Aikuinen mies joka käy tunne palstalla? En nyt yhtäkkiä keksi mitään nolompaa.
Kuka on se nolo
33
580
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kyllä mä enemmän susta olisin huolissaan, kun tuollainen asia vaivaa, jotta ihan aloituksen tulit siitä tekemään.
- Anonyymi00018
Tämä välillä myös itsestään sisällöttömiä avauksia tekevä aloittaja, miesihminen on niin kovin innostava keskustelun starttaaja aina löytyy juttukaveria rutisemaan sille joutavia
- Anonyymi00002
Minä keksin jotain nolompaa aikuinen joka tulee siitä tänne asiokseen vttuilemaan.
- Anonyymi00003
Mee nyt jo sinne raiteille pskamaha
- Anonyymi00005
Mennään yhdessä minipipu.
- Anonyymi00004
No eiköhän se nyt sitten osoita että aikuisella miehelläkin on niitä tunteita, minkäslaisia kylmiä kanoja täällä oikein asustelee.
Sitä kyllä täällä monikin nainen taitaa ihan työkseen asua ja kyttää heti kun joku mies kirjoittaa että pääsee oikein haukkumaan, taitaa aika paljon vintillä tuulla semmoisilla naisilla! - Anonyymi00005
Hienoa että olet rehellinen, vaatii pokkaa tunnustaa tuo (vaikkakin nimettömänä). Ehkä vielä uskallat kertoa nimesi. Markku? Pekka? Jokin muu?
- Anonyymi00007
Nainen joka käy stalkkaamassa miehen kirjoituksia.
- Anonyymi00023
Kerro ihmessä sinäkin yksisarvinen lisää omista eksistentiaalisista ajatuksista mitä palstaäijän aloituksesta tuli mieleen- minkä miehen kirjoituksia ja mistä nämä mainitsemasi kirjoitukset löytyvät? Aina vaan paranee opportunistiset jokainen aloitus on mahdollisuus jauhaa lisää soopaa- skeemasi. T naiselta koitahan painaa
- Anonyymi00008
Mitä pahaa siinä on? Yunteensa näyttävä mies on iso 👍
-nainen
P.s rakastan sinua mies - Anonyymi00009
Mies tuon on itse kirjoittanut. Jos nyt mieheksi voi edes kutsua.
- Anonyymi00022
Älä muuta sano, ja samaa voi sanoa näistä lumihiutaleista joilta se on kerännyt pari sentimentaalista vastausta. Ihme balleriinoja nekin
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Älä muuta sano, ja samaa voi sanoa näistä lumihiutaleista joilta se on kerännyt pari sentimentaalista vastausta. Ihme balleriinoja nekin
Vähän liiankin persahtavaa populismia se sanoi meitä noloiksi yksi kaksi tulta
- Anonyymi00010
Sä ite oot niin nolo kun et osaa käyttäytyä olet kuin pikku mukula aivoiltasi
- Anonyymi00011
opettele ilmaisemaan tunteesi kirjallisesti niin ei tarvi noloilla
- Anonyymi00025
Tarkoitatko sinä aamuyön kompulsiivinen avautuja nyt tällä ininällä palstaäijälle sitä, että jonkun naisen tulisi osata sanoittaa tunteet- mitä jos niitä ei vaan kato ole? Ei mulla ainakaan olis nuon mega-ahdistavan oloista kohtaan😬
- Anonyymi00012
Ei tunteiden näyttämisessä ole mitään noloa. Palstaäijästä jankkaaja on nolo.
- Anonyymi00026
Aina hyvä sauma aloittajaäijälle tuoda tätäkin agendaa esiin, eikö? Kaikki jankkaajat ja luulijat on ihan buu minä hyvä
- Anonyymi00013
Trollit on noloja
- Anonyymi00014
Höpö höpö. Mies, joka osaa kirjoittaa tunteistaan on keskimääräistä tunnekypsempi ja fiksumpi.
- Anonyymi00029
Siis mies joka kirjoittelee tunteistaan suomi24:lla? No joku mättää jos täällä kirjoittelee vuoskaudet samaa jargonia!!
Mies joka on psyykkisesti tasapainoinen ja päästään terve ottaa naiseen yhteyttä ihan irl. Täällä sellainen vuosikausia kirjoitteleva mies ei ole päästään terve. Se pitäis jokaisen tajuta. Päästään terve mies siirtyy elämässään eteenpäin jos ei saa mitään huomiota siltä naiselta.
Maailmassa on muitakin naisia ja seuraavaa vaan kehiin joskus se oikeakin osuu kohdalle. - Anonyymi00031
Anonyymi00029 kirjoitti:
Siis mies joka kirjoittelee tunteistaan suomi24:lla? No joku mättää jos täällä kirjoittelee vuoskaudet samaa jargonia!!
Mies joka on psyykkisesti tasapainoinen ja päästään terve ottaa naiseen yhteyttä ihan irl. Täällä sellainen vuosikausia kirjoitteleva mies ei ole päästään terve. Se pitäis jokaisen tajuta. Päästään terve mies siirtyy elämässään eteenpäin jos ei saa mitään huomiota siltä naiselta.
Maailmassa on muitakin naisia ja seuraavaa vaan kehiin joskus se oikeakin osuu kohdalle.Saa kirjoittaa jos haluaa.
- Anonyymi00015
Nainen joka vinkuu ja haukkuu muita joka päivä palstalla on nolo ja etenkin kun vielä uhriutuu sitten myöhemmin. Mene itkemään isällesi ketään ei kiinnosta.
- Anonyymi00019
Miksi jankutat tähän palstaäijän melko sisällöttömään euron täkyaloitukseen näin teatraalisella tavalla ja ennen kaikkea miksi kirjoittelet jonkun vanhemmasta, liittyykö tähän joku issue omalta kohdaltasi? Taitaa olla aiheet hänessään
- Anonyymi00020
Tapahan sinäkin kaitsu vai mikä kake se oli itsesi jo kiitos
- Anonyymi00016
Tunteet ne on aikuisellakin!!!
- Anonyymi00017
No minähän se olen. Olosuhteet ovat välillämme mutkikkaat. Minulle tämä tuo jotakin lohtua. Vielä tulee se aurinkoinen päivä jolloin kaikki pilvet taivaaltamme ovat haihtuneet. Uskon ainakin näin.
Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää hänelle, sekä kaikille kaipaajille ja kaivatuille (myös veetuilijat)
T Hassupöllö - Anonyymi00021
Minä ainakin eikä tunnu missään. Mutta olenkin aikuinen, en ihmettelevä teinix.
- Anonyymi00027
Kaikki täällä käyvät on noloja. Myös sinä ja minä. 😂
- Anonyymi00028
Mikään asia ei selviä täällä.
- Anonyymi00030
Tämä on niin totta. Seuraavaksi kysymys että kun tuon hyvin tietää niin miks siitä huolimatta pitää täällä kaipailla alituiseen?? 🤔
- Anonyymi00032
Ei ole yhtään noloa.
T:Nainen - Anonyymi00034
Minun kaipaukseni palstalla loppui, kun lähetin suoran viestin enkä saanut vastausta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien1102537- 2272027
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1811817- 441565
Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.1041376- 1221148
Onko jollekin vielä epäselvää Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen?
😺 On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen jo281901Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli65805Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä40783Vanhemmassa miehessä
on sellaista elämän mukana tullutta viehättävää charmia. Hän paranee iän myötä niinkuin hyvä viini tai juusto! Tuli tuo61761