Mitä ominaisuuksia...

tuffe

toivoisit kumppaniltasi? Osaatko luetella ne kolme tärkeimmät? Saat laittaa bonuksenkin jos haluat, olen reilulla tuulella tänään :), siis joku sellainen ominaisuus joka ei ole pakollinen mutta pelkkää plussaa.

128

7744

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keskiyonkehraaja

      Huumorin taju
      Uskollinenkin sais olla mutta ei sitt taas liian omistava.
      Luontoystävällinen:)))

      • tuffe

        luontoystävällinen kuten kierrätyskelpoinen? :))) No ei vaiskaan, taisin kyllä ymmärtää...


      • keskiyonkehraaja
        tuffe kirjoitti:

        luontoystävällinen kuten kierrätyskelpoinen? :))) No ei vaiskaan, taisin kyllä ymmärtää...

        Mutta ehkä mä tarkotin ihan muuta:))


    • sinkku55

      huumorintaju,rehellisyys ja iloisuus:)))))))
      Raittius..kaiken A ja O...

    • Birke

      luin, että mitä OMITUISUUKSIA toivoisit kumppaniltasi?
      Ekaksi tuli, että kun mies olisi hulluna varpaisiin....
      On aivan ihanaa, jos joku imeskelee varpaita.
      No, tietysti puhtaita ja hoidettuja, ilmasnkynsisieniä tai muuta ylimääräistä eliöstöä.

      Tai en tiedä, onko se sittenkään niin omituista.

      No, luotettavuutta, huumoria, tanssitaitoa.
      Ahkeruutta, urheilullisuutta, myös penkkiurheilullisuutta.

      Ja ettei mieslukijoille vaan tule tunne, että onpas vaatimaton nainen, niin kielitaitoa, hyvää fyysistä kuntoa ja ymmärtäis vähän enemmän kuin minä teknisten laitteiden päälle.

      • tuffe

        Ihan kivoja omituisuuksia ;))) Tarttisko tehdä uusi aloitus... :)


    • Tiina42*

      1) ei jokapäiväistä kaljoittelua
      2) huumorintajuinen ja nokkela
      3) uskollinen/luotettava

    • Mariella-13

      Huumorintajuinen
      Uskollinen
      Normaali, hyvä itsetunto

      Niin, ja mielellään ei mikään kaljahai (kun kerran sai tuon bonuksen laittaa...) ;-)

    • mari 43v

      Raitis, raamikas, eränkävijä ja bonuksena sydämen sivistys.

      • -keskustelutaitoa
        -huomioon ottamista
        -apua kotitöissä
        -kuuntelisi kun puhun
        -tajuaisi että peti ei ole vain nukkumista varten:)
        tätä voisi jatkaa loputtomiin,mutta tässä tärkeimmät!


    • ggnojoP

      1. Rahaa
      2. Rahaa
      3. Rahaa ja halua antaa sitä?

      • tuffe

        Sun soittaa kitaraa... ? :)

        Näen jo kuinka raha tuo sinulle epätoivoa - menisit kuitenkin kitaraostoksille ja hyväilisit sitä "pitkäkaulaista" illat pitkät kun tyttöystäväsi huokailisi yksinään... voi voi... surullinen kuva...

        *virn*


      • JukolanJussi

        ihminen vastaa noin? Pelkästään rahan ja materian perässä juokseva kunnes kuolema korjaa?


      • tuffe
        JukolanJussi kirjoitti:

        ihminen vastaa noin? Pelkästään rahan ja materian perässä juokseva kunnes kuolema korjaa?

        Pojo on löytänyt elämänsä rakkauden ja sen nimi on Miss Fender Stratocaust :)

        Huumorilla pitää lukea nää jutut...


      • ggnojoP
        tuffe kirjoitti:

        Sun soittaa kitaraa... ? :)

        Näen jo kuinka raha tuo sinulle epätoivoa - menisit kuitenkin kitaraostoksille ja hyväilisit sitä "pitkäkaulaista" illat pitkät kun tyttöystäväsi huokailisi yksinään... voi voi... surullinen kuva...

        *virn*

        Hihheh...

        Juu, sulkisin ovet ja panisin nupit kaakkoon, jot-
        ta seinätkin eläisivät. :D

        No, ehkäpä hankkisin sellaisen kaunisäänisen akus-
        tisen, jolla tuuditan melodialla nirv... mielihy-
        vän aatoksiin.

        ;)


      • ggnojoP
        tuffe kirjoitti:

        Sun soittaa kitaraa... ? :)

        Näen jo kuinka raha tuo sinulle epätoivoa - menisit kuitenkin kitaraostoksille ja hyväilisit sitä "pitkäkaulaista" illat pitkät kun tyttöystäväsi huokailisi yksinään... voi voi... surullinen kuva...

        *virn*

        Hihheh...

        Juu, sulkisin ovet ja panisin nupit kaakkoon, jot-
        ta seinätkin eläisivät. :D

        No, ehkäpä hankkisin sellaisen kaunisäänisen akus-
        tisen, jolla tuuditan melodialla nirv... mielihy-
        vän aatoksiin.

        ;)


      • ggnojoP
        tuffe kirjoitti:

        Pojo on löytänyt elämänsä rakkauden ja sen nimi on Miss Fender Stratocaust :)

        Huumorilla pitää lukea nää jutut...

        Grazie, Mi Amor... :D


      • tuffe
        ggnojoP kirjoitti:

        Hihheh...

        Juu, sulkisin ovet ja panisin nupit kaakkoon, jot-
        ta seinätkin eläisivät. :D

        No, ehkäpä hankkisin sellaisen kaunisäänisen akus-
        tisen, jolla tuuditan melodialla nirv... mielihy-
        vän aatoksiin.

        ;)

        toivoa ettet asu kerrostalon alimmassa kerroksessa... ("panisin nupit kaakkoon, jot
        ta seinätkin eläisivät") ;)))

        Kansalaiset! Maanjäristystä tiedossa... ;)


      • Krista

        En usko hetkeäkään Sua Nyt!!!!


      • ggnojoP
        Krista kirjoitti:

        En usko hetkeäkään Sua Nyt!!!!

        Luepa välikommentit.. ;)


      • Krista
        ggnojoP kirjoitti:

        Luepa välikommentit.. ;)

        ...mä tällä kertaa oikeesti TEINKIN!!! Ai, että rahaa pitäis tytöllä olla, että miehelään kelpaisi? Ja kuinkahan paljon... että vois noin niinkuin punniskella mahdollisuuksiaan?


    • Lyyli-Sisko

      piirteitä pääasiassa ihailen kuin edellisetkin kirjoittajat. Eli:
      1. Luotettava
      2. Huumorintajuinen
      3. Maailmanparantaja

      Bonus: ei liian isokokoinen (tätä ei saa ajatella hävyttömästi. Tämä on bonuksena ainoastaan siksi, että hirmu pitkää miestä on vaikea suudella suulle. Rintakarvoihin pussaamisesta en pidä.)

    • N40+

      Kaikki kolme ja bonus vielä yhteen jos sitten toive toteutuisi:

      1,2,3 bonus: Ei kaljan ja siiderin tms. alkon tuotteiden kittaamista päivittäin/viikottain

      Voi jospa toiveeni toteutuisi - mitään muuta en toivo ...........

    • ollikolli-63

      Kunhan muuten pärjää,kolme toivomusta on liian vähän mutta voin joustaakkin..
      -Naisellinen tietty
      -Kunnollinen/luotettava/uskollinen
      -Iloinen/huumorintajuinen
      Tärkeintä lienee että hän rakastaa..muuten ei tuu mittään..

