Kuka on se nolo

Anonyymi-ap

Aikuinen mies joka käy tunne palstalla? En nyt yhtäkkiä keksi mitään nolompaa.

33

580

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kyllä mä enemmän susta olisin huolissaan, kun tuollainen asia vaivaa, jotta ihan aloituksen tulit siitä tekemään.

• Anonyymi00018

Tämä välillä myös itsestään sisällöttömiä avauksia tekevä aloittaja, miesihminen on niin kovin innostava keskustelun starttaaja aina löytyy juttukaveria rutisemaan sille joutavia

• Anonyymi00002

Minä keksin jotain nolompaa aikuinen joka tulee siitä tänne asiokseen vttuilemaan.

• Anonyymi00003

Mee nyt jo sinne raiteille pskamaha

• Anonyymi00005

Mennään yhdessä minipipu.

• Anonyymi00004

No eiköhän se nyt sitten osoita että aikuisella miehelläkin on niitä tunteita, minkäslaisia kylmiä kanoja täällä oikein asustelee.
      Sitä kyllä täällä monikin nainen taitaa ihan työkseen asua ja kyttää heti kun joku mies kirjoittaa että pääsee oikein haukkumaan, taitaa aika paljon vintillä tuulla semmoisilla naisilla!

• Anonyymi00005

Hienoa että olet rehellinen, vaatii pokkaa tunnustaa tuo (vaikkakin nimettömänä). Ehkä vielä uskallat kertoa nimesi. Markku? Pekka? Jokin muu?

• Anonyymi00007

Nainen joka käy stalkkaamassa miehen kirjoituksia.

• Anonyymi00023

Kerro ihmessä sinäkin yksisarvinen lisää omista eksistentiaalisista ajatuksista mitä palstaäijän aloituksesta tuli mieleen- minkä miehen kirjoituksia ja mistä nämä mainitsemasi kirjoitukset löytyvät? Aina vaan paranee opportunistiset jokainen aloitus on mahdollisuus jauhaa lisää soopaa- skeemasi. T naiselta koitahan painaa

• Anonyymi00008

Mitä pahaa siinä on? Yunteensa näyttävä mies on iso 👍
      -nainen
      P.s rakastan sinua mies

• Anonyymi00009

Mies tuon on itse kirjoittanut. Jos nyt mieheksi voi edes kutsua.

• Anonyymi00022

Älä muuta sano, ja samaa voi sanoa näistä lumihiutaleista joilta se on kerännyt pari sentimentaalista vastausta. Ihme balleriinoja nekin

• Anonyymi00024
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Älä muuta sano, ja samaa voi sanoa näistä lumihiutaleista joilta se on kerännyt pari sentimentaalista vastausta. Ihme balleriinoja nekin

Vähän liiankin persahtavaa populismia se sanoi meitä noloiksi yksi kaksi tulta

• Anonyymi00010

Sä ite oot niin nolo kun et osaa käyttäytyä olet kuin pikku mukula aivoiltasi

• Anonyymi00011

opettele ilmaisemaan tunteesi kirjallisesti niin ei tarvi noloilla

• Anonyymi00025

Tarkoitatko sinä aamuyön kompulsiivinen avautuja nyt tällä ininällä palstaäijälle sitä, että jonkun naisen tulisi osata sanoittaa tunteet- mitä jos niitä ei vaan kato ole? Ei mulla ainakaan olis nuon mega-ahdistavan oloista kohtaan😬

• Anonyymi00012

Ei tunteiden näyttämisessä ole mitään noloa. Palstaäijästä jankkaaja on nolo.

• Anonyymi00026

Aina hyvä sauma aloittajaäijälle tuoda tätäkin agendaa esiin, eikö? Kaikki jankkaajat ja luulijat on ihan buu minä hyvä

• Anonyymi00013

Trollit on noloja

• Anonyymi00014

Höpö höpö. Mies, joka osaa kirjoittaa tunteistaan on keskimääräistä tunnekypsempi ja fiksumpi.

