yleensä siellä leipähyllyt ammottaa puoli tyhjänä ja viimeisen vuoden aikana kaupassa olen kuullut linnun viserrystä muutaman kerran ... koettavat vissiin taustamusiikilla sen havaitsemista peittää? - taustamusaa ko putiikkiin on alkanut tulemaan entistä enemmän ja aina vaan pikkuriikkisen isommalla volumella.
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
EN ole koskaan nähnyt Mikkolan Prismassa edes puolityhjiä leipähyllyjä. On täysin valheelista ja erittäin omituista kirjoitusta ihmiseltä, joka ei leivistä mitään EDES ymmärrä, tuollainen täysin ala-arvoinen aloitus.
Varmaan joku Kansan tai Elannon demarimyyjä asialla tai sitten K-kaupan katkera poika?
K-Supermarket Ruokapori oli vuoden 2007 leipäkauppa, kuka muu muistaa sen?- Anonyymi00002
naisen kirjoitukselta tuo vaikutti, oli niin sekava tuo aloitus?
- Anonyymi00003
Paahtoleipä valikoima on aika laaja. Pettuleipää ei ole eikä tattari leipää. Myös maissi ja selluloosa leipä valikoima on kehnonlainen.
- Anonyymi00004
Ruisleipävalikoima useimmiten myös huono.
- Anonyymi00005
Pahvileipää on onneksi saatavana monena pakaste-paahtoversiona, on graham, on siemen,on tumma, on kaurapaahtopahvi. Näillä on yhteinen tekijä että kaikki maistuu pahvilta, ja kun ottaa paahtimesta tai mikrosta pois niin kuoret on pakko leikata pois. On niin sitkeitä ettei ilman saksia tai veistä ei kuorireunusta saa poikki.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1961892
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117997Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo137962En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset213728- 62678
- 135666
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä24664Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38578