Kiinnostaako Petolliset ja kenet haluaisit nähdä mukana uudella kaudella ohjelmassa?
Kestosuosikiksi nousseen sarjan 5. kaudella peli käynnistyy ennennäkemättömällä vauhdilla, kun 20 julkisuudesta tuttua pelaajaa saa ottaa kohtalon omiin käsiinsä jo ennen kuin he edes tapaavat toisensa ensimmäistä kertaa pyöreän pöydän äärellä...
Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/petolliset-uudistuu-radikaalisti-tallaista-poikkeuksellista-extraa-tilaajille-on-luvassa?s24
Petolliset uudistuu radikaalisti - Kenet haluaisit nähdä mukana ohjelmassa?

23
1114
Vastaukset
- Anonyymi00001
Samaa julkkistyrkky paskaa erivärisessä paketissa.
- Anonyymi00025
Ja Lauri Kottonen etu päässä
- Anonyymi00002
Verrattuna Brittien petolliset-ohjelmaan jossa on taviksia, niin onhan täällä kaikki tyrkyt jotka kiertävät ohjelmasta toiseen niin tavattoman yksinkertaisia porukkaa. Kun ohjelmaa liikaa muokataan, niin siitäkin tukee pannukakku lopulta.
- Anonyymi00013
Näin on👍
- Anonyymi00003
No en sitten ketään,katsooko näitä joku???
- Anonyymi00004
Sitten se pakollinen kiintiöhomppeli juontajana.
- Anonyymi00011
Se on pakollinen.
- Anonyymi00005
Valitseeko Strandberg tälläkin kaudella homppelin/t petollisiksi?
- Anonyymi00006
Petolliset sarjan voisi lopettaa kokonaan, huono sarja ja liian synkkä.
- Anonyymi00020
Miksi katsot ohjelmaa mistä et pidä. Katsojaluvut määrää sen mitä näytetään ja mitä ei.
- Anonyymi00007
Tosi loistava sarja suomalaisenakin versiona, tykkään julkkisosallistujista, nevovat parempia ja mielenkiintoisempia kuin tavikset U K:n versiossa.
- Anonyymi00008
Stranberg on ihan mahtava juontaja, en käsitä näitä homovihaajia, pitäköön mölyt mahassaan, koska ovat niin tyhmiä.
- Anonyymi00015
Ei juontajalla väliä, mutta liian arvattaavaa että homo aina petollisena.
- Anonyymi00009
Tuksu olisi kivaa nähdä pitkästä aikaa ♥️♥️♥️😘😘😘🥰🥰🥰
- Anonyymi00012
Aina samat kuluneet, ärsyttävät naamat...ei kiinnosta kuka muka turha sinne menee
- Anonyymi00014
Uutisvuodon Peter Nymanin.
Ensimmäistä kertaa saataisiin
älykkö mukaan ohjelmaan.- Anonyymi00016
Millä perusteella älykkö, kun kertonut tyhmiä vitsejä uutisvuodossa?
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Millä perusteella älykkö, kun kertonut tyhmiä vitsejä uutisvuodossa?
Sepä se, et tajua edes tätä.
Olet epäilemättä demari.
Huumorintajuton sosiaalidemokraatti. - Anonyymi00023
Anonyymi00017 kirjoitti:
Sepä se, et tajua edes tätä.
Olet epäilemättä demari.
Huumorintajuton sosiaalidemokraatti.Jos on sinua älykkäämpi, ei tarkoita että olisi älykkö.
Yhden kauden olen katsonut. Oli mielenkiintoinen. Ehkä katson. Olisi mielenkiintoista nähdä tavallisia ihmisiä vaihteen vuoksi kisaamassa. Englantilaisessa versiossa on ollut tavallisia ihmisiä kisailemassa. Suomessa on jostain kumman syystä juututtu siihen, että lähes joka kisassa täytyy olla julkkiksia kisailemassa, vaikka kisojen alkuperäisissä versioissa (jos formaatti ulkomaalainen) on yleensä tavallisia ihmisiä. Ymmärrän, että vaikka Tähdet,tähdet ja Tanssii tähtien kanssa on julkkiksia kisailemassa, kun nimetkin sen jo kertoo, mutta voisi välillä esim. tässä Petollisissa olla tavallisiakin ihmisiä. Julkkiksia vastaan ei ole mitään, mutta vaihtelu voi virkistää.
- Anonyymi00018
Kyllä alkuperäisessä Taskmasterissa (UK) ainakin on käsittääkseni julkkiskisaajia, tosin monet täkäläisille tuntemattomampia.
- Anonyymi00022
Paras tositv sarja, jes jes.. Tosin Brittiversio on PAREMPI kun on "tavallisia" ihmisiä..
- Anonyymi00024
Lauri Kottonen on varmasti kaikkein eniten ärsyttävin ihminen niin itseensä täys äijä kunvainvoi olla ei varmasti helpoin kilpakumppani mutta kun pudotatte sen heti pois niin ei siitä ole silloin haittaa eikä ärsytä enään
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109878"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483