    • MysNa

      Toivoisin että hän:

      Ymmärtäisi (tai ainakin yrittäisi) sen, että miehet ja naiset ovat oikeasti ajatuksiltaan erilaisia ja yrittäisi hyväksyä asian faktana jolle ei paljokaan mitään voi – näin vältettäisiin monta riitaa.

      tietäsi mitä haluaa/odottaa itseltään, toiselta ja tulevaisuudelta.

      Hyväksyy itsensä sellaisena kuin on (ellei ny oo ihan mahroto :))))
      ja myös minut tällaisen kuin olen.

      bonusta saisi siitä, että tykkäisi olla mökillä, vesillä ja muutenkin luonnossa niin ja sietäisin lasta ja koiraa, minun lisäksi :)))) Aika paha rasti.....

      ps. ja ettei hän välittäis mun kirjoitusvirheistä :))))))))))

      • tuffe

        kirjoittaessa vihreitä? Ei mulle vaan :))

        Se olisi aika hyvä pohja suhteelle jos kumpikin hyväksyy itseään ja toista niin kuin on. Hyväksytkö sinä? Mulla taitaa olla vielä pikkasen työstettävää...

        Hmm, tulipa henkilökohtainen kysymys. Ei tuohon tarvitse vastata :)


      • MysNa
        tuffe kirjoitti:

        kirjoittaessa vihreitä? Ei mulle vaan :))

        Se olisi aika hyvä pohja suhteelle jos kumpikin hyväksyy itseään ja toista niin kuin on. Hyväksytkö sinä? Mulla taitaa olla vielä pikkasen työstettävää...

        Hmm, tulipa henkilökohtainen kysymys. Ei tuohon tarvitse vastata :)

        Joo mulle tulee kaheesti vihreitä… :((( mut se kuulemma johtuu siitä, että ajatus kulkee nopeemmin ku sormet :DD

        Itseni hyväksyn ulkonäöllisesti ja –muodollisesti kyllä. Vaivaahan asian eteen on toki nähtävä. Henkisellä tasolla näen etten ole koskaan ihan valmis, aina voi oppia uuttaa tai asioita voi tehdä toisin. Oppia ikä kaikki :)))). Ei kuitenkaan niin, etten hyväksyisi vaajavaisuuttani/tietämättömyyttäni asioissa. Ne voi kuitata huumorilla - jos ei muuta keksi ;)

        Toista en yritä muuttaa, vaan muutos on aina omaehtoista.

        Ison virheen olen tehnyt eroni jälkeen siinä, että olen ”etsinyt” elämääni miestä, jonka kanssa voisi yhdessä tiettyjä tavoitteita saavuttaa. Sitten, jos ei yhteinen taival jatkukaan, romahtaa myös nämä haaveet ja tavoitteet. Nyt vihdoin, minäkin kovapäinen, olen oppinut sen, että tavoitteet elämäni suhteen ovat omiani ja teen yksin niiden saavuttamisen eteen ”työtä”. Jos siihen sitten, joku rinnalle löytyy, on se sitä Extrabonusta :)))) Tavoitteeni ei kuitenkaan estä mua olemasta onnellinen tässä ja nyt. Sillä mitä huominen eteen tuo tai mitä se vie – ei kukaan tiedä.

        Kertoi
        Mys


      • tuffe
        MysNa kirjoitti:

        Joo mulle tulee kaheesti vihreitä… :((( mut se kuulemma johtuu siitä, että ajatus kulkee nopeemmin ku sormet :DD

        Itseni hyväksyn ulkonäöllisesti ja –muodollisesti kyllä. Vaivaahan asian eteen on toki nähtävä. Henkisellä tasolla näen etten ole koskaan ihan valmis, aina voi oppia uuttaa tai asioita voi tehdä toisin. Oppia ikä kaikki :)))). Ei kuitenkaan niin, etten hyväksyisi vaajavaisuuttani/tietämättömyyttäni asioissa. Ne voi kuitata huumorilla - jos ei muuta keksi ;)

        Toista en yritä muuttaa, vaan muutos on aina omaehtoista.

        Ison virheen olen tehnyt eroni jälkeen siinä, että olen ”etsinyt” elämääni miestä, jonka kanssa voisi yhdessä tiettyjä tavoitteita saavuttaa. Sitten, jos ei yhteinen taival jatkukaan, romahtaa myös nämä haaveet ja tavoitteet. Nyt vihdoin, minäkin kovapäinen, olen oppinut sen, että tavoitteet elämäni suhteen ovat omiani ja teen yksin niiden saavuttamisen eteen ”työtä”. Jos siihen sitten, joku rinnalle löytyy, on se sitä Extrabonusta :)))) Tavoitteeni ei kuitenkaan estä mua olemasta onnellinen tässä ja nyt. Sillä mitä huominen eteen tuo tai mitä se vie – ei kukaan tiedä.

        Kertoi
        Mys

        mulle ei niitä vihreitä tulekaan ;)))) *Harkitsee vakavasti muutaman virheen kirjoittamista* :)))

        Se oli hieno kirjoitus, Mys. Olen kanssa sitä mieltä että itseään kannattaa vähän kouluttaa henkisesti, hih, pakko, kun minun mammalta loppui konstit ;)

        Tuo oli hyvin oivallettu siitä elämänkumppanin etsimisestä. Niin paljon kun näkee niitä epätoivoisia ihmisiä jotka hätä kurkussa hakevat sen "oikean", jotenkin olin jo valmistautunut että minunkin sitten joskus tulee se tehdä :( Pitääkin säilyttää johonkin tuo sinun pätkäsi :))


      • MysNa
        tuffe kirjoitti:

        mulle ei niitä vihreitä tulekaan ;)))) *Harkitsee vakavasti muutaman virheen kirjoittamista* :)))

        Se oli hieno kirjoitus, Mys. Olen kanssa sitä mieltä että itseään kannattaa vähän kouluttaa henkisesti, hih, pakko, kun minun mammalta loppui konstit ;)

        Tuo oli hyvin oivallettu siitä elämänkumppanin etsimisestä. Niin paljon kun näkee niitä epätoivoisia ihmisiä jotka hätä kurkussa hakevat sen "oikean", jotenkin olin jo valmistautunut että minunkin sitten joskus tulee se tehdä :( Pitääkin säilyttää johonkin tuo sinun pätkäsi :))

        ja särkyneet sydämet (milloin oma ja milloin toisen) siihen on tarvittu, jotta tämäkin asia on tullut oivallettua.
        Sitä, kun ei elämänsä onnea voi rakentaa toisen ihmisen varaan.... joskus niin luulin ja tein.

        Onni ei tule etsien, vaan eläen - on joku viisas joskus lausunut!

        Menipäs tämä nyt syvämietteiseksi :)))

        Kiitos Tuffe kauniista sanoistasi o Go Natt!!


    • Laahustava

      Rakastaa elämää,elää rakastamalla
      Osaa antaa itselleen sen arvon minkä ansaitsee eikä alistu muiden pompoteltavaksi
      Rakastaa lapsia
      Bonus halii mua useasti

      • MysNa

        ja hyvin sanottu!
        Täältä saat ison virtuaalihalin ja *muisk* :)))


      • tuffe

        sulla :))))

        Kaunista. Taidat itsekin rakastaa elämää ja elää rakastamalla...


