit 2027 - Orimattilan oma ehdokas?

Anonyymi-ap

Suomen 40. eduskuntavaalit järjestettäneen 18. huhtikuuta 2027. Siihen on aikaa reilu vuosi.
Löytyykö Orimattilasta yhteinen ja sopiva ehdokas?
Paljon on puhuttu Perussuomalaisten Laura Jokelasta, jolla on jo kokemusta politiikasta ja eduskuntatyöskentelystä avustajana. Hän on Orimattilan kaupunginvaltuutettu.

175

2074

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Aikaista miettiä mutta se on varma että samaa en enään äänestä. Puoluekin vaihtuu jotenkka EI tule Laura Jokela kuuloon.

• Anonyymi00002

Lauralle ääni täältäkin, saadaan pitkästä aikaa yksi orimattilalainen isolle kirkolle

• Anonyymi00003

Lauraa kannatetaan täälläkin. Hänessä on potentiaalia ja voi saada hyvää pöhinää Orimattilaankin.

• Anonyymi00004

Viimeksi Eekmanni oli hilkulla päästä eduskuntaan. Onneksi ei päässyt. Nyt hän on näyttänyt taitonsa Kallen asijassa. Ei jatkoon.
      Onko muita tarjolle kuin Perussuomalaisten Laura? Joku järkevä kokkari?

• Anonyymi00005

Olisiko tämä kokoomukseen loikannut Veli Ponteva hyvä ehdokas? Hänellähän on kannatusta persuissa ja demareissa.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Olisiko tämä kokoomukseen loikannut Veli Ponteva hyvä ehdokas? Hänellähän on kannatusta persuissa ja demareissa.

Kyllä . Tulevaisuuden raskaansarjan politikko. Ministeri ainesta.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Kyllä . Tulevaisuuden raskaansarjan politikko. Ministeri ainesta.

Hänkö teki sen valituksen hallinto-oikeudelle?

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Hänkö teki sen valituksen hallinto-oikeudelle?

Kyllä! Tommia vois harkita kun on kokoomuslainen olan kokoomuslaisia vastaan. :)

• Anonyymi00009

Laurassa on potentiaalia. Nuori, järkevä.. ei ylimielinen. Jalat maassa. Jään odottamaan mitä juttuja julkaisee naamakirjaan. Jos jatkaa hyvällä linjalla, voisin harkita lukitsevani äänen hänelle.. Odotan samalla mitä kokoomuksella tarjottavaa. Ei ole ehdokkaita vielä näkynyt.

• Anonyymi00010

Lähteekö Jussi iso k ehdolle?

• Anonyymi00011

Ei lähde jos valitaan kaupunginhallituksen puheenjohtajaksikin.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ois muuten hyvä paikka sille. Olis muutakin tekemistä kuin rähistä. 😆😆😆

• Anonyymi00099
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Älä nyt unta näe

• Anonyymi00100
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ois muuten hyvä paikka sille. Olis muutakin tekemistä kuin rähistä. 😆😆😆

Jussille se paikka ei kuulu. Rähisköön muualla.

• Anonyymi00014

Orimattilan eduskuntavaaliehdokasspekulointi muistuttaa yhä enemmän missikisoja, joissa kukaan ei tiedä arviointikriteerejä, mutta kaikki ovat eri mieltä voittajasta. Yksi on liian näkymätön, toinen liian näkyvä ja kolmas vääränlainen Orimattilaan, vaikka asuu Orimattilassa ja syö Orimattilan kebabia.
      Ehdokas esitellään mielikuvissa kuin Miss Keskustelupalsta 2026: kävelee lavalle, hymyilee varovasti ja vastaa kysymykseen “miten edistäisit alueen elinvoimaa” sanomalla jotakin ympäripyöreää, joka kuulostaa hyvältä mutta ei tarkoita mitään. Tuomaristo – eli nimimerkit IsänmaanYstävä72, TotuudenTorvi ja EnOleRasistiMutta – nyökkäilee tai raivoaa täysin sattumanvaraisesti.
      Sitten joku huomauttaa, että koko homma on pelkkää pintakiiltoa. “Missikisoja koko politiikka”, kirjoittaa nimimerkki Realisti, ja vastineeksi nostetaan esiin pullea vatsa. Ei konkreettinen vatsa, vaan symbolinen: se sama yhteinen, kunnallispoliittinen, vuosien varrella kasvanut pötsi, jota taputellaan tyytyväisenä ja todetaan, että “kyllä tämä tästä, ei tehdä mitään äkkinäistä”.
      Keskustelu ajautuu nopeasti siihen, onko pullea vatsa rehellisempi kuin missikruunu. Joku väittää vatsan kertovan kokemuksesta. Toinen sanoo sen olevan laiskuuden merkki. Kolmas muistuttaa, että ennen vanhaan vatsat olivat suurempia ja asiat paljon paremmin, mikä todistaa jotain, vaikkei kukaan tiedä mitä.
      Lopulta joku ehdottaa, että paras ehdokas olisi sellainen, joka ei osallistu missikisoihin eikä esittelisi vatsaansa, vaan seisoisi hiljaa torin laidalla ja katsoisi kaukaisuuteen merkityksellisesti vai pitäisi meteliä marengissa. Tätä pidetään hetken ajan nerokkaana ajatuksena, kunnes todetaan, että liian hiljainen ei voi olla johtaja eikä liian äänekäs.
      Keskustelu jatkuu 14 sivua. Kukaan ei muuta mieltään. Kaikki voittavat. Ja Orimattila kruunaa jälleen uuden, täysin näkymättömän Miss ehkä tai sitten hyvin syönyt ehdokkaan.

• Anonyymi00101

Totisesti ei ole orimattilalaisten etuja ajavia nämä "kandidaatit". Oma napa ensin ajattelevia.

• Anonyymi00015

Missä on viime eduskuntavaalien äänikuningatar Johanna Eekmanni?

• Anonyymi00016

Taitaa olla mennen talven lumia.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Taitaa olla mennen talven lumia.

Luki se valtuustossa jonkun muun kirjoittaman puheen Kallen pelastamiseksi.

• Anonyymi00056

Luulin että on järkevä politikko, mutta erehdyin.Ei jatkoon.

• Anonyymi00070
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Luulin että on järkevä politikko, mutta erehdyin.Ei jatkoon.

Hajuton, mauton väritön. Ei tosiaan jatkoon.

• Anonyymi00017

Meinaatko Mennen miesten tuoksua?

• Anonyymi00019

Toivottavasti Laura asetetaan ehdolle.

• Anonyymi00020

Lauralle ääni! Uusia tuulia tähän kylään vihdoin.

• Anonyymi00021

Onko räppäri Jussi K käyttänyt jo poliittista valtaansa ja ladut miälissuolla valmiina? Sinne vois mennä koko valtuusto suksimaan.

• Anonyymi00022

Entä demareitten Teräs? Vai pitäisikö olla ehdokkaana Saarinen?

• Anonyymi00023

Nyt vaaleissa tarvitaan rahaa sanoi tutkija Kaarina Jutila. Onko Orimattilassa jollain politiikolla rahaa?

• Anonyymi00024

En äänestä persua, oli kuka hyvänsä.
      En myöskään Tommia, änkyrä ja äärikonservatiivi.
      Jos Niina on samaa maata eli piilopersu, niin pettymys on hänkin.

Teräs, ehkä. Päivähonka, ehkä. Salla, ehkä.
      Pitää olla koulutusta, kielitaitoa ja sopiva ikä. Vanhuksia sinne ei tarvita lisää.

• Anonyymi00102

Aloitus liittyi ek-vaaleihin. Ei kunta -tai aluevaaleihin.

• Anonyymi00025

Aina olen Keskustaa äänestänyt. Äänestäisin vieläkin, mutta Orimattilan h*mot ei halua että liikun tuolla näkyvillä. Heidän TODELLISUUS kärsii liikaa, minun muistuttaessa siitä. Poissa silmistä poissa mielestä? Onko teillä nyt kiva olla siellä? Mä olen kai joo TOSI pelottava, kai se selittää teidän käytöksen.

• Anonyymi00026

...Eli en tiedä kuinka paljon tuolla sitten on poliittista vainoa, mutta ainakin Keskusta olisi saanut enemmän ääniä ilman näitä rikollisia täällä Orimattilassa. Sitä saa mitä tilaa?

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

...Eli en tiedä kuinka paljon tuolla sitten on poliittista vainoa, mutta ainakin Keskusta olisi saanut enemmän ääniä ilman näitä rikollisia täällä Orimattilassa. Sitä saa mitä tilaa?

...Ja monessa muussakin, kun ei minun kerran anneta PÄÄTTÄÄ asioista, niin en mä p*rkele niistä ole vastuussakaan. Asiat on just niin päin h*lvettiä kuin te ne halusitte olevan. Kiitos ja olkaa hyvä!

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

...Ja monessa muussakin, kun ei minun kerran anneta PÄÄTTÄÄ asioista, niin en mä p*rkele niistä ole vastuussakaan. Asiat on just niin päin h*lvettiä kuin te ne halusitte olevan. Kiitos ja olkaa hyvä!

...Ja aina pitää muistaa laittaa terkkuja Virpi Nättiaholle. Ei pidä unohtaa ottaa virkavaltaa mukaan.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Sun pitää sitten asettua ehdolle seuraavissa vaaleissa, niin voit sitten päästä PÄÄTTÄMÄÄN asioista.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Sun pitää sitten asettua ehdolle seuraavissa vaaleissa, niin voit sitten päästä PÄÄTTÄMÄÄN asioista.

LOL. Tarkoitatko todella sitä että nää poliitikot täällä pyörittää tätä rikollista toimintaa? Nimiä kehään, hei!

• Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

LOL. Tarkoitatko todella sitä että nää poliitikot täällä pyörittää tätä rikollista toimintaa? Nimiä kehään, hei!

