Olen sen verran suorasukainen, ettei sinun tarvitse keksiä tikusta asiaa. Voit kertoa mitä tunnet.
Suoraan asiaan
28
484
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Rakastan sua nainen
- Anonyymi00002UUSI
No niin ja 90 % palstalaisista sekosi 😆
- Anonyymi00017UUSI
Ihastuin sinuun Miia.
Vanha ukko ujona höpöttää vaikka tullaankin juttuun, tai toivon niin. - Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
No niin ja 90 % palstalaisista sekosi 😆
Tää oli mulle! Ihan varmasti oli!
Rakastan sinua mies 🥰
- Anonyymi00004UUSI
Rakastan sua mies
- Anonyymi00006UUSI
Rakkautta💖
Olen varma että olet nähnyt sen tänään
naiselle - Anonyymi00007UUSI
Jos rehellisesti nyt sanon että kiukuttaa hitosti ja pelottaakin se et alan näköjään jo tuntemaan jotain vihan esiasteita. Ja jos yhtään enempää siihen menee tiedän ettei rakkaus enää voita.
- Anonyymi00008UUSI
Mikä kiukuttaa?
- Anonyymi00009UUSI
Mitä voisin sanoa. Moi. Enempään en pysty.
- Anonyymi00018UUSI
Jos ei toinen merkitse mitään niin luulis voivan sanoa jotain muutakin. Tai jos merkitsee niin siinäkin tapauksessa, vielä kun voi.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Jos ei toinen merkitse mitään niin luulis voivan sanoa jotain muutakin. Tai jos merkitsee niin siinäkin tapauksessa, vielä kun voi.
Ompa mustavalkoista. Joskus moi riittää. Ei tuollaisia asioita sanota noin vaan. Oikea tilanne. Oikea aika.
- Anonyymi00010UUSI
Tikkukorvikset hmmph Niin korvakorut muuttavat kasvojen ilmettä.
- Anonyymi00011UUSI
Olen ihastunut ja tykästynyt sinuun mies joka hetki.
- Anonyymi00013UUSI
Haluaisitko hänen kanssaan?
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Haluaisin sitä sitä, mansikat ja kirsikat……
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Haluaisin sitä sitä, mansikat ja kirsikat……
Aika monitulkintainen vastaus, mitä tarkoitat, ketä mietit?
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Haluan.
- Anonyymi00012UUSI
Tiesin alusta asti että suhteesta ei tule mitään.
Tuhoon tuomittu oli lapsesi sai kaiken täysin lellityt teinit jotka juuri katastrofi ajan partaalla.
Käy kuten tuhansille snobeille muutenkin.- Anonyymi00015UUSI
Anteeks mutta mitä vttua selität?
- Anonyymi00021UUSI
Söpö höppänäni. Haluan sinut 🥰🫴
- Anonyymi00024UUSI
Olen monesti kertonut kaikki tunteet, ihan kaikki tuonut esille. Kääntänyt jokaisen sydämen sopukan, että tiedät mitä tunnen.
- Anonyymi00025UUSI
Joko nähtäisiin
- Anonyymi00026UUSI
Toivottavasti pian, jos oot hän! Milloin uskallan lähestyä?
- Anonyymi00027UUSI
Vaikka huomenna
- Anonyymi00028UUSI
Missä ja monelta?
- Anonyymi00029UUSI
Kotona. 🐤
- Anonyymi00030UUSI
Olen myös melko suorasukainen. Sanoisin naiselle suoraan, että tahdon olla hänen miehensä loppuelämäni, jos siihen olisi sopiva tilaisuus. Se olisi tavallaan tosi vapauttavaakin kun hän tietäisi missä seison. Mutta tietysti se on tosi pelottavaa.
- Anonyymi00031UUSI
Pelottava sanoa vai pelottava ajatus?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka333418Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032585Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv732547- 112358
- 1192217
- 411418
Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli3891085Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos45936Kaikkea hyvää kaikki
Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa6820TVssä TomCruisen superjännä Vaarallinen tehtävä Mission Impossible Rogue Nation
Alkaa uskomattomalla lentokone kuvauksella. Toimintaelokuvan jatko-osa agentti (Tom Cruise) on hankaluuksissa, kun järje28818