    • jpntar

      Tulee toimeen lasten kanssa.
      Tietää, mitä haluaa, ja elää täysillä.
      Uskollinen.
      Lisäpisteitä tulee, että rapsahtaa pilkkeestä silmäkulmassa:))

    • Animus

      1. LÄMMINSYDÄMINEN
      Tykkää elämästä, eläimistä, lapsista, kunnioittaa vanhuksia ja sotaveteraaneja, puolustaa heikompia ja osaa myös puhua näistä.

      2. HAUSKA
      Ei täällä olla ajelehtimassa tai murehtimassa. Elämästä pitää nauttia. Huumori on hirmu tärkeetä.

      3. EROOTTINEN
      Seksi on parhaimmillaan aikuisten leikkiä, eikä mitään hiljaista, totista liikuntaa. Aistillisuus, herkkyys ja mielikuvitus on tärkeää sängyssä.

      BONUS
      Äly tai iso koko, jompikumpi ;)

    • Minä en voi etsiä kenestäkään/mistään erikseen kolmea hyvää ominaisuutta - kysymys on elämänasenteesta, joka kattaa varmaankin satoja "piirteitä"!

      Elämässäni on ollut kolme hyvää "piirrettä miehisessä muodossa" - nykyiseen olen sulautunut selkeimmin ;)

    • N46

      Perinteiset:
      1. rehellisyys
      2. luotettavuus
      3. särmää!

      Koolla ja/tai (ulko)näöllä ei ole väliä. Jokaisessa on jokin "kaunis" piirre, vielä parempi jos se on sisäinen eikä ulkoinen. =)

      Nimimerkillä eronnut miehestä jossa ei ollut mitään edellä mainituista...

    • kalle-p

      tämähän on vitsi, älkää loukkantuko ;DD


      Oli ilta, ja aviopari makasi vuoteessaan. Vaimon sammutettua valot ja käperryttyä peitto ympärillään nukkumaan, mies pani yölamppunsa päälle ja alkoi lukea kirjaa.

      Lukiessaan hän välillä kurotteli vaimonsa puolelle ja hipelöi! tämän mirriä. Mies teki tätä muutamia kertoja, mutta vain pienen hetken kerrallaan. Sitten hän aina lopetti ja jatkoi kirjansa lukemista. Vaimo alkoi vähitellen kiihoittua tästä ja arveli, että mies etsi vastakaikua rohkaistuakseen ja mennäkseen pidemmälle.

      Vaimo nousi vuoteesta ja alkoi stripata miehen edessä.
      "Miksi otat yöpaitaasi pois?",kysyi mies selvästi hämmentyneenä.
      "Sinähän koskettelit minua", vaimo sanoi: "Arvelin, että se oli tarkoitettu esileikiksi rakastelulle".
      "Höh, ei ollenkaan", mies tokaisi.
      "No, mitä sinä sitten kuvittelit tekeväsi?", kysyi vaimonärkästyneenä.
      Mies vastasi: "Minä vain kostutin sormiani kääntääkseni sivuja.."

      • nainen

        olipa hyvä vitsi:))))))


    • kolme ovat
      1.on olemassa tällä samalla planeetalla, eikä huitele kokoajan jossain muissa atmosfääreissä

      2.murahtelun sijaan osaa sanoa pari viisasta sanaa välillä,,siis keskustelutaitoinen

      3.mörköjen ja rosvojen uhatessa, osaa suojella minua,,,siis turvallinen.

      bonus hyvä suutelija...se on oikeestaan must

    • Marion.T

      niin kolme tärkeintä kriteeriä olisi:

      1) Ikä noin 95 vuotta

      2) Ei sukulaisia, eikä perijöitä

      3) JULMETUN rikas !!!!!!

      Jos tämä kuulosti ilkeältä, niin ei se sitä kuitenkaan ollut.
      Tarkoitukseni oli vain tuoda ilmi etten enää toista kertaa haluaisi ainakaan naimisiin mennä :)))
      Siis tietenkin - jos en tuollaista miestä löytäisi :))

    • JukolanJussi

      1. Älykäs

      2. Henkisesti samalla aaltopituudella (korreloi siis kohtaan 1)

      3. Huumorintajuinen

      Bonus:

      Asiallinen(?) ulkonäkö.

    • Mobiili

      1) tumma,pitkä, komea, kreikkalaistyylinen adonis
      2) paksu lompakko, siis mieluiten miljönääri
      3) ikuisesti uskollinen--ei siis vilkuile vieraita saati harrasta villiä seksiä muiden kuin minun kanssani

      No joo-vitsihän se oli!

      Oma ukkoni on huumorintajuinen, luotettava ja sopivan laiska, hih! En enää jaksais työhullua, joka ei koskaan ole kotona. Aviomies numero 1 oli juuri sitä...Lisäksi meni ja petti. Ja hyvä, että meni!

    • Nainen

      Ihannenainen:

      -pitkät vaaleat hiukset
      -kiinteä ja kaunis peppu sekä hoikka vartalo
      -akateeminen ja rikas

      Eli oikeastaan samat kuin mitä nainen vaatii mieheltä.

      • Minä

        mutta luuletteko hyvät ihmiset että teidän ihannemies/nainen huolisi teidät elämääsä?


      • kokemuksesta.
        Minä kirjoitti:

        mutta luuletteko hyvät ihmiset että teidän ihannemies/nainen huolisi teidät elämääsä?

        Ettei huoli.

        Me vain haaveilemme, nyrpistämme ylpeänä nenäämme etsiessämme aina vain parempaa. Pian huomaamme olevamme vanhoja ja edelleen yksin, jolloin on yhä vaikeampi löytää sitä unelmaa. Ja näin edessä on yksinäinen vanhuus...


      • Adonis
        Minä kirjoitti:

        mutta luuletteko hyvät ihmiset että teidän ihannemies/nainen huolisi teidät elämääsä?

        Pikkasen liioittelet kyllä ulkonäköäsi :D Heh...

        Eli en, en huolisi sinua. Sorry...


      • Hei
        Adonis kirjoitti:

        Pikkasen liioittelet kyllä ulkonäköäsi :D Heh...

        Eli en, en huolisi sinua. Sorry...

        Nuo kriteerit omaavia naisia on suomi pullollaan. Minkä ihmeen takia sä epäilet mun liioittelevan? Eikä nyt ollut kyse huolitko sinä minua...vaan että huoliiko ihanne mies/nainen sinut!


      • tuffe
        Adonis kirjoitti:

        Pikkasen liioittelet kyllä ulkonäköäsi :D Heh...

        Eli en, en huolisi sinua. Sorry...

        tuntuu omituiselta että haukut nettikeskustelussa toisen ulkonäköä... siinä olis satiirin ainesta :))) Ja lisäksi kutsut itseäsi Adonikseksi... joopajoo...

        Vai onko enirolla joku kameraversio tästä?? Vai oletko selvännäkijä? Kerro sitten mielummin vaikka lottorivi :)


      • Adonis
        Hei kirjoitti:

        Nuo kriteerit omaavia naisia on suomi pullollaan. Minkä ihmeen takia sä epäilet mun liioittelevan? Eikä nyt ollut kyse huolitko sinä minua...vaan että huoliiko ihanne mies/nainen sinut!

        Yhtä totta kuin ettei suomessa ole ainuttakaan rumaa miestä! :)

        Mut miks sä luulet mun liioittelevan? Mähän olen upea, täydellinen, oikea unelma naisille. En usko että kelpaisit mulle, mut onnea sulle, eiköhän joku huoli sutkin ;)


    • Pian katkera 4-kymppinen?

      Nainen jota ei ole:

      - Fiksu
      - Sympaattinen ja syvällinen
      - Romanttinen ja eroottinen
      Bonuksena hoikka ja nätti vartalo.

