Olen pian 29 vuotta täyttävä mies. Olen pitkään haaveillut aisankannattajaksi tulemisesta. Haaveissani olisi seurustella jonkun minua nuoremman isopeppuisen salikaunottaren kanssa joka julkisestikin tykkää pukeutua provosoivasti (niukat urheilutopit ja persvakolegginsit ovat minusta erittäin kiihottavia) ja nauttii vieraiden miesten huomiosta.
Haluaisin katsella vierestä kun joku isokullinen minuakin reilusti vanhempi mies nussii tyttöäni. Nussija voisi olla myös musta mies. Haluaisin katsella akteja joko muna kädessä tai siveysvyöhön lukittuna. Tyttöni voisi myös harrastaa ryhmäseksiä usean isomunaisen astujan kanssa tai ottaa mukaan myös naisia. Hän voisi päästää minut välillä säälistä liukkaille mutta muuten saisin lähinnä vain katsella.
Bi-jutut eivät kiinnosta alkuunkaan.
Haluan olla aisankannattaja
34
1073
Vastaukset
- Anonyymi00001
Lisään vielä, että pieni verbaalinen alistaminen naisen suunnalta olisi myös erittäin kiihottavaa. Kullini ei ole maailman pienin, mutta ei suurimmastakaan päästä ole. Haluaisin, että tyttöni joko pannessa vieraiden miesten kanssa tai päätäessään minut liukkaille kehuisi rakastajiaan ja moittisi kulliani.
AP - Anonyymi00002
Vanhempana miehenä olisi upeaa nussia nuorta riittävän rietasta naista.
- Anonyymi00035
Seksitreffit - https://hespac.com/victoriamilanfi.htm
Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi. Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.
- Anonyymi00003
Ottakaa musta mies ja näet miten musta kulli aiheuttaa tytöllesi kerta toisen jälkeen orgasmin. Ja tietysti paljaalla. Kestäisitkö katsoa?
- Anonyymi00004
Kullini ei ainakaan kestäisi vaan roiskisi spermat ennenaikaisesti.
AP - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kullini ei ainakaan kestäisi vaan roiskisi spermat ennenaikaisesti.
APKatsoisit kuinka mustasta parrusta vasta puoli vartta sisällä ja tyttö tärisee orgasmin kourissa ja musta käskee sinua katsomaan tarkemmin kuinka tyttö anoo lisää. Ja tosiaan paljaalla. Kai tiedät kuinka vahvaa mustan sperma on
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Katsoisit kuinka mustasta parrusta vasta puoli vartta sisällä ja tyttö tärisee orgasmin kourissa ja musta käskee sinua katsomaan tarkemmin kuinka tyttö anoo lisää. Ja tosiaan paljaalla. Kai tiedät kuinka vahvaa mustan sperma on
Olisi vielä kiihottavampaa jos heti perään tyttöni pillua nussisi reilusti vanhempi setä ja vasta viimeisenä pääsisin epätoivoisesti nussimaan spermani sekaan.
AP - Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Katsoisit kuinka mustasta parrusta vasta puoli vartta sisällä ja tyttö tärisee orgasmin kourissa ja musta käskee sinua katsomaan tarkemmin kuinka tyttö anoo lisää. Ja tosiaan paljaalla. Kai tiedät kuinka vahvaa mustan sperma on
Tai kun mustan miehen iso kyrpä painuu naisesi pieneen anaaliin. Olet samalla itse naisesi pillussa sisällä ja tunnet sen ison kyrvän ja kuinka se painuessaan anaaaliin kiristää naisesi pillun entistä tiukemmaksi.
Nautintoa - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tai kun mustan miehen iso kyrpä painuu naisesi pieneen anaaliin. Olet samalla itse naisesi pillussa sisällä ja tunnet sen ison kyrvän ja kuinka se painuessaan anaaaliin kiristää naisesi pillun entistä tiukemmaksi.
NautintoaOlisin tyttöni alla ja tyttö ratsastaisi kullillani kunnes musta kalu työntyy hänen anaaliin. Laukeaisin varmaan sekunneissa.
AP - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Olisin tyttöni alla ja tyttö ratsastaisi kullillani kunnes musta kalu työntyy hänen anaaliin. Laukeaisin varmaan sekunneissa.
APVielä kun tyttösi imisi toista isoa mustaa kyrpää ahneesti.
