Mikään ei muuttunut. Miksi ajattelet, että mikään voi jatkua, jos mikään ei muutu?
Mikään ei muuttunut
5
123
Vastaukset
- Anonyymi00001
Muuttuu ja on muuttunut. Mutta meidän pitää yhdessä välittää asiasta ja ymmärtää toisiamme. Enkä haluaisi, että olet minulle turhaan näin kova ja kylmä. En oikein tiedä mitä siitä ajattelisin, kun itse osoitan lämpöä ja välittämistä. ❤️ naiselta
- Anonyymi00002
Mikään ei ole muuttunut vuosien varrella minun näkökulmasta! Sinulla on omat erikoiset käsitykset kaikesta, etkä siksi ole koskaan pystynyt ymmärtämään minua! Minulla ei ole minkäänlaista halua enää ymmärtää sinua, enkä olen ymmärtänytkään sinun tapaasi toimia enää moneen vuoteen! Siksi en ole edes mielikuvissani pystynyt näkemään itseäni samassa tilassa kanssasi!
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mikään ei ole muuttunut vuosien varrella minun näkökulmasta! Sinulla on omat erikoiset käsitykset kaikesta, etkä siksi ole koskaan pystynyt ymmärtämään minua! Minulla ei ole minkäänlaista halua enää ymmärtää sinua, enkä olen ymmärtänytkään sinun tapaasi toimia enää moneen vuoteen! Siksi en ole edes mielikuvissani pystynyt näkemään itseäni samassa tilassa kanssasi!
Et taida olla Ap?
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Et taida olla Ap?
Ei se ole, aloittaja on nainen, eikä käytä huutomerkkejä.
- Anonyymi00005
Kotona, olen 169 65 c rinnat, treenattu vartalo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien1452841- 2322147
- 482030
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes2111942Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva261710Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.1441537Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä811453- 1221168
Työvoimatoimisto
Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve291144Onko jollekin vielä epäselvää Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen?
😺 On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen jo3131039