Paha on hyvän peilikuva. Niinpä perkele syntyi kun Jumala katsoi peiliin. Yhdestä Jumalasta tuli kaksi, joista toinen oli hyvä ja toinen paha.
Ja Jumala ryhtyi luomaan. Sen minkä Jumala loi hyväksi, sen hänen peilikuvansa loi pahaksi. Siksi syntyi kaksi maailmaa: hyvyyden maailma ja pahuuden maailma. Ja hyvyyden maailma oli Jumalan maailma, mutta pahuuden maailma oli Perkeleen maailma.
Kun hyvyyden maailmaan syntyi ihminen, syntyi myös pahuuden maailmaan ihminen. Ja hyvyys näki itsensä pahuuden maailmassa, mutta pahuus ei nähnyt hyvyyttä, koska oli vain sen peilikuva.
Niinpä hyvyys alkoi opastaa pahuutta tuntemaan itsensä todellista luontoa. Pahuus oli näet eksynyt itsestään. Ja hyvyys lähetti itsensä pahuuden maailmaan, mutta pahuus ei tunnistanut häntä. Se ei siis tunnistanut itseään. Peilikuva, joka oli itse vain heijastus kohteestaan, sanoi tälle: "mene pois minun tyköäni!"
Lopulta peilikuva tahtoi tappaa hänet, kenestä oli itse heijastunut. Ja niin peilikuva saattoi hänet (itsensä) ristille. Ja kun peilikuva surmasi kohteensa, josta oli heijastunut, huomasi tämä myös itsensä surmatuksi.
Näin paha tuhosi itsensä tuhoamalla hyvän. Sillä pahuus oli ollut vain hyvyyden heijastuma. Perkele oli vain Jumalan peilikuva. Ja kun peilikuva tappoi kohteensa, ei häntä itseään enää ollut. Eikä Jumala ole enää koskaan sen jälkeen katsonut peiliin.
Uusi luomiskertomus
6
347
Vastaukset
.
...sisimmässäsi olevan kaaoksen, jossa on vellit ja jauhot sekaisin...
Onkohan tullut juhlittua liian kauan yhteen putkeen ?- Vapaa
Eikö teille kahlituille judaisteille ole omaa foorumia? Voisit mennä sinne esittämään näkemyksiä, jotka olet lukenut Lindemanin kirjasta. Muiden kahlittujen kirjoista!
Yhtään omaa ajatustahan sinulla ei ole. Olet kuin laho puu, joka ajelehtii karikkoisessa koskessa. Tarpeellinen kuitenkin. Onhan mato sinussakin! Vapaa kirjoitti:
Eikö teille kahlituille judaisteille ole omaa foorumia? Voisit mennä sinne esittämään näkemyksiä, jotka olet lukenut Lindemanin kirjasta. Muiden kahlittujen kirjoista!
Yhtään omaa ajatustahan sinulla ei ole. Olet kuin laho puu, joka ajelehtii karikkoisessa koskessa. Tarpeellinen kuitenkin. Onhan mato sinussakin!.
...En ole lukenut Lindemanin kirjoja ja olen uskon kautta Yeshuassa vapaa kaikesta siitä syntiturmeluksesta, mikä maailmassa vallitsee.
Pelkään pahoin, ettei sinun laitasi ole lainkaan sillä tavoin... (?)
Siunausta Yeshuassa !
.- Troppi
Yakov kirjoitti:
.
...En ole lukenut Lindemanin kirjoja ja olen uskon kautta Yeshuassa vapaa kaikesta siitä syntiturmeluksesta, mikä maailmassa vallitsee.
Pelkään pahoin, ettei sinun laitasi ole lainkaan sillä tavoin... (?)
Siunausta Yeshuassa !
.Niin, kaikkien pitäisi olla sinun mielestäsi niin kuin sinä.
Kuitenkaan kukaan ei halua olla niin kuin sinä!
Halunnetko itsekään? Troppi kirjoitti:
Niin, kaikkien pitäisi olla sinun mielestäsi niin kuin sinä.
Kuitenkaan kukaan ei halua olla niin kuin sinä!
Halunnetko itsekään?.
...ja koska et pysy asialinjalla, niin lopetan turhan keskusteluni kanssasi sanoihin:
Siunausta Yeshuassa !
.
- Kuolo
ei perkele kuollut, vaa hänen luoma ihminen, kuten myös jumalan luoma. tuhoamalla kaiken hyvän tuhoaa myös kaiken pahan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833308
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli362686Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742276- 612268
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512201Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102173Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.201947Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201939- 621924
- 861662