Taitaa olla tämä rikollinen toiminta sun pään sisällä. Jos et huomannut niin Orimattilan ehdokasta täman keskustelun aloituksessa haettiin. Ja nimiähän kehään on jo laitettukkin. Ryynäselle menisi ääni täältä jos lähtisi ehdokkaaksi, vaan taisi olla joitain sairastelua hänellä.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Taitaa olla tämä rikollinen toiminta sun pään sisällä. Jos et huomannut niin Orimattilan ehdokasta täman keskustelun aloituksessa haettiin. Ja nimiähän kehään on jo laitettukkin. Ryynäselle menisi ääni täältä jos lähtisi ehdokkaaksi, vaan taisi olla joitain sairastelua hänellä.

LOL. Et osannut vastata mulle :D

Jokainen sun lause on helposti kumottavissa eli oliko se tarkoituksesikin? No, mutta minä kuitenkin siis kommentoin etten voinut äänestää, kun nää paikalliset ei halua minua tuonne, niin en sitten mennyt sinne äänestämään. Ääneni olisi mennyt Keskustalle joka tapauksessa ja nyt tulevaisuudessakin menisi. Ei mulle ole niin tärkeää että KUKA heistä ja joka kerta vain katselen sen jota kuinkin parhaimman. Niemistä EN äänestäisi silti.

Sitä en tiedä että KUKA käski niitä vartijoita mun päälle ja antoi ohjeita kassaneitien korvanappiin. KUKA KÄSKEE? No, minä sitä en tiedä, mutta sinä väitit että touhun takana olisi paikalliset poliitikot. Jaa-a? Minä en siis todellakaan osaa sanoa että kuka sitä tekee, kun en pääse NÄKEMÄÄN että kuka siellä sönköttää jotain mikrofooniin.

Täytyy sanoa etten kyllä ole näitä poliitikkoja epäillyt. Pääasiassa olen epäillyt heidän olevan vain tossuja, jotka ei uskalla vastustaa rikollisia. Pekka Törrösellä on silti joku kinkki seksuaalisesti alistaa nuoria opiskelijoita.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00036 kirjoitti:

LOL. Et osannut vastata mulle :D

Jokainen sun lause on helposti kumottavissa eli oliko se tarkoituksesikin? No, mutta minä kuitenkin siis kommentoin etten voinut äänestää, kun nää paikalliset ei halua minua tuonne, niin en sitten mennyt sinne äänestämään. Ääneni olisi mennyt Keskustalle joka tapauksessa ja nyt tulevaisuudessakin menisi. Ei mulle ole niin tärkeää että KUKA heistä ja joka kerta vain katselen sen jota kuinkin parhaimman. Niemistä EN äänestäisi silti.

Sitä en tiedä että KUKA käski niitä vartijoita mun päälle ja antoi ohjeita kassaneitien korvanappiin. KUKA KÄSKEE? No, minä sitä en tiedä, mutta sinä väitit että touhun takana olisi paikalliset poliitikot. Jaa-a? Minä en siis todellakaan osaa sanoa että kuka sitä tekee, kun en pääse NÄKEMÄÄN että kuka siellä sönköttää jotain mikrofooniin.

Täytyy sanoa etten kyllä ole näitä poliitikkoja epäillyt. Pääasiassa olen epäillyt heidän olevan vain tossuja, jotka ei uskalla vastustaa rikollisia. Pekka Törrösellä on silti joku kinkki seksuaalisesti alistaa nuoria opiskelijoita.

"Pekka Törrösellä on silti joku kinkki seksuaalisesti alistaa nuoria opiskelijoita."

...Minä en sitä suostunut tekemään, joten pitkään minua painostettuaan se siirtyi toiseen ja pakotti ujon pojan nöyryytettäväksi. Mä vain sanon ettei se pojan olisi ikinä tarvinnut tehdä sitä. Siinä voi vartijakovish*mot ja muut taas käydä päälle, mutta ei kenenkään ole pakko suostu seksuaalisesti hyväksikäytetyksi.

Pekalla vain ois nyt jäänyt yksi kerta vetämättä k*teen. Se varmaan sen kestää? Vai?

• Anonyymi00038
        Anonyymi00037 kirjoitti:

"Pekka Törrösellä on silti joku kinkki seksuaalisesti alistaa nuoria opiskelijoita."

...Minä en sitä suostunut tekemään, joten pitkään minua painostettuaan se siirtyi toiseen ja pakotti ujon pojan nöyryytettäväksi. Mä vain sanon ettei se pojan olisi ikinä tarvinnut tehdä sitä. Siinä voi vartijakovish*mot ja muut taas käydä päälle, mutta ei kenenkään ole pakko suostu seksuaalisesti hyväksikäytetyksi.

Pekalla vain ois nyt jäänyt yksi kerta vetämättä k*teen. Se varmaan sen kestää? Vai?

...Täällä Orimattilassa on todellakin hämmentävän pieniä miehiä ja se on pahaaenteilevää, kun TIETÄÄ että ne kaikki on rikollisia. Ei niiden pilistä ole mihinkään, niin ne vain alistaa muilla keinoilla ja/tai lapsia.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00038 kirjoitti:

...Täällä Orimattilassa on todellakin hämmentävän pieniä miehiä ja se on pahaaenteilevää, kun TIETÄÄ että ne kaikki on rikollisia. Ei niiden pilistä ole mihinkään, niin ne vain alistaa muilla keinoilla ja/tai lapsia.

...Mun nykyinen ihastus on Gabriel Wessman ja en sen osista tiedä, mutta ehkä siinäkin on jotain että on vankilan johtaja. Tuossa voi kuitenkin tehdä ihan OIKEAA duunia eikä alistaa ihan vain huvikseen. Sitten siinä on sekin että kaikista ei ole tuohon. Et... jämät jää täysin ilman, kun ei heistä ole sotapäälliköiksi tai muuhunkaan.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00038 kirjoitti:

...Ja niistä raiskauksistakin se että siinäkin on epäonnistuttu, vaikka jopa kykesini sen suorittamaan. Kato kun NORMAALIN miehen ei tarvitse koskaan raiskata, ne saa jopa ihan antamalla. Teistä ei vain ole siihen.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00039 kirjoitti:

...Mun nykyinen ihastus on Gabriel Wessman ja en sen osista tiedä, mutta ehkä siinäkin on jotain että on vankilan johtaja. Tuossa voi kuitenkin tehdä ihan OIKEAA duunia eikä alistaa ihan vain huvikseen. Sitten siinä on sekin että kaikista ei ole tuohon. Et... jämät jää täysin ilman, kun ei heistä ole sotapäälliköiksi tai muuhunkaan.

...tai siis tarkkaanottaen se on rikosseuraamuspäällikkö ja mulle on nyt niinku ihan sama että mitä se loppujenlopuksi tarkoittaa. Mä olen silti varma että te ette sitä ole.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00041 kirjoitti:

...tai siis tarkkaanottaen se on rikosseuraamuspäällikkö ja mulle on nyt niinku ihan sama että mitä se loppujenlopuksi tarkoittaa. Mä olen silti varma että te ette sitä ole.

...Asiasta ohi; mä olen aina sekoillut noittan "murhatutkijoiden" kanssa ja ilmeisesti kaikki muutkin, koska sellaista ammattia ei edes ole olemassa :) Mä olen sekoillut jotenkin et väkivaltayksikkö vai väkivaltaRIKOSyksikkö tai jotain rikoskomisario -zone. Ehkä se totuus on jossain siellä.

Noi on kiehtovia niiden... epäluonnollisen asemansa takia, jotenkin tosi "meta".

• Anonyymi00064

Tyylillään?

Oletko sä missään vaiheessa tajunnut yhtään mitä sanon?

• Anonyymi00073
        Anonyymi00064 kirjoitti:

Tyylillään?

Oletko sä missään vaiheessa tajunnut yhtään mitä sanon?

En missään vaiheessa.

• Anonyymi00133
        Anonyymi00041 kirjoitti:

"Mä olen silti varma että te ette sitä ole."

...Näin kirjoitin ja sitten joku suuttui?

Ottiko sydämen päälle?

Onko teillä todellakin joku tarve olla minun mieleeni? Minun huomiotako te haluatte? Miksi ihmeessä?
        No, mutta se viesti, joka lähti pois oli sen verran omituinen että ehkä... se oli joku nainen. Tosi oudosti se oli kirjoitettu. Ei ehkä siis ollut mies. Miksi nainen minulle silti tätä p*skaa tänne laittaa? Ja MIKSI... sille olisi ongelma se että minkälaisista miehistä mä tykkään? Miksi... se olisi itseasiassa yhtään kenellekään ongelma? Onko tässä nyt teillä siis mennyt joku juttu PIELEEN?

• Anonyymi00134
        Anonyymi00133 kirjoitti:

Ottiko sydämen päälle?

Onko teillä todellakin joku tarve olla minun mieleeni? Minun huomiotako te haluatte? Miksi ihmeessä?
        No, mutta se viesti, joka lähti pois oli sen verran omituinen että ehkä... se oli joku nainen. Tosi oudosti se oli kirjoitettu. Ei ehkä siis ollut mies. Miksi nainen minulle silti tätä p*skaa tänne laittaa? Ja MIKSI... sille olisi ongelma se että minkälaisista miehistä mä tykkään? Miksi... se olisi itseasiassa yhtään kenellekään ongelma? Onko tässä nyt teillä siis mennyt joku juttu PIELEEN?

Kyllä miehellä pitää olla rintakarvoja :DDDD

• Anonyymi00135
        Anonyymi00133 kirjoitti:

Ottiko sydämen päälle?

...Tänne tulevat "vastaukset" on jatkuvasti järjettömiä. Se niissä niinku on yhteistä. Kerran vastasin linkkiviestiin ja sain siitä jäähyn, vaikkei oma viestini ollut vääränlainen. Siitä lähtien olen ollut tosi vastahakoinen vastailemaan enää toisten tosi outoihin viesteihin, joten meikä taas viestittelee tälleen ohi.

Sama kuin KeijoVilhusjutussa, niin joihinkin mun juttuihin reagoidaan aina tosi paljon. Tässä on tää sama. Ihan mitä vain teen, niin aina joku siihen vastaa. Se itse vastaaminen on kai sitten oleellisempaa kuin se että mitä ne niihin laittaa? Tosi varman vastauksen silti tässä aiheessa nyt saa kuitenkin.

