Onko kukaan muu ihmetellyt perkkaan huollon toimintaa Espoossa. Huolto on rasistinen. Just eilen sain kuulla et ihmisiä sanotaan irti sairauden takia. Monta lähtenyt kun niitä ei kiinnosta ihmisten ongelmat. Ulos tämä firma. Myyn asuntooni vaikka mielenosoitus. En halua maksaa näille enää penniäkään.
Isännöinti
8
332
Vastaukset
- Anonyymi00003
Juu samaa ihmettelen. Ihme putiikki.
- Anonyymi00004
Ei yrittäjällä, rehellisellä varsinkaan, ole varaa pitää saikuttajia palkkalistoillaan. Onneksi tulevan lakimuutoksen myötä näistäkin pääsee helpommin eroon.
-taloudentukijalka-- Anonyymi00006
Jos ihminen on sairas niin se on. Pitäisi työnantajan tukea ei irtisanoa.
- Anonyymi00005
Outo toimari joka kusettaa koiraa päivät pitkät Vermo raviradalla. Luulis että olis tärkeämpää tekemistä. Jätkä tienaa 7500 EUR kk. Ulos koko kaveri. Eivät raukat saaneet parempaa toimaria kun oli haku päällä. Hallitus ei osaa puuttua tähän. Koko porukka pihalle. Menee varmaan konkkaan kohta kun joutuvat maksamaan sairas irtisanottujen korvaukset. HAH
- Anonyymi00007
Juu nähty on. Oikein naurattaa. Ja taloyhtiöt maksaa kaiken. Haloo hallitukset sieltä on lähtenyt pois jo monta yhtiötä. Yksi lähti kun isännöitsijä ei muistanut kokousta. Toinen siksi kun huolto ei tehnyt hommia kunnolla. Pois maailman kartta koko putiikki. 70 v hallitus keski-ikä. Mitä hittoa ne tajuaa mistään mitään. Kirjurinkujalle johtaa jäljet........
- Anonyymi00008
Riitainen yhteisö. Paikalla olevien talojen huolto ja isännöinti yhtiö. Osa on jo sopimuksen irtisanonut. Tosi hirvittävän suuret palkkiot isännöinnistä ja huollosta. Riitaa työntekijöiden irtisanomisista ja vyöryttävät niistäkin kulut taloyhtiöt. Ja kukaan ei puhu siitä miten huolto tekee pimeetä rahaa työajalla. Varmaan siksi että hallitus jäsenet käyttävät firman pakua omiin muuttoihin ja palvelut. Tiedän kun itse pyysin poraamaan seinät niin huoltomies sanoi että voin tehdä sen Kossu pullosta. Hoh hoh että pora lauloi..,
Puuttukaa nyt ihmiset tähän asiaan kun yhtiökokous on tulossa. - Anonyymi00009
Mä asuin siellä ja näin miten asiat on. Olen ulko suomalainen. Kun menin pyytää apua toimistossa huudettiin vaan et ulos. Ei kuulu heille.
- Anonyymi00010
On kyllä outoa. Asun siellä ja alkaa pelottaa tällainen toiminta. Mitä ihmettä tämä on? Haluaisin että taloyhtiöt vastaisivat tähän. Onko tää joku salaliitto että yritys pysyisi hengissä?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle222728Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A81757Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671709Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1191632Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.491607Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell931554Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.701419Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001225Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311168En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521106