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Vielä kun tyttösi imisi toista isoa mustaa kyrpää ahneesti.
Ja kolmas musta mies käskisi minut tyttöni alta pois jotta voisi panna häntä pilluun. Tyttöäni käsittelisi kolme mustaa kullia ja itse vain runkkaisi vieressä.
AP - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ja kolmas musta mies käskisi minut tyttöni alta pois jotta voisi panna häntä pilluun. Tyttöäni käsittelisi kolme mustaa kullia ja itse vain runkkaisi vieressä.
APSinut pakotettaisiin nuolemaan tyttösi klitorista samalla kun isoin kyrpä painuu tyttösi pilluun sisään. Joudut väkisinkin nuolemaan ison mustan kyrvän vartta samalla.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Sinut pakotettaisiin nuolemaan tyttösi klitorista samalla kun isoin kyrpä painuu tyttösi pilluun sisään. Joudut väkisinkin nuolemaan ison mustan kyrvän vartta samalla.
Bi-jutut eivät kiinnosta.
AP - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Bi-jutut eivät kiinnosta.
APJoutuisit silti.
- Anonyymi00010
Aaaahhhh miten kiimaista keskustelua! Isoa mustaa tyttöön
- Anonyymi00011
Tyttö kahden ison mustan miehen välissä. Panevat seisten pilluun ja peppuun samalla kannatellen tyttöä. Tyttö vain ulvoo isojen kyrpien pitäessä tytön tiukkana.
- Anonyymi00016
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tyttö kahden ison mustan miehen välissä. Panevat seisten pilluun ja peppuun samalla kannatellen tyttöä. Tyttö vain ulvoo isojen kyrpien pitäessä tytön tiukkana.
Ja aisuri kuvaa seksihurjastelua.
AP - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ja aisuri kuvaa seksihurjastelua.
APIsot ikkunat antavat näkymän myös naapureille
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Isot ikkunat antavat näkymän myös naapureille
Naapurin ollessa mies runkkaa näkymälle. Naisen ollessa sormettaa ja haluaisi saada myös kunnolla isoa mustaa
- Anonyymi00025
Anonyymi00018 kirjoitti:
Naapurin ollessa mies runkkaa näkymälle. Naisen ollessa sormettaa ja haluaisi saada myös kunnolla isoa mustaa
Jos naapurin mies on isokullinen niin hän tulee myös nussimaan tyttöä silloin kuin mustat eivät ole paikalla.
AP
- Anonyymi00019
Meillä sama kiihoittava haave tosin bi leikit kiehtovat myös.
- Anonyymi00020
Onko myös, että kiihottavampaa kun olisi musta nussija?
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ei oikeastaan väliä onko musta vaiko valkoinen kunhan on kokenut ja määrätietoinen.
- Anonyymi00026
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kyllä se lisäisi alistumisen tunnetta jos alfa olisi värillinen mies
- Anonyymi00034
Anonyymi00026 kirjoitti:
Kyllä se lisäisi alistumisen tunnetta jos alfa olisi värillinen mies
Siinä joutuisi kiltisti katselemaan vaimon nautintoa.
- Anonyymi00023
Miten voisin löytää aloitusviestin kaltaisen naisen?
AP- Anonyymi00024
Siinäpä kysymys, jota moni mies pohtii. Itse olen joutunut naiset opettamaan riettaampaan elämäntyyliin aina. Oli aihe sitten mikä tahansa. Harva on valmiiksi ollut seksuaalisesti rohkea ja avoin, paitsi puheissaan.
- Anonyymi00027
Anonyymi00024 kirjoitti:
Siinäpä kysymys, jota moni mies pohtii. Itse olen joutunut naiset opettamaan riettaampaan elämäntyyliin aina. Oli aihe sitten mikä tahansa. Harva on valmiiksi ollut seksuaalisesti rohkea ja avoin, paitsi puheissaan.
Tämä on kieltämättä hyvin vaikeaa. Aisankannatus on ollut fantasiani pitkään ja haluaisin juuri nähdä kiihottavan seksishow'n edessäni. Olisikohan parasta etsiä nuori nainen jolla on ollut hyvinkin rietas seksielämä jo pitkään? Kunnon jakorasian kanssa seurustelu kiihottaa minua jollain kierolla tavalla. Hän voisi olla minun paperilla mutta hänen pillunsa olisi jatkuvasti jättimunien höylättävänä.
