Mietin, kun mies etsii sopusuhtaista, pyöreää tai xxl kokoista naista, niin kannattaako minun edes jatkaa tutustumusta. Olen hoikka , mutta muodokas kriittisistä kohdista. Eikö miehen mieltymys ole selkeästi runsas nainen? Mies on mielenkiintoinen
, mutta taitaa olla ohi minulle. Tässä huomaa sen, että kaikki miehet eivät halua hoikka naista, vaan runsaamman naisen. Joten todella ala-arvoista, sillä olen lukenut kirjoituksen , jossa haukkutaan palstan naisia pullukoiksi. Jokainen on sellainen kun itse on ja kelpaa sellaisena, kun on. Jokaiselle naistyypille on omat ihailijansa.
Lähtökohdat seurustelulle
45
253
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kun rakastuu, niin rakastuu. Ei siinä ulkonäköseikat vaikuta puoleen eikä toiseen.
- Anonyymi00016UUSI
Yksikään mies ei aidosti rakasta ketään naista. Ulkonäkö niille prioriteetti ykkönen naisessa. Sen tämä palsta opettanut.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Yksikään mies ei aidosti rakasta ketään naista. Ulkonäkö niille prioriteetti ykkönen naisessa. Sen tämä palsta opettanut.
Palstan keskiverto mies on huono esimerkki miehistä yleensä. Palstan miehet, jotka puhuu naisten ulkonäöstä prioriteettina on sinkkuja ihan syystä. Ne miehet, joille naiset on ihmisiä ja elämänkumppaneita, ei hauku naisia palstalla. :)
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Palstan keskiverto mies on huono esimerkki miehistä yleensä. Palstan miehet, jotka puhuu naisten ulkonäöstä prioriteettina on sinkkuja ihan syystä. Ne miehet, joille naiset on ihmisiä ja elämänkumppaneita, ei hauku naisia palstalla. :)
Täällä käy naimissa olevat miehet haukkumassa naisia ihan siinä kuin muutkin. Se kulta mussukka vieressä kertoo tänne oikeasti minkälaisena naisia pitää. Tää on loistava paikka ymmärtää miehiä. Jokainen mies vaihtaa silmän räpäyksessä kauniimpaa jos tulee tilaisuus. Ei miehet rakasta ketään.
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Täällä käy naimissa olevat miehet haukkumassa naisia ihan siinä kuin muutkin. Se kulta mussukka vieressä kertoo tänne oikeasti minkälaisena naisia pitää. Tää on loistava paikka ymmärtää miehiä. Jokainen mies vaihtaa silmän räpäyksessä kauniimpaa jos tulee tilaisuus. Ei miehet rakasta ketään.
Minäkin ajattelin suurimman osan elämääni noin. Siksi olenkin ollut mielelläni sinkku. Ennemmin yksin kuin huonon miehen kanssa. Näin vanhemmalla iällä sitä kuitenkin on nähnyt myös toisenlaisia miehiä, joilla oikeasti on sydän paikallaan. Vaikka he ovat häviävässä vähemmistössä, niin ei niitä nainen elämäänsä tarvikaan kuin sen yhden. <3
- Anonyymi00002UUSI
Ei kannata. Jokainen mies haaveilee oikeasti Victoria's Secret -enkelistä.
- Anonyymi00023UUSI
Aha no ei kyllä vinkkisi avaudu.
- Anonyymi00003UUSI
Kyllä ulkonäöllä on mielestäni jonkin asteinen painoarvo. En ihastuisi ensisilmäykseltä isomahaiseen mieheen. Jotta ihastuisin, niin hänen pitäisi olla erityisen älykäs, aidosti empaattinen ja sydämmellinen.
