Tytti Töpperöhän sanoi varsin töykeästi ainakin SDP:n edustaja Pia Hiltuselle, että "Ketään ei kiinnosta Pia Hiltunen, muista se"
Hiltunen kertoi aiemmin saaneensa loppusyksystä useaan kertaan henkilökohtaisuuksiin mennyttä painostamista eduskuntaryhmässään.
Nämä kiusaamistapaukset ovat olleet johdon tiedossa Lindtmania myöten, mutta eivät ole tehneet mitään.
Demari-Tuppurainen vaikuttaa olevan kiusaaja
10
215
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tuppurainen tai Tappurainen
Kaikki ne on samanlaisia sosialisteja.
Aina käsi sinun taskussasi. - Anonyymi00002
Missä Tappurainen, siellä aina ongelma.
- Anonyymi00003
Eivät sentään mätki vasaralla toisiaan niinkuin persut.
- Anonyymi00004
Ex-persuja.
- Anonyymi00005
Demarit ovat sellaisia puolityhmiä toppahousuja, ei niiltä voi kovin sivistynyttä käytöstä odottaa.
- Anonyymi00009
Persut ovat tuulipukutol..... matumatumatumatumatu...
Siis ne ovat tuulip... matumatumatumatumatumatumatumatumatumatumatu.
No sii tuu... matumatumatumatumatumatmatumatumatumatu..
Ok. Olkoon sitten. - Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Persut ovat tuulipukutol..... matumatumatumatumatu...
Siis ne ovat tuulip... matumatumatumatumatumatumatumatumatumatumatu.
No sii tuu... matumatumatumatumatumatmatumatumatumatu..
Ok. Olkoon sitten.Matumatu jatka pankopakoasi ja muista kuivata tumppusi matu matu.
- Anonyymi00006
Minulla oli sormet Tappuraisen palkkakuopassa, Tappuraisen sormet oli minun hyvän miehen jatkeessa.
Saimme sopimuksen aikaiseksi 🫡- Anonyymi00008
Älä valehtele! Ei demari-akan kanssa voi mistään sopia...
- Anonyymi00010
Mikä on hyvänmiehenjatke..? Bemmi se ei voi olla, koska bemmi on pienen miehen m...kunjatke.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652242Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2182119- 1171428
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj161183- 1041051
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki84930Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875