Alkoi veetuttaa, kun yksikään taksikuski ei ollut päivystämässä minua varten ilmaiseksi yöllä, jotta olisin päässyt lähiökuppilasta kotiin. Lakia on muutettava heti ja pakotettava taksiyrittäjät päivystämään joka tolpalla ilman palkkaa. Jouduin kävelemään kännissä, sitä en voi hyväksyä. Olisin voinut vaikka liukastua. Olin sentään varannut taksimatkaan 5 euroa, koska en maksa ylihintaa.
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Kyllä sulla kävi huonosti....,,
- Anonyymi00002
Ei sattunut yhtää... poliisia .... verotarkastajaa... työsuojelutarkastaja... tai trafin virkamiestä.... tai edes taksitarkastajaa mersunsa kanssa nuuskimassa tolpilla.... että olisit saanut pummata kyydin niiltä
- Anonyymi00003
Vitosen kyydeillä ei suomineidon budjetin alijäämää hoideta olis aika ruveta antaa kenkää näille turhille tolppien virkamiesnuuskijoille
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1621568Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1381218Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216889- 70836
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63727- 53722
- 46705
- 87627
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt190592- 52582