      Miksi 3-kymppisistä ei löydy kuin äksyjä ja katkeria, tai seksiseikkailijoita? Tämän vuoksi jään vanhaksipojaksi, pelkkiä kauniita muistoja parista edellisestä suhteesta. Mutta onhan sitä siinäkin, jollakin ei ole edes sitä.

    • (.)Y(.)

      Mielessä muljahti seuraavat ominaisuudet..

      1. Mies osaisi asennot 1- 10.
      2. Vielä kun sillä olisi,
      hallinnassa asennot 11-20.
      3. Helkatin hyvä ois osata,
      myös asennot 21-30.

      Bonusta olis jos, kykyjä löytyis
      loppuihinkin taivutuksiin.. ;))

      Eiköhän tuossa ole yhdelle miehelle,
      noita ominaisuuksia ihan tarpeeksi.. ;)))

      • kalle-p-aa

        se siun ihannemies on
        Tanakka, punakka ja hanakka ;DDDDDD

        blääää, hähääääääääää


      • (.)Y(.)
        kalle-p-aa kirjoitti:

        se siun ihannemies on
        Tanakka, punakka ja hanakka ;DDDDDD

        blääää, hähääääääääää

        vedit tuollaisen johtopäätöksen?.. :DDDD
        Kuule Kalle, sellanen taitava
        rodeoratsastaja on best.. ;))
        Semmonen mies kun pysyy,
        villinkin tamman selässä kauemmin.. ;)))
        Ja, punottaa ei saa alussa, muuten on
        liian ujon sorttinen.. :DDD
        Lopussa jos on punaa poskilla,
        niin on huonokuntonen tai työ on
        tehty kunnolla.. :DDDD
        Niihh..!.. :DDDD


      • kalle-p
        (.)Y(.) kirjoitti:

        vedit tuollaisen johtopäätöksen?.. :DDDD
        Kuule Kalle, sellanen taitava
        rodeoratsastaja on best.. ;))
        Semmonen mies kun pysyy,
        villinkin tamman selässä kauemmin.. ;)))
        Ja, punottaa ei saa alussa, muuten on
        liian ujon sorttinen.. :DDD
        Lopussa jos on punaa poskilla,
        niin on huonokuntonen tai työ on
        tehty kunnolla.. :DDDD
        Niihh..!.. :DDDD

        ratsu reima.
        Vai ihan rodeoratsastaja ;DD Käykö aamutossut ratsastussaappaiksi ;) Taidankin etsiä jo suitset esiin ;DD Teidätkös, isot pojat ovat neuvoneet rodeon saloja mullekkin...
        Kun siinä tyttöystävän tai salarakkaan kanssa touhutessa toteaa, että naapurin rouvalla on suuremmat rinnat kuin sinulla, voikin mitata aikaa kuinkas kauan satulassa pysyy....
        ps. älä kokeile tätä kotona ;DD


      • (.)Y(.)
        kalle-p kirjoitti:

        ratsu reima.
        Vai ihan rodeoratsastaja ;DD Käykö aamutossut ratsastussaappaiksi ;) Taidankin etsiä jo suitset esiin ;DD Teidätkös, isot pojat ovat neuvoneet rodeon saloja mullekkin...
        Kun siinä tyttöystävän tai salarakkaan kanssa touhutessa toteaa, että naapurin rouvalla on suuremmat rinnat kuin sinulla, voikin mitata aikaa kuinkas kauan satulassa pysyy....
        ps. älä kokeile tätä kotona ;DD

        Suitsia tarvita ei.. :DDDD

        http://www.wimp.com/lingerie/

        Katsos kun, naisetkin osaa noi rodeon salat.. ;))

        :DDD Aamutossut.. sellaset pappamallisetko?.. :DDDD
        Ei käy.. :DDDD

        PS. Tollasen härvelin mie haluun.. :DDDD


      • kalle-p
        (.)Y(.) kirjoitti:

        Suitsia tarvita ei.. :DDDD

        http://www.wimp.com/lingerie/

        Katsos kun, naisetkin osaa noi rodeon salat.. ;))

        :DDD Aamutossut.. sellaset pappamallisetko?.. :DDDD
        Ei käy.. :DDDD

        PS. Tollasen härvelin mie haluun.. :DDDD

        toimii kuin miun sähkäsäätöinen sänky kun siihen tulee häiriö ;DD Aattele, yö myrskyn silmässä...


      • (.)Y(.)
        kalle-p kirjoitti:

        toimii kuin miun sähkäsäätöinen sänky kun siihen tulee häiriö ;DD Aattele, yö myrskyn silmässä...

        ridaat, koko yön.. :DDDD

        http://www.hastens.com/

        Aattelen mie, koko yö hevosen selässä...


    • kalle-p

      Eräänä aamuna aamiaispöydässä vaimo sanoi miehelleen: "Olen varma, ettet muista mikä päivä tänään on." "Tietenkin minä muistan", mies vastasi närkästyneenä töihin kiirehtiessään.

      Kymmeneltä aamulla ovikello soi, ja kun vaimo avasi oven, hänelle ojennettiin laatikko, joka sisälsi kaksitoista pitkävartista punaista ruusua.

      Kello kolmetoista lähettipalvelu toi hänelle ison rasiallisen hänen suosikkisuklaataan.

      Myöhemmin iltapäivällä eräs boutique toimitti hänelle vielä kuuluisan muotigurun suunnitteleman leningin.

      Vaimo tuskin malttoi odottaa, että hänen miehensä tulisi kotiin.

      "Ensin kukat, sitten suklaa ja sitten vielä leninki!" hän huudahti. "En ole koko elämässäni kokenut ihanampaa Kalevalan päivää!"

      • (.)Y(.)

        hyötyä noista liputuspäivistäkin.. :DDDDDDDDDD
        Ukko parka, tuli kalliiksi.. :DDDDDD

        Onko sulla niitä, silkkisiä Tena- leitejä vielä?.. :DDDDDD


      • kalle-p-aa
        (.)Y(.) kirjoitti:

        hyötyä noista liputuspäivistäkin.. :DDDDDDDDDD
        Ukko parka, tuli kalliiksi.. :DDDDDD

        Onko sulla niitä, silkkisiä Tena- leitejä vielä?.. :DDDDDD

        Mie ompelen niitä lisää, nyt on niin kuumaa ja kosteeta, menikki on lisääntynyt ;DD


      • (.)Y(.)
        kalle-p-aa kirjoitti:

        Mie ompelen niitä lisää, nyt on niin kuumaa ja kosteeta, menikki on lisääntynyt ;DD

        Niitä tarvitaan, jos nauratat meitä.. :DDDD
        Muuten, vieläkö sie nypläät, sitä
        pientä mirrinpeittoo?.. :DDD


      • kalle-p-aa
        (.)Y(.) kirjoitti:

        Niitä tarvitaan, jos nauratat meitä.. :DDDD
        Muuten, vieläkö sie nypläät, sitä
        pientä mirrinpeittoo?.. :DDD

        laitanko sähköpostilla, vai ;DD


      • (.)Y(.)
        kalle-p-aa kirjoitti:

        laitanko sähköpostilla, vai ;DD

        Sie oot ahkeroinut, jos on Tena- leitit
        ja mirrinpeitto valmiina.. ;))
        Kuin vaan tai laita tänne muidenkin ihailtaviksi.. :DDDDD


      • kalle-p
        (.)Y(.) kirjoitti:

        Sie oot ahkeroinut, jos on Tena- leitit
        ja mirrinpeitto valmiina.. ;))
        Kuin vaan tai laita tänne muidenkin ihailtaviksi.. :DDDDD

        1. En tiedä osoitetta.
        1. En mie kaikille näyttele ;DD


      • (.)Y(.)
        kalle-p kirjoitti:

        1. En tiedä osoitetta.
        1. En mie kaikille näyttele ;DD

        tytöt on pettyneitä.. :(
        Näyttele nyt ees vähän.. :DD


      • MysNa
        (.)Y(.) kirjoitti:

        tytöt on pettyneitä.. :(
        Näyttele nyt ees vähän.. :DD

        näyttäsit edes kulman siitä, tai millaisesta langasta sen teit ?? :DDDD


      • kalle-p

      • (.)Y(.)

