Sä taidat pystyä meidän

Anonyymi-ap

Alkuaikojen viestejä lukemaan. Mitähän niistä ajattelet nyt?

46

523

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ai watsapp viestejä?

• Anonyymi00002

Luen toisten viestejä. haggeri

• Anonyymi00005
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Face-?

• Anonyymi00006
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Se on kyl tiedossa....

• Anonyymi00012
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Face-?

Niistäkin joku ulkopuolinen tietää.
        Sekä kaikesta muustakin.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Niistäkin joku ulkopuolinen tietää.
        Sekä kaikesta muustakin.

Viime viikolla läheteltiin niitä tappouhkausia ja on levitelty kaikkea paskaa sun selkäsi takana, eilen vielä joku uhkasi hakata sut, mutta tänään meitä kaikkia huolettaa, että onhan sulla kaikki hyvin, oletko sekoamassa päästäsi?
        On ne herttaisia ihmisiä. Ei voi muuta kuin ihmetellä, että meillä ei ole psykiatrisessa auttamisjärjestelmässä ihmisiä näille tyypeille jotka harrastaa tätä. Jos ne kävisi jossain purkamassa terapiassa ihan porukalla tuota käytöstään kun yleensä suurimmalla osalla on omia lapsiakin. Että millainen malli on vanhempi joka yrittää kiusata toista aikuista vaikkapa kuoliaaksi.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Viime viikolla läheteltiin niitä tappouhkausia ja on levitelty kaikkea paskaa sun selkäsi takana, eilen vielä joku uhkasi hakata sut, mutta tänään meitä kaikkia huolettaa, että onhan sulla kaikki hyvin, oletko sekoamassa päästäsi?
        On ne herttaisia ihmisiä. Ei voi muuta kuin ihmetellä, että meillä ei ole psykiatrisessa auttamisjärjestelmässä ihmisiä näille tyypeille jotka harrastaa tätä. Jos ne kävisi jossain purkamassa terapiassa ihan porukalla tuota käytöstään kun yleensä suurimmalla osalla on omia lapsiakin. Että millainen malli on vanhempi joka yrittää kiusata toista aikuista vaikkapa kuoliaaksi.

18.5.2022 vauva.filtä tämä ja ylläoleva viesti

"Et kestä kritiikkiä." "Et kestä huumoria."
        Nämä molemmat ovat klassikoita.
        Niiden tarkoitus on kahtalainen (tai enemmänkin :D) : saada sinut syyllistymään ja poistaa häneltä vastuu satuttavasta käytöksestä ja saada sinut epäröimään huumorintajuisuutesi jne suhteen (koska kaikki haluavat olla huumorintajuisia jne) ja saada JATKAA itseoikeutetusti henkistä vallankäyttöä suhteesi.
        Sinä et voi laittaa rajoja kohteluusi, vain hän. Ja mikä tärkeintä, hän EI välitä sinun tunteistasi pätkääkään - päinvastoin hän nauttii että sinuun sattuu ja hän pääsee kieroilemaan ja keksimään manipulointia pahuutensa jatkumoksi.

"Olet heikko." "Olet elänyt pumpulissa. " "Olet ihan hattaramaailmassa." "Mitä Disney-paskaa tämä on?" "Et elä todellisuudessa."
        (Näiden tarkoitus on saada sinut luulemaan, että sinä et ymmärrä mistään mitään ja että sinua tulee nyt kohdella kovan käden kautta, koska olet liian pehmeä ja heikko, joten hänellä on oikeus pahoinpidellä sinua henkisesti ja mahdollisesti muutenkin, fyysisesti ja seksuaalisesti. Tarkoitus on myös gaslighttauksen kautta saada sinut luulemaan omaa arvostelykykyäsi ihan huonoksi ja käsittämään, että hän on oikeassa. :D) Disney- paska viittaa myös siihen, että Häneltä on turha odottaa mitään rakkauden eteen, ja sitä paitsi, rakkautta ei ole ja sinä olet ihan vajaa/kehityksestä jäljessä, jos höpötät jotain tällaista eikä suinkaan niin päin, että hän on katkera ja tunnekylmä pers.häiriöinen ukkeli.
        "Puhut liikaa." "Et osaa sanoa asioita lyhyesti." "Et osaa kirjoittaa hyvin." "Etkö pysty tiivistämään?"
        (Näillä on tarkoitus tehdä sinun omasta ilmaisutyylistä huono ja sinusta tuntumaan, että olet viallinen ja sinussa on hävettävää, et osaa ilmaista itseäsi (osaat ja olet luultavasti erittäin hyvä siinä, siksi hän kiinnittää huomion seen haparoittamiseen ja haluaa tehdä sinusta Vähemmän sinut ja mitäänsanomattoman surkean olon ihmisen, joka eläisi hänen hyväksynnän sanoistaan kunhan et ole enää sinä vaan kohde joka muokataan nollaan) .
        "Minä olen realisti." "Minä sanon Totuuden." ( Perustelua vallankäytölle, hyvistelyä, egoilua, oikeutusta ilkeälle käytökselle, josta nauttii/saa kiksejä satuttamisesta ja vallasta. )