- Anonyymi00026UUSI
Minä oon aina tykännyt vähän pulleista, rotevista miehistä. Mutta sitten tuli hoikka/laiha mies, johon ihastuin. Se siitä mun "miestyypistä" sitten. Ei se ulkonäkö merkkaa, kun tosiaan sisältä mies on kultaa.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Minä oon aina tykännyt vähän pulleista, rotevista miehistä. Mutta sitten tuli hoikka/laiha mies, johon ihastuin. Se siitä mun "miestyypistä" sitten. Ei se ulkonäkö merkkaa, kun tosiaan sisältä mies on kultaa.
Tuota minäkin toivoisin, pois koko ulkonäkö ja katse syvälle sisälle. Silloin voi itsekin olla ihan mitä vaan.
- Anonyymi00004UUSI
Lähtisin siitä liikkeelle että onko itselleen sopiva ihminen kyseessä. Paino on sinällään toisarvoinen asia, toki rakkauteen kuuluu myös fyysinen viehätys. Ei pitäis ajatella niin paljon ulkonäköä.
- Anonyymi00005UUSI
Muodokas kriittisistä kohdista? Siis omenamallinen vartalo?
- Anonyymi00007UUSI
Rinnakas, kapea vyötärö ja pyöreä takapuoli, mutta olen hoikka enkä aijo lihoa. Kelpaan tälläisenä tai en ollenkaan.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Rinnakas, kapea vyötärö ja pyöreä takapuoli, mutta olen hoikka enkä aijo lihoa. Kelpaan tälläisenä tai en ollenkaan.
Entäs naama miltä se näyttää tai luonne millainen se?
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tuohan on juuri miesten mieleen.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tuohan on juuri miesten mieleen.
Oisko se tämän provon pointti.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Entäs naama miltä se näyttää tai luonne millainen se?
Toi AP on varmaan se ruma sorsannaama Järvenpäästä jolle mun mies vain nauroi .
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Olen aloittaja, enkä provosoi. Kaikki miehet eivät pidä minun näköisetä naisesta, vaan he haluavat leveä lanteisen, muodokkaan naisen kilojen kanssa. Kilot eivät kaikkia miehiä haitta. Olisi erittäin kummallista, jos vain yksi standardi tyyppinen nainen kiinnostaisi kaikkia miehiä. On miehiä, jotka eivät pidä rintavista naisista, tai kapeasta lantiosta, vaikka takapuoli olisi pyöreä.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Toi AP on varmaan se ruma sorsannaama Järvenpäästä jolle mun mies vain nauroi .
En asu Järvenpäässä päinkään enkä ole tavannut ketään tältä palstalta.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Olen aloittaja, enkä provosoi. Kaikki miehet eivät pidä minun näköisetä naisesta, vaan he haluavat leveä lanteisen, muodokkaan naisen kilojen kanssa. Kilot eivät kaikkia miehiä haitta. Olisi erittäin kummallista, jos vain yksi standardi tyyppinen nainen kiinnostaisi kaikkia miehiä. On miehiä, jotka eivät pidä rintavista naisista, tai kapeasta lantiosta, vaikka takapuoli olisi pyöreä.
Miksi sinä puhut miestenpuolesta? Miehet erimieltä asiasta. Tuo vaan sinun kuvitelma.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Joo mutta et fetissi miehille joiden mieltymys ei oo toi tylsän taloustavaran näköinen tarvisnainen vaan jotakin ihan muuta ...
Sä et oo kiinnostava seksis se on se homma
Etsi mies jonka mielestä sä oot parasta maailmassa .
Älä tyydy mihin vain kohteluun vaan ole nainen!
. - Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Varmaan. Kehujen kalastelua koko aloitus.
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Miksi sinä puhut miestenpuolesta? Miehet erimieltä asiasta. Tuo vaan sinun kuvitelma.
Näen minkä näköisiä naisia miehet katsovat... iik vai onko tämä niin päin, että minä vertaan itseäni leveälanteiseen naiseen ja mietin, että miehet haluavat heitä, vaikka itse saan paljon katseita. Nyt tuleva deittini tykkää pyöreistä tai xxl kokoisista naisista. Lähtökohta ei ole hyvä treffeille. Se on kirjoituksen pääpointti ja analysointi.
