Mulle on ihan sama enää

Anonyymi-ap

Ehkä vuosi sitten oli sua vähän vielä ikävä. Ehkä välillä oon sulle vihainen.
Välillä joku esiintyy sinuna (tai minuna), tai sitten sinä itse muistelet.
Mutta toimintasi on osoittanut ettet minusta välitä... ei sillä että oma toimintani olisi ollut parempaa - ainakaan en tarkoittanut satuttaa sinua.
Kerroit minulle jo kauan sitten, teoillasi, sanoillasi, ja monta kertaa sen jälkeenkin.
Ja sitten pilkkasit, tai kaverisi pilkkasi. Tai miksei te molemmat.
Jep jep.
Ootkohan ylpeä itsestäsi? Siitä miten paljon se minua sattui? Se kuinka nauroit rakkaudelle? Toisen huonovointisuudelle jonka sait osaltasi aikaan?
Vitsi on siinä joka toista satuttaa, eikä se kenelle nauretaan.

Lopulta et mua tunne. Vaikka olisit kaipaustani kuinka lukenut, ehkä halusit satuttaa minua jotta tuntisit olosi hyväksi - painoit minua alas, muistelit kaikkea koettua pahaa... antamatta mitään mahdollisuutta sille, mitä hyvää meillä voisi olla.
Potkit ihmiset ulos elämästäsi, ja syljet ja haukut perään...
Tuollainenko haluat olla? Todella?

Jokaisen minä ohjaa johonkin suuntaan ja kohdalle tulee väkisin ne oppitunnit jotka on pakko niellä ja opiskella. Sain omat läksyni mm. sinulta. Kiitosta en sano. Anteeksikaan ei huvita pyytää, ellet pyydä ensin itse. Oletko ollut minulle muuta kuin ilkeä ja sattuva...? Ehkä kauan sitten... etkä ole täysin yrittänyt työntää minua poiskaan. Mietitkö aidosti omaa osuuttasi, vai... oliko sekin vain trollausta?
Ehkä etsit jotain, mutta et voi saada sitä minulta. Etkä tältä palstaltakaan välttämättä.
Ainakin näin on omalla kohdallani. Siltä tuntuilee että löydän sen mitä etsin, itsestäni.

Voit kirjoittaa minulle palstan ulkopuolella tai olla vaiti lopun ikääsi.
Onko sillä jotain väliä?
Vai kaivaisiko yhteydenpito haavat auki? Ehkä niin.
Minua ei pelota... koen trollit heikoiksi nykyään. Ehkä sinäkin olet heikko.
Jos olin ainut joka halusi keskustella... mitä sitten.
Ainakin voin olla tyytyväinen itseeni, siihen minkälainen olen.
Jos olet tyytyväinen itseesi, kun sinulle on helpompaa toimia tietyllä tavalla, ehkä se on vain sinun luonnolle mukavempaa ja siksikään emme ehkä voisi tulla toimeen.

En mä sulle toivoisi hyvää, mutten pahaakaan.
Oli kuitenkin joiltain ihmisiltä huonosti toimittu. Ehkä olit yksi heistä. Ehkä pilkkasit minua. Ehkä nauroit sille miten trollauksesi tuhosi. Ehkä nauroit kärsimykselleni, ja syyllistit omistakin toimistasi minua - syyllistit minua siitä mitä sait minussa julmuudellasi ja kylmyydelläsi aikaan.
Tiedätkö... se on vitun paljon heikompaa, kuin siitä selviäminen.

Olen tyytyväinen itseeni.
Oletko sinä?

7

258

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En ole.

• Anonyymi00002

Olin sulle silloin ilkeä myönnän ja olen myös pyytänyt anteeksi monessa eri paikassa ja monella eri tavalla. En ole saanut siihen mitään vastausta joten koen että en ollut sulle tarpeeksi tärkeä. Olisin halunnut selvittää välit ja olla edes frendi mutta en taida olla siihenkään sopiva. En tiedä mistään muista jutuista mistä kirjoitat.

• Anonyymi00004

Ei ilkeille ihmisille kannata antaa aikaansa.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ei ilkeille ihmisille kannata antaa aikaansa.

En ollut tahallaan ilkeä oli stressiä ym. Enkä halua täällä selitellä enempää. Ei kukaan ole täydellinen ja voi sanoa joskus toiselle mitä ei oikeasti tarkoita. Olen pyytänyt aidosti ja sydämestäni anteeksi. Mun mielestä sen pitäisi riittää. En voi enempää tehdä.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

En ollut tahallaan ilkeä oli stressiä ym. Enkä halua täällä selitellä enempää. Ei kukaan ole täydellinen ja voi sanoa joskus toiselle mitä ei oikeasti tarkoita. Olen pyytänyt aidosti ja sydämestäni anteeksi. Mun mielestä sen pitäisi riittää. En voi enempää tehdä.

Missä oot pyytänyt anteeks?

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Missä oot pyytänyt anteeks?

Monta vuotta sitten lähetin sulle töihin postia. Mesessä olen laittanut sekä myös täällä. Olen ainakin yrittänyt. Et ole ilmeisesti saanut sitten mihinkään näistä kolmesta tai nähnyt. Ei voi mitään kun ei onnistunut.

• Anonyymi00006

Maniassa vaan toimin ja jonossa oli miehiä. Huutelin vaan, tuleeko vielä joku. semmosta leikittelyä oli.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä

Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien
      Yhteiskunta
      110
      2537
    2. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      227
      2027
    3. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      181
      1817
    4. Tapettu

On joku kangaskadulla perjantaina
      Sotkamo
      44
      1565
    5. Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta

Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.
      Maailman menoa
      104
      1376
    6. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      122
      1148
    7. Onko jollekin vielä epäselvää Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen?

😺 On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen jo
      Luterilaisuus
      281
      901
    8. Mietin sua liikaa

Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli
      Ikävä
      65
      805
    9. Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?

Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä
      Maailman menoa
      40
      783
    10. Vanhemmassa miehessä

on sellaista elämän mukana tullutta viehättävää charmia. Hän paranee iän myötä niinkuin hyvä viini tai juusto! Tuli tuo
      Ikävä
      61
      761
    Aihe