• Anonyymi00139
        Anonyymi00135 kirjoitti:

...Tänne tulevat "vastaukset" on jatkuvasti järjettömiä. Se niissä niinku on yhteistä. Kerran vastasin linkkiviestiin ja sain siitä jäähyn, vaikkei oma viestini ollut vääränlainen. Siitä lähtien olen ollut tosi vastahakoinen vastailemaan enää toisten tosi outoihin viesteihin, joten meikä taas viestittelee tälleen ohi.

Sama kuin KeijoVilhusjutussa, niin joihinkin mun juttuihin reagoidaan aina tosi paljon. Tässä on tää sama. Ihan mitä vain teen, niin aina joku siihen vastaa. Se itse vastaaminen on kai sitten oleellisempaa kuin se että mitä ne niihin laittaa? Tosi varman vastauksen silti tässä aiheessa nyt saa kuitenkin.

"KeijoVilhusjutussa, niin joihinkin mun juttuihin reagoidaan aina tosi paljon."

...Voi vain ihmetellä että MIKSI te olette näin massiivisesti panostaneet minuun, tätiin ruokakaupassa?

Ja kun kaiken järjen mukaan ei ole fiksu järisyttää maata, niin mä vain aina mietin sitä poliisia, joka karjui mulle. Mikä idea siinä nyt sitten oli? Kannattiko se tehdä? Miksi te tehtiin?

Kun nyt niinku miettii mun elämää ja kaikkea sitä p*skaa mitä te olette minulle ihan syyttä tehneet, niin ei niinku mulla ENÄÄ oikein hermo kestä miettiä että Mitäjos mitäjos, koska mitä v*tun väliä sillä todellakaan on? Mun elämä on just niin hirveä kuin vois kuvitella minun JO MUKA p*rseilleeni jotain. Ongelma on nimenomaan siinä ETTEN OLE.

Aina... mä uudelleen ja uudelleen mietin etä pitäis tehdä jotain enemmän ja sitten mietin miten älytöntä se olisi ja sitten... taas muistan sen poliisin ja sen kaiken mitä te OLETTE JO tehneet. Tätä samaa mä tässä olen pyöritellyt edes takaisin jo vuosien ajan. Monta vuotta siis. Sakki antaa ymmärtää että jollekin v*tun h*mojärkkäreille oli muka tarkoitus siellä. Huh huh? Meikä ei ole impulsiivinen. Miksi te ikinä luulitte että olisin? Ei ole ikinä tullut tehtyä mitään impulssiivistä, mikä selittäisi jonkun v*tun homo mun niskassa. Mä olen tiettävästi passiivisin tuntemani ihminen. Et MITEN... joku h*ora voi kokea että jollekin järkkärille oliis tarvetta?

• Anonyymi00140
        Anonyymi00139 kirjoitti:

"KeijoVilhusjutussa, niin joihinkin mun juttuihin reagoidaan aina tosi paljon."

...Voi vain ihmetellä että MIKSI te olette näin massiivisesti panostaneet minuun, tätiin ruokakaupassa?

Ja kun kaiken järjen mukaan ei ole fiksu järisyttää maata, niin mä vain aina mietin sitä poliisia, joka karjui mulle. Mikä idea siinä nyt sitten oli? Kannattiko se tehdä? Miksi te tehtiin?

Kun nyt niinku miettii mun elämää ja kaikkea sitä p*skaa mitä te olette minulle ihan syyttä tehneet, niin ei niinku mulla ENÄÄ oikein hermo kestä miettiä että Mitäjos mitäjos, koska mitä v*tun väliä sillä todellakaan on? Mun elämä on just niin hirveä kuin vois kuvitella minun JO MUKA p*rseilleeni jotain. Ongelma on nimenomaan siinä ETTEN OLE.

Aina... mä uudelleen ja uudelleen mietin etä pitäis tehdä jotain enemmän ja sitten mietin miten älytöntä se olisi ja sitten... taas muistan sen poliisin ja sen kaiken mitä te OLETTE JO tehneet. Tätä samaa mä tässä olen pyöritellyt edes takaisin jo vuosien ajan. Monta vuotta siis. Sakki antaa ymmärtää että jollekin v*tun h*mojärkkäreille oli muka tarkoitus siellä. Huh huh? Meikä ei ole impulsiivinen. Miksi te ikinä luulitte että olisin? Ei ole ikinä tullut tehtyä mitään impulssiivistä, mikä selittäisi jonkun v*tun homo mun niskassa. Mä olen tiettävästi passiivisin tuntemani ihminen. Et MITEN... joku h*ora voi kokea että jollekin järkkärille oliis tarvetta?

...Vaikkei tässä mitään varsinaisia sopimuksia olla tehnyt, niin oottehan te silti tosi tukevasti oman sopimuksenne allekirjoittaneet. Mä olen yrittänyt teille viestittää, mutta eikö viesti sitten mennyt perille. Ainakin sitä mun 12.05.2022 asiakaspalautetta oli levitelty (oliko laillista?), mutta annettiinko se teille kokonaisuutena vai poimittiin vain kohtia vai peräti selostettiin vain omin sanoin? Meniko se mun aito viesti teille? Mä olen sen tänne laittanut jo monesti että voitte vertailla kerrottiinko teille sama. Teidän reagointi kaupassa siihen mun viestiin oli nimittäin tosi erikoinen. Niin erikoinen etten ole vielä tänäpäivänäkään tajunnut yhtään että mitä te sillä yrititte mulle oikein sanoa.

Mä olen loputtomasti yrittänyt teitä varoittaa, muttei se tunnu päätyvän perille. Hassu juttu kun te vuorostanne yritätte mulle maanisesti JOTAIN sanoa. Mutta olen 100% varma että olette erehtyneet minusta tosi pahasti enkä ole koskaan tajunnut sanaakaan siitä mitä p*skaa te olette mulle yrittäneet sönköttää. Että kyllä vika on teissä. Minä tiedän oman elämäni kyllä :) Meikä on varma. Te olette sekaisin.

Meikä on edennyt hitaasti. Ootteko huomanneet? Meikä varoittelee?
        Mä olen käynyt kaiken läpi miljoonia kertoja ja mä olen 100% varma että te olette erehtyneet.

• Anonyymi00166
        Anonyymi00027 kirjoitti:

...Mä en siitä "ovesta" mennyt. Ei ollut mitään aikomusta KOSKAAN mennä. IKINÄ. Ei mulla ollut sinne mitään asiaa eikä koko elämäni aikana ole tullut käytyä siellä päinpään.

Te sitten poistatta väkivaltaisesti kaikki muut ovet. Ok?

Mä vain sanon... et mä en IKINÄ mene noista ovista. Kun te ootte nähneet näin poskettoman PALJON vaivaa sen eteen, niin ette kai te ääl*öt todella usko että se vakuuttaisi ketään, jos mä siitä joudun joskus mennä... esim. jos TE sytytätte koko talon palamaan. Ja te olette todellakin niin hulluja. Että te niinku todella-todella halusitte että mä menisin siitä, häh?

Mä vain sanon ettei se tulisi enää koskaan vakuuttamaan mitään. Koko v*tun talokin jo paloi sitä odotellessa.

• Anonyymi00167
        Anonyymi00166 kirjoitti:

...Mä en siitä "ovesta" mennyt. Ei ollut mitään aikomusta KOSKAAN mennä. IKINÄ. Ei mulla ollut sinne mitään asiaa eikä koko elämäni aikana ole tullut käytyä siellä päinpään.

Te sitten poistatta väkivaltaisesti kaikki muut ovet. Ok?

Mä vain sanon... et mä en IKINÄ mene noista ovista. Kun te ootte nähneet näin poskettoman PALJON vaivaa sen eteen, niin ette kai te ääl*öt todella usko että se vakuuttaisi ketään, jos mä siitä joudun joskus mennä... esim. jos TE sytytätte koko talon palamaan. Ja te olette todellakin niin hulluja. Että te niinku todella-todella halusitte että mä menisin siitä, häh?

Mä vain sanon ettei se tulisi enää koskaan vakuuttamaan mitään. Koko v*tun talokin jo paloi sitä odotellessa.

...On ihan JÄRKYTTÄVÄN huono idea alkaa simputtaa vain jotain täysin erakkoa, joka ei 20 vuoteen ole ollut missään tekemissä teidän kanssa... siis kenenkään.

Aika puskista te nää jutut vedätte?

• Anonyymi00169

...Se hassu juttu tässä on :DDDD

Että mulla on paljon turvajärjestelyjä ja jos TE HAJOSITTE mun turvajärjestelyihin, niin ihan se nyt aika hulvatonta!!!

• Anonyymi00170

...En tiedä mikä s*ikaniska tää h*ora oli, mutta isopäisiä on jotkut järkkärit ja vartijat ja poliisit. Ne on just niin lesoi!

Teidättekö kun... te ETTE tule ikinä tietämään. Eikö olekin jännää?! Et meillä on ne viranomaiset, joilla mun tiedot kuuluu ja sitten... olette te. Et ette ihan supoa tai muuta tärkeää. Ei ole kaalikaan teillä Sherlock Holmes tasoa, joten ei noi etsivä jutut oikein teille sovi :/

Et kun joku on salattu... niin se myös PYSYY salattuna eikä niin että teille pitäisi tulla yksitellen kertomaan että tässä nää nassukat nyt on. Käykö egon päälle? :DDD Taitaa käydä!

• Anonyymi00171
        Anonyymi00169 kirjoitti:

...Se hassu juttu tässä on :DDDD

Että mulla on paljon turvajärjestelyjä ja jos TE HAJOSITTE mun turvajärjestelyihin, niin ihan se nyt aika hulvatonta!!!

...Mutta joo ihan puskista koko juttu!!

Mä ihan lamaannut toisinaan, henki loppuu, kun mä :DDD mietin sitä että kui v*tussa te onnistuitte tällaisen farssin luomaan t.y.h.j.ä.s.t.ä.. Tää kokonaisuus on häkellyttävä.

Mä yhä pudistelen päätäni järkyttyneenä. Tää on kuin laittaa pipetillä tippa lautaselle ja mikrossa siitä tulee kunnon ateria (tää on leffasta The Fifth Element). Kaikkea ne nykyaikana osaa ja näköjään vetää oikein pohjat syvemmälle kuin ilman teknologian kehitystä olisi koskaan uskonut menevän O.O

• Anonyymi00177
        Anonyymi00037 kirjoitti:

...Ja kun todellakin aiheessa pitää pysyä, niin täytyy kai taas muistuttaa näistä että ihan aiheessa mä olen.