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Näen minkä näköisiä naisia miehet katsovat... iik vai onko tämä niin päin, että minä vertaan itseäni leveälanteiseen naiseen ja mietin, että miehet haluavat heitä, vaikka itse saan paljon katseita. Nyt tuleva deittini tykkää pyöreistä tai xxl kokoisista naisista. Lähtökohta ei ole hyvä treffeille. Se on kirjoituksen pääpointti ja analysointi.
No ei ole. Miksi menet. Sama kuin menisit homon kanssa treffeille.
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Ihannevartalo naisella on pyöreärintainen, kapeavyötäröinen ja leveälanteinen. Ei kapealanteinen. Vyötärö- lantio-suhde merkitsee. Niiden ero pitää olla riittävän suuri, että on naisellinen.
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Ihannevartalo naisella on pyöreärintainen, kapeavyötäröinen ja leveälanteinen. Ei kapealanteinen. Vyötärö- lantio-suhde merkitsee. Niiden ero pitää olla riittävän suuri, että on naisellinen.
Tuo on aika ongelmainen tapa ajatella elämää ja kehosuhdetta ja määritellä muiden mahdollisten mieltymysten kautta omaa asemaansa maailmassa. Oletko ajatellut terapiaan menemistä?
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Tuo on aika ongelmainen tapa ajatella elämää ja kehosuhdetta ja määritellä muiden mahdollisten mieltymysten kautta omaa asemaansa maailmassa. Oletko ajatellut terapiaan menemistä?
Heteromiehenä ja isänä minulla ei ole tässä faktassa mitään ongelmaa. Tuo ihanne on ollut biologinen tosiasia kautta aikojen. Nainen, joka fyysisesti näyttää naiselta, on yleensä hedelmällinen.Nyt kun naisten vyötärönympärys on kasvanut ja miehistynyt, myös lapsettomuus on lisääntynyt. Samoin miesten kehot ovat muuttuneet feminiinisemmiksi. Leveälanteinen mies ei ole lisääntymismieleessä ihanteellinen.
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Olen lähinnä x-vartalo. Ja ajattelen samallalailla, että naisen pitäisi olla leveä lanteinen ja paksusäärinen ollakseen naisellinen. Mutta olen tyytyväinen itseeni vaikka minusta ei päärynävartaloa sakkaan. Olen hyvä x- vartaloinen ja tyytyväinen siihen. Mietin vaan, että mikäli olisin nyt jonkun miestyypin ihanne, niin kuinka kauan kestäisi, kun hän haluaisi päärynävartaloisen- tai xxl- kokoisen naisen.
Pointti, riittääkö miehelle oikeasti mikään, vaikka kotona esitettäisiin tyytyväistä ja kumpania näyteltäisiin ystäville mielellään. Tätä asiaa oli myös ketjussa toinenkin nainen kommentoinut. Vielä selvemmin, mikäli miehet katsoo vain naisen ulkonäköä, niin millainen nainen riittää loppuelämäksi? Voiko oikeasti ulkonäkö olla ratkaiseva tekijä?
- Anonyymi00006UUSI
Jokaisella on biologinen paino, ja naiselle muodostuu lantio ja rinnat. Lantion rasva on hyvästä. Yleensä päärynä vartaloisella on litteä vatsa. Lantiorasvaisella naisella on suuremmat estrogeeni varastot mikä on hyvä. Jos tämän muotoinen nainen laihduttaa, niin hän menettää nämä edut, lisäksi rinnat. Rinnat ovat rasvakudosta. Rakasta itseäsi.
- Anonyymi00034UUSI
Tämäkin päärynä luuli, että vatsakas roteva mies on se oma miestyyppi, mutta niin vaan kun tuli vastaan oikea luonteinen hymyilevä mies silmineen, joka oli laiha… niin sillä ei ollutkaan enään mitään väliä.