"Minä olen realisti." "Minä sanon Totuuden." ( Perustelua vallankäytölle, hyvistelyä, egoilua, oikeutusta ilkeälle käytökselle, josta nauttii/saa kiksejä satuttamisesta ja vallasta. )
        "Minä en tuo kukkia." "Minä en tanssi." "Minä en välitä." (Egoilua ja kylmyyttä ja joustamattomuutta, ei välitä sinusta missään vaiheessa, koskaan ei ole sinun päiväsi, ja jos hän tuo jonkun horsman, se on kuin jotain mistä sinun pitäisi suudella hänen jalkojaan.)
        "Olet estynyt. " "Olet frigidi." "Olet aseksuaali." (Jos et halua tehdä kaikkea, mitä hän haluaa tehdä sinulla.)
        "Älä kosketa. /Älä puhu. / Ole hiljaa. " (Hänellä ei ole oikeaa tunnesidettä sinuun, ja hän kohtelee sinua kuin konetta. )
        "Veemäinen hymy". Ei sano mitään, vaan lähtee menemään kesken kaiken ja tekee ilmeitä/eleitä, joita ok ihmiset eivät tee. Hän saattaa testata sinua, miten kanssasi "pelataan", sinun reaktioitasi ja niin poispäin.

Osa narsistin aloittamaa manipulaatioketjua, jolla pyrki vierittämään syyt miehensä niskaan.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Niiden tarkoitus on kahtalainen (tai enemmänkin :D) : saada sinut syyllistymään ja poistaa häneltä vastuu satuttavasta käytöksestä ja saada sinut epäröimään huumorintajuisuutesi jne suhteen (koska kaikki haluavat olla huumorintajuisia jne) ja saada JATKAA itseoikeutetusti henkistä vallankäyttöä suhteesi.
        Sinä et voi laittaa rajoja kohteluusi, vain hän. Ja mikä tärkeintä, hän EI välitä sinun tunteistasi pätkääkään - päinvastoin hän nauttii että sinuun sattuu ja hän pääsee kieroilemaan ja keksimään manipulointia pahuutensa jatkumoksi.

"Olet heikko." "Olet elänyt pumpulissa. " "Olet ihan hattaramaailmassa." "Mitä Disney-paskaa tämä on?" "Et elä todellisuudessa."
        (Näiden tarkoitus on saada sinut luulemaan, että sinä et ymmärrä mistään mitään ja että sinua tulee nyt kohdella kovan käden kautta, koska olet liian pehmeä ja heikko, joten hänellä on oikeus pahoinpidellä sinua henkisesti ja mahdollisesti muutenkin, fyysisesti ja seksuaalisesti. Tarkoitus on myös gaslighttauksen kautta saada sinut luulemaan omaa arvostelykykyäsi ihan huonoksi ja käsittämään, että hän on oikeassa. :D) Disney- paska viittaa myös siihen, että Häneltä on turha odottaa mitään rakkauden eteen, ja sitä paitsi, rakkautta ei ole ja sinä olet ihan vajaa/kehityksestä jäljessä, jos höpötät jotain tällaista eikä suinkaan niin päin, että hän on katkera ja tunnekylmä pers.häiriöinen ukkeli.
        "Puhut liikaa." "Et osaa sanoa asioita lyhyesti." "Et osaa kirjoittaa hyvin." "Etkö pysty tiivistämään?"
        (Näillä on tarkoitus tehdä sinun omasta ilmaisutyylistä huono ja sinusta tuntumaan, että olet viallinen ja sinussa on hävettävää, et osaa ilmaista itseäsi (osaat ja olet luultavasti erittäin hyvä siinä, siksi hän kiinnittää huomion seen haparoittamiseen ja haluaa tehdä sinusta Vähemmän sinut ja mitäänsanomattoman surkean olon ihmisen, joka eläisi hänen hyväksynnän sanoistaan kunhan et ole enää sinä vaan kohde joka muokataan nollaan) .