• Anonyymi00178
        Anonyymi00177 kirjoitti:

...Ja kun todellakin aiheessa pitää pysyä, niin täytyy kai taas muistuttaa näistä että ihan aiheessa mä olen.

..Aijuu ja politiikasta vielä että kun joku täällä kehuu sitä miten hyvin nää päättäjät täällä hallitsee (ja kansalaisten pitäisi jopa pitää vain turpansa kiinni eikä heillä ilmeisesti ole edes ilmaista mielipidettään vaan tämän saa toteuttaa VAIN äänestämällä, ok?)

Niin, meillä on kuitenkin se ongelma että tuolla kaduilla on ilmiselvästi vaarallista. Hölmömpi voisi luulla että nainen voi turvallisesti siellä kulke, KOSKA on vartijointiliike ja kaikenmaailman pällijärkkäreitä, mutta täällä Orimattilassa on sellainen outo tilanne että...

vartijat tarkoituksella METSÄSTÄÄ naisia, jotka liikkuu tuolla yksin yöllä ja kohdistaa heihin väkivaltaa. Vaikka olisi kaunis idea tyhjentää ulkotilat yöksi, mutta mitä me teemme tyhjillä kaduilla? Turvallisuus ei ole kyseessä, kun vartijointiliike nimenomaan hakatuttaa ne ihmiset sieltä pois. Niin?

• Anonyymi00179
        Anonyymi00178 kirjoitti:

..Aijuu ja politiikasta vielä että kun joku täällä kehuu sitä miten hyvin nää päättäjät täällä hallitsee (ja kansalaisten pitäisi jopa pitää vain turpansa kiinni eikä heillä ilmeisesti ole edes ilmaista mielipidettään vaan tämän saa toteuttaa VAIN äänestämällä, ok?)

Niin, meillä on kuitenkin se ongelma että tuolla kaduilla on ilmiselvästi vaarallista. Hölmömpi voisi luulla että nainen voi turvallisesti siellä kulke, KOSKA on vartijointiliike ja kaikenmaailman pällijärkkäreitä, mutta täällä Orimattilassa on sellainen outo tilanne että...

vartijat tarkoituksella METSÄSTÄÄ naisia, jotka liikkuu tuolla yksin yöllä ja kohdistaa heihin väkivaltaa. Vaikka olisi kaunis idea tyhjentää ulkotilat yöksi, mutta mitä me teemme tyhjillä kaduilla? Turvallisuus ei ole kyseessä, kun vartijointiliike nimenomaan hakatuttaa ne ihmiset sieltä pois. Niin?

...Ja mulla siis menee noi tittelit sekaisin, mutta ei ihmekään, kun nää käyttäytyy kuin olisivat poliiseja. Oikeasti teillä ei ole oikeutta mun yksityisiin tietoihin, ok?
        Sitten kun nää on ottaneet KAIKKI sääntönsä BAARImaailmasta ja käyttäytyy kuin torikin olisi joku maksullinen tila, josta saa poista epätoivotut asiakkaat. Näin ne käyttäytyy. Joittekin kenkien mukaan saa myös käsittääkseni estää tulemasta baariin.... muttei ruoka-v*tun-kauppaan. Ok, h*mot? Viiraako vähän päässä? Hahmotatko että mikä on baari, ruokakauppa vai tori vain onko sulla jo niin pää sekaisin ettet erota?

• Anonyymi00180
        Anonyymi00179 kirjoitti:

...Ja mulla siis menee noi tittelit sekaisin, mutta ei ihmekään, kun nää käyttäytyy kuin olisivat poliiseja. Oikeasti teillä ei ole oikeutta mun yksityisiin tietoihin, ok?
        Sitten kun nää on ottaneet KAIKKI sääntönsä BAARImaailmasta ja käyttäytyy kuin torikin olisi joku maksullinen tila, josta saa poista epätoivotut asiakkaat. Näin ne käyttäytyy. Joittekin kenkien mukaan saa myös käsittääkseni estää tulemasta baariin.... muttei ruoka-v*tun-kauppaan. Ok, h*mot? Viiraako vähän päässä? Hahmotatko että mikä on baari, ruokakauppa vai tori vain onko sulla jo niin pää sekaisin ettet erota?

...Ja yhä eli siis alkoholi ja tupakat pois ruokakaupasta. Joka kaupungilla on luvat RUOKAkauppaan, ei viinakauppaan. Ja kun "poket" alkaa heittämään sakkia pihalle, jo pelkä ulkonäön perusteella, niin TIETÄÄ että mitä mieltä itse he ovat siitä että onko ruokakaupaa vai baari.

• Anonyymi00181
        Anonyymi00180 kirjoitti:

...Ja yhä eli siis alkoholi ja tupakat pois ruokakaupasta. Joka kaupungilla on luvat RUOKAkauppaan, ei viinakauppaan. Ja kun "poket" alkaa heittämään sakkia pihalle, jo pelkä ulkonäön perusteella, niin TIETÄÄ että mitä mieltä itse he ovat siitä että onko ruokakaupaa vai baari.

...Ja ulkonäestä puheenollen. Se oli aina tiputus tulla Lahdesta Orimattilaan. Täällä on ääriimäisen ruvia - siis oikeasti s*karumia - kassoja. Aika pinnallista tietenkin, muttei Lahdessa sillä lärvillä pääsisi kassallekaan töihin.

Mutta se on just hienoa Orimattilassa. On edes jotain! Voisi tulla ulkopaikkakuntalaisetkin katsomaan, kun meillä oli Suomen rumin kassa Supermarketissa :) Se on varmaan lopettanut. En tosin tiedä, mutta tää uusi kauppias jotenkin ilmaisi sen että vanha vei omat työntekijänsä mukanaa. Hmmm?

Hmmm? :DDD Ehkä ne lähti sitten KAIKKI :DDD

• Anonyymi00185
        Anonyymi00181 kirjoitti:

...Ja ulkonäestä puheenollen. Se oli aina tiputus tulla Lahdesta Orimattilaan. Täällä on ääriimäisen ruvia - siis oikeasti s*karumia - kassoja. Aika pinnallista tietenkin, muttei Lahdessa sillä lärvillä pääsisi kassallekaan töihin.

Mutta se on just hienoa Orimattilassa. On edes jotain! Voisi tulla ulkopaikkakuntalaisetkin katsomaan, kun meillä oli Suomen rumin kassa Supermarketissa :) Se on varmaan lopettanut. En tosin tiedä, mutta tää uusi kauppias jotenkin ilmaisi sen että vanha vei omat työntekijänsä mukanaa. Hmmm?

Hmmm? :DDD Ehkä ne lähti sitten KAIKKI :DDD

Olisitko itse riittävän kaunis kassalle töihin, vai s*karuma v*tun h*ro jolla on s*ermaa päässä?

• Anonyymi00186
        Anonyymi00185 kirjoitti:

Olisitko itse riittävän kaunis kassalle töihin, vai s*karuma v*tun h*ro jolla on s*ermaa päässä?

Kaveri sanoi että sen mielestä E-M:lla on päässä enimmäkseen hulluutta. Jättäisi ostokset koriin ja häipyisi vähin äänin paikalta jos H**** olisi kassalla. Paitsi jos kaikki muut kaupat olisivat kiinni ja pitäisi saada kaljaa ja röökiä, sitten menisi E-M:n kassalle.

• Anonyymi00030

Aika tyhjätaskuja ovat nämä paikalliset. Winstonilla on kuulemma hönää.

• Anonyymi00031

meidän perhe äänestää vesa tinaa…hiljainen hiihtäjä päämisteriksi.
      saadaan piilaakso tänne parissa vuodessa.

• Anonyymi00032

Lähteekö Kassi Jurinen ehdolle?
      Latua!

• Anonyymi00035

Toivottavasti kepu asettaa Ari Antilan ehdokkaaksi. Lonka Riitta on jo niin nähty.

• Anonyymi00043

Ennemmin Malmiharju kepusta ehdolle.

• Anonyymi00051
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Ennemmin Malmiharju kepusta ehdolle.

IT-nero vailla vertaa.

• Anonyymi00044

Onko perää että Winston olisi ehdokkaana?

• Anonyymi00045

Auton teippaus jo aloitettu. Kyllä ehdolla on .

• Anonyymi00046

Meilläkin joku raja…

• Anonyymi00047

Nyt pitäisi olla näkyvissä koko vaalipiirin alueella jos aikoo olla vahva ehdokas. Ei näy Orimattilalaisia missään muualla kuin kallen asijassa. Naurun aihe.

• Anonyymi00052

Korjaan naurettavaa kirjoitustasi. Se menee näin:
        Asiassa.

• Anonyymi00048

Osaako tämä Winston englantia? Hänessä olsi kyllä ainesta eduskuntaan. Nyt vaan kokoomuksen pitäisi hoitaa homma eikä olla jonkun kinnarin kannalla.

• Anonyymi00049

winston olisi persuissa terävintä kärkeä. porvari joukkiossa korkeintaan tuppi.

• Anonyymi00050
        Anonyymi00049 kirjoitti:

winston olisi persuissa terävintä kärkeä. porvari joukkiossa korkeintaan tuppi.

Pitäisiköhän loikata takaisin persuihin? Saisivat edes vähän järkeä.

• Anonyymi00053
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Pitäisiköhän loikata takaisin persuihin? Saisivat edes vähän järkeä.

Winston on viisas mies kun kusi kokoomuslaisena hullunkurisen kokoomuksen muroihin.
        Kassi Jurinen parahti! Ite sivakoija mölysi taannoin eri hallintovalituksesta suu vaahdossa. Oma lääke ei maistunut.

• Anonyymi00054
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Winston on viisas mies kun kusi kokoomuslaisena hullunkurisen kokoomuksen muroihin.
        Kassi Jurinen parahti! Ite sivakoija mölysi taannoin eri hallintovalituksesta suu vaahdossa. Oma lääke ei maistunut.