- Anonyymi00008UUSI
Kylllä minulla ainakin baarissa vientiä riittäisi jos olisin sinkku, ihan kaikenkokoiset ja ikäiset ja varatutkin miehet hännystelee, ja vaikka useimmat tietävät että olen varattu ja että minulta ei irtoa. Kauniiksi ja seksikkääksi sanottu usein, vaikka en todellakaan ole mikään laiheliini vaan päinvastoin. Että makuja on monenlaisia :)
- Anonyymi00011UUSI
Olen täysin samaa mieltä kanssasi, kaikki miehet ei etsi Victoria's Secret -enkeliä. Niin monta kun on miestä, niin paljon on eri makujakin 😊
- Anonyymi00012UUSI
Ok. Nähdään taas päiväkahvilla?
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä kanssasi, kaikki miehet ei etsi Victoria's Secret -enkeliä. Niin monta kun on miestä, niin paljon on eri makujakin 😊
Ei pidä paikkaansa. Tietävät etteivät niitä saa.
- Anonyymi00021UUSI
Läskejä naisia kaipaavilla on äärimmäisen harvinainen fetissi, kannattaa pysyä kaukana niistä tyypeistä.
Lihavuus kertoo laiskuudesta ja tyhmyydestä, ihmisestä, joka ei välitä edes omasta terveydestään. Miksi kukaan sellaista haluaisi.- Anonyymi00025UUSI
No niin tulihan se sieltä. Nyt voidaa porukalla ruveta haukkumaa. Aloituksen tavoite saavutettu!
- Anonyymi00031UUSI
Taidat olla todella nuori ja lapsellinen. Omia lapsia sinulla ei toivottavasti ole, eikä olekaan. Sen huomaa elämänasenteestasi. Voi jestas mikä pölvästi teksti tuo sun kirjoittama 😡🤦♀️🤦♀️🤦♀️
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Taidat olla todella nuori ja lapsellinen. Omia lapsia sinulla ei toivottavasti ole, eikä olekaan. Sen huomaa elämänasenteestasi. Voi jestas mikä pölvästi teksti tuo sun kirjoittama 😡🤦♀️🤦♀️🤦♀️
No niin, tulihan se sieltä. Läskit ei kestä totuutta ja raivostuu kun joku kertoo faktat.
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Lapset syntyy tänne opettamaan vanhempiaan, haastamaan niiden näkemyksiä ja ajatuksia. Niinkuin tämä tyyppikin on tehnyt ja meistä itse jokainen.
- Anonyymi00038UUSI
Todella ihmeellistä, että tuollainen kultakimpale on sinkku ja ikäväpalstalla. Nyyh.
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Todella ihmeellistä, että tuollainen kultakimpale on sinkku ja ikäväpalstalla. Nyyh.
Läskit laihduttakaa ihmisten mittoihin, niin ei tarvitse aina olla muille vihainen ja katkera.
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
No niin, tulihan se sieltä. Läskit ei kestä totuutta ja raivostuu kun joku kertoo faktat.
Mistäs sinä tiedät minkä kokoinen olen?
- Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Lapset syntyy tänne opettamaan vanhempiaan, haastamaan niiden näkemyksiä ja ajatuksia. Niinkuin tämä tyyppikin on tehnyt ja meistä itse jokainen.
Juuri näin. Kukaan normaali äiti tai isä ei tuollaisia kommentteja kirjoittaisi 😊 t.hoikka
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Voi pyhä yksinkertaisuus sinua raukkaa 😂
- Anonyymi00042UUSI
Suurinosa naisistakin tykkää vähän rotevammista miehistä. Laihana saa enemmän huomautuksia että syö syö tai ootpa laihtunu. Ylipainoisetkin on kovia huomauttelemaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien1232644- 2302080
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1851857- 501767
Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.1391487Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva211485Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä581356- 1221158
Onko jollekin vielä epäselvää Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen?
😺 On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen jo291952Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli65835