"Minä en tuo kukkia." "Minä en tanssi." "Minä en välitä." (Egoilua ja kylmyyttä ja joustamattomuutta, ei välitä sinusta missään vaiheessa, koskaan ei ole sinun päiväsi, ja jos hän tuo jonkun horsman, se on kuin jotain mistä sinun pitäisi suudella hänen jalkojaan.)
        "Olet estynyt. " "Olet frigidi." "Olet aseksuaali." (Jos et halua tehdä kaikkea, mitä hän haluaa tehdä sinulla.)
        "Älä kosketa. /Älä puhu. / Ole hiljaa. " (Hänellä ei ole oikeaa tunnesidettä sinuun, ja hän kohtelee sinua kuin konetta. )
        "Veemäinen hymy". Ei sano mitään, vaan lähtee menemään kesken kaiken ja tekee ilmeitä/eleitä, joita ok ihmiset eivät tee. Hän saattaa testata sinua, miten kanssasi "pelataan", sinun reaktioitasi ja niin poispäin.

Osa narsistin aloittamaa manipulaatioketjua, jolla pyrki vierittämään syyt miehensä niskaan.

"Oletko ikinä ajatellut, että vika onkin sinussa kun et tule kenenkään kanssa toimeen (työpaikkakiusaamisen tai muun graavin kiusaamisen uhrille sanottua)"
        Just toi lause. Sanottuna työpaikkakiusaajalta, jolla on menneisyys koulukiusaajana.

Sama sairas kierre jatkuu yhä...

• Anonyymi00045
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Narsisteja on tutkimusten mukaan enemmän miehissä.

Ap vois tarkentaa. Täällä on ajatustenlukijoita ilmeisesti kaikki kun ilman mitään tietoja kaikki tietää heti mistä jutusta kysymys ja ketä koskee. 🧐🤨 niin elikkäs keitä koskee tää juttu vähän tarkennusta ja tietoja kiitos.

• Anonyymi00003

Ai mistä?
      En mä kyl taida pystyä...

• Anonyymi00004

Mietin miten eri motiiveja ihmisillä voi olla olla etäyhteydessä. Sen minkä olen oppinut nettimaailmasta itsestäni, miten hirveän paljon rehellisempi, aidompi ja avoimempi olen muihin verrattuna. Kyseessä ihan järkyttävä ero.

• Anonyymi00007

ööö vaikka sellanen pikku juttu kun välimatka.... toisel puolel maata kumpikin.

• Anonyymi00009

Ehkä ei ihan kaikki pysty lähtee tapaamaan tuntematonta heti johkin kauemmas.
        Tai lähelläkään välttämättä.
        Voi olla vaik terveys syistä tai kiinni lapsissa ettei pääse.

• Anonyymi00008

Kätevää todistusaineistoa, joka tulee tarpeeseen pian. Nettikiusaaminen saadaan yhdistettyä irl rikoksiin.

• Anonyymi00011

Tämähän on jo monen tiedossa.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Tämähän on jo monen tiedossa.

Poistetun viestin sisällön lisäksi tallessa on myös anelevia viestejä siitä, että pitäisi antaa anteeksi näille eikä mennä oikeuteen ym. No niin tehtiin ja monta kertaa, ja miten sitten kävi? Narsisti röyhkeänä tekeytyi uhriksi ja väitti, ettei jaksa kääntää toista poskeaan enää, pisti shown päälle ja esitti miestään.

Ja mitä tulee kuvamatskuun, jonkun toisen laiva vuosi kuin seula. Aika pitkään narsku sai ilkkua, uhkailla, hyppiä silmille isolla huorajoukolla, solvata, uhata tappaa ja pilata elämän ennen kuin yksikään otos sen lutkailusta päätyi jakeluun, eikä niitä mun koneella ollut silloin kun se kostoiskunsa aloitti. Nyt niitä on varmaan aika monella. Ja hyvä niin.

• Anonyymi00010

wa-viesteissä paljon kuvaamisen kieltoja, kuvien eteenpäin lähettämisen kieltämistä ja epäilyä siitä, että näin olis tehty jo 2022, koska yrittänyt salakuvata monta kertaa ennen kuin onnistui. Ja sit ne sairaat palstaviestit täältä ja muualta. Ja Krissen tmv. reaktiot, kun tilaustyöstään jäi kiinni.

• Anonyymi00013

Oliko niissä nyt muuta. Kuin rakastan sinua, ikävä sinua, hyvää yötä, ajatelen sinua, pusi pusi jne..

• Anonyymi00016

Jotain siihen suuntaan ja miten kaunis, hyvä peppu, älykäs, hyvä, huumori, unelmien nainen, seksikäs jne. Uuh

• Anonyymi00019
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Jotain siihen suuntaan ja miten kaunis, hyvä peppu, älykäs, hyvä, huumori, unelmien nainen, seksikäs jne. Uuh

Ai kiitos. En muistanut että hän tuommoisia mulle kirjoitteli. 😍

• Anonyymi00014

Rakastettiin toisiamme paljon

• Anonyymi00023

Ai rakastetTTIIN

• Anonyymi00026
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Ai rakastetTTIIN

Niin, en ole enää hänen kanssaan yhdessä

• Anonyymi00034
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Niin, en ole enää hänen kanssaan yhdessä

Kenen kanssa olet?

• Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Kenen kanssa olet?

En kenenkään

• Anonyymi00015

Jos tarkoitat täällä, niin en pysty.
      Tekisin mitä vaan että pystyisin.
      Ei mitään toivoakaan löytää niitä.

• Anonyymi00017

en pysty, en säästele mitään viestejä entisistä jutuista, sorry

• Anonyymi00048
        UUSI

Joo pois vaan kaikki

• Anonyymi00018

Muistan et olin onnellinen.

• Anonyymi00020

🥰 Ne olivat iloisia lirkutuksia, tekstejä, mitä ihastuneet ja rakastuneet kirjoittelevat. Kyllähän siellä varmasti paljon välittämistä oli takana puolin ja toisin.

• Anonyymi00025

Pala historiaa, tunnekuohuja...
        Ne ovat lämpimiä ja positiivisia ajatuksia.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Pala historiaa, tunnekuohuja...
        Ne ovat lämpimiä ja positiivisia ajatuksia.

Viestisi otettiin jostain syystä välistä pois. 🤔 Vastasin kysymykseesi.

• Anonyymi00021

saajan sitä painosta astikin myydä mutta ei olla kiinnostuttu mistään tarjotusta. Ei työjutuista, miesjutuista, koulutuksesta tai mistään ehdotetusta. mennään omalla linjalla, se tuottaa parhaiten. kun teistä päästään eroon ja raha tulee. tuonut myös hyviä töitä, harmi kun hakkasitte paljon. toivotaan siis samaa sinne.

• Anonyymi00027

Miks sinä et niitä pysty lukemaan, ootko poistanut?

• Anonyymi00028

Huh, ohi :3

• Anonyymi00036

minä olin ainakin sekaisin marista vuosina -24/25 alku. anteeksi.

• Anonyymi00037

Miksi lukisin. Tulee huono olo.

• Anonyymi00038

Alkuaikojen viesteillä viitataan usein tietojenkalasteluhuijausten (phishing) alkuaikojen heikkolaatuisiin yrityksiin, jotka olivat usein huonolla suomella kirjoitettuja. Nykyään pankkien ja viranomaisten nimissä liikkuvat viestit ovat kehittyneet huomattavasti taitavammiksi, mutta niiden tarkoitus on yhä varastaa pankkitunnuksia tai henkilötietoja.

• Anonyymi00039

En pysty lukemaan enää...

• Anonyymi00041

Mitä tarkoitat alkuaikojen viesteillä? Sähköpostejako?
      n>m

• Anonyymi00044
      UUSI

Mul ei oo talles ja harmittaa hulluna se. En kaikkea voi muistaa.

• Anonyymi00050
        UUSI

Hyvä jos oot hävittänyt ei niitä tarvita

• Anonyymi00046
      UUSI

En pysty lukemaan, enkä kirjoittamaan.
      Pelkäsin sun puolesta joka hetki. Olit koko ajan sairaana yms. muuta. Mutta sait mut tuntemaan koko tunnekirjon laidasta laitaan vaikka ei siinä tilanteessa ja menetyksien keskellä moni olisi tuntenut yhtään mitään. Siksi se kommunikointikaan ei varmaan onnistunut, niinkuin olis voinut eikä oltais tässä tilanteessa, mitä nyt. Mutta sait mokoma itseesi rakastumaan.
      :3

• Anonyymi00047
      UUSI

Miten pystyn en pysty

• Anonyymi00049
      UUSI

Ajattelen että olinpa typerä kun edes kuvittelin niiden olevan häneltä.

• Anonyymi00051
      UUSI

kaikki viestit poistettu. Deletoitu. ei mitään muisteltavaa.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä

Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien
      Yhteiskunta
      249
      3780
    2. Tapettu

On joku kangaskadulla perjantaina
      Sotkamo
      59
      3616
    3. Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava

Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I
      Maailman menoa
      100
      2974
    4. Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa

Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk
      Maailman menoa
      57
      2718
    5. Työvoimatoimisto

Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve
      Työttömyys
      125
      2529
    6. Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista

Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro
      Maailman menoa
      35
      2112
    7. Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?

Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä
      Maailman menoa
      101
      2041
    8. Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa

Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva
      Maailman menoa
      44
      1901
    9. Mikä aate kaiken pahan takana?

Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.
      Maailman menoa
      119
      1871
    10. Mietin sua liikaa

Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli
      Ikävä
      71
      1219
    Aihe