AP - Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Tämä on kieltämättä hyvin vaikeaa. Aisankannatus on ollut fantasiani pitkään ja haluaisin juuri nähdä kiihottavan seksishow'n edessäni. Olisikohan parasta etsiä nuori nainen jolla on ollut hyvinkin rietas seksielämä jo pitkään? Kunnon jakorasian kanssa seurustelu kiihottaa minua jollain kierolla tavalla. Hän voisi olla minun paperilla mutta hänen pillunsa olisi jatkuvasti jättimunien höylättävänä.
APOttaa sen asenteen heti alkuun, että tätä naista nussii kaikki ja otan siitä kaiken ilon irti. Sopivan siedettävän näköinen kylän jakorasia ja sitten vain alat keksimään mihin kaikkeen saisit sen yllytettyä. Kiihottavaa jo itsessään saada jopa jakorasia ylittämään rajansa.
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Ottaa sen asenteen heti alkuun, että tätä naista nussii kaikki ja otan siitä kaiken ilon irti. Sopivan siedettävän näköinen kylän jakorasia ja sitten vain alat keksimään mihin kaikkeen saisit sen yllytettyä. Kiihottavaa jo itsessään saada jopa jakorasia ylittämään rajansa.
Lisään vielä. Älä valitse liian rumaa naista makuusi. Itse halusin kerran kokeilla kuinka saan uskovaisen tytön houkuteltua ja kuinka pitkälle hän on valmis tekeen mitäkin. Sehän osoittautui erittäin oppivaiseksi ja raja siirtyi vauhdilla pervompaan suuntaan. Hänelle sai syötettyä omia ideoita helpostu. Ja persoonanakin oli kiva. Mutta aivan liian ruma. Hävetti aina jos joku tuttu näki meidät yhdessä.
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Lisään vielä. Älä valitse liian rumaa naista makuusi. Itse halusin kerran kokeilla kuinka saan uskovaisen tytön houkuteltua ja kuinka pitkälle hän on valmis tekeen mitäkin. Sehän osoittautui erittäin oppivaiseksi ja raja siirtyi vauhdilla pervompaan suuntaan. Hänelle sai syötettyä omia ideoita helpostu. Ja persoonanakin oli kiva. Mutta aivan liian ruma. Hävetti aina jos joku tuttu näki meidät yhdessä.
No siis haaveissa olisikin joku salikaunotar sillä juuri tuollainen miesten päitä kääntävä lutka kiihottaisi aivan erityisen paljon.
AP
- Anonyymi00032
Meillä avokki nautti kun naitiin iltapimeellä ikkunan edessä. Nähtiin kuinka naapuritalon ikkunalla kaveri katseli ja runkkasi kulliansa katsellessaan meitä. Kerran tämä sama kaveri oli lyöttäytynyt bussissa avokin viereen ja sanonut suoraan että on katsellut meidän akteja ja nauttinut näkemästään. Kaveri oli kysyny eikö hänkin voisi saada aitoa. Kun avokki tästä kotona kertoi niin sanoin et olisikin mahtavaa jos hän menisikin sukkanauhoissaan kaverin luo antaan hänelle ihanaa pilluaan ja minä voisin katsella vuorostani. Näin tapahtuikin ja siitä alkoi meidän vuorottelu leikki tämän naapurin kanssa. Avokki antoi meille vuoronperään ja toinensai sitten "salaa" katsella aktia ja runkata. Harmi vaan kun sitten meidän piti töiden vuoksi muuttaa paikkakunnalta kauaksi pois. Mut kivaa oli sen aikaa ku kesti
- Anonyymi00033
Avokkikin varmaan nautti saamastaan kahden miehen huomiosta...
- Anonyymi00036
Kyllä tuo lutkaksi kouluttaminen on pitkä jänteistä kiltistä yhden miehen naisesta, mut kun lopulta avautuu ja osaa etsiä parempaa kuin kotona, on meno ja meininkiä. Ihana seurata kuin haluaa tutustua jatkuvasti uusiin miehiin ja kuin varattu nainen kiihottaa miehiä. Kuin on avoin kehuilla ja osaa sivuuttaa haukkujat/aliarvijoihat, kyllä isopeppuisille naisille riittää halukkaita. 17 avioliitto vuoden jälkeen+40v 168/80
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760