Että olen kaiken aikaa ollut tietoinen, kaikesta. Milloin olen salaillut sinulta, feikkiprofiileja tai mitään muutakaan, tuo kuulostaa epätoivoisen ihmisen yritykseltä nostaa itseään jalustalle.
Sinua vain ärsyttää, että kaikesta huolimatta saan tahtoni läpi, mikä ei ole edes paha? Turhaa, ei ole mitään syytä sille, miksi asiat menee niin kuin menee, tai miksi, jotkut vähemmän moraaliset ihmiset saa asioita enemmän kuin enemmän moraaliset kiltit koulupojat, maailma on aina ollut raadollisen epäreilu, eikä sitä kannata tänne tulla purkamaan.
Etenkään ihmiseen ,josta kaikki älykkäät ihmiset huomaa, sen mitä sinä et, se jääköön sinulle mysteeriksi...
Etkö sinä itsestäsi liikaa luuleva pieni ihminen ymmärrä
34
254
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Miksi vaivaudut kirjoitteleen tänne asiaa jos olet noin varma "voitostasi"?Ajattelen itse näin....
....Pahan tekijäni vaikka halvautuu kaulasta alaspäin,en enään tuhlaa ajatuksiani sen jälkeen häneen.Hän on saanut opetuksen ja asia on siinä.En ulisee enään jälleen miten se tyyppi oli pilannut minun elämää tappamalla autollaan,humalassa minun pienen lapseni.Valitettavasti minulla ei ole mitään tekemistä tuon tapahtuman kanssa, olen pahoillani siitä, jos kuvittelit niin.
Kirjoitin, koska nautin trolleille piikittelystä.- Anonyymi00002UUSI
EgoKuolema kirjoitti:
Valitettavasti minulla ei ole mitään tekemistä tuon tapahtuman kanssa, olen pahoillani siitä, jos kuvittelit niin.
Kirjoitin, koska nautin trolleille piikittelystä.Ok,miten tiedät kuka on trolli?
- Anonyymi00003UUSI
EgoKuolema kirjoitti:
Kirjoitusasu ja aika.
Aika?
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ok,miten tiedät kuka on trolli?
Sinä nyt et ainakaan osaa erotella niinku mitään kun astut päivä toisensa perään tämän palstaäijän eli juurikin trollin rysään
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Aika?
Niin, palstaäijä taitaa ikäänkuin kehua retostella luultavasti yöllisiä aikaansaannoksiaan. Ymmärrätkö mitä tarkoitan? Et varmaankaan, kun sinulla on tällainen tahtotila päällä yytsiä joku tarina mitä ei todellisuudessa ole
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sinä nyt et ainakaan osaa erotella niinku mitään kun astut päivä toisensa perään tämän palstaäijän eli juurikin trollin rysään
Se vain näyttää siltä.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Niin, palstaäijä taitaa ikäänkuin kehua retostella luultavasti yöllisiä aikaansaannoksiaan. Ymmärrätkö mitä tarkoitan? Et varmaankaan, kun sinulla on tällainen tahtotila päällä yytsiä joku tarina mitä ei todellisuudessa ole
Sinä hyökkääjät vastaan ja se kertoo että tarina on tosi.
- Anonyymi00004UUSI
Sanoppas sitten milloin käyn seuraavan kerran paskalla?
- Anonyymi00009UUSI
Olet sinäkin varmaan tärkeä, joku sanokoon potan äärellä hurraa äitisi tai muu
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Olet sinäkin varmaan tärkeä, joku sanokoon potan äärellä hurraa äitisi tai muu
Hyvin kuunneltu.
- Anonyymi00005UUSI
Kuulostaa siltä että sulla on pitkä matka vielä egokuolemaan.
- Anonyymi00010UUSI
Ironista, ettet itse ymmärrä tätä omalla kohdallasi vaan dramaturgioit näillä mukanasevilla kommenteilla tätä väsynyttä äijää joksikin toiseksi ja sama toistuu per profiili
- Anonyymi00006UUSI
Mikä se sinun tahtosi on?
- Anonyymi00011UUSI
Menehän palstasetää haastatteleva rikkinäisten ihmisten ”ystävä” vaikka raittiiseen ilmaan tuumaamaan tätäkin uusiksi 🚩
- Anonyymi00012UUSI
Olisiko aika ottaa välillä se mustasusi hahmo naftaliinista ja tämän kyseisen skitsofreenisen hahmon pakkomielle siihen ”nettaan". Kuuluu muuten tietynlaiseen neurokirjolliseen sairauteen tuoda esille julkisesti näitä sairaita fantasioitaan, uskomus siihen että ei jää koskaan kiinni myös hyvin vahvana...
- Anonyymi00014UUSI
Näinpä. Tämä niin kiintoisa mustasusi saaga on löydettävissä K- nainen ketjussa. Siellä olis taas niitä nimikirjaimia, haittaohjelmia ja muuta kiintoisaa pröötprööttiä
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Näinpä. Tämä niin kiintoisa mustasusi saaga on löydettävissä K- nainen ketjussa. Siellä olis taas niitä nimikirjaimia, haittaohjelmia ja muuta kiintoisaa pröötprööttiä
Sairaimmat sekoilut siihen töräykseen liittyen löytyy jo vuosien takaa.. Ehkä en kuitenkaan nostata verenpainettani nyt enempää sillä aiheella, mutta eiköhän se ole selvää jo.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Sairaimmat sekoilut siihen töräykseen liittyen löytyy jo vuosien takaa.. Ehkä en kuitenkaan nostata verenpainettani nyt enempää sillä aiheella, mutta eiköhän se ole selvää jo.
Samaa mieltä, hillitty mieli pystyy parempaan ja pitkäjänteisempään työskentelyyn. Oppinut vuosien varrella kans
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Samaa mieltä, hillitty mieli pystyy parempaan ja pitkäjänteisempään työskentelyyn. Oppinut vuosien varrella kans
En epäile hetkeäkään " t nainen".
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Slummissa ikänsä vaikuttanut.Miten sinä et ole edennyt aikaisemmin elämässäsi?Ai niin yhteinen vihollinen yhdistää.
- Anonyymi00020UUSI
Ei se jää suljetussa verkossa kiinni.Te ootte kaikki siinä.Haittaohjelman tekemä yhteispervoilu.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Slummissa ikänsä vaikuttanut.Miten sinä et ole edennyt aikaisemmin elämässäsi?Ai niin yhteinen vihollinen yhdistää.
Prioriteettini ei ole eteneminen, ainakaan sillä tavalla mikä sopisi agendaan. Jännä eikö.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kerro gubbe tai joku tästä urbaanista ympäristöstä miljöönä mahdollisimman takautuvasti esim vaik ysärille saakka
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ei se jää suljetussa verkossa kiinni.Te ootte kaikki siinä.Haittaohjelman tekemä yhteispervoilu.
Saitko palstaäijä monenkin liian uteliaan yksilön tiedot kun spämmäsit sitä hotsit gimmat- linkkiä? En ole vahingoniloinen, mutta
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Saitko palstaäijä monenkin liian uteliaan yksilön tiedot kun spämmäsit sitä hotsit gimmat- linkkiä? En ole vahingoniloinen, mutta
Jotkut ainakin raportoi että 404 page not found. Ei muuta ko työpaikan koneet vaivihkaa huoltoon jos vähän junnaa
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Jotkut ainakin raportoi että 404 page not found. Ei muuta ko työpaikan koneet vaivihkaa huoltoon jos vähän junnaa
Tai kyynärpäätä ronskisti se putos
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Prioriteettini ei ole eteneminen, ainakaan sillä tavalla mikä sopisi agendaan. Jännä eikö.
Jooh, joku hermostunut kävelevä vtutus ei tiedä mihin tai kumpaan suuntaan nyt verbaalisella pesarilla (sai muuten siepit siitä ilmaisusta kun koki, että puhuttelet sitä koska on kukkuu) huitoa päin pinjataa kummasta tulis ns karkkia
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Et siis ole vieläkään täysin sisäistänyt että analyyttinen mieli leikkaa ja toimii paremmin ja on ehdottamasi ”vaarallisempi” kuin kiihtyminen nollasta sataan sen kummemmin miettimättä? No ei siinä, mikä sulle toimii mielestäsi parhaiten. Just palstaäijä varmaan kirjoittelisikin jotain tällaista, että hiljaa hyvä tulee tms. Eiköhän sieltä tulisi jos tullakseen tasan sitä samaa yhyytä mitä aina ennenkin. Mutta joo, tänään olen tukihahmo taas
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Et siis ole vieläkään täysin sisäistänyt että analyyttinen mieli leikkaa ja toimii paremmin ja on ehdottamasi ”vaarallisempi” kuin kiihtyminen nollasta sataan sen kummemmin miettimättä? No ei siinä, mikä sulle toimii mielestäsi parhaiten. Just palstaäijä varmaan kirjoittelisikin jotain tällaista, että hiljaa hyvä tulee tms. Eiköhän sieltä tulisi jos tullakseen tasan sitä samaa yhyytä mitä aina ennenkin. Mutta joo, tänään olen tukihahmo taas
Etkös sinä taustalla hääräilevä immeinen tiedä melko hyvin tuosta analyyttisyydestä ja mitä se täällä päässä on. Eikä siinä, hyvä että tiedät, siihen kun jotkut nojautuu niin voi päästellä vaikka mitä lööperiä odottaen analyyttistä vastaanottoa..
- Anonyymi00013UUSI
Okei hani. Tämä selvä
- Anonyymi00016UUSI
Sie se oit kans palstasetälle sutkautteleva pitkä poika niin ”vain” eli
- Anonyymi00032UUSI
On ne sexyt silmät👁️👁️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien1232644- 2302080
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1851857- 501767
Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.1391487Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva211485Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä581356- 1221158
Onko jollekin vielä epäselvää Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen?
😺 On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen jo291952Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli65835