Winston olisi hyvä portmestari kun kalle saa kenkää.

• Anonyymi00055
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Winston olisi hyvä portmestari kun kalle saa kenkää.

Ei saa kenkää. Mutta perustele ihmeessä.

• Anonyymi00057
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Ei saa kenkää. Mutta perustele ihmeessä.

Winston edustaa Orimattilan vähäistä älymystöä. Hän jätti persut kun tajusi ettei siinä porukassa voi kukaan koskaan menestyä. Toivottavasti kokoomus lataa nyt häneen ja ottaa orimattilassa valta aseman.

• Anonyymi00058
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Winston edustaa Orimattilan vähäistä älymystöä. Hän jätti persut kun tajusi ettei siinä porukassa voi kukaan koskaan menestyä. Toivottavasti kokoomus lataa nyt häneen ja ottaa orimattilassa valta aseman.

Uuden polven kokoomuslainen. Tekee eikä valita mistään. Arkadianmäki kutsuu Hykkyrää.

• Anonyymi00059
        Anonyymi00058 kirjoitti:

Uuden polven kokoomuslainen. Tekee eikä valita mistään. Arkadianmäki kutsuu Hykkyrää.

Winston menee heittämällä muitten ohi kokoomuksessakin. Bisnes miehiä kaiken lisäksi.

• Anonyymi00060

ainoa oikea on Laura

• Anonyymi00061

Laura vaan on väärässä porukassa. Persuilla ei ole rahaa paitti Vilholla joka sai korvauksen kaverinsa kämpän rempasta. Laura olisi kyllä paras Orimattilasta.

• Anonyymi00062

Vilho pisti tulot Persuille ja Ville ajaa uudella latukoneella tiet sileeksi, Laura menee läpi

• Anonyymi00065

Ei taida Orimattilasta löytyä kaikille sopivaa kansanedustajaehdokasta. Yleensä kaupunginhallitukseen valitaan ns. terävin kärki, mutta nythän siellä on suurin osa taaperoita joilla ei ole minkäänlaista poliittista osaamista. Sieltä ei siis löydy.
      Mainittu Laura Jokela on ainut jota voisi äänestää. Hän on valtuutettu.

• Anonyymi00075

Etenkin kokkoomuksessa on heikko taso.

• Anonyymi00080
        Anonyymi00075 kirjoitti:

Etenkin kokkoomuksessa on heikko taso.

Höpö höpö. Uutta voimaa ja tahtoa tullut Häkkyrän avulla kokoomuksen. Varavaravara...valtuutettu ponnistaa pienellä valituksella eduskuntaan. Jämpti on näin

• Anonyymi00067

Näkisin että kokoomuksen kannattaisi panostaa omaan ehdokkaaseen Orimattilassa eikä lähteä ennää Kinnarin taakse. Se ei ole paljon lämmittäny hevos pitäjää.
      Kuka tämä Winston on?

• Anonyymi00071

Luulin kaupunginhallituksessa olevan valtuutettuja joilla on ns 'homma hallussa' ! Väärässä olin. Ei sieltä voi ketään kansanedustajaksi laittaa hakemaan ola nauretaan pihalle joka paikasta kun nämä kaupunginhallituksen tontut menevät esiintymään päättäjinä.. huhheijaa..

• Anonyymi00072

Aivan samaa mieltä olen miekin. Olen seurannut kymmeniä vuosia Orimattilan politiikkaa ja tällä kertaa on historian heikoin kaupunginhallitus mitä koskaan on ollut. Se surkeus alkoi jo viime kaudella kun persu oli puheenjohtajana.

• Anonyymi00074

Ennen vanhaan kaupunginhalllitukseen valittiin oman porukan ykkösnimet. Nyt näyttää olevan vilttiketjusta lähes kaikki.

• Anonyymi00076

Alkää haukkuko! Yksi osaa leikkiä junilla. Oli vaaliaikaan video missä joku veturikuskin hattu päässä. Tehkääpä sama perässä!!!!

• Anonyymi00077

Onko persujen JE ehdokkaana? Se sai viimeksi paljon ääniä tyhjästä.

• Anonyymi00078

Tyhjästä on paha nyhjästä. Näytti valtuustossa pitäneen puheen kallen puolesta.

• Anonyymi00079

Laura varmaan tietää mitä eduskunnassa käytävillä tapahtuu. Asioihin katsoen ei sillä ole äly sen enempää kuin muillakaan, eli siihen mitä se on videoo tehny tai suuta auki saanut valtuustossa. Minkäs kohun se sai aikaseksi kun meni kaapu päässä itseään markkinoimaan? Muuttiko sen takia Orimattilaan?

• Anonyymi00081

Lähteeköhän Ville Tavion kanssa Trumpin rukousaamiaiselle,

• Anonyymi00082

Kulissien takaa terveisiä että orimattilan black horse eduskuntavaaleihin tulee kepusta...

• Anonyymi00083

Meidän perhe äänestää kalsarimiestä!

• Anonyymi00084

Siis musta hevonen. Toki hänellä on kalsarit. Tunnettu tapaus.

• Anonyymi00085
        Anonyymi00084 kirjoitti:

Siis musta hevonen. Toki hänellä on kalsarit. Tunnettu tapaus.

Hyväksytäänkö hevosetkin ehdolle vaaleihin?

• Anonyymi00086
        Anonyymi00085 kirjoitti:

Hyväksytäänkö hevosetkin ehdolle vaaleihin?

Huomaa, ettet ole kartalla. Ilmeinen persu?

• Anonyymi00087
        Anonyymi00086 kirjoitti:

Huomaa, ettet ole kartalla. Ilmeinen persu?

Mutsis on.

• Anonyymi00088

Ettei vaan olisi yllätysnimi Winston jos se loikkaa kepuun?

• Anonyymi00089

Ei loikkaa. On nostettu jalustalle kokoomuksessa

• Anonyymi00091

Kepu nostaa kaikille tutun nimen ehdokkaaksi. Tuntee Orimattilan kuin omat taskunsa.

• Anonyymi00093

En äänestä Orimattilalaista ehdokasta sillä ei ole yhtään kelvollista.

• Anonyymi00094

Onko ketään ilmoittanut olevansa ehdolla. En ole nähnyt.

• Anonyymi00095
        Anonyymi00094 kirjoitti:

Onko ketään ilmoittanut olevansa ehdolla. En ole nähnyt.

Ei ole ehdokkaita päätetty varmastikaan vielä. Pituri kyllä kertoo kun sen aika on

• Anonyymi00096

Huhu kertoo että yksi entinen tunnettu hlö olisi kepun listoilla.

• Anonyymi00097

Entinen tunnettu.. eli ei varmaan kukaan nykyään tunettu 😂

• Anonyymi00103
        Anonyymi00097 kirjoitti:

Entinen tunnettu.. eli ei varmaan kukaan nykyään tunettu 😂

On nykyäänkin tunnettu ja käy duunissa lahessa.

• Anonyymi00104
        Anonyymi00103 kirjoitti:

On nykyäänkin tunnettu ja käy duunissa lahessa.

Onko pohjoisen poikia?

• Anonyymi00105

Kyllä persujen porukasta pitäis yks pornotähti löytyä ehdokaaksi vaaleihin ,Pyytäkää vaikka Mallusjoen pitkää likkaa.

• Anonyymi00106

Päihittääkö muut mennen tullen?

• Anonyymi00107

Onko Orimattilasta ollut Vihreiden ehdokasta?

• Anonyymi00108

Taisi joku Vilanteri olla joskus. Ei menestyny.
        Nyt olisi Venlalla tuhannen taalan paikka!

• Anonyymi00109
        Anonyymi00108 kirjoitti:

Taisi joku Vilanteri olla joskus. Ei menestyny.
        Nyt olisi Venlalla tuhannen taalan paikka!

Vihreän pitäisi olla aliruokitun oloinen että olisi uskottava.

• Anonyymi00119

Lähteekö Salminen?

• Anonyymi00123
        Anonyymi00119 kirjoitti:

Lähteekö Salminen?

jos vaihtaa puoluetta niin äänestän

• Anonyymi00110

Nyt tarvitaan jämäkkää tyyppiä Orimattilasta eduskuntaan. Pikku tytöt eivät siellä pärjää. Winston?

• Anonyymi00111

Mitäpä on miehellä antaa? En ole tänä päivänä keksinyt että mikä hyöty heistä on tälle yhteiskunnalle.

• Anonyymi00112
        Anonyymi00111 kirjoitti:

Mitäpä on miehellä antaa? En ole tänä päivänä keksinyt että mikä hyöty heistä on tälle yhteiskunnalle.

Älä ny. Hän tuntee kuntalakia .

• Anonyymi00113
        Anonyymi00112 kirjoitti:

Älä ny. Hän tuntee kuntalakia .

No, mutta kun "tyttöjä" haukuttiin, niin tunteeko se paremmin sitä kuin nämä tytöt? Nyrkkitappeluksiko se on siellä eduskunnassa menossa?

• Anonyymi00114
        Anonyymi00113 kirjoitti:

No, mutta kun "tyttöjä" haukuttiin, niin tunteeko se paremmin sitä kuin nämä tytöt? Nyrkkitappeluksiko se on siellä eduskunnassa menossa?

...Tuli mulle jostain mieleen kuvat jostain kai Italiasta vai mistä, kun parlamentissa "vähän" tapellaan. Nyt kun mietin, niin taitaa olla aika monestakin maasta samanlaisia nyrkkitappelukuvia.

Mä vielä silloin olen miettinyt että onneksi meillä täällä Suomessa osataan käyttäytyä.

• Anonyymi00115
        Anonyymi00114 kirjoitti:

...Tuli mulle jostain mieleen kuvat jostain kai Italiasta vai mistä, kun parlamentissa "vähän" tapellaan. Nyt kun mietin, niin taitaa olla aika monestakin maasta samanlaisia nyrkkitappelukuvia.

Mä vielä silloin olen miettinyt että onneksi meillä täällä Suomessa osataan käyttäytyä.

...No, JOOO!! Aloin vähän tutkia asiaa ja heti tuli joka maasta isoja joukkotappeluita. En edes ala enempää katsoa, kun näyttää olevan tosikin yleistä.

