Itse olen sitoutumaton ja äänestän aina asioita, en puoluetta. Minusta on typerää olla puolueuskollinen koska en ole samaa mieltä asioista oikeastaan yhdenkaan puolueen kanssa. Äänestän sitä puoluetta jonka kanssa minulla on sillä hetkellä eniten yhtenäväisiä ajatuksia. Ajat, mielipiteet ja ajatukset muuttuu ja niin pitääkin. Tunnen muutaman persu työttömän esim jotka yhä edelleen nama punaisena vaahtoavat somessa persujen puolesta vaikka matto on vedetty jalkojen alta. Muutenkin tämä koko poliittinen laitos on suomessa vanhentunut ja tehoton. Liikaa rahaa kuluu koko systeemiin kun kaiken voisi tehdä halvemmalla ja tehokkaammin. Nyt minua kiinnostelee että kuinka moni joka on äänestänyt hallituspuolueita, vaihtaa seuraavassa äänestyksessä suuntaa.
Kuinka moni vaihtaa puoluekantaa
19
190
Vastaukset
- Anonyymi00003
Puuppaako kimmiä ap? Se reppana..
- Anonyymi00013
Kerro, mistä on kysymys, kun kimmiä puuppaa?
Etsin tuota minulle aivan outoa juttua hakukoneellakin, mutta se ei löytänyt siitä mitään muuta linkkiä kuin suomi24:n, jossa sitä on käytetty ilmeisesti sinun toimestasi vaikka kuinka monta kertaa. - Anonyymi00018
Milloin sinä persuista pihalle potkittuja rotuopin julistajia ja Soinia fanittava ääliöoikeistolainen antipersu hakeudut hoitoon tuon sinun elämääsi hallitsevan persupakkomielteen kanssa? Yhtä ja samaa persujen perään itkemistä 18-22h/365vrk vuodessa oli arki tai pyhä, joulu tai juhannus.
- Anonyymi00004
Äänestätkö puoluetta tekojen vai ihan vaan uskoen lupauksiin jotka ei toteudu koskaan?
- Anonyymi00007
"seuraava hallitus, mistä ikinä se koostuukaan, joutuu tekemään vaikeaa päätöksiä. Uskoisin jopa, että [Juha] Sipilän kauden kikyt jäävät kalpenemaan näiden rinnalla."
Purra 14.09.2021
"Kansa ei jättisopeutuksista vaaleissa välttämättä kiitä. Sen sai tuta pääministeri Juha Sipilä kautensa päätyttyä."
Purra 31.12.2024 - Anonyymi00016
Minä äänestän silmittömässä matuvihassani aina perussuomalaisia, vaikka se pettäisi viimeisenkin lupauksensa.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Minä äänestän silmittömässä matuvihassani aina perussuomalaisia, vaikka se pettäisi viimeisenkin lupauksensa.
Milloin sinä persuista pihalle potkittuja rotuopin julistajia ja Soinia fanittava ääliöoikeistolainen antipersu hakeudut hoitoon tuon sinun elämääsi hallitsevan persupakkomielteen kanssa. Yhtä ja samaa persujen perään itkemistä 18-22h/365vrk vuodessa oli arki tai pyhä, joulu tai juhannus.
- Anonyymi00026
Anonyymi00016 kirjoitti:
Olet siis itsetuhoinen tyyppi?
- Anonyymi00008
tekoäly lakkauttaa puolueet ja silloin äänestetään ihmistä ei puoluetta
- Anonyymi00009
vappusatanen 🤣🤣🤣
- Anonyymi00024
Oih! Kiitos siitä.
Tosin ei ollut perussuomalaiset se, joka sen antoi.
En kyllä ole vaihtanut missään vaiheessa perussuomalaisiin.
Yrittäneet kyllä houkutulla. Houkutukset osoittautuneet paikkaansapitämättömiksi!
Kärsin niistä, vaikken äänestänytkään niitä!!
- Anonyymi00010
Puoluekantani tulee olemaan ikuisesti vihervasemmistolainen, ja siitä olen ylpeä.
- Anonyymi00015
On huomattu sinimustia fanittava Soinisti. 😂
- Anonyymi00011
Persut alkavat vaalien lähetessä väittää, että ovat protestipuolue.
Paskanmarjat. Persuilla ei ole mitään linjaa, eikä myöskään muuta tavoitteita kuin henkilökohtaiset hillopaalut. On vain yksittäisten poliitikkojen omia kähmintöjä itselleen ja omalle rahoittajalle.
Pyssypersu Oulusta on mainio esimerkki. Pelkää putoamista, vaikka on saanut veronmaksajien rahoista miljoonatuet ampumaseuralleen ja nyt viimeksi ajoi läpi susien metsästyksen. Uskoo kaikkien vaalipiirin metsästäjien äänestävän nyt häntä. Mitään muuta linjaa tai tavoitetta kyseisellä poliitikolla ei ole. On vain pyssyjen paukuttelu ja siihen liittyvät huvit.- Anonyymi00012
Milloin sinä persuista pihalle potkittuja rotuopin julistajia ja Soinia fanittava ääliöoikeistolainen antipersu hakeudut hoitoon tuon sinun elämääsi hallitsevan persupakkomielteen kanssa? Yhtä ja samaa persujen perään itkemistä 18-22h/365vrk vuodessa oli arki tai pyhä, joulu tai juhannus.
- Anonyymi00019
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tuo kulunut kopiokommentti kertoo aina, että nyt osui ja upposi. 🎯
😎 - Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Tuo kulunut kopiokommentti kertoo aina, että nyt osui ja upposi. 🎯
😎Tee historiaa vttuileva lu0tsi ja vastaa sinulle esitettyyn kysymykseen sen sijaan että tavoillesi uskollisena hyökkäät kysymyksen esittäjän kimppuun.
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Tee historiaa vttuileva lu0tsi ja vastaa sinulle esitettyyn kysymykseen sen sijaan että tavoillesi uskollisena hyökkäät kysymyksen esittäjän kimppuun.
Anonyymi00006
2026-02-01 22:53:03
https://blogit-cdn.a-lehdet.fi/uploads/sites/64/2015/05/leikattiin-silti.jpg
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQBm8gQ5OC8SrY1unMT75HcFmd6JAuC412IRw&s .
- Anonyymi00023
Anonyymi00021
2026-02-02 12:43:01
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kerro, mistä on kysymys, kun kimmiä puuppaa?
Etsin tuota minulle aivan outoa juttua hakukoneellakin, mutta se ei löytänyt siitä mitään muuta linkkiä kuin suomi24:n, jossa sitä on käytetty ilmeisesti sinun toimestasi vaikka kuinka monta kertaa.
Lue lisää
Kouvaako souverosti ap?
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3524491Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1462538Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822146- 1451690
- 261227
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!441222- 351178
- 791101
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!3451045Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1431029