• Anonyymi00029

Siis mies joka kirjoittelee tunteistaan suomi24:lla? No joku mättää jos täällä kirjoittelee vuoskaudet samaa jargonia!!

Mies joka on psyykkisesti tasapainoinen ja päästään terve ottaa naiseen yhteyttä ihan irl. Täällä sellainen vuosikausia kirjoitteleva mies ei ole päästään terve. Se pitäis jokaisen tajuta. Päästään terve mies siirtyy elämässään eteenpäin jos ei saa mitään huomiota siltä naiselta.

Maailmassa on muitakin naisia ja seuraavaa vaan kehiin joskus se oikeakin osuu kohdalle.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Siis mies joka kirjoittelee tunteistaan suomi24:lla? No joku mättää jos täällä kirjoittelee vuoskaudet samaa jargonia!!

Mies joka on psyykkisesti tasapainoinen ja päästään terve ottaa naiseen yhteyttä ihan irl. Täällä sellainen vuosikausia kirjoitteleva mies ei ole päästään terve. Se pitäis jokaisen tajuta. Päästään terve mies siirtyy elämässään eteenpäin jos ei saa mitään huomiota siltä naiselta.

Maailmassa on muitakin naisia ja seuraavaa vaan kehiin joskus se oikeakin osuu kohdalle.

Saa kirjoittaa jos haluaa.

• Anonyymi00015

Nainen joka vinkuu ja haukkuu muita joka päivä palstalla on nolo ja etenkin kun vielä uhriutuu sitten myöhemmin. Mene itkemään isällesi ketään ei kiinnosta.

• Anonyymi00019

Miksi jankutat tähän palstaäijän melko sisällöttömään euron täkyaloitukseen näin teatraalisella tavalla ja ennen kaikkea miksi kirjoittelet jonkun vanhemmasta, liittyykö tähän joku issue omalta kohdaltasi? Taitaa olla aiheet hänessään

• Anonyymi00020

Tapahan sinäkin kaitsu vai mikä kake se oli itsesi jo kiitos

• Anonyymi00016

Tunteet ne on aikuisellakin!!!

• Anonyymi00017

No minähän se olen. Olosuhteet ovat välillämme mutkikkaat. Minulle tämä tuo jotakin lohtua. Vielä tulee se aurinkoinen päivä jolloin kaikki pilvet taivaaltamme ovat haihtuneet. Uskon ainakin näin.

Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää hänelle, sekä kaikille kaipaajille ja kaivatuille (myös veetuilijat)

T Hassupöllö

• Anonyymi00021

Minä ainakin eikä tunnu missään. Mutta olenkin aikuinen, en ihmettelevä teinix.

• Anonyymi00027

Kaikki täällä käyvät on noloja. Myös sinä ja minä. 😂

• Anonyymi00028

Mikään asia ei selviä täällä.

• Anonyymi00030

Tämä on niin totta. Seuraavaksi kysymys että kun tuon hyvin tietää niin miks siitä huolimatta pitää täällä kaipailla alituiseen?? 🤔

• Anonyymi00032

Ei ole yhtään noloa.

T:Nainen

• Anonyymi00034

Minun kaipaukseni palstalla loppui, kun lähetin suoran viestin enkä saanut vastausta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä

Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien
      Yhteiskunta
      110
      2537
    2. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      227
      2027
    3. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      181
      1817
    4. Tapettu

On joku kangaskadulla perjantaina
      Sotkamo
      44
      1565
    5. Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta

Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.
      Maailman menoa
      104
      1376
    6. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      122
      1148
    7. Onko jollekin vielä epäselvää Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen?

😺 On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen jo
      Luterilaisuus
      281
      901
    8. Mietin sua liikaa

Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli
      Ikävä
      65
      805
    9. Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?

Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä
      Maailman menoa
      40
      783
    10. Vanhemmassa miehessä

on sellaista elämän mukana tullutta viehättävää charmia. Hän paranee iän myötä niinkuin hyvä viini tai juusto! Tuli tuo
      Ikävä
      61
      761
    Aihe