• Anonyymi00116

Äänestän Winstonia.

• Anonyymi00117

Sama täällä Mallusjoella Winston saa meidän perheen äänet seuraavissa vaaleissa. Jos hän on kepun listoilla.

• Anonyymi00118

äänestäsin vassariakin ennemmin 🐷

• Anonyymi00143

Näin uutena orimattilaisena on kysyttävä, kuka on tämä ”Winston”?

• Anonyymi00144
        Anonyymi00143 kirjoitti:

Näin uutena orimattilaisena on kysyttävä, kuka on tämä ”Winston”?

Häkkyrä

• Anonyymi00120

Winstonissa on jämäkkyyttä. Ensi vaaleissa äänestän kyseistä.

• Anonyymi00121

Winstonille kannatusta täältä Kuivanteeltakin.

• Anonyymi00122
        Anonyymi00121 kirjoitti:

Winstonille kannatusta täältä Kuivanteeltakin.

artjärvi kuittaa täältä neljä ääntä meidän perheeltä

• Anonyymi00124
        Anonyymi00122 kirjoitti:

artjärvi kuittaa täältä neljä ääntä meidän perheeltä

Kiitos Artjärvi. Pidetään Orimattila oikeilla raiteilla.

• Anonyymi00125

Ei löydy Orimattilasta ennää kelvollista ehdokasta eduskunta vaaleihin. On sen verran heikkoa tasoa ja ymmärrystä vailla.

• Anonyymi00127

Juu heikolta näyttää oma ehdokas. Yksi hyvä voisi olla kaveri jolla on sininen takki. Hän kävi eilen demareitten ystävän päivän herne sopalla . Tietää paljon asijoista.

• Anonyymi00128
        Anonyymi00127 kirjoitti:

Juu heikolta näyttää oma ehdokas. Yksi hyvä voisi olla kaveri jolla on sininen takki. Hän kävi eilen demareitten ystävän päivän herne sopalla . Tietää paljon asijoista.

Taidan tietää tyypin. Ajaa joskus kuorma autoa.

• Anonyymi00129
        Anonyymi00128 kirjoitti:

Taidan tietää tyypin. Ajaa joskus kuorma autoa.

Se olisi hyvä eduskuntaan. Tietää kaiken kaikesta.

• Anonyymi00131

Se kepun nuori nainen Asikkalasta saa ääneni jatkossakin.

• Anonyymi00136

kokkoomuksen korkki auki porukasta kaikki lähtee ehdolle

• Anonyymi00137

Nämä meidän sekoomus nuoret lähtee kaikki ehdolle.

• Anonyymi00138

Onkohan se tomera demari täti ehdolla. :DDDD

• Anonyymi00141

Sekö joka kovasti on kallen kannalla.

• Anonyymi00142

Nyt tarvitaan jämäkkää ehdokasta. Se JE ei tule kysymykseen. Orimattilaan tarvitaan uudistusta.

• Anonyymi00151
        Anonyymi00142 kirjoitti:

Nyt tarvitaan jämäkkää ehdokasta. Se JE ei tule kysymykseen. Orimattilaan tarvitaan uudistusta.

Laura on varma läpi menijä!

• Anonyymi00152
        Anonyymi00151 kirjoitti:

Laura on varma läpi menijä!

Lauran tarttis vaan tulla enämpi näkyviin.

• Anonyymi00154
        Anonyymi00152 kirjoitti:

Lauran tarttis vaan tulla enämpi näkyviin.

Sillä hyviä videoita naamakirjan puolella nyt ei ole videoita ollut tai en ole nähnyt

• Anonyymi00145

Ei löydy Orimattilasta yhtään kelvollista ehdokasta jota voisi äänestää yli puolue rajojen eduskuntaan. Tämä Winston on huonoista paras ehdokas.

• Anonyymi00146

Entä se täälläkin jatkuvasti kantaa ottava Hanna?

• Anonyymi00147

Olisi topakka eduskuntaan.

• Anonyymi00148
        Anonyymi00147 kirjoitti:

Olisi topakka eduskuntaan.

Keskustaa taisi sanoa kannattavansa. Nyt kannattaisi keskustalaisten alkaa houkuttelemaan tätiä ehdokkaaksi. Paikalisista kaupoista varmaan löytyy yhteystiedot. Jutuista päätellen on ollut aika ikimuistoinen asiakas. Olisi hyvä lisä tälle vasemmiston apupuolueelle. Poissaoloja voisi tulla tosin aika paljon, kun liikkuu vain öisin.

• Anonyymi00149
        Anonyymi00148 kirjoitti:

Keskustaa taisi sanoa kannattavansa. Nyt kannattaisi keskustalaisten alkaa houkuttelemaan tätiä ehdokkaaksi. Paikalisista kaupoista varmaan löytyy yhteystiedot. Jutuista päätellen on ollut aika ikimuistoinen asiakas. Olisi hyvä lisä tälle vasemmiston apupuolueelle. Poissaoloja voisi tulla tosin aika paljon, kun liikkuu vain öisin.

Niinikoski on kepun vahvaa aluetta. Eikös tämä henkilö ole sieltä lähtöisin.

• Anonyymi00150
        Anonyymi00148 kirjoitti:

Ei huono, sanoisi Jorma Uotinen.

• Anonyymi00155
        Anonyymi00148 kirjoitti:

Hän saisi ääniä yli puoluerajojen.

• Anonyymi00156

persu? ei kiitos!

• Anonyymi00157

Ei ainakaan parturi ritu. On sillä lähtölaskenta jo alkanut pois pj paikalta. Omat ja vieraat on sitä mieltä, että ei osaaminen riitä ja laittaa nenänsä liian moneen paikkaan. Lisäksi aina tärkein kysymys on kokouspalkkioiden perässä.

• Anonyymi00158

Totta haastat. Riittan aika on ohitte. Nyt tarvitaan uutta kepunaista ja tämä edellä esitetty huippu kirjoittaja ehdolle eduskuntaan.

• Anonyymi00159
        Anonyymi00158 kirjoitti:

Totta haastat. Riittan aika on ohitte. Nyt tarvitaan uutta kepunaista ja tämä edellä esitetty huippu kirjoittaja ehdolle eduskuntaan.

Kannatetaan. Hanna olisi selvä ykkönen Orimattilasta.

• Anonyymi00161
        Anonyymi00159 kirjoitti:

Kannatetaan. Hanna olisi selvä ykkönen Orimattilasta.

Hanna on hyvä valinta.

• Anonyymi00162
        Anonyymi00161 kirjoitti:

Hanna on hyvä valinta.

H*ton huono. Mä olen täysin yksityishenkilö enkä ole ollut kiinnostunut politiikasta... en niinku noina politiikkoina nimenomaan.

Teillä on aina maaninen vimma yrittää TEHDÄ minusta kaikkea sitä mitä minä nimenomaan en ole millänlailla. En yhtään.

Fakta on että KOKO elämäni elin ilman että mun nimeä oli missään. Veljeni mulle teki facebookin 2016. Se on AINOA, mitä minusta on ja tämä on jotain mitä mä olen AINA ollut. Se on mun persoonallisuus.

Te sitten levititte KAIKKI mun yksityistiedot jo ja sijainnin. Siis mä niinku elän maanalla vuosikymmeniä ja...

no... te ette niinku ole käyttytyneet sen mukaan. On julkkiksia, on poliitikkoja, joilla on alentunut yksityisyyden suoja, on normaaleja, joilla on normaali suoja ja sitten on...
        MINUNLAISET, joilla on täysi ehdoton yksityissuoja. Koskaan ei minun kuvaani saanut laittaa nettiin. Se on laitonta ja yho joka ikinen kuva, jos siellä on, niin TÄYTYY sieltä poistaa. Ne on laittomia.

Te ette ole jotenkin käyttäytyneet ollenkaan sen mukaan että MITÄ MÄ OLEN ja mitä mä todellakin OLEN tehnyt. Te vain teette jotain mitä joku sanoi ja mitä LUULETTE että olisin muka tehnyt.

• Anonyymi00163
        Anonyymi00162 kirjoitti:

H*ton huono. Mä olen täysin yksityishenkilö enkä ole ollut kiinnostunut politiikasta... en niinku noina politiikkoina nimenomaan.

Teillä on aina maaninen vimma yrittää TEHDÄ minusta kaikkea sitä mitä minä nimenomaan en ole millänlailla. En yhtään.

Fakta on että KOKO elämäni elin ilman että mun nimeä oli missään. Veljeni mulle teki facebookin 2016. Se on AINOA, mitä minusta on ja tämä on jotain mitä mä olen AINA ollut. Se on mun persoonallisuus.

Te sitten levititte KAIKKI mun yksityistiedot jo ja sijainnin. Siis mä niinku elän maanalla vuosikymmeniä ja...

no... te ette niinku ole käyttytyneet sen mukaan. On julkkiksia, on poliitikkoja, joilla on alentunut yksityisyyden suoja, on normaaleja, joilla on normaali suoja ja sitten on...
        MINUNLAISET, joilla on täysi ehdoton yksityissuoja. Koskaan ei minun kuvaani saanut laittaa nettiin. Se on laitonta ja yho joka ikinen kuva, jos siellä on, niin TÄYTYY sieltä poistaa. Ne on laittomia.

Te ette ole jotenkin käyttäytyneet ollenkaan sen mukaan että MITÄ MÄ OLEN ja mitä mä todellakin OLEN tehnyt. Te vain teette jotain mitä joku sanoi ja mitä LUULETTE että olisin muka tehnyt.

...Minusta - ja minun NIMELLÄ - on levitetty täysin perättömiä valheita. Tällaisten ihmisten nimet saa kaiken moraalin mukaan laittaa. Miksi ei saisi?

Kun POLIISI p*rseilee, voin hänen nimensä sanoa. Tuolla on Vuokratalojen h*orat p*rseilleet ja heidän nimensä on siellä.

Me emme ole verrattavissa!!! Minun nimeäni ei saa laittaa, kun ei sitä siellä koskaan aiemmin ollutkaan.

Minä itse en ole tehnyt MITÄÄN - yhtään mitään - mikä milläänlailla alentaisi yksityisuojaani. Se on muuten ihan h*lvetin HUONO syy se että te EPÄILETTE asioita minusta ja ilolla levittelette juoruja eli siis kunnianloukkauksia. Ne on muuten laittomia.