      • kalle-p

      • (.)Y(.)

      • MysNa

      • MysNa

      • (.)Y(.)
        MysNa kirjoitti:

        rouva, Oskun huutelija? :DD
        Hienosti osaat!
        Kenet sie oot Kalle nylkeny, ku on noin hieno pyrstösulka rouvalla?

        kyllä tarviin sen Tena- leitin!.. :DDDDDDDDDDDDDD


      • (.)Y(.)
        MysNa kirjoitti:

        oikein somat :DDD
        Saakos noihinkin nyt sitten jo Tenat? Valmiiksi asennettuna, ettei aina tarvis piätellä :)))

        Mie tilasin viikon tarpeet.. ;)))
        Mirrinpeittoja silkkisii Tena- leitejä.. ;))))

        Onkohan sillä Kallella kaikkee, tarpeeksi
        meille kaikille?.. ;))))


      • MysNa
        (.)Y(.) kirjoitti:

        Mie tilasin viikon tarpeet.. ;)))
        Mirrinpeittoja silkkisii Tena- leitejä.. ;))))

        Onkohan sillä Kallella kaikkee, tarpeeksi
        meille kaikille?.. ;))))

        riippuu siitä saako niitä valmiiks Tena-leiteillä asennettuna... :DDD
        Mie ootan mitä Kalle sanoo, jos nuo peitot tulee ilman Tenaa, voin yhtä hyvin istuu ilman pöksyi, vati tuolin alla :DDD


      • MysNa
        (.)Y(.) kirjoitti:

        kyllä tarviin sen Tena- leitin!.. :DDDDDDDDDDDDDD

        miekii, vaan miss on taas Kalle?? Lähti kai kaveeraan sen Oskun kanssa - toivossa, että pääsis nuo....
        hoamaan :DDDD


      • (.)Y(.)
        MysNa kirjoitti:

        riippuu siitä saako niitä valmiiks Tena-leiteillä asennettuna... :DDD
        Mie ootan mitä Kalle sanoo, jos nuo peitot tulee ilman Tenaa, voin yhtä hyvin istuu ilman pöksyi, vati tuolin alla :DDD

        kommenttia, miten suuret sillä,
        on noi varastoarvot ja tuotteet.. :DDD
        Hitsi, jos niitä ei ookkaan tarpeeksi?.. :DDD
        Joutuu, vielä laskettelemaan vatiin!.. :DDD


      • (.)Y(.)
        MysNa kirjoitti:

        miekii, vaan miss on taas Kalle?? Lähti kai kaveeraan sen Oskun kanssa - toivossa, että pääsis nuo....
        hoamaan :DDDD

        nyt kyllä, tulee pisu.. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD


      • MysNa
        (.)Y(.) kirjoitti:

        nyt kyllä, tulee pisu.. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD

        vati alle :DDD


      • MysNa
        (.)Y(.) kirjoitti:

        kommenttia, miten suuret sillä,
        on noi varastoarvot ja tuotteet.. :DDD
        Hitsi, jos niitä ei ookkaan tarpeeksi?.. :DDD
        Joutuu, vielä laskettelemaan vatiin!.. :DDD

        ikuisuuksia ootella... onkohan luvanna liikoja?
        Pitää kuivatella patterilla tuota 1:tä silkkistä, jonka viime sunnuntaina sai :DDDDD

        Nyt painun pehkuun unissain höpöttelemään,
        Hyvää Yötä Ystäväin :)))


      • (.)Y(.)
        MysNa kirjoitti:

        ikuisuuksia ootella... onkohan luvanna liikoja?
        Pitää kuivatella patterilla tuota 1:tä silkkistä, jonka viime sunnuntaina sai :DDDDD

        Nyt painun pehkuun unissain höpöttelemään,
        Hyvää Yötä Ystäväin :)))

        Kalle, uusii silkkisii.. :DDD
        Hitsi, nyt jalat ristiin.. :DDDD

        Hyviä Öitä Ystäväiseni.. :)))))


      • (.)Y(.)
        MysNa kirjoitti:

        vati alle :DDD

        ettei tuu penkille!.. :DDD
        ..*Toistaa mielessään: Pidätä, pidätä, pidätä, älä laske karkuun!*.. :DDDDD


      • kalle-p
        MysNa kirjoitti:

        riippuu siitä saako niitä valmiiks Tena-leiteillä asennettuna... :DDD
        Mie ootan mitä Kalle sanoo, jos nuo peitot tulee ilman Tenaa, voin yhtä hyvin istuu ilman pöksyi, vati tuolin alla :DDD

        niihin ei asenneta Tenaa etukäteen. Pitää varmistaa paikan päällä sopivuus, ettei tule valituksia ;DD


      • kalle-p
        (.)Y(.) kirjoitti:

        Kalle, uusii silkkisii.. :DDD
        Hitsi, nyt jalat ristiin.. :DDDD

        Hyviä Öitä Ystäväiseni.. :)))))

        tein vain yhet, saatte pitää vuorotellen...


      • kalle-p

      • MysNa
        kalle-p kirjoitti:

        tein vain yhet, saatte pitää vuorotellen...

        mites me tämä nyt järjestetään?

        Vaihellaanko mirrin peittoa viikottain vai kuukausittain? :DDD

        Lähetetäänkö toisillemme postitse (pestynä...:)) )
        vai tilataanko DHL?? :DDD


      • MysNa
        kalle-p kirjoitti:

        niihin ei asenneta Tenaa etukäteen. Pitää varmistaa paikan päällä sopivuus, ettei tule valituksia ;DD

        meillä on niille pöksyille samalla vaihtoviikon kuljetuskii :DDDD

        Onkos niitä silkki-Tena-leitejäkin vaan yksi???


      • MysNa

      • kalle-p
        MysNa kirjoitti:

        meillä on niille pöksyille samalla vaihtoviikon kuljetuskii :DDDD

        Onkos niitä silkki-Tena-leitejäkin vaan yksi???

        Lisänä kallen pesu- ja (mirrin) silityspalvelu ;DD


      • (.)Y(.)
        kalle-p kirjoitti:

        tein vain yhet, saatte pitää vuorotellen...

        tarvitaan useammat, muuten joudutaan
        olemaan, vallan jalat ristissä.. :DDD


      • (.)Y(.)
        kalle-p kirjoitti:

        tein vain yhet, saatte pitää vuorotellen...

        tuntuva alennus postimaksuista,
        jos mirrinpeitto vaihtais,
        paikkaa viikoittain?.. ;))


      • (.)Y(.)
        kalle-p kirjoitti:

        Lisänä kallen pesu- ja (mirrin) silityspalvelu ;DD

        kuivauspuoli?.. ;))
        Kissan turkki kun kuivuu .......... :DDD


      • (.)Y(.)

