Mieti sitä. Ei ollut mitään syytä. En tiedä mikä muhun iski ,piru ilmeisesti. Oli kova stressi. Kysyit siinä tilanteessa monta kertaa olenko tosissani. Jostain syystä vastasin että olen enkä edes oikeasti ollut. Olen niin pahoillani kaikesta ja kadun sitä miten sua kohtaan käyttäydyin. Toivoin että oltais kohdattu ja olisin voinut suoraan pyytää anteeksi mutta ei olla.Olen itkenyt monta kertaa ja myös samalla kun tätä kirjoitan. Ymmärrän että haluat pysyä musta kaukana. Kiitos kun olit mun elämässä .Olit ja olet vieläkin mulle tosi tärkeä ihminen. J naiselta Aalle.
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Aatella. Aina se on J nainen joka on vittumainen tai touhuaa pahojaan toisten selän takana. Oletko mustaleski
- Anonyymi00002
Tämä aloitus on aidosti sydämmestä kirjoitettu. Jos täytyy vielä syyllistää niin se on tietysti täysi oikeus mutta ikävä lukea. J
- Anonyymi00003
Kukas se viimeksi oli. Jatkuva kysely myrsky ja uhkailua. Jokainen saa osansa. Jopa naiset tällä palstalla on syyllisiä. Hoida j vaan omat asias. Älä tuo niitä tänne ja syyttele syyttömiä
Sait viimeksi paljon pahaa aikaan- Anonyymi00004
Ok. Selvä juttu. Poistun elämästäsi lopullisesti. Et kuule musta koskaan mitään. J
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1911694
- 861443
- 1041068
Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..17995- 48939
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su44878Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.133701Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83676Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30661Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!23617