• Anonyymi00164
        Anonyymi00163 kirjoitti:

...Minusta - ja minun NIMELLÄ - on levitetty täysin perättömiä valheita. Tällaisten ihmisten nimet saa kaiken moraalin mukaan laittaa. Miksi ei saisi?

Kun POLIISI p*rseilee, voin hänen nimensä sanoa. Tuolla on Vuokratalojen h*orat p*rseilleet ja heidän nimensä on siellä.

Me emme ole verrattavissa!!! Minun nimeäni ei saa laittaa, kun ei sitä siellä koskaan aiemmin ollutkaan.

Minä itse en ole tehnyt MITÄÄN - yhtään mitään - mikä milläänlailla alentaisi yksityisuojaani. Se on muuten ihan h*lvetin HUONO syy se että te EPÄILETTE asioita minusta ja ilolla levittelette juoruja eli siis kunnianloukkauksia. Ne on muuten laittomia.

...Kun on nyt annettu ymmärtää että minä muka olen syyllinen TEIDÄN VIRHELUULOIHIN, niin olen sitten puhdistanut täällä mainettani. Teidän valheita. Minä kerron totuuden.

On muuten h*ton huono idfea väittää että minä muka asiani laitoin omasta tahdostani. Onko tämä teidän mielestänne minun oma tahtoni, kun te sadistisesti vainositte minua 7 vuotta ja ei suostuttu vastata mun asiakaspalautteisiin ja NEKIN JULKAISTIIN!!!

Onko teillä niinku harmaintakaan aavistusta siitä miten pahasti te olette asianne sotkeneet (sillä että sotkette minun.). Minä en ole mitenkään syyllinen tähän. En ole tehnyt mitään. te tässä olette AIVAN KOKO FARSSIN aiheuttaneet, joten se on ihan h*ton huono syy teille väittää että nyt TÄMÄN julkisuuden takia minusta muka saisi kertoa asioita.

Se on kuin kauppa ensin käyttää minuun väkivaltaa ja sitten SEN takia perustelee jotain erityistoimenpiteitä minun kanssani. ELi kun minä en koskaan antanut mitään syytä ja minun kaikki tietoni on salattuja, niin te sitten käytitte niin maanisesti väkivaltaa ja laittomuuksia minuun että perustelette sitten NIILLÄ (!!!!) sen että julkaisitte minusta asioita???!!?!?

On muuten h*ton huono syy.

• Anonyymi00165
        Anonyymi00164 kirjoitti:

...Kun on nyt annettu ymmärtää että minä muka olen syyllinen TEIDÄN VIRHELUULOIHIN, niin olen sitten puhdistanut täällä mainettani. Teidän valheita. Minä kerron totuuden.

On muuten h*ton huono idfea väittää että minä muka asiani laitoin omasta tahdostani. Onko tämä teidän mielestänne minun oma tahtoni, kun te sadistisesti vainositte minua 7 vuotta ja ei suostuttu vastata mun asiakaspalautteisiin ja NEKIN JULKAISTIIN!!!

Onko teillä niinku harmaintakaan aavistusta siitä miten pahasti te olette asianne sotkeneet (sillä että sotkette minun.). Minä en ole mitenkään syyllinen tähän. En ole tehnyt mitään. te tässä olette AIVAN KOKO FARSSIN aiheuttaneet, joten se on ihan h*ton huono syy teille väittää että nyt TÄMÄN julkisuuden takia minusta muka saisi kertoa asioita.

Se on kuin kauppa ensin käyttää minuun väkivaltaa ja sitten SEN takia perustelee jotain erityistoimenpiteitä minun kanssani. ELi kun minä en koskaan antanut mitään syytä ja minun kaikki tietoni on salattuja, niin te sitten käytitte niin maanisesti väkivaltaa ja laittomuuksia minuun että perustelette sitten NIILLÄ (!!!!) sen että julkaisitte minusta asioita???!!?!?

On muuten h*ton huono syy.

...Minusta ei ole KOSKAAN ollut mitään haittaa tai harmia kaupassa... ikinä... missään.

On täysin järjetöntä miten te olette voineet perustella sen väkivallan 20 vuotta!!!! MILLÄ?!??!?!

• Anonyymi00173

...V*ttu.

Niksnaks ja poistin sitten just pitkän tekstin, kun piti se lähettää :(

Ei ees v*tuta.

No, mutta kiukuttelin vain eli ehkä hyvä sensuuri. *hengitän syvään*

No, mutta... TEIDÄN tekosia tämä kaikki kuitenkin eli olkaa ylpeitä. Jos harmittaa, niin ette sitten keksi sinne niitä satuja, ok? Vaikket sä tajua mun elämään, niin faktat on silti faktoja. On täysin NAURETTAVAA että te rupeatta "korjailemaan" niitä. Ja aina sakki väittää että mä valehtelen. Itse sinä sinne valehtelit (mm. sossu Heidi). Ainoa mikä siellä on väärin, niin on teidän valheet. Kiittäkää toisianne.

• Anonyymi00174
        Anonyymi00173 kirjoitti:

...V*ttu.

Niksnaks ja poistin sitten just pitkän tekstin, kun piti se lähettää :(

Ei ees v*tuta.

No, mutta kiukuttelin vain eli ehkä hyvä sensuuri. *hengitän syvään*

No, mutta... TEIDÄN tekosia tämä kaikki kuitenkin eli olkaa ylpeitä. Jos harmittaa, niin ette sitten keksi sinne niitä satuja, ok? Vaikket sä tajua mun elämään, niin faktat on silti faktoja. On täysin NAURETTAVAA että te rupeatta "korjailemaan" niitä. Ja aina sakki väittää että mä valehtelen. Itse sinä sinne valehtelit (mm. sossu Heidi). Ainoa mikä siellä on väärin, niin on teidän valheet. Kiittäkää toisianne.

...Lopettakaa nyt herraisä "korjaamasta" niitä siellä. Kaikki on on äärimmäisen laitontakin, mutta te myös tuhoatte itsenne ja kaikki ympärillänne sillä.

Aina ei voi voittaa, ok?

Sä nyt et vain tajua minua. Hyväksy se. Sä et tiedä mitään mun elämäst. Hyväksy se. Sä et tule sitä ikinä tajuamaan, vaikka ne kaikki faktat sulle annettaisiin, eikä niitä ikinä tulla sulle kertomaan. Sun elämä on yksinkertaista ja surkeaa, muttei se tarkoita että meidän muiden asiat on yhtä yksoikoisia.

• Anonyymi00175
        Anonyymi00174 kirjoitti:

...Lopettakaa nyt herraisä "korjaamasta" niitä siellä. Kaikki on on äärimmäisen laitontakin, mutta te myös tuhoatte itsenne ja kaikki ympärillänne sillä.

Aina ei voi voittaa, ok?

Sä nyt et vain tajua minua. Hyväksy se. Sä et tiedä mitään mun elämäst. Hyväksy se. Sä et tule sitä ikinä tajuamaan, vaikka ne kaikki faktat sulle annettaisiin, eikä niitä ikinä tulla sulle kertomaan. Sun elämä on yksinkertaista ja surkeaa, muttei se tarkoita että meidän muiden asiat on yhtä yksoikoisia.

...Ne gigolot? Siis oikeasti?! OIKEASTI???

Että kun te 10 vuotta ja plus yritätte yhä ja aina vaan, niin eikö niinku koskaan käynyt mielessä että te olette VÄÄRÄSSÄ? Et kun ei mikään todellakaan toimi, niin oisko niin että olet väärässä?

Ja ei, et sä tajua!! Miksi te valaaälyiset edes luulette - edes luulette! - että te kykenisitte ymmärtämään? Ja miksikö homma meni pieleen? No, varmaan ihan siitä yksinkertaisesta syystä ettei se voinut ikinä onnistua. Ehkä.

Mitä sekin vartija LUULI, kun kiilasi minut oveen? Mitä sä LUULIT? Menikö nyt oikein? No, ei voinut mennä, koska se oli mahdottomuus. Sä teit sen laittomasti. Sä tiesit rikkovasi lakia, mutta teet tuollaisen O.U.D.O.N. viritelmän, jotta... no kaikesta päätellen se oli mulle tarkoitettu, koska kelle sä feikkaat. Sä luulit? No, siinä sä olet todella kaukana.... fyysisesti ja henkisesti. Kun sulla ei ole oikeutta, niin sulla ei ole silloi oikeutta. Se ei mitenkään muutu siinä ovella. SE LAITONTA enkä mä koske ketään - ketään - niin mä sen saat*na siinä kyllä huomaan. Sä et, koska olet idi**tti. Täysin a*si.

Eli...

Se että sä käytät minuun väkivaltaa on MAHDOLLISTA ihan ilman tuollaisia pelleily viritelmiä. Niin, mutta et sä sitä tee, koska tiedät että se on laitonta. Mutta miksi se viritelmä sinne ovenrakoon? MIksi? Kun sitä ei saa tehdä, niin sitä EI SAA. Ei se siitä muutu ollaan me keskellä lattia vai siinä. Ihan saat*anan samaa ilmaa se on. Sä et saa koskea muhun!!

Eikä sulla ollut mitään SYYTÄ koskea muhun!!!

Ja jos sä h*mo luulet että on, niin.... OLIKO AIKOMUS KOSKAAN LOPETTAA??

Ja kun mä totesin ettei teillä ollut, niin mä lopetin siellä käymästä, kun ei teillä siellä kaalissa ole mitään. Kuinka pitkälle sä olet valmis menemään, vaikka tiedät että rikot lakia eikä mitään syytä tälle toiminnallesi edes koskaan ollut? Kuinka pitkälle? Sä jo rikoit lakia eli myöhästä. Mutta ei se lopeta, uskomatonta!

Kyllä mä nyt ihan raiskauksetkin ynmmärrän, et mitä sä pelle siinä oikein esität ja KELLE? Laiton on laitonta.

• Anonyymi00176
        Anonyymi00175 kirjoitti:

...Ne gigolot? Siis oikeasti?! OIKEASTI???