      • MysNa
        (.)Y(.) kirjoitti:

        kuivauspuoli?.. ;))
        Kissan turkki kun kuivuu .......... :DDD

        sitten vielä sheivauksenkin :))


      • kalle-p
        kalle-p kirjoitti:

        niihin ei asenneta Tenaa etukäteen. Pitää varmistaa paikan päällä sopivuus, ettei tule valituksia ;DD

        menee jo liian syvälle, väittää masiina...

        Mutta jos joudutte olemaan jalat ristissä, sehän ei ole yhtään hassumman näköistä... taidan pitkittää lähetystä ;DD

        http://www.kuvaporssi.fi/pics/sisalto/kuvitus_kuvat/pinup_jalat.jpeg


      • kalle-p
        kalle-p kirjoitti:

        niihin ei asenneta Tenaa etukäteen. Pitää varmistaa paikan päällä sopivuus, ettei tule valituksia ;DD

        ziihen sheivauksenkin, mikäs sen mukavampaa ;D


      • (.)Y(.)

      • MysNa

      • MysNa
        (.)Y(.) kirjoitti:

        Kalle, uusii silkkisii.. :DDD
        Hitsi, nyt jalat ristiin.. :DDDD

        Hyviä Öitä Ystäväiseni.. :)))))

        bonuskortti :))
        Voitas vaikka päästä postin mainokseenkin :DDD


      • kalle-p
        kalle-p kirjoitti:

        niihin ei asenneta Tenaa etukäteen. Pitää varmistaa paikan päällä sopivuus, ettei tule valituksia ;DD

        Poliisi tavoitti torstain ja perjantain välisenä yönä kolmen jälkeen Vammalan Puistokadulta henkilöautoa kuljettaneen naisen, jolla ei ole etuajo-oikeutta. Nainenhan tulee aina kolmion takaa. Samainen nainen on tavattu vuoden aikana ratista jo seitsemän kertaa. Lastina hänellä on ollut tena-leidi ja silkkinen superimu-tena.
        Tällä tenalla on niin suuri imuteho, että se imaisi läheisen lammen kuivaksi.
        RKP tutkii tapausta ja on pyytänyt apuva intterpolilta.
        Kyseinen nainen kuljetti autoa jalat ristissä, siis oikea jalka jarrulla ja vasen kaasulla.
        Silminnäkijähavaintoja kaivataan.
        Tiedot havainnoista lähimmälle naapurille.
        Raskauttavana asiana poliiisi pitää sitä, että nainen oli minihameessa ilman housuja vaikeuttaen näin poliisin tutkimuksia. Nainen pidätettiin tarkempia tutkimuksia varten, kertoo ohikulkija.


      • MysNa
        kalle-p kirjoitti:

        Poliisi tavoitti torstain ja perjantain välisenä yönä kolmen jälkeen Vammalan Puistokadulta henkilöautoa kuljettaneen naisen, jolla ei ole etuajo-oikeutta. Nainenhan tulee aina kolmion takaa. Samainen nainen on tavattu vuoden aikana ratista jo seitsemän kertaa. Lastina hänellä on ollut tena-leidi ja silkkinen superimu-tena.
        Tällä tenalla on niin suuri imuteho, että se imaisi läheisen lammen kuivaksi.
        RKP tutkii tapausta ja on pyytänyt apuva intterpolilta.
        Kyseinen nainen kuljetti autoa jalat ristissä, siis oikea jalka jarrulla ja vasen kaasulla.
        Silminnäkijähavaintoja kaivataan.
        Tiedot havainnoista lähimmälle naapurille.
        Raskauttavana asiana poliiisi pitää sitä, että nainen oli minihameessa ilman housuja vaikeuttaen näin poliisin tutkimuksia. Nainen pidätettiin tarkempia tutkimuksia varten, kertoo ohikulkija.

        Miksi sie laitat naisen autoillen asialle näin tärkeeseen toimitukseen... se halus ite sen superimutenan :((( Etkö sille ees "pikkupeittoa" antanna matkaan :DDDD

        Siul on viel paljon opittavaa ;)))


      • (.)Y(.)
        kalle-p kirjoitti:

        Poliisi tavoitti torstain ja perjantain välisenä yönä kolmen jälkeen Vammalan Puistokadulta henkilöautoa kuljettaneen naisen, jolla ei ole etuajo-oikeutta. Nainenhan tulee aina kolmion takaa. Samainen nainen on tavattu vuoden aikana ratista jo seitsemän kertaa. Lastina hänellä on ollut tena-leidi ja silkkinen superimu-tena.
        Tällä tenalla on niin suuri imuteho, että se imaisi läheisen lammen kuivaksi.
        RKP tutkii tapausta ja on pyytänyt apuva intterpolilta.
        Kyseinen nainen kuljetti autoa jalat ristissä, siis oikea jalka jarrulla ja vasen kaasulla.
        Silminnäkijähavaintoja kaivataan.
        Tiedot havainnoista lähimmälle naapurille.
        Raskauttavana asiana poliiisi pitää sitä, että nainen oli minihameessa ilman housuja vaikeuttaen näin poliisin tutkimuksia. Nainen pidätettiin tarkempia tutkimuksia varten, kertoo ohikulkija.

        ajamista pitää kyllä kokeilla.. :DDD
        Heti huomenna...


      • (.)Y(.)
        MysNa kirjoitti:

        bonuskortti :))
        Voitas vaikka päästä postin mainokseenkin :DDD

        Tena- Vek Vip Asiakkaita.. :DDDD

        Kallen huollettavat.. ;))
        ps. Takuu ei kata vesivahinkoja.. :DD


      • keskiyonkehraaja
        kalle-p kirjoitti:

        Poliisi tavoitti torstain ja perjantain välisenä yönä kolmen jälkeen Vammalan Puistokadulta henkilöautoa kuljettaneen naisen, jolla ei ole etuajo-oikeutta. Nainenhan tulee aina kolmion takaa. Samainen nainen on tavattu vuoden aikana ratista jo seitsemän kertaa. Lastina hänellä on ollut tena-leidi ja silkkinen superimu-tena.
        Tällä tenalla on niin suuri imuteho, että se imaisi läheisen lammen kuivaksi.
        RKP tutkii tapausta ja on pyytänyt apuva intterpolilta.
        Kyseinen nainen kuljetti autoa jalat ristissä, siis oikea jalka jarrulla ja vasen kaasulla.
        Silminnäkijähavaintoja kaivataan.
        Tiedot havainnoista lähimmälle naapurille.
        Raskauttavana asiana poliiisi pitää sitä, että nainen oli minihameessa ilman housuja vaikeuttaen näin poliisin tutkimuksia. Nainen pidätettiin tarkempia tutkimuksia varten, kertoo ohikulkija.

        Liippaa liian liki:)))
        Voinpa kuvitella kuitenkin tilanteen..:))


      • MysNa
        (.)Y(.) kirjoitti:

        ajamista pitää kyllä kokeilla.. :DDD
        Heti huomenna...

        sitä jalat ristissä ajamista?

        Niin nauratti tänään ajaessani, kun tämänkin yhtäkkiä muistin :))) ja mietin että jokohan (.)Y(.) kokeili ja kuinhan sille kävi :DDD


      • (.)Y(.)
        MysNa kirjoitti:

        sitä jalat ristissä ajamista?

