Kurun suunnasta tulee noin aamu kuuden aikoihin sellainen valkoinen farmari KIA. Sumuvalot on aina päällä. No se ei sinällään haittaa, mutta kun tää vanhempi rouvashenkilö ajaa 65-70km/h siinä uudella kuruntiellä ja kerää aikamoisen jonon taakseen, Jos ei oikeesti uskalla ajaa kuivalla asfaltilla sitä 80km/h, niin kannattaisko siirtyä julkisiin.
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Ei taida paljon vilkuilla peileihin ja sumuvalot on päällä kelillä kuin kelillä.
- Anonyymi00002
Antaa mummun ajella. ei tuota voi vielä sanoa alinopeudeksi. Nopeusrajoitus tarkoitttaa suurinta sallittua nopeutta, jota tieosuudella sa ajaa.
- Anonyymi00004
Missä menee alinopeuden raja?
- Anonyymi00003
Joo toi kyllä ottaa pattiin kun on töihin menossa aamulla. Aina sama tukko siellä.
- Anonyymi00005
Mummo on ihan sumussa. Täysin soseessa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2941199Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3051119Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50948- 106899
- 83877
- 101869
- 108712
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh3577Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh12559