En ollut ensimmäistä kertaa sekaisin ihmisestä, enkä rakastunut ja juuri siksi olen tällä kertaa osannut pitää rajani. Ei se helppoa ole ollut ja olisin voinut sortua liikaan joustamiseen ja tyytymiseen. Toki sain tähän apua, kun vastapuoli vähän auttoi toiminnallaan.
Yhteenvetona siis, vaikka kuinka jokin tuntuisi pskalta kokemukselta, niin siitä suoriutuu ajan kanssa ja joka kerta sitä oppii ennen kaikkea itsestään ja siitä, että missä menin vikaan ja missä ne omat rajat kulkee.
Pohdintaa pakkasesta.
Hyvää sunnuntaita!
Oppirahoista
6
215
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Oppirahat joutuu jokainen jostain maksamaan mä olen ne maksanu liikennerikkomuksista tuli nuorempana opeteltua yhdessä poliisin kanssa noita liikennesääntöjä mä nyt lähinnä opettelin kuinka helposti saan ajokortin pidettyä taskussa niin että voin silloin tällöin leikkiäkkin autolla
- Anonyymi00002UUSI
Et sinä mitään ole oppinut taaskaan. Samaa ulinaa vaan ja laitat jonkun syyksi omia shittejä aikaisempia kokemuksiasi.
- Anonyymi00003UUSI
Mene vajakki saunan taakse!
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mene vajakki saunan taakse!
Totuuden kuuleminen sattuu näköjään :) se on ihan oikein sinulle!
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Totuuden kuuleminen sattuu näköjään :) se on ihan oikein sinulle!
Kappas, mikrom*na taitaa ilmoittaa mun kommentit, kun aina poistuu. Sellasta se on olla niin herkkähipiäinen. Kyllä sustakin pikkutytöstä kasvaa vielä mies, älä huoli 😘
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kappas, mikrom*na taitaa ilmoittaa mun kommentit, kun aina poistuu. Sellasta se on olla niin herkkähipiäinen. Kyllä sustakin pikkutytöstä kasvaa vielä mies, älä huoli 😘
Ei sulla hymiöhomsulla kommentteja ole ollut. Ulinaa vaan!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696208
- 114348
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka513695Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1043066Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv832702Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t62228Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m121478- 441465
Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos631270Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli4111229