Että kun te 10 vuotta ja plus yritätte yhä ja aina vaan, niin eikö niinku koskaan käynyt mielessä että te olette VÄÄRÄSSÄ? Et kun ei mikään todellakaan toimi, niin oisko niin että olet väärässä?

Ja ei, et sä tajua!! Miksi te valaaälyiset edes luulette - edes luulette! - että te kykenisitte ymmärtämään? Ja miksikö homma meni pieleen? No, varmaan ihan siitä yksinkertaisesta syystä ettei se voinut ikinä onnistua. Ehkä.

Mitä sekin vartija LUULI, kun kiilasi minut oveen? Mitä sä LUULIT? Menikö nyt oikein? No, ei voinut mennä, koska se oli mahdottomuus. Sä teit sen laittomasti. Sä tiesit rikkovasi lakia, mutta teet tuollaisen O.U.D.O.N. viritelmän, jotta... no kaikesta päätellen se oli mulle tarkoitettu, koska kelle sä feikkaat. Sä luulit? No, siinä sä olet todella kaukana.... fyysisesti ja henkisesti. Kun sulla ei ole oikeutta, niin sulla ei ole silloi oikeutta. Se ei mitenkään muutu siinä ovella. SE LAITONTA enkä mä koske ketään - ketään - niin mä sen saat*na siinä kyllä huomaan. Sä et, koska olet idi**tti. Täysin a*si.

Eli...

Se että sä käytät minuun väkivaltaa on MAHDOLLISTA ihan ilman tuollaisia pelleily viritelmiä. Niin, mutta et sä sitä tee, koska tiedät että se on laitonta. Mutta miksi se viritelmä sinne ovenrakoon? MIksi? Kun sitä ei saa tehdä, niin sitä EI SAA. Ei se siitä muutu ollaan me keskellä lattia vai siinä. Ihan saat*anan samaa ilmaa se on. Sä et saa koskea muhun!!

Eikä sulla ollut mitään SYYTÄ koskea muhun!!!

Ja jos sä h*mo luulet että on, niin.... OLIKO AIKOMUS KOSKAAN LOPETTAA??

Ja kun mä totesin ettei teillä ollut, niin mä lopetin siellä käymästä, kun ei teillä siellä kaalissa ole mitään. Kuinka pitkälle sä olet valmis menemään, vaikka tiedät että rikot lakia eikä mitään syytä tälle toiminnallesi edes koskaan ollut? Kuinka pitkälle? Sä jo rikoit lakia eli myöhästä. Mutta ei se lopeta, uskomatonta!

Kyllä mä nyt ihan raiskauksetkin ynmmärrän, et mitä sä pelle siinä oikein esität ja KELLE? Laiton on laitonta.

...Me siis käsittelemme vartijoiden pakottavaa tarvetta hipelöidä seksuaalisen väkivallan uhreja. Ne sanoo että siellä on alalla ihan vääränlaisia ihmisiä, mutta tää tyyppi taitaa olla se yleisin k*sipää.

Ei, sulla EI OLE oikeutta. Luovu nyt hyvä mies sun mielihaluistasi.

• Anonyymi00187
        Anonyymi00176 kirjoitti:

...Me siis käsittelemme vartijoiden pakottavaa tarvetta hipelöidä seksuaalisen väkivallan uhreja. Ne sanoo että siellä on alalla ihan vääränlaisia ihmisiä, mutta tää tyyppi taitaa olla se yleisin k*sipää.

Ei, sulla EI OLE oikeutta. Luovu nyt hyvä mies sun mielihaluistasi.

...Mä taas (käytännössä päivittäin) ihmettelin sitä kauppavainoa. Sitten taas muistin ettei mulle KOSKAAN kerrottu että mikä edes oli vialla. Mä sitä silloin alunperin ihmettelin, mutta totuin tilanteeseen. Nyt taas jotenkin heräsin siihen tuoreeseen todellisuuteen. wtf? MIKSI ne vainoaa ja mitä ne luulee sillä saavansa aikaan? Luulisi SANOVAN, jos olisi muka joku vika jossain. Eihän tää tilanne voi todellakaan olla mun vika, kun en tiedä mitään väärää tehneeni eikä kukaan myöskään ole kertonut että missä pitäisi parantaa!! Mä unohdin ton pointin. Jos joku ongelma olisi, niin ainakin normaali ihminen siitä ilmoittaa. Ja JOS EI ilmoita, niin syyttäkööt itseään siitä ettei se asia sitten korjaannu.

Näin mäkin syytin itseäni että siinä kun vainoa oli jatkunut uli 6 vuotta yhteen pötköön, niin päätin ottaa asian puheeksi. Mä vain yllätyin, kun se vaino siitä nimenomaan paheni ja 12.05.2022 muo tuli asiakaspalautteeni takia vartija jopa tönimään!! Ok?!!

Mun nyt inspiraationa oli naapurieläminen ja se että jostain syystä vihataan lappuja ilmoitustaululla. En tiedä minkälaisia lappuja ne sitten on olleet, mutta muistan ihmetelleeni sitä että miksi joku niitä vihaisi? SITÄ mä tässä siis eniten mietin, mutta päädyin mutkien kautta miettimään taas kauppavainoakin. Todellakin miten ihmeessä voisi asiat selvitä, jos ei niitä edes ilmaise? Jos ei joku naapuri vaikka tajua että joku ongelma eikä kukaan sille sitten asiasta edes sanonut. Riippuu tietenkin ongelmasta ja siitä että minkälaisia lappuja ne naapurit sitten oikein vihaa?

Kyllä mä ainakin olen aina NIMENOMAAN lapulla naapureille kommunikoinut, mutta olen tietenkin laput laittanut heidän omaan postilaatikkoonsa tai -luukkuun. Mietin vain niitä ilmoitustaululle laitettuja että minäkin sen sinne laittaisin, jos en tiedä että kuka naapuri on kyseessä tai jos on useampaa tai muutoin vaikea hahmottaa että kenelle viesti kuuluu. Kyllä minä ainakin silloin sen sinne laittaisin. Minnepä muuallekaan? Ja miten ne asiat voisi selvitä, jos ei kukaan mitään selvitä?

...Ja SIITÄ sitten aloin miettiä tätä minun eloani Orimattilassa, kun minua on vainottu 20 vuotta ilman että kukaan sanoo että mikä edes on vika. Niistä ihan pienistä vihjeistä mä sitten olen yrittänyt ottaa koppia ja/mutta ne selkeimmät löytyy sieltä jo 20 vuoden takaa, kun mm. työkkärin h*ora tenttaa minua siitä että käytänkö huumeita ja se SUUTTUI, kun toistuvasti kielsin että käyttäisin. Tää on sekä huono että hyvä esimerkki. Hyvä siksi että saanpa jotain selkeää "vihjettä" siitä että mitä toinen olettaa, mutta huono siitä että niin...? Mitäpä minä asialle mitään voin? Juuri tuossa tapauksessa monestikin sanoin etten käytä mitään huumeita, mutta kun idi**tti ei usko, niin MITÄ mä todellakin asialle voin? En mitään!!

Sitten sossu-Heidi suuttui kun en myöntänyt että mulla jäisi "puurokattilat lojumaan". Virpi Nättiaho suuttui, kun yritin selvittää läppärivarkautta, mutta hän oli jo sen vetänyt maton alle. Pikku-koon kassa koppavana lähti pois juuri ennen kuin tulin kassalle ja palasi takaisin nolona. Käsitin että hän kävi valvontanauhan läpi... ja ilmeestä päätellen tää k*sipää ainakin ymmärsi virheensä. Voi kun noi muutkin tekisin saman. Jostain syystä Supermarketin se ei-niin-ruma mummo tonki mun ostoskassia ja ainoa selitys on että se oletti että siellä olisi jotain. Saahan sitä OLETTAA, mutta se että sitä kassia aloit tonkia oli rikos/rike-mikälie. Että löydettiin sitten yhdessä SINUT rikkomassa lakia. Toivottavasti todellakin se h*ora laittoi sinne laittomaan rekisteriin merkinnän että 100% todistetusti en ollut mitään varastanut. Itse todisti.

Että noissakin on se syy vaihdellut. Mutta mikään ei selitä sitä että miksi te vainoatte minua. Sille kukaan ei mitään selitystä kerro. Ja siksi se on ihan teidän oma ongelma, oma vika ja syy. Jos mussa joku vika olisikin, niin sanoisitte sen edes. Mä vähän vain tässä veikkaan että se on mun sairaus miksi te minua vainoatte ja sitä ei mikään poista. Ei se lähde pois. Ei se lopu... joten aika epäreilua että vartijat ja te muut todellakin koitte OIKEUKSEKSI pahoinpidellä minua tasan niin kauan kuin siellä kävin. Se väkivalta loppui vain ja ainoastan 100% koska itse en sinne enää mennyt pahoinpideltäväksi. He olivat selkeästi aikeissa vain ja ainoastaan raaistaa sitä väkivaltaa.

Mutta todellakin PUHUMINEN auttaa. Voisitte joskus kokeilla.

• Anonyymi00182

Ei Orimattilassa ole kunnon ehdokkaita kuin Laura. Nyt tulisi nostaa hänet kaikkien yhteiseksi ehdokkaaksi. Harmi kun hän on persu.

• Anonyymi00183

Jokaisella ehdokkaalla on virheensä. Olkoon persuus Lauran synti, jos muuten sopiva.

• Anonyymi00184
        Anonyymi00183 kirjoitti:

Jokaisella ehdokkaalla on virheensä. Olkoon persuus Lauran synti, jos muuten sopiva.

On erittäin hyvä. Toivottavasti aloittaa vaalityön pika puoliin. Istuva kansanedustaja Mira Nieminen kosii jo kovasti Orimattilan ääniä.

• Anonyymi00188

Niinikoskella ei tykätä Riittasta!

• Anonyymi00189

No ei tykätä ennää paljon muuallakaan. Olisi eron paikka hällä.

• Anonyymi00190

Missä hänestä pidettäisiin? Sekoilua jokainen kokous ja kaikki muu toiminta.

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      236
      4016
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2317
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1471
    5. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      939
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      937
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      930
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      331
      860
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      847
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      770
    Aihe