        Niin nauratti tänään ajaessani, kun tämänkin yhtäkkiä muistin :))) ja mietin että jokohan (.)Y(.) kokeili ja kuinhan sille kävi :DDD

        Kun en muistanut, mutta kokeilen kyllä vielä.. ;))

        Et ois nauranut, vaan kokeillut itsekin.. :DDD


      • MysNa
        (.)Y(.) kirjoitti:

        ajamista pitää kyllä kokeilla.. :DDD
        Heti huomenna...

        ajoin moottoritiellä...
        Kyllä, kokeilla aion minäkin :))


      • (.)Y(.)
        MysNa kirjoitti:

        ajoin moottoritiellä...
        Kyllä, kokeilla aion minäkin :))

        koklata, jollain hiljasemmalla tiellä.. :))
        Jotta, onnistuuko kuinkakin hyvin.. :DD


    • Kyllä tuffe laitoit vaikean kysymyksen. Nämä ei ole tärkeysjärjestyksessä ja bonuslistasta tuli luvattoman pitkä, mutta suothan anteeksi :)

      1. Romanttinen.
      -Itse olen toivoton romantikko. Tykkään kynttiläillallisista. Kylpy tuikkujen valossa yhdessä ja kuohuviinilasillinen olis ihanaa. Katsella myrskyävää merta tiukasti miehen kainalossa jne...

      2. Empaattinen.

      3. Yhteistyökykyinen, joustava.

      Bonuslistaa:
      omaa käytöstapoja, sietää tanssihimoni ja vallattomuuteni, hieroo olkapäitäni, tupakoimaton, kyky näyttää lämpimät tunteensa, kyky jakaa myötätuntoa, ei ärjy ja ärhää, ei alkoholiongelmaa ( ehdoton vaatimus ), sympaattinen, keskustelutaitoinen, huumorin pilke silmäkulmassa...

      Nyt lopetan muuten listasta tulee loputtoman pitkä.

      Miehet hei, tuommosia te just olettekin. Ei ole vaikeaa löytää toiveominaisuuksia täyttävää miestä :).

      • MysNa

        Noin juuri, tuo kohta 1 :)) Oma suosikkini myös kylpy, tuikut, kuohuviiniä (niin ja tietysti se oma rakas) ja jos tähän olotilaan vielä saisi yhdistettyä näkymän myrskyävästä merestä :) tai noh, ehkä ne on sen verran eri tunnelmaisia juttuja, että erikseen sittenkin!

        Onkohan sellaisia miehiä, jotka ihan oikeasti pitää tuollaisista romanttisista kylpyhetkistä? Oletkos Sinä tavannut sellaista? :))


      • MysNa kirjoitti:

        Noin juuri, tuo kohta 1 :)) Oma suosikkini myös kylpy, tuikut, kuohuviiniä (niin ja tietysti se oma rakas) ja jos tähän olotilaan vielä saisi yhdistettyä näkymän myrskyävästä merestä :) tai noh, ehkä ne on sen verran eri tunnelmaisia juttuja, että erikseen sittenkin!

        Onkohan sellaisia miehiä, jotka ihan oikeasti pitää tuollaisista romanttisista kylpyhetkistä? Oletkos Sinä tavannut sellaista? :))

        En ole vielä saanut kokea tuota romanttista kylpyhetkeä mutta haaveissa se on. Jospa kerran sellaisen yllätyksen tässä elämässä kokisi :). Kyllä miehistä romantiikkaa löytyy, he jopa pitävät siitä.

        Tykkäisköhän kalle-pee-aa romanttisista kylvyistä ;))?

        Nuo kynttiläillalliset eivät tarvitse olla mitään gurmeeillallisia. Tavallisesta illallisestakin voi tehdä juhlahetken silloin tällöin.

        Mukavaa lomapäivää sinulle - jos olet lomalla.
        Mulla työpäivä edessä.


      • MysNa
        Mariet kirjoitti:

        En ole vielä saanut kokea tuota romanttista kylpyhetkeä mutta haaveissa se on. Jospa kerran sellaisen yllätyksen tässä elämässä kokisi :). Kyllä miehistä romantiikkaa löytyy, he jopa pitävät siitä.

        Tykkäisköhän kalle-pee-aa romanttisista kylvyistä ;))?

        Nuo kynttiläillalliset eivät tarvitse olla mitään gurmeeillallisia. Tavallisesta illallisestakin voi tehdä juhlahetken silloin tällöin.

        Mukavaa lomapäivää sinulle - jos olet lomalla.
        Mulla työpäivä edessä.

        kylvettää :))

        Minäkin uskon, että romanttisia miehiä löytyy, mutta eivät kai sitten kuljeskele vapaana...

        Itse olen tällaisen kylvyn päässyt kokemaan ;)) Vaan siinäpä oli sellainen pieni mutta, että oli ko. miehelle vähän väkinäistä - eikä sillon oikeen romanttista fiilistä synny.

        Jos löydät tällaisen miehen, joka pitää kynttiläillallisista ja kyvyistä, ni kerro mullekin missä niitä on :))

        :DDDD Jaa, kalle-pee-aa - hmmm, se mies on kyllä niin täynnä yllätyksiä, että voisi hyvinkin tykätä? Kysytään siltä, kun ilamaantuu taas palstalle :))

        Olen töissä, vaan tällä hetkellä "kotikonttorissa".

        Iloista Iltapäivää Sinulle Mariet :)


      • MysNa kirjoitti:

        kylvettää :))

        Minäkin uskon, että romanttisia miehiä löytyy, mutta eivät kai sitten kuljeskele vapaana...

        Itse olen tällaisen kylvyn päässyt kokemaan ;)) Vaan siinäpä oli sellainen pieni mutta, että oli ko. miehelle vähän väkinäistä - eikä sillon oikeen romanttista fiilistä synny.

        Jos löydät tällaisen miehen, joka pitää kynttiläillallisista ja kyvyistä, ni kerro mullekin missä niitä on :))

        :DDDD Jaa, kalle-pee-aa - hmmm, se mies on kyllä niin täynnä yllätyksiä, että voisi hyvinkin tykätä? Kysytään siltä, kun ilamaantuu taas palstalle :))

        Olen töissä, vaan tällä hetkellä "kotikonttorissa".

        Iloista Iltapäivää Sinulle Mariet :)

        "Jos löydät tällaisen miehen, joka pitää kynttiläillallisista ja kyvyistä, ni kerro mullekin missä niitä on :))"

        täällä olis yks ;)


      • MysNa kirjoitti:

        kylvettää :))

        Minäkin uskon, että romanttisia miehiä löytyy, mutta eivät kai sitten kuljeskele vapaana...

        Itse olen tällaisen kylvyn päässyt kokemaan ;)) Vaan siinäpä oli sellainen pieni mutta, että oli ko. miehelle vähän väkinäistä - eikä sillon oikeen romanttista fiilistä synny.

        Jos löydät tällaisen miehen, joka pitää kynttiläillallisista ja kyvyistä, ni kerro mullekin missä niitä on :))

        :DDDD Jaa, kalle-pee-aa - hmmm, se mies on kyllä niin täynnä yllätyksiä, että voisi hyvinkin tykätä? Kysytään siltä, kun ilamaantuu taas palstalle :))

        Olen töissä, vaan tällä hetkellä "kotikonttorissa".

        Iloista Iltapäivää Sinulle Mariet :)

        Jesss, löytyi yksi mies joka tykkää romanttisista illallisista ja kylvyistä. Kumpikohan meistä sais doctrinen kylpyyn ;))?

        Nyt kuitenkin Hyvää Yötä ja ihania unikuvia.


      • MysNa
        Mariet kirjoitti:

        Jesss, löytyi yksi mies joka tykkää romanttisista illallisista ja kylvyistä. Kumpikohan meistä sais doctrinen kylpyyn ;))?

        Nyt kuitenkin Hyvää Yötä ja ihania unikuvia.

        ja siitä kovasti ilostuin!!

        Sitten huomasin myös eilisestä uravalinta keskustelusta, että hän halajaa alle 30v naisia, eikä yh:t ole kovin korkeassa kurssissa hällä...

        Minä – 44v yh, en siis lähde doctrinen kylpyvettä lämmittämään :))))
        Oliko sulla paremmat mahikset ? ;)

        Mukavaa perjantaipäivää ja alkavaa viikonloppua!


      • MysNa kirjoitti:

        ja siitä kovasti ilostuin!!

        Sitten huomasin myös eilisestä uravalinta keskustelusta, että hän halajaa alle 30v naisia, eikä yh:t ole kovin korkeassa kurssissa hällä...

        Minä – 44v yh, en siis lähde doctrinen kylpyvettä lämmittämään :))))
        Oliko sulla paremmat mahikset ? ;)

        Mukavaa perjantaipäivää ja alkavaa viikonloppua!

        Iässä on vielä joustovaraa, se kun kuitenkin on vain numeroita, tärkeämpää on se mitä se pää sisältää ;)

        15v vanhemman naisen kanssa tosin en itseäni aivan heti näkisi, tulisi jo ehkä sellainen äitifiilis -tosin vaikea sanoa kun ei ole kokemusta ;)

        nuorelle kollille nuori mirri :D


      • tuffe

        helppo nakki :))) Noitahan löytyy pilvin pimein esim. tuolta... voi kun en nyt saa sitä paikkaa mieleeni ;))

        Tuli mieleen että hanki koira, mutta ei sekään taida pitää kylvystä... labbis?

        Onneksi tässä on palomuuri, älkääs ukkelit suuttuko, muistakaa se pilke... pliis...


    • 43 (m)

      mutta enemmän tai vähemmän "järkyttynyt" olin, kun nyt tämänkin kuluvan kesän aikana on vastaan tullut muutamia samalla luokilla kouluissa olleita ( peruskoulu, lukio ..)
      Aikoinaan niin ihanat ja sulokkaat nuoret naiset, muuttuneet nyttemmin kovasti; pyöreyttä tullut joillekin enemmän kuin riittävästi. Näkee, että elämä ei ole kohdellut pehmein silkkihansikkain. Yksittäisissä tapauksissa tämän kenties ymmärtäisikin, mutta taitaa olla enempi sääntö kuin poikkeus. Kaunottarista tullut läskiperseisiä kantturoita. Samaa myös toki miespuolisissa ; kellä tukka lähnyt, kuka kasvattanut ison kaljamahan..
      En tietty itsekään ole ihan koululuokkakuvien kuosissa, mutta säilynyt kuitenkin paremmin kuin moni muu ikätoverini; tukka vielä päässä ja kiloja ja ryppyjä ei ihmeemmin vielä lisää tullut. Näkee, että ihmiset eivät pidä huolta itsestään, tai pidetään selviönä, että ikää kun tulee lisää, tarkoittaa myös automaattisesti runsaita lisäkiloja. Itse en suostu vielä ukkoutumaan. Vaikka osa samanikäisistä näin taitaa jo tehdäkin.

    • kolme tärkeintä löytyy myös profiilistani:
      älykkyys, huumorintaju ja ulkonäkö.
      bonuksia onkin sitten vaikka kuin paljon, mutta yksi aika oleellinen voisi olla vaikkapa eläinrakkaus. maanläheisyys olisi myös hyvä ominaisuus, siis ettei ole sellainen uusavuton isin pikku prinsessa joka on aina saanut mitä haluaa vaan osaa hakata myös halkojakin ilman pelkoa että kynsi katkeaa...

    • kyse

      niin: kokonaistaloudellisuus, funktionalismi sekä emotianaaliset ( status, ulkonäkö, väri, varusteet, jne)asiat.

      Kysymys oli kaiketi parisuhteesta eikä esim. yhtiö-kumppanista tahi potkupalloseuran joukkueen jäsenistä????

      Järjetön ajatus listata jotain ominaisuuksia elämänsä tärkeimmän ihmissuhteen "vaatimus tasoiksi". Tosin tuolla ajatusmallilla voi kaiketi aika vaivattomasti elää sinkkuna....

      Vastaukseksi merkilliseen kysymykseen vastaan: Isot tissit, asiallinen alapää, mykkyys.


      Pöh.

      =DW=

      • (.)Y(.)

      • tyhjyyttään
        (.)Y(.) kirjoitti:

        Mie oonkin siun, Hyvä Haltiatar.. ;)))
        Simsala bim.. nuih.. katohan sie toiveitas.. ;))

        Isot tissit:

        http://www.kotus.fi/julkaisut/ikkunat/2005/kielii2005_25.shtml

        Asiallinen alapää:

        http://www.lohiloordit.com/koivusaaren_alapaa.htm

        Mykkyys:

        http://www.edu.lahti.fi/kuvia_lahdesta/patsaat/patsas_launeen_neidot.htm

        Kaikki sait, mitä halusitkin!.. :DDD

        Toiveissas ei, ollut sitä tärkeintä!.. :DDDD
        Eli, naisen yläpäätä...

        http://www.emedical.com.au/default.asp?pageID=2&newsArticleID=573

        =DW=


      • (.)Y(.)

      • ihmettelevä & lievästi ...
        (.)Y(.) kirjoitti:

        No, voi harmi!.. :(((
        Ota taas pari Buranaa, kyllä
        se siitä iloksi muuttuu.. :DDDD

        Lohdutukseksi, pistän sulle linkin,
        jolla voit voittaa.. ;)))

        http://www.vapaalle.com/site/kilpailu.html

        Päivä Miljonääri- Cuccona, olishan se upeeta.. ;)) Eikös niin?...

        sulle hinkkihenkilö, on tuosta cucco:sta ?
        "Kevyt haku" s24:ssa tuottaa cucco-haulla n kpl joitain autoaiheisia vastauksia. Siis, jotain autorotiksoja laittelee ja kenties myykin tämä cucco. Jokin puolihuijari takapihajobbari kyseessä. Lieneekö sun tai Jorkin tuttuja ?


      • liikoja luulet itsestäs
        ihmettelevä & lievästi ... kirjoitti:

        sulle hinkkihenkilö, on tuosta cucco:sta ?
        "Kevyt haku" s24:ssa tuottaa cucco-haulla n kpl joitain autoaiheisia vastauksia. Siis, jotain autorotiksoja laittelee ja kenties myykin tämä cucco. Jokin puolihuijari takapihajobbari kyseessä. Lieneekö sun tai Jorkin tuttuja ?

        ja yrität nyt selitellä joutavia, kyllä sut tiedetään ja tunnetaan multinikkipelle. Selität mitä selität, luuletko jonkun uskovan ??


      • sitten kun tiedät ...
        liikoja luulet itsestäs kirjoitti:

        ja yrität nyt selitellä joutavia, kyllä sut tiedetään ja tunnetaan multinikkipelle. Selität mitä selität, luuletko jonkun uskovan ??

        kuka minä olen. Cucco en ainakaan ole. Se sulle vinkiksi. En pulaa muutaman satasen autoropposten kanssa...


    • Anonyymi

      Helevetin hyvä lanka joten jatkampa tästä-
      1. Ossaamista kantaa kaljaa kaupasta kaappiin
      2. Vittua
      3. Antaa survoa/nussia/vetää tissien väliin ja mällätä suuhun

      ottakaa daamit yhteyttä : ) )

    • Anonyymi

      Terve itsetunto
      Rehellisyys
      Uskollinen eli siis ei mikään pettäjä

    Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5674
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2506
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1987
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1738
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      13
      1295
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe