Sähköyhtiöt vainoaa sähkökiukaita tehomaksuineen
Näin on totuus
8
181
Vastaukset
- Anonyymi00001
No niin jullit ottaako pattiin
- Anonyymi00002
Umpisokea kävelee viihtoladulla
- Anonyymi00003
Vetelä siellä vetelä täällä vetelänä istut kiukaan päällä
- Anonyymi00004
Hallitus vainoaa kansaa tehomaksuilla. Kiitos Riikka- Petteri.
- Anonyymi00005
iikka Purra@ir_rkp. 29. elokuuta 2022
Sähkön hinta on räjähtamassa kasiin.
Perussuomalaiset vaatii välittömiä toimia ja hallitusta hätäkokoukseen.
Pikkunäprääminen ei enää riitä korjaukseksi -on puututtava hintoihin. Muuten kuluttaja romahtaa eikä kyse suinkaan ole vain pienituloisista."- Anonyymi00007
Minulla on edelleen määräaikainen sopimus.
Kyllä ihmiset kesällä hehkuttaa laskuistaan kuinka pieniä laskuja on ja hehkutetaan tuulivoimaloita..
Tästä on varoitettu ettei tuulivoiman varaan kannata liikaa varata Suomen sähkö teollisuutta.
Nyt nähdään mitä se oikeasti on.
Ja kas missä on Suomen uusiutuvien kommentit , nyt kun lavat jäässä. - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kyllä ihmiset kesällä hehkuttaa laskuistaan kuinka pieniä laskuja on ja hehkutetaan tuulivoimaloita..
Tästä on varoitettu ettei tuulivoiman varaan kannata liikaa varata Suomen sähkö teollisuutta.
Ja kas missä on Suomen uusiutuvien kommentit , nyt kun lavat jäässä.Fortum Suomeen ei rakenneta uutta ydinvoimaan. Misä sitten saat sähkösi?
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ja kas missä on Suomen uusiutuvien kommentit , nyt kun lavat jäässä.Fortum kertoi juuri lisäävänsä uusiutuvaa.
https://yle.fi/a/74-20206617
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